Městys Lhenice - Rekonstrukce zdravotního střediska II. etapa

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Městys Lhenice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Smlouva o dílo

Druh zadávacího řízení: zjednodušené řízení zakázky malého rozsahu mimo režim zákona 137/2006 Sb.o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů na stavební práce v limitu předpokládané hodnoty nad
<br> 500 tis.Kč <,>
<br> OBCHODNÍ PODMÍNKY
<br> (Závazná ustanovení SMLOUVY o DÍLO č <.>,č.513/1991 Sb.v platném znění na základě výběrového řízení dle zákona č.137/2006 Sb„ o veřejných
<br> uzavřené podle & 536 a násl.Zákona
<br> zakázkách,ve znění pozdějších předpisů)
<br> Objednatel :
<br> Městys Lhenice Školní 124 384 02 Lhenice
<br> zastoupen :l.ng Marií Kabátovou - starostkou městyse
<br> lČ: 00250 546
<br> DIČ: CZOO250546
<br> tel.: 388 321 297,775 321 291 fax : 388 321 297
<br> E—mail :starosta©,lhenice.cz
<br> Zhotovitel : SEXTA spol s.r.o.Planá 67
<br> 370 01 Ceské Budějovice Zastoupený lng.Josefem Mejzlíkem lČ : 14501678 DIČ: CZ 14501678 Bankovní spojení: Komerční banka a.s.Číslo účtu 586245- 231/0100 jako zhotovitel <.>
<br> SMLquísrRANY
<br> PŘEDMĚíPLNĚNÍ
<br> Předmětem této smlouvy 0 dílo je přesná specifikace dodávky a provedení díla „ realizace stavby
<br> „Rekonstrukce zdravotního střediska ll.etapa“
<br> Jedná se o rekonstrukci zdravotního střediska ve Lhenicích v rozsahu zadávacích podmínek
<br> Přesná specifikace je dána:
<br> a) oceněným v nabídce uchazeče doloženým výkazem výměr,který tvoří nabídku zhotovitele dle
<br> zákona č.137/2006 Sb.v platném znění <.>
<br> b) technickými specifikacemi a technickými a uživatelskými standardy stavby „
<br> Smlouva o dílo
<br> „Mít—Ě
<br> c) celou nabídkou uchazeče této veřejné zakázky malého rozsahu dle zákona č.137/2006 Sb.v platném znění
<br> 2.Při realizaci stavby bude zhotovitel dodržovat podminky dohodnutého harmonogramu postupu prací a všech vyjádření od dotčených orgánůa organizací.<,>
<br> 3.Zhotovitel se zavazuje ke zpracování a dodávce veškeré technické a jiné dokumentace předepsané a potřebné k uvedení předmětu díla do provozu,včetně předepsaných schvalovacích atestů certifikátů,revizních a tlakových zkoušek,geodetického zaměření apod.Předání dokladů nutných k jeho trvalému provozování a k řádné obsluze a údržbě.Dále pak zakreslení skutečného průběhu podzemních sítí a zpracování projektové dokumentace skutečného stavu realizovaného předmětu díla <.>
<br> 4.Rozsah stavební a technologické části je určen smluvenými parametry předmětu díla a smluveným technickým řešením uvedeným v projektové dokumentaci <.>
<br> 5.Smluvený předmět díla musí odpovídat technickým a uživatelským standardům stavby = příslušným státním normám a předpisům ČR a EU
<br> 6.Objednatel se zavazuje řádně a včas zhotovenou stavbu převzít a v termínech v této smlouvě dále
<br> uvedených zaplatit dohodnutou cenu.Nad tuto cenu se zavazuje zaplatit případné vícepráce,pokud budou předem vzájemně odsouhlasený oprávněnými osobami smluvních stran <.>
<br> llI.Doba plnění
<br> 1.Zhotovitel se zavazuje zahájit,realizovat a předat smluvený předmět díla objednateli v těchto termínech :
<br> - zahájení realizace smluveného předmětu díla - podpisem smlouvy o dílo
<br> - ukončení realizace a předání smluveného předmětu díla do 31.08.2012
<br> 2.Termíny realizace díla včetně sjednaného časového harmonogramu prací,který bude odsouhlasen
<br> objednatelem a nájemci zdravotnického zařízení.Tento harmonogram je závazný <.>
<br> lV.Cena za dílo
<br> 1 <.>,Cena za kompletní touto smlouvou smluvené dílo,definované v čl.ll <.>,byla stanovena dohodou smluvních stran ve smyslu Zákona 0 cenách č.526/1990 Sb <.>,ve znění změn a doplňků na základě provedeného výběrového řízení dle zákona č.137/2006 Sb.v platném znění dle nabídky zhotovitele a činí
<br> 799 254 Kč v úrovni bez DPH,(slovy: sedmsetdevadesátdevěttisícdvěstěpadesátčtyři Korun českých)
<br> K této ceně bude účtována daň z přidané hodnoty 159 850,80 Kč XXXX XXXXX včetně DPH činí ' XXX XXX,XX Kč X.Cena uvedená v bodě 1.tohoto článku je cenou pevnou,kterou není možné překročit <,>
<br> Dojde-li ke změně rozsahu předmětu plnění zhotovitele,na nichž se smluvní strany této smlouvy písemně dohodnou,uzavřou na uvedený rozsah plnění dodatek smlouvy <.>
<br> Smlouva o dílo
<br> V.Platební podmínky
<br> 1.Smluvní strany po odsouhlasení obou' stran se dohodli,že předmět díla dle této smlouvy bude realizován bez záloh.'
<br> 2.Sjednaná cena za dílo bude hrazena objednatelem na základě měsíčních faktur vystavených zhotovitelem dle skutečného provedení na základě vzájemně odsouhlasených soupisů provedených prací a dodávek a zjišťovacích protokolů zpracovaných podle jednotlivých stavebních objektů <.>
<br> První fakturaci je možno uplatnit u objednavatele až po provedení plnění objemu prací ve výši 30 %
<br> 3.Objednatel uhradí veškeré faktury až do výše 90 % sjednané celkové ceny bez DPH.Zbývající část,tj.10 % ze sjednané ceny bez DPH,uhradí zadavatel po předání a převzetí díla po odstranění případných vad a nedodělků <.>
<br> 4,Konečná faktura bude vystavena do 14 dnů zhotovitelem po ukončení a převzetí předmětu díla <,>
<br> uvedeného v Protokolu o...

Oznámení o výběru nejlepší nabídky

Rekonstrukce zdravotního střediska ll.etapa
<br> Oznámení o výběru nejvhodn jší nabídky
<br> Zadavatel: Městys Lhenice
<br> Zastoupen: lng.Marií Kabátovou,starostkou městyse Adresa: Školní 124 384 02 Lhenice
<br> lČ: 00250546
<br> - podle platných pravidel pro výběr dodavatelů rozhodl o přidělení zakázky malého rozsahu na dodavatele stavebních prací na akci:
<br> „Rekonstrukce zdravotního střediska II.etapa“
<br> - plně respektoval doporučení hodnotící komise a potvrdil provedené hodnocení nabídek.Uchazeč na prvém místě,(df
<br>.?
<br> firma SEXTA spol.s r.o <.>,Planá 67,370 01 České Budějovice,IČO: 14501678
<br> předložil pro zadavatele celkově nejvýhodnější nabídku <.>
<br> - zadavatel schvaluje uzavřít Smlouvu o dílo s firmou SEXTA spol.s r.o <.>,Planá 67,370 01 České Budějovice,IČO: 14501678
<br> - Hodnocení proběhlo vsouladu se všemi pravidly a vnitřní směrnicí zadavatele o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu.Hodnocení nabídek hodnotící komisí je uvedeno ve „Zprávě o posouzení a hodnocení nabídek,která je uveřejněna na profilu zadavatele <.>
<br> S pozdravem
<br> podpis a razítko
<br> Lhenice 4.6.2012
<br> Stránka 1

Protokol o otevírání obálek

Rekonstrukce zdravotního střediska II.etapa
<br> Protokol zjednání hodnotící komise při otevírání obálek
<br> Třičlenná hodnotící komise jmenovaná starostkou se sešla v malé zasedací síni na adrese Uřad městyse Lhenice,Skolní 124,384 02 Lhenice za účelem stanovení dodavatele
<br> na akci: „Rekonstrukce zdravotního střediska II.etapa“
<br> Zadavatel:
<br> Zadavatel: Městys Lhenice
<br> Zástupce: Ing.XXXXX XXXXXXXX
<br> Adresa: Školní XXX,PSČ: XXX XX „%
<br> IČ/ DIČ: 002 50 546/C200250546 3
<br> Tel: +420 388 321 297
<br> Email: starostanhenicea
<br> Kontaktní osoba: Ing.XXXXX XXXXXXXX
<br> Tel.: +XXX XXX XXX XXX
<br> Email: starostaQbreznice.cz
<br> Místo a termín jednání - otevírání obálek:
<br> Termín: 80.05.2012 v 15:10 hodv „ Adresa: Uřad městyse Lhenice,Skolní 124,PSC: 384 02
<br> Účastníci jednání
<br> Členové hodnotící komise: 1 <.>,XXXXX XXXXXXX X.XXXXXXXX XXXXXX - předseda X.XXXXXXXXX XXXXXXX
<br> Ostatní účastníci: X.lng.XXXXX XXXXXXXX =- zapisovatelka <,>
<br> Stránka X
<br> Rekonstrukce zdravotního střediska II.etapa
<br> Identifikační údaje uchazečů
<br> Uchazeč: " SEXTA spol.s r.o.„ Nabídka č.1 Avdresai Planá 67,370 01 Ceské Budějovice IC: 14501878 Uchazeč: Zednictví XXXXX XXXXXXXX Nabídka č.X Avdresa: Budovatelská XXXX,XXX XX Prachatice IC: 40738159 Uchazeč: XXXXXXXX XXXXX -- voda,plyn,topení spol.s r.o.Nabídka č.3 Avdresa: Ostrov 38,383 01 Prachatice lC: 41879236 Uchazeč: SURA & CO.s.r.o.— stavební a obchodní společnost Nabídka č.4 Avdresa: Ktiš 6,384 03 Ktiš lC: 48201901 Uchazeč: Tornáš Pelda,Nabídka č.5 Adresa: K.Stěcha 2,370 05 češké Budějovice IC: 73801062 Uchazeč: Nabídka č.6 Avdresa: IC: Uchazeč: Nabídka č.7 Avdresa: lC: Uchazeč: Nabídka č.8 Avdresa: lC: Uchazeč: Nabídka č.9 Avdresa: lC:
<br> Průběh jednání při otevírání obálek Dne 15.5.2012 byla odeslána výzva k podání nabídek 3 subjektům a dále byla výzva zveřejněna
<br> na úřední desce zadavatele,a to jak v papírové,tak elektronické podobě na WWW.|henice.cz (profilu zadavatele) <.>
<br> Subjekty uvedené v předchozí tabulce podaly nabídku <.>
<br> Zvyzvaných subjektů podaly nabídku 2 subjekty,na Výzvu umístěnou na úřední desce reagovalo dalších 6 subjektů a své nabídky podaly 3 subjekty.Celkem podalo své nabídky 5 subjektů ve stanovené lhůtě <.>
<br> Průběh jednání: - zahájeno 0 dne 30.05.2012 v 15,10 hodin
<br> Stránka 2
<br> Rekonstrukce zdravotního střediska ll.etapa
<br> - obálky otevírá 0 XXXXXXXX XXXXXX
<br> — počet dodavatelů,kteří byli vyzváni k podání nabídky
<br> - počít dššlých nabídek uchazečů zapsaných v seznamu nabídek - počít nŽbídek doporučených k opakovanému přezkoumání po doplnění =— počšt odmítnutých nabídek (uchazečů) pro nesplnění kvalifikace — počít doručených nabídek v souladu s podmínkami - počít ngbídek doporučených do dalšího kola hodnocení 4
<br> Seznam nabídek doporučených do dalšího kola hodnocení
<br> „ SEXTA spol.s r.o <.>,;,„ Uchazec:,„,<,>.<.> Nabidka c.1,<,> _ Plana 67,370 01 Ceske Budejowce Nabidkova cena.799 254; Uchazeč" XXXXXXXX XXXXX -— voda,plyn,topení spol.s r.o.Nabídka č.2 Nabídková ce na" Ostrov 38,383 01 Prachatice " 984 880,14 Kč U ch azeč' SURA & CO.s.r.o.- stavební a obchodní společnost Nabídka č.3 Nabídková cena* Ktiš 6,384 03 Ktiš ' 811 443,—Kč „_ XXXXX XXXXX Nabídka č.X Hggíašfgvá XXXX K.Štěcha X,XXX XX české Budějovice ' 990 504,-Kč,<.> Uchazeč: Nabldka c.5 Nabídková cena:,- Uchazeč: Nabidka c.6 Nabídková cena:,„ Uchazeč: Nabidka 6“ 7 Nabídková cena:,- Uchazeč: Nabidka c.8 Nabídková cena:,„ Uchazeč: Nabldka c.9 Nabídková cena:
<br> Uvedené nabídky byly kontrolovány zhlediska dodržení podmínek stanovených ve výzvě,nabídka je zpracována včeském jazyce,je podepsána oprávněnou osobou azhlediska požadovaného obsahu je úplná.<,>
<br> Komise souhlasí,aby nabídky uvedené v tabulce postoupily do fáze posouzení a hodnocení nabídek <.>
<br> Stránka 3
<br> Rekonstrukce zdravotního střediska ll.etapa
<br> Jednání hodnotící komise ukončeno 30.05.2012 v 15,40 hodin.Skončeno.Přečteno,podepsáno <.>
<br> S výše sepsaným protokolem o jednání všichni členové hodnotící komise souhlasí,což stvrzují svými podpisy.<.>
<br> Podpisy členů hodnotící komise
<br> Příloha :
<br> Seznam nabídek + nabídky uchazečů
<br> Stránka 4
<br> “EM az,—“15

Výzva k podání nabídky

Rekonstrukce zdravotního střediska II.etapa Strana 1 z 6
<br> Výzva a zadávací dokumentace k podání nabídky mimo režim zákona c.137/2006 Sb <.>
<br> Název zakázky: „Rekonstrukce zdravotního střediska II,<.> etapa“
<br> Druh zadávacího řízení : zjednodušené řízení zakázky malého rozsahu mimo režim zákona 137/2006 Sb.o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů na stavební práce v limitu předpokládané hodnoty nad 500 tis Kč,dle směrnic zadavatele
<br> Zadavatel ( identifikační údaje) :
<br> Název: Městys Lhenice Sídlo: Školní 124,384 02 Lhenice IČ: 00250546
<br> statutární zástupce: Ing.XXXXX XXXXXXXX Tel: XXXXXXXXX e-mail: starosta©lhenice.cz
<br> kontaktní osoba: Ing.XXXXXXXX XXX Tel: XXXXXXXXX e- mail: technik©lhenice.cz
<br> Vás vyzývá
<br> k podání nabídky za účelem stanovení dodavatele: „Rekonstrukce zdravotního střediska II.etapa“
<br> Výzva pro podání nabídky bude zaslána nebo předána 3 uchazečům (dodavatelům) a vyvěšena na profilu veřejného zadavatele
<br> Druh a předmět veřejné zakázky: Jedná se o dodávku stavebních prací,dle výkazu výměr s popisem prací,který je přílohou výzvy
<br> Lhůta pro podání nabídky : 30.5.2012 do 11:00 hodin
<br> Místo podání nabídky: Adresa: Městys Lhenice,Školní 124,384 02 Lhenice Pracovník pověření převzetím nabídek: XXXXXX XXXXXXX,XXXX XXXXXXX
<br> Podmínky pro podání nabídek :
<br> a) každý dodavatel muže podat pouze jednu nabídku,a to v písemné formě
<br> b) dodavatel,který podal nabídku,nesmí být současně subdodavatelem jiného dodavatele v tomtéž zadávacím rízení
<br> c) v případě podání nabídky sdružením dodavatelů (společně nabídky),v nabídce budou uvedeny identifikační údaje všech dodavatelů
<br> strana ]
<br> Rekonstrukce zdravotního střediska II.etapa Strana 2 z 6
<br> Nabídka bude předložena v uzavřené neprůhledné obálce označené adresou uchazeče,který nabídku podává,razítkem a podpisem uchazeče přes spoj obálky,a viditelně označené nápisem
<br> „Rekonstrukce zdravotního střediska ll.etapa“
<br> Otevírání obálek : 30.5.2012 od 15:00 hodin _
<br> Otevírání obálek s nabídkami se může účastnit maximálně 1 zástupce uchazeče,který podal nabídku do konce lhůty pro podání nabídek.Zástupce uchazeče se prokáže plnou mocí,podepsanou osobou oprávněnou za uchazeče jednat,pokud sám není touto osobou.Jednání se dále mohou účastnit osoby jmenované zadavatelem a pověřené výkonem zadavatelské činnosti <.>
<br> Místo otevírání obálek: Školní 124,384 02 Lhenice,malá zasedací síň Lhůta pro dodatečné informace k zadávacím podmínkám :25.5 <.>,2012
<br> Písemná žádost musí být zadavateli od dodavatele doručena nejpozději do 24.5.2012 do 12:00 hodin písemně poštou nebo elektronicky na e-mail kontaktní osoby.<,>
<br> Prohlídka místa plnění: dne 21.5.2012 v 10:00 hodin -— sraz účastníků parkoviště před ZS Varianty nabídky: nejsou přípustné
<br> Zadávací lhůta (vázanost nabídky): 90 dnů
<br> Údaje o hodnotících kritériích: nejnižší nabídková cena
<br> Nabídky budou seřazeny dle výše nabídkové ceny bez DPH.Veřejná zakázka bude
<br> přidělena uchazeči,který podal nabidku s nejmzsn nabídkovou cenou <.>
<br> Nabídka bude obsahovat :
<br> A.Krycí list nabídky
<br> Zadavatel poskytuje tento formulář v předepsané podobě a stanovuje povinnost pro uchazeče (dodavatele) tento formulář vyplnit a vložit na přední stranu podávané nabídky v listinné podobě,dokument musí být podepsán oprávněnou osobou jednající jménem nebo za uchazeče,popřípadě zmocněncem dodavatele <.>
<br> B.Doklady prokazující kvalifikaci dodavatele :
<br> a) doložením základních kvalifikačních předpokladů:
<br> Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů dle tohoto bodu předložením čestného prohlášení,jehož vzor zadavatel poskytuje <.>
<br> Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé,že dodavatel příslušné základní kvalifikační předpoklady splňuje a je si vědom jejich splnění a platnosti,dodavatel nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin,jehož skut ová podstata souvisí s předmětem podnikání,vůči majetku dodavatele neprobíhá insolvenční řízení,v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku,nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto,že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení,nebo nebyl konkurs zrušen proto,že majetek byl zcela nepostačující,nebo byla zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů,není v likvidaci <.>
<br> strana 2
<br> Rekonstrukce zdravotního střediska II.etapa Strana 3 z 6
<br> Čestné prohlášení bude podepsáno statutárním (statutárními) zástupcem (zástupci) dodavatele v souladu s platným výpisem z obchodního rejstříku <.>
<br> b) doložení profesních kvalifikačních předpokladů (v kopii):
<br> b.1.) výpisem z obchodního rejstříku,pokud je v něm dodavatel zapsán,či výpis zjiné obdobné evidence,pokud je v něm zapsán <,>
<br> nebo
<br> b.2.) doklad o oprávnění podnikání podle zvláštních právních předpisů vrozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky,zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci <.>
<br> Doklad prokazující splnění tohoto bo...

Načteno

edesky.cz/d/622384

Meta

Veřejná zakázka   Stavební informace   Zákon 106/1999   Stavby   Veřejná zakázka   Rozpočet   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Městys Lhenice
27. 11. 2024
26. 11. 2024
26. 11. 2024
26. 11. 2024
26. 11. 2024
  ...a další
Více dokumentů od Městys Lhenice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz