Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Olešnice.
Finančnímu úřadu pro
<br> Územnímu pracovišti v,ve,pro
<br> Číslo poplatníka daně
(rodné číslo nebo VČP fyzické osoby / IČ právnické osoby)
<br> otisk podacího razítka fi nančního úřadu
<br> ŽÁDOST
ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem
<br> 01 Poplatník daně
příjmení a jméno,titul fyzické osoby / název právnické osoby
<br> 03 Adresa místa pobytu fyzické osoby / sídla právnické osoby (nepovinné údaje)
obec,část obce / ulice,číslo popisné/orientační
<br> 02 Kontakt
telefonní číslo
<br> PSČ
<br> žádám/e o zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí (dále jen „daň“) e-mailem*)
Podpisem žádosti žádám/e o zasílání údajů o výši částky daně k úhradě,o existenci případného přeplatku nebo nedoplatku na dani
a dalších údajů pro placení daně na e-mailovou adresu
<br> Beru/bereme na vědomí,že po dobu
zasílání údajů pro placení daně e-mailem mi/nám nebudou správcem daně zasílány složenky na úhradu daně <.>
<br> Datum
<br> Vlastnoruční podpis poplatníka daně
<br> *) zvolte pouze jednu z možností a označte ji křížkem (×)
<br> 125 5559 MFin 5559 - vzor č.1
<br> žádám/e o změnu zasílání údajů pro placení daně e-mailem*)
Podpisem žádosti žádám/e o změnu e-mailové adresy pro zasílání údajů o výši částky daně k úhradě,o existenci případného
přeplatku nebo nedoplatku na XXXX a dalších údajů pro placení daně na e-mailovou adresu
<br> žádám/e o ukončení zasílání údajů pro placení daně e-mailem*)
Podpisem žádosti žádám/e,aby mi/nám nebyly zasílány údaje o výši částky daně k úhradě,o existenci případného přeplatku nebo
nedoplatku na XXXX a další údaje pro placení daně e-mailem.Beru/bereme na vědomí,že v případě podání žádosti o ukončení zasí-
lání údajů pro placení daně e-mailem po 15.březnu zdaňovacího období mi/nám budou složenky zasílány až počínaje následujícím
zdaňovacím obdobím <.>
<br> Tiskopis vyplňte čitelně hůlkovým (tiskacím) písmem
<br>
<br> Základní informace k nové službě – zasílání údajů pro placení daně
z nemovitých věcí prostřednictvím e-mailu
<br> Komu je služba určena
Počínaje zdaňovacím obdobím roku 2017 mohou poplatníci daně z nemovitých věcí (dále jen „daň“),kteří
nemají zřízenu službu placení daně prostřednictvím SIPO a právnické osoby,které nemají zřízenu datovou
schránku,požádat místně příslušný fi nanční úřad,(dále jen „správce daně“) o zasílání údajů pro placení daně
prostřednictvím e-mailu.Zřizovaná služba je elektronickou podobou a plnohodnotnou náhradou za údaje zasílané
každoročně poplatníkům daně prostřednictvím tištěných a poštovním přepravcem distribuovaných složenek pro
placení daně z nemovitých věcí <.>
Poplatníkům s touto zřízenou službou správce daně každoročně před splatností první splátky daně jednou zašle
kompletní informaci s údaji pro placení daně na jimi určenou e-mailovou adresu,obsahující údaje o výši stanovené
daně,výši nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu,umožňujícího platbu daně prostřednictvím
internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikací.Pokud poplatník případně opomene uhradit daň
včas,správce daně zašle na e-mail poplatníka vyrozumění o nedoplatku.Údaje pro placení daně i vyrozumění
o nedoplatku bude přílohou e-mailu ve formátu „pdf“ souboru <.>
Nově zřizovaná služba není určena právnickým osobám se zřízenou datovou schránkou,kterým správce
daně zasílá podrobnou informaci pro placení daně do datové schránky,ani poplatníkům,kteří platí daň
prostřednictvím SIPO.Těmto poplatníkům bude v případě požádání o tuto službu neformálně sděleno,že službu
nelze zřídit <.>
<br> Zřízení a ukončení služby
Poplatník podáním tiskopisu „Žádosti ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem“
číslo MFin 5559,vydaného Ministerstvem fi nancí (dále jen „Žádost“),u místně příslušného správce daně požádá
o poskytování uvedené služby <.>
Žádost poplatník podává způsobem uvedeným v ustanovení § 71 daňového řádu místně příslušnému správci
daně.Pokud poplatník platí daň u více správců daně,pro zasílání údajů pro placení daně od každého správce
daně podá Žádost každému správci daně samostatně.Údaje pro placení daně budou poplatníkovi zasílány
e-mailem pravidelně každý XXX do doby,než přestane být poplatníkem daně,zřídí si službu úhrady daně
prostřednictvím SIPO nebo se právnická XXXXX XXXXX držitelem datové schránky,anebo než poplatník
požádá o ukončení zasílání údajů pro placení daně e-mailem.Případnou změnu e-mailové adresy nebo
ukončení služby lze provést prostřednictvím Žádosti za stejných podmínek jako přihlášení.Pokud poplatník podá
Žádost o ukončení zasílání údajů pro placení daně prostřednictvím e-mailu až po 15.březnu zdaňovacího období <,>
bude mu obnoveno zasílání složenky pro placení daně počínaje následujícím zdaňovacím obdobím.V daném
zdaňovacím období budou poplatníkovi zaslány ještě údaje pro placení daně e-mailem <.>
<br> Termín pro přihlášení
Pro zaslání údajů pro placení daně e-mailem ve zdaňovacím období musí být Žádost podána místně příslušnému
správci daně nejpozději do 15.března zdaňovacího ...
FINANČNÍ ÚŘAD PRO JIHOMORAVSKÝ KRAJ
nám.Svobody 4,602 00 Brno
<br> Tel.: 542 191 111
<br>
Finanční správa nově nabízí zasílání údajů pro placení
<br> daně z nemovitých věcí na e-mail (tisková zpráva)
<br> Finanční správa zavádí pro poplatníky novou službu spočívající v zasílání údajů pro placení
<br> daně z nemovitých věcí na e-mail namísto složenky <.>
<br> Poplatník přihlášený k této službě obdrží na e-mail kompletní informaci s údaji pro placení
daně.Tato informace bude obsahovat obdobné údaje,jaké jsou nyní uvedeny na alonži
složenky,tj.informace o výši stanovené daně,výši nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení
daně včetně QR kódu,umožňujícího platbu daně prostřednictvím internetového bankovnictví
nebo mobilních platebních aplikací <.>
<br> Zájemce o tuto službu odevzdá nejpozději do 15.března 2017 svému správci daně Žádost ve
věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem <.>
<br> Tato služba je určena výhradně pro poplatníky daně,kteří nemají zřízenu službu placení daně
prostřednictvím SIPO a právnické osoby,které nemají zřízenu datovou schránku.Poplatníkům
přihlášeným k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem nebude zaslána
složenka <.>
<br> Více informací a formulář žádosti naleznete pod odkazem bit.ly/2i9sm8V <.>
<br>
<br>
<br> V Brně dne 16.1.2017
<br>
JUDr.XXXXX XXXXXXX
tiskový mluvčí Finančního úřadu pro Jihomoravský kraj
nám.Svobody 4,602 00 Brno
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Olešnice | ||
---|---|---|
26. 03. 2024 | Rozpočtové opatření č. 3 k 25.3.2024 | |
11. 03. 2024 | Opatření obecní povahy - kormorán velký | |
11. 03. 2024 | Záměr výpůjčky nemovitostí - město Olešnice | |
11. 03. 2024 | Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie | |
26. 02. 2024 | Rozpočtové opatření č. 2 k 26.2.2024 | |
...a další |