Obec Velké Losiny - Stanovení DZ

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Velké Losiny.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Schéma_B19_až_C14.pdf

SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST V OBCI r\\\ *\\\ 1m 1—__ u? STANOVENQ \ u je??" 3915“ ft.-9.713.__ IIIII ZN ČKA.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> MESTSK v ' :]? - -.ŠlEMPl-ÍFR '.— ODBDR 1)va „.somos.| Y'r—eu Parkovací pruh Stezka pro oyklisty Chodník Schéma Bl19 Standardní pracovní místo na stezce pro cyklisty & chodníku.Vedení provozu po parkovacím pruhu.uzávěry na straně pracovniho mista zábradtim výstražná avetta: — přične uzávěry mtntmátné jedno červené jednostranné výstraž- ne svétto typu 3 na každé uzávěře — podetna uzávěra červená výstražná světla typu 3,podeiny odstup do 50 rn oddéiení chodců podle intenzity provozu vozidel vodicí stěnou nebo zábradtím podéi směrovacích desek příčná uzávěra min.třemi smérovactmi deskami s vystraznymi světly typu 1 1; označenr'pracovm'ho místa na vozovce podle schématB/f.3/2.8/4 až 5/6.8/8,3/9.8/12 až 8/1113 vzdatenosti v metrech 61 SCHÉMA'I'A PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI 1.9“ “ppt wmv 'JxLIUlki „* z rv AČhÍ.=š.;- ' ' “ "\|-" ( J,; ||| "Li,“ _ “.<.>.<.> ;u \ÁÉÍŠ ".“-Kuří :; ff.-friirt Ef: '.<.> r\\\ +\\\.:“ r\\\ II a.* r.:m ].*- +\\\ P\\\ II"-III.<.> "-.<.> :.l »\\\O M\- \\“l-.= r:._ - *? Dt !?“R rat.' ": "Jagger “v.—' tf-íf byv—£ _,31wm nn: : znacna CBa _ Cřa./ “\ %;; ovat lat.<.>,musm.E_12 vED HOLD Cůa C?:a Schéma 3/20 Standardní pracovni místo na stezce pro cyklisty a chodníku.Vedení provozu chodců po vozovce.uzavěry na straně pracovniho mista zábradlím vystrazná světla: — pticne uzávěry minimalne [€*an Červené jednostranné výstraž- ne svetlo typu 3 na každé uzávěře - podelná uzávěra Cervena vystrazna svetla typu 3.podélný odstup do 50m oddeleni chodců podle intenzny provozu vozidel vodící slénou nebo zábradlím podel smérovacich desek ?) označem'pracovm'ho místa na vozovce podte- schémat 5/1,5/2,8/4 až 8/6.3/8,8/9.8/12 až 13/143 vzdalenostivmetrech (32 SCHÉMA't'A PRO ()ZNACENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI 01:09 — svítivě - M 9" _.f !Fvi “3.<.> ) 31 _"i ! | :RÁ i.“ lišit-.'tPRN'- Píši-_ „ _ &% těm tc 2) max.50 A; tit— O 1!— 0 50-70 Schéma 8/24 Operativní pracovní místo na vozovce.příčná uzávěra třemi dopravními kuželi [výáka G.Sm) odstup podélné phone 1—2m 0,6-1m podělná uzávěra dopravními kužely (vyska min.0,5 ml nebo vodícími deskami odstup max.6m příčná uzávěra třemi dopravními kužely [vyska 0.5mí výstražné světlo typu 1 odstup podélné 1 - 2m příčné 0.6 — 1 m 1) může být ve výjimečných případech menší (víz trap.6.2.í.) 2j v případě,že zbývající šířka vozovky umož- ňuje provoz XXX v jednom směru jízdy,může být děíka pracovního místa max.SOm.jinak použít SSZ podíe schématu Bf6 výstražné svetlo typu 1 nebo značka umístěna na tluorescenčním žlutoze- lenem podkladu.v protisměru shodně vzdálenosti v metrech (36 SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI ílí VENO ítlí-fířtfří.<.> ČKA ? t.<.> tin mésrsr (ti:-.<.> no sun EHK opat-)a )t.)PRA\-'Y at>-i "„El-IIS tčríctštc 2) max.50 Schéma 31254 Operativní pracovní místo na vozovce.výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na fluorescenčnim žlutozeleněm podkladu příčná uzávěra třemi dcptavními kužeti (vyska 0,5 m) odstup podélné 1 —2m příčně 0.6 — 1 m XXX v případě nepohyblivého pracovního místa podélná uzávěra dopravními kužely (výška min.0,5 m) nebo vodícími deskami odstup max.8m; XXX v případě nepohyblivého pracovního místa pojízdná uzavírková tabule typu II 1) může být ve výjimečných případech menší (víz kap.6.2.I.) 2) v případě delšího pracovního místa řízení provozu (SSZ,poíícístaj nebo usměrňování provozu osobou oprávněnou k zastavování vozídeí 3) nebo zařízení předběžně výstrahy vzdálenosti v metrech SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST MIMO OBEC 00? „W tí STANOVENCI _ Mutt.<.> t_ STANOVE ZNAČK tří,*.„líh-ft ' ' DATUM MĚSTĚ-KY 1.3 IČ* ŠUMPER 0 BZOa 821a 0 BZUa 100 BZOa 200 8213 300 A15 ESa 400 Schéma CIS Standardní pracovní místo.Práce v jizd- ním pruhu.Dve pomocné jízdní pruhy.přiěná uzávěra jednostrannými směrovacími deskami odděténi protisměrných jízdních pruhů podle in- tenzity provozu zvýrazňujicimí deskami.doprav- ními knoflíky todstup 0.5- 1 ml totií nebo barvou podélná uzávěra oboustrannymi směrovacimí deskami odstup max.20m příčná uzávěra iednostrannýmí směrovacimi deskami výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce ?) opakování v případě poděíně uzávěry deíší než.Ítlíiů'tm| po 300m - 500.71 výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na fíuoresceněním podkladu,v protismém shodné vzdálenosti v metrech SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST MtMO OBEC Schéma (3/4 00? egg | ? Standardní pracovní místo.Zážení vozov- gw ky na jeden jízdní pruh.Uprava přednosti.| dopravními značkami.009 _ EiZEI | ' coz — | Boze.OOL |.3028 326 OZ | 2D id © -- přicná uzávěra jednostrannymi směrovacimi '.; deskami Ú “' %? O | 5 „ of- 5 |? 5 8 | :.<.>.—643 % podélná uzavéra oboustrannymi směrovacimi É ' „' deskami E | & odstup max.20m ) ! € _.! ž '; __ €,<.> přísná uzávěra jednostrannymi směrovacimi | €; deskami (% výstražná světla typu 1 na každé směrovací O _ ir_ [) desce | PB UZ — 20 gzg 8203 ' too _: - AGO f ' S...

Schéma_B1_až_B18.pdf

<.>.<.> - SCHÉMA'I'A PRO ()ZNAČENÍ PRACOVNÍCH Mís'r v OBCI og eso — STANOVENO -ZNAČKA \ňíis 59k“ »“ HR.—\ QF.<.> líh-i ? klíč k.<.> :.| “J““— í “»Ě.\3'1'-\\ amfťíecxůí„ *i \Fu ')R Di ]PR A“.\ \ťíť Laídlš \ = „_ STANovEí—a).$ „ Haifě.<.>.šzší'ívfatím,<.>.Ě ZNAČKA.í.— ít.\.\ a.„ÚATtíhft.<.> g Q— “is mtmr—3ks! tmm:— \ ŠUMPER; _ s opaOR DOPltA\-"Y s POOPis = o—*__ \ t 4 RCT—.ČXCK/ILC tíy 09—08— [SZSOGGUJ QLZB | —r 5210 [nebo [326] 8213 A15 Iř—G 30-50 30—50 —— 50-70 Schéma BIT Standardní vozovky.pracovní místo uprostřed výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na fluorescenčním žlutoze- leněm podkladu.v protisměru shodně příčně uzávěry jednostrannymi směrovacimi deskami odstup podélně 1-2m příčně 0.0-1m výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce podělně uzávěry jednostrannými směrovacími deskami odstup max.10m íJ může být ve výjimečných případech menší (víz kap.6.12) vzdalenosti v metrech SCHÉMATA PRO označení PRACOVNÍCH MÍsT v oscr 0109- „W.Schéma BIB Standardní pracovní místo.Zúžení vozov- ky z obou stran.Uprava předností doprav- ními značkami B21b 09-08 “nebo 326) výstražné světío typu 1 _ 30—50 nebo značka umístěna na ftuorescenčnim žlutoze— ELZE % lénem podkladuvprotisměru shodně ()L—9 —— ad 0 „ 0,<.>.<.>.<.> _.<.> prícne uzavery jednostrannymi smerovammí deskami odstup podélně 1-2m příčně 0.6 - 1 m výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce % „- podélně uzávěry oboustrannými směrovacimi % deskami odstup max.10m STANIOVENC -r-\- -_ '.*.<.> í-k—fíň mít 19% značka JB.! “Ý tká-_ Lt a."í't.tv-"\.__ <.>,„Q.Tr'wf— —3L—— O 1) může být ve výíírnečných případech menší a,1 si mí.—)?) _,m -»R - ívízkap.6.1.2) SL MPERK ii)-[f*řtttit DOP RAVY '“ 2) užítí dopravních značek a dopravních zaříze- “0012155 54 0 ní v případě souběžných parkovacích pruhů.\ „ _ \ _ chodníku nebo stezek pro cykírstý podíe '(Éčj.\c.if„ schémat 8/16 až 8/20 8213 09-08 -— 30-50 (sza Gaav) EIIPZEÍ ms — 50-T0 vzdálenosti v metrech 48 „tur-LP.?Šíbíttů k“.<.> '.llJt:tlÍ)Ft.DOPRAVY SCHEMATA PRO označení PRACOVNÍCH MÍST v OBCI JZC) STANOVENO značka ".P? l'táTlJ'řr/t MĚSTSKÝ stano SUMPERR.<.> Ý.<.> (][ng S a \ lec třást.C2d ITIII" ).I'H Schéma BI14.1 Standardní pracovní místo.Zjednosměrnění pozemní komunikace.případně se zřizuje objížďka příčná uzávěra zábranou minimálně 3 výstražná světlá typu 1 podélná uzávěra jednostrannymi smérovacimi deskami odstup max.10m příčná uzávěra vodicí tabulí výstražná světta typu ? příčná uzávěra zábranou nebo třemi smérovacimi deskami minimálně 3 výstražná svetla typu 1 1) může být ve výír'mečných případech menší ( víz kap.6.1.2) 2) užítí dopravních značek a dopravních zaříze- ní v případě souběžných parkovacích pruhů,chodníků nebo stezek pro cykíísty podíe schémat 3/16 až 5/20 vzdalenostivmetrech SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST v OBCI Schéma BI14.2 Standardní pracovní místo v prostoru křižovatky.AI5 vedení provozu (užití značek č.C 4 a až č.C4 c) závisí na konkrétním umístění pracovního místa v prostoru křižovatky.případně se pro určitý směr zřizuje objíždka příčně uzávěry zábranou minimálně 3 výstražná světla typu 1 T.GLV výstražné světlo typu 1 AMS nebo značka umístěna na fluorescenčnim žlutoze- leném podkladu.u ostatních vjezdů shodné STANOVENO Payment ZNAČKA DATUM 1) míníma'íní šířka se zjíst'uje pomocí víečných kír'vek MĚSTSKÝ UŘAD ŠU M PE R K ODBOR DOPRAVY ?ODPI Pozn.: Pro usměrnění provozu v prostoru křižovat- &&,ky lze užit směrovacích desek tč.243 až č.24cj dle konkrétní situace vzdálenosti v metrech SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST V OBCI STAN OVENO.<.> santa <.>,iaai-.ítcffrt.ZNAČ N.*.=;- tl.<.> DATU M MĚSTSKÝ ÚŘAD SUMPERR' ODBOR DOPRAVY PODPÍS WCC-B(Lút ( Schéma Bl14.3 Standardní pracovní místo v prostoru okružní křižovatky.případně se zřizuje objížďka příčná uzávěra jednostrannýmí smérovacimi deskami odstup podélně 1-2m příčné 0.6—1m výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce poděíná uzávra jednostrannými smérovacimi deskami odstup max.10m výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na tluorescenčnim žlutoze- Ieněm podkladu.u ostatních vjezdů shodně 1) mínímáíní šířka se zjíšt'uíe pomocí víečných křívek vzdálen Dsti v metrech 56 SCHÉMATA PRO ()ZNAČENÍ PRA(J(.)\='NÍCH MÍST v OBCI Schéma BI15 Standardní pracovní místo.Uzavírka po- zemní komunikace s objížd'kou.CZd G_; 22 [.I |: “»-.podélná uzávěra oboustrann'mi smérovacimi »\\\ +\“.<.> - g 5 -.\\\ \\\ rm deskami v o— odstupmax.10m l_e ( > 51 _._.[J_i 114%“ zz příčně uzávěry v oblasti pracovního místa zábra— nami 923 minimálně 5 výstražných světel typu 1 užití znáčky č.B 1 s dodatkovou tabulkou (3.E Ba v případě potřeby vyznačit vzdálenost k začátku E33 uzavírky tnapř.při větší vzdálenosti k tomuto místu) B'I at> |P1Gb Iplůa FÉ STANOVENO „' Arata„analytics ?;N AČR).<.> r— t'r'.“- „Witte firn-rr Pozn.: V případě vyznačeni objížd'kové trasy.vl ES't'Sk'ř-r" '! :" R a- umístěni značek a.IS Ha až s.is na dle mistnich Somr-\par.podmínek “jf-“RCM annotat- *r „ir „ty;rlt“ ŘÁC tČ—í &'btrířtj ! é — VZdáíEHOSííV I'TIGÍTÉ'Ch SCHÉMA'I'A P...

DZ.pdf

1|5
<br> Bankovní spojení: Česká spořitelna
<br> č.ú.: 1905609309/0800
<br> IČ: 00303461
<br> www.sumperk.cz
<br> posta@sumperk.cz
<br> ID datové schránky: 8bqb4gk
<br>
<br> Městský úřad Šumperk
<br> nám.Míru 1,787 01 Šumperk
<br>
<br> Pracoviště: Jesenická 31
<br> Odbor: dopravy
<br> Oddělení: silniční dopravy,SH a dopravních přestupků
<br> Tel.: (+420) 583 388 111
<br> Fax.: (+420) 583 213 587
<br>
Váš dopis čj.:
<br> Ze dne:
<br> Naše čj.: MUSP 3961/2017
<br> Naše sp.zn.: 1615/2017 DOP/LEPO
<br>
Vyřizuje: Ing.XXXX XXXXXXXXX
<br> Tel.: (+XXX) XXX XXX XXX
<br> E-mail: lena.polackova@sumperk.cz
<br> Datum: 18.1.2017
<br>
<br>
<br>
<br> *MUSPX01PEJSZ *
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 2|5
<br>
<br> 3|5
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 4|5
<br> 
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 5|5
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Text24
Text39
Text38
Text37
Text34
Text35
Text33
Text40
Text30
Text31
Text27
Text28
Text29
Text23
<br> 2017-01-19T08:15:46+0000
Not specified


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Velké Losiny      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz