Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Liberecký kraj.
1
<br> VÝZVA PRO POSKYTOVATELE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB K PODÁVÁNÍ
<br> ROZVOJOVÝCH ZÁMĚRŮ A ŽÁDOSTÍ PRO ZAŘAZENÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY DO
<br> ZÁKLADNÍ SÍTĚ NA OBDOBÍ 2018 - 2020
<br> Do Základní sítě sociálních služeb Libereckého kraje (dále jen „ Základní síť“) se mohou
<br> hlásit pouze sociální služby registrované dle zákona č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách
<br> v platném znění (dále jen „zákon o sociálních službách“),které mají územní působnost
<br> v Libereckém kraji,tedy poskytují sociální službu občanům Libereckého kraje,případně
<br> s prokázanou vazbou na Liberecký kraj <.>
<br> Žádosti o zařazení kapacit sociálních služeb do Základní sítě mohou poskytovatelé podat
<br> v termínu
<br> od 17.2.2017 – 28.2.2017 (do 13:00 hod)
<br> z podnětu obce/kraje v termínu
<br> od 31.7.2017 – 4.8.2017 (do 13:00 hod)
<br> Upozornění: Tato výzva se týká pouze rozšíření kapacit sociálních služeb,které jsou v rámci
<br> kontinuálního procesu zjišťování potřeb definovány v Akčním plánu pro rok 2017 –
<br> kapitola 2.2.2,2.2.3,2.2.4.c).a v Akčním plánu pro rok 20181.Více viz Systému hodnocení
<br> parametrů sociálních služeb a rozvojových záměrů pro zařazení do Základní sítě sociálních
<br> služeb Libereckého kraje pro rok 2018 <.>
<br> Tato výzva je určena rovněž pro rozvojové záměry sociálních služeb v rámci
<br> Koordinovaného přístupu v sociálně vyloučených lokalitách (dále jen „KPSVL“) <.>
<br> Sociální služby v sociálně vyloučených lokalitách budou navyšovány v Základní síti pouze
<br> v rámci realizace projektů z příslušných dotačních titulů,které jsou určeny pro financování
<br> těchto kapacit.Cílovou skupinou sociálních služeb jsou osoby ohrožené sociálním
<br> vyloučením dle Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb Libereckého kraje (dále jen
<br> „SPRSS LK“).Jedná se zejména o tyto druhy sociálních služeb: § 37 odborné sociální
<br> poradenství,§ 57 azylové domy,§ 63 noclehárny,§ 58 domy na půl cesty,§ 59 kontaktní
<br> centra,§ 61 nízkoprahová denní centra,§ 69 terénní programy,§ 70 sociální rehabilitace <.>
<br> Jedná se o rozvojové záměry poskytovatelů sociálních služeb,kteří mohou žádat o dotaci
<br> z titulů Operačního programu zaměstnanost v rámci KPSVL v rámci těchto lokalit:
<br>
1
<br> Akční plán pro rok 2018 se týká druhého termínu příjmu žádostí.Obce/ kraj v Akčním plánu pro rok 2018
definují potřebné kapacity sociálních služeb,na které se vztahuje výzva <.>
<br>
<br> 2
<br> Liberec,Frýdlant,XXXX XXX,Ralsko,Velké Hamry
<br> Tato výzva se netýká navyšování kapacit sociálních služeb,které budou financovány
<br> v rámci individuálních projektů:
<br> § 39 Osobní asistence pro cílovou skupinu osob se zdravotním postižením ve věku
od 15 – 65 let;
<br> § 43 Podpora samostatného bydlení pro cílovou skupinu osoby se zdravotním
postižením;
<br> § 62 Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež pro věkovou skupinu uživatelů nad 15
let;
<br> § 65 Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi;
§ 67 Sociálně terapeutické dílny;
§ 70 Sociální rehabilitace pro cílovou skupinu osob se zdravotním postižením
<br> (mimo sociální rehabilitace poskytované v Centrech duševního zdraví);
<br> Tyto sociální služby budou zařazeny do Základní sítě pro rok 2018 – 2020 na základě
<br> individuálního projektu kraje,kterým chce Liberecký kraj ve spolupráci s obcemi nastavit
<br> efektivní a dostupnou síť těchto služeb v rámci celého kraje <.>
<br> Kapacity těchto druhů sociálních služeb budou nastaveny a přijaty do Základní síti pouze
<br> formou veřejné zakázky v rámci realizace těchto projektů dle definovaných potřebných
<br> kapacit v Akčním plánu pro rok 2017.Současná kapacita sociálních služeb zařazených
<br> v Základní síti 2017 bude pro rok 2018 přehodnocena a optimalizována <.>
<br> Základní síť pro rok 2018 – 2020:
<br> ZÁKLADNÍ SÍŤ - jedná se o registrované sociální služby,které splnily předpoklady pro
<br> vstup do Základní sítě a při posuzování parametrů pro zařazení do Základní sítě jsou
<br> vyhodnoceny jako nezbytné,potřebné,dostupné,efektivní,kvalitní.Jedná se o sociální
<br> služby,u níž existuje veřejný zájem na zajištění jejich dostupnosti za významné
<br> spoluúčasti veřejného financování.Taková služba,v rozsahu,v jakém byla do sítě zařazena <,>
<br> je službou obecného hospodářského zájmu ve smyslu přímo použitelných předpisů EU o
<br> veřejné podpoře <.>
<br> Zadavateli sociálních služeb jsou v tomto procesu obce/kraj <.>
<br> Základní síť je tvořena na období 2018 – 2020,bude však možnost jí každý rok aktualizovat a
<br> optimalizovat dle požadavků kraje/obcí <.>
<br>
<br> 3
<br> Jak postupovat při podání žádostí:
<br> A) NOVÉ SOCIÁLNÍ SLUŽBY DOSUD V ZÁKLADNÍ SÍŤ NEZAŘAZENÉ
<br> Sociální služba,která není aktuálně zařazena (pro rok 2017) v Základní síti,vyplní a
<br> podá „Žádost poskytovatele o zařazení sociální služby do Základní sítě“ (dále jen
<br> „žádost“) pro rok 2018 - 2020.Žádost je zveřejněna na webových stránkách odboru
<br> sociálních věcí na tomto odkazu:
<br> Formulář „Žádost pos...
Příloha č.2 - Postup a systém hodnocení parametrů sociálních služeb a
<br> rozvojových záměrů pro zařazení do Základní sítě sociálních služeb
<br> Libereckého kraje pro rok 2018 - 2020
<br> Úvod
<br> Síť sociálních služeb je definována zákonem č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách (dále jen
<br> „ZSS“).Na úrovni Libereckého kraje je fungování sítě ukotveno ve Střednědobém plánu
<br> rozvoje sociálních služeb Libereckého kraje na roky 2014 – 2017 (dál jen „SPRSS LK“);
<br> Akčním plánu pro příslušné období <.>
<br> Liberecký kraj je správcem sítě,určuje síť sociálních služeb a financuje vybrané sociální
<br> služby,které naplňují žádoucí podmínky.Do sítě jsou sociální služby zařazeny na základě
<br> jednoznačně daných pravidel,která se vztahují také na zajištění jejich financování <.>
<br> Mezi základní východiska při sestavování Základní sítě sociálních služeb Libereckého kraje
<br> (dál jen „Základní síť) patří vydefinované:
<br> 1) potřeby území - potřeby území jednotlivých obcí,jaké nepříznivé sociální situace mají být
<br> řešeny <,>
<br> 2) personální kapacity,které by měly dané potřeby území zajišťovat <,>
<br> 3) územní působnost sociální služby,v jaké lokalitě má poskytovatel službu zajišťovat <,>
<br> 4) výši disponibilních veřejných financí na zajištění sociálních služeb <.>
<br> Za tímto účelem Krajský úřad provádí pravidelný sběr dat (Krajský úřad obdrží od obec
<br> s rozšířenou působností (dále jen „ORP“) podněty a vydefinuje optimální kapacity sítě tzv <.>
<br> Koncept sítě,který je součástí Akčního plánu pro příslušný rok <.>
<br> „Zásadní premisou pro koncipování sítě sociálních služeb je důsledná aplikace platného znění
<br> ZSS.Zejména u nových zájemců/uživatelů je nutné plně aplikovat jako východisko pro
<br> využití služby skutečné prokázání nepříznivé sociální situace (§ 2,§3,a dále §38 a §53 ZSS)
<br> a na to navazující navrženou intenzitu časové podpory na základě identifikace potřeb
<br> zájemce/uživatele a jejich následné průběžné vyhodnocování.“ Krajskou síť sociálních služeb
<br> představují sociální služby,které jsou vyhodnoceny jako potřebné,dostupné,kvalitní <,>
<br> efektivní,a zajištěné vícezdrojovým financováním.Zároveň mohou být finančně podpořeny
<br> pouze kapacity jednotlivých sociálních služeb,které jsou zahrnuty v Základní síti sociálních
<br> služeb kraje.Rozsah kapacity služeb je tak stanoven jako maximální,na které je vydáno
<br>
<br> Pověření služby v obecně hospodářském zájmu na období stanoveným správcem sítě <.>
<br> Základní síť je tak vymezena seznamem sociálních služeb.Tyto sociální služby jsou pak
<br> zabezpečovány jednotlivými poskytovateli <.>
<br> Sběr dat / sběr potřeb území přes ORP,případně obce II.typu vznik Konceptu sítě
<br> (obsahuje vydefinované potřebné kapacity sociálních služeb daného území v Akčním plánu)
<br> vytváří se seznam sociálních služeb pro dané území – seznam poskytovatelů
<br> Zařazení do Základní sítě je nenárokové.Zařazení konkrétních poskytovatelů sociálních
<br> služeb bude probíhat na základě vydefinované kapacitní potřebnosti území (jednotlivých ORP
<br> – „Sítě ORP“).Hodnocení sociální služeb bude projednáno v Krajské koordinační struktuře
<br> pro plánování sociálních služeb v Libereckém kraji (dále jen „KKS“),přičemž bude
<br> Liberecký kraje přihlížet k informacím od obcí.Východiskem pro sestavování Základní sítě je
<br> skutečnost,že obce/kraj jsou objednateli sociálních služeb v území,potřebnost by měla
<br> prvotně vycházet z plánování na lokální úrovni (komunitní plánování),ke kterým bude
<br> Liberecký kraj při zařazování sociálních služeb do Základní sítě přihlížet <.>
<br> Do Základní sítě se mohou hlásit pouze sociální služby registrované dle zákona č.108/2006
<br> Sb <.>,o sociálních službách v platném znění (dále jen „zákon o sociálních službách“),které
<br> mají územní působnost v Libereckém kraji,tedy poskytují sociální službu občanům
<br> Libereckého kraje,případně s prokázanou vazbou na Liberecký kraj <.>
<br> Výzva
<br> Upozornění: Tato výzva se týká pouze rozšíření kapacit sociálních služeb,které jsou v rámci
<br> kontinuálního procesu zjišťování potřeb definovány v Akčním plánu pro rok 2017 –
<br> kapitola 2.2.2,2.2.3,2.2.4.c).a v Akčním plánu pro rok 20181.Více viz Systému hodnocení
<br> parametrů sociálních služeb a rozvojových záměrů pro zařazení do Základní sítě sociálních
<br> služeb Libereckého kraje pro rok 2018 <.>
<br> Tato výzva je určena rovněž pro rozvojové záměry sociálních služeb v rámci
<br> Koordinovaného přístupu v sociálně vyloučených lokalitách (dále jen „KPSVL“) <.>
<br> Sociální služby v sociálně vyloučených lokalitách budou navyšovány v Základní síti pouze
<br> v rámci realizace projektů z příslušných dotačních titulů,které jsou určeny pro financování
<br> těchto kapacit.Cílovou skupinou sociálních služeb jsou osoby ohrožené sociálním
<br> vyloučením dle Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb Libereckého kraje (dále jen
<br> „SPRSS LK“).Jedná se zejména o tyto druhy ...
Stránka - poskytovatel
Údaje o poskytovateli sociální služby (vyplní poskytovatel sociální služby) - 1.část formuláře
<br>
<br> Údaje o poskytovateli sociální služby (vyplní poskytovatel sociální služby)
Název poskytovatele sociální služby
IČO
Adresa poskytovatele sociální služby
Cílová skupina uživatelů sociální služby
Identifikátor (pokud je již sociální službě přidělen)
Druh sociální služby
Forma poskytování služby
Územní působnost/dostupnost (ORP,PO1,PO2 vypsat obce)
Kapacita poskytovatele pro dané území
Popis realizace sociální služby
<br> Potřebnost sociální služby z důvodu:
Forma a způsob zjištění potřebnosti:
Je poptávka po sociální službě? ANO/NE1
Působí v daném území i jiní poskytovatelé sociálních služeb se stejným druhem služby? ANO/NE1
Jsou nedostačující stávající kapacity tohoto druhu sociální služby v území? ANO/NE1
Jiné:
<br> Náklady a financování sociální služby (vyplní poskytovatel/žadatel o zařazení sociální služby do ZS LK)
Plánované zdroje krytí nákladů(vícezdrojovost): plánovaný roční rozpočet služby bude rozdělen mezi plánované zdroje financování Dotace od Libereckého kraje (LK)
Dotace od Libereckého kraje (MPSV)
Dotace MPSV (program podpory B)
Příspěvky od Úřadu práce ČR
Příspěvky od Úřadu vlády ČR
Dotace od obcí - (vypsat obec a k ní částku)
Dotace od obcí - (vypsat obec a k ní částku)
Dotace od obcí - (vypsat obec a k ní částku)
Dotace od obcí - (vypsat obec a k ní částku)
Dotace ostatní resorty státní správy (uveďte jaké)
Příspěvek od jiného kraje - (vypsat kraje)
Příspěvek od jiného kraje - (vypsat kraje)
Příspěvek od zřizovatele obce
Úhrady od uživatelů služby
Fondy zdravotních pojišťoven
Nadace,sponzoři
Individuální projekt kraje
Strukturální fondy (bez IP)
Jiné zdroje (uveďte jaké)
Plánované roční náklady sociální služby (pouze na základní činnosti dle zákona o sociálních službách) 0 Kč
Prohlašuji,že všechny výše uvedené informace jsou pravdivé a úplné <.>
Statutární zástupce poskytovatele/žadatele o registraci
Kontakt (e-mail,telefon):
Datum vyplnění:
Podpis a razítko statutárního zástupce
V souladu se Střednědobým plánem rozvoje sociálních služeb v Libereckém kraji pro období 2014 - 2017,strategický cíl č.8
Tento formulář slouží jako podklad k žádosti o zařazení sociální služby do Základní sítě.Vyplňuje se p při žádosti o zařazení do Základní sítě.Zároveň se obec vyjadřuje k rozvojovému záměru stávající služby (zvýšení kapacity,rozšíření územní působnosti,cílové skupiny) <.>
1 Nehodící se vymažte
2 Za jaké území se předkládá (celé ORP,mikroregion nebo za obec)
<br>
<br>
<br>
Stránka - obec
<br> Vyjádření obce k zařazení sociální služby do Základní sítě Libereckého kraje (vyplní pověřený pracovník obce) - 2.část formuláře
Sociální služba: (uveďte název a identifikátor) … <.>
Předpokládaná územní působnost/dostupnost služby (uvede ORP/PO2/PO1 a název obce/í)
<br> Potřebnost nové sociální služby/rozvoje sociální služby z důvodu: ANO/NE1 (vypsat důvody - např.nedostatečná kapacita,nedostatečná dostupnost,služba je zabezpečena jiným poskytovatelem atd.)
<br>
Zájem o sociální službu je doložen (např.průzkumem poptávky,analýzou): ANO/NE1
Zjištěný převis poptávky po službě (druhu sociální služby - §) nad nabídkou (uveďte počet)
Spolupráce poskytovatele sociální služby s územím v rámci komunitního plánování ANO/NE1
Soulad sociální služby se sítí ORP a s komunitním plánem nebo akčním plánem ORP/mikroregionu/obce ANO/NE1,(Název dokumentu,číslo a název opatření/priority,č.strany dokumentu,platnost)
Vyjádření obce k poskytovateli sociální služby - Příčiny selhávání přirozených nástrojů pomoci,příčiny selhání jiných služeb (vyplní sociální pracovník obce!)*
<br> Financování sociální služby obcí (vyplní pověřený pracovník obce)
Předpokládaná finanční podpora poskytovatele (sociální služby) obcí - možnost financování z Grantového/Dotačního programu města/obce ANO/NE (vypsat finanční částku a uvést deklaraci spolufinancování)
Jiná podpora poskytovatele obcí (např.poskytnutí prostor,propagace ….) (vyjádřeno finančně,např.bezúplatné poskytnutí prostor - 30.000,- Kč)
<br> Název obce/mikroregion /ORP2
Předběžné stanovisko plánovače sociálních služeb definované na základě komunitního plánování (bude projednáno v samosprávných orgánech obce) ANO/NE1
Konečné stanovisko plánovače na základě komunitního plánování (nebude dále projednáváno v samosprávných orgánech obce,stanoveno na základě platného komunitního nebo akčního plánu) ANO/NE1
Stanovisko projednáno v samosprávných orgánech obce (uvést číslo usnesení) ANO/NE1
Vyjádření obce: Tímto potvrzujeme,že podporujeme/nepodporujeme1 zařazení služby do Základní sítě sociálních služeb Libereckého kraje pro rok 2017 <.>
Za obec/mikroregion/ORP vyplnil/a: (jméno a příjmení pověřené osoby)
Funkce
Kontakt (e-mail,telefon)
Datum
Podpis
V souladu se Střednědobým plánem rozvoje sociálních služeb v Libereckém kraji pro období 2014 - 2017,strategický cíl č.8
Tento formulář slouží jako podklad k žádosti o zařazení sociální služby do Základní sítě.Vyplňuje se př...
Příloha č.2 – Požadavky kraje na vybrané druhy sociální služby; karty potřeb
<br> pro zařazení nových kapacit sociálních služeb na rok 2018
<br> 1.1 Osobní asistence - §39 Zákona č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách
<br> Současný stav a jeho příčiny:
<br> V současné době některé osobní asistence nabízejí služby pouze přes pracovní týden a v omezený
<br> čas – 7:00 -16:00 <.>
<br> Služby tak nejsou schopny poskytnout podporu osobám s vyšší mírou závislosti,seniorům,osobám se
<br> zdravotním postižením nebo chronickým onemocněním,kteří často potřebují poskytnutí péče i ve
<br> večerních hodinách a zároveň se neobejdou bez pomoci druhé osoby o víkendech a svátcích <.>
<br> To vede k tomu,že tyto osoby,které by potřebovali poskytnout službu ve večerních hodinách,o
<br> víkendech a svátcích,jsou v rozporu svým přáním nuceni obrátit se na rezidenční služby pro řešení
<br> své nepříznivé sociální situace <.>
<br> V souvislosti s transformací služeb pro osoby se zdravotním postižením se stává omezený provoz
<br> služeb osobní asistence překážkou pro přechod do běžného potřebí,kdy často potřebují podporu
<br> služby i večer,o víkendech a svátcích <.>
<br> Služba se zaměřuje pouze na jednu cílovou skupinu
<br> Osobní asistence se v některých případech orientuje pouze na jednu vybranou cílovou skupinu např <.>
<br> dospělé osoby se zdravotním postižením.V takovém případě může docházet k tomu,že v daném místě
<br> není dostupná podpora v běžném prostředí pro další cílové skupiny např.seniory,rodiny s dětmi se
<br> zdravotním postižením.V menších obcích a venkovských lokalitách obvykle není z ekonomického
<br> hlediska možné,aby vedle sebe existovalo několik úzce specializovaných sociálních služeb.Služby
<br> osobní asistence a pečovatelské služby jsou služby,které mohou být vzájemně zastupitelné
<br> Osobní asistence je pojata pouze jako náhrada fyzických schopností uživatele
<br> V pojetí osobní asistence se někdy objevuje přístup,který definuje osobního asistenta jako „zdravé
<br> ruce“ uživatele,který ho řídí.Jelikož se jedná o odbornou službu,vždy by měla poskytovat odborné
<br> informace a otevírat a nabízet možnosti řešení nepříznivé sociální situace (kompenzační pomůcky <,>
<br> úpravy prostředí atd.).Osobní asistent a především sociální pracovník služby by měl nabízet vhodná
<br> řešení,otevírat prostor pro rozvoj či kompenzaci handicapu a posilovat tak samostatnost uživatele <.>
<br> Vize a požadavky na pečovatelské služby
<br> Osobní asistence je terénní sociální službou péče poskytovanou osobám v
nepříznivé sociální situaci na území Libereckého kraje.Podporuje život v
<br> přirozeném prostředí,doplňuje péči neformálních pečujících osob a podporuje je
<br>
<br> při pochopení potřeb uživatele.Podporuje uživatele ve využívání běžně
<br> dostupných veřejných služeb a udržení běžných vazeb v komunitě <.>
<br> Osobní asistence je poskytována dle potřeb uživatelů minimálně v rozsahu 6:00 –
22:00 včetně víkendů a svátků <.>
<br> Osobní asistence nabízí a svou nabídkou sociální služby oslovuje všechny cílové
skupiny uvedené v zákoně o sociálních službách: osoby,které mají sníženou
<br> soběstačnost z důvodu věku,chronického onemocnění (včetně psychického
<br> onemocnění např.demence) nebo zdravotního postižení (fyzického,smyslového <,>
<br> mentálního),jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby <.>
<br> Poskytovatel informuje veřejnost a zájemce o službu na svých internetových
stránkách o své činnosti v souladu s Regionální kartou Libereckého kraje v
<br> rozsahu oblastí potřeb a témat.Témata mohou být vyjádřená např.uvedením
<br> příkladů potřeb,které jsou službou podporovány <.>
<br> Poskytovatel nabízí podporu a zjišťuje potřeby osob v rozsahu Regionální karty
Libereckého kraje a následně poskytuje poradenství a odpovídající podporu
<br> doplňující přirozené zdroje a veřejné služby v rozsahu,který vyplynul ze
<br> zjišťování potřeb <.>
<br> Poskytovatel nabízí/ zprostředkovává uživatelům odpovídající kompenzační a
rehabilitační pomůcky a úpravy prostředí,které mohou snížit závislost uživatelů
<br> na pomoci druhé osoby,nebo pozitivně ovlivňují jejich nepříznivou sociální
<br> situaci (např.smyslové,fyzické postižení) <.>
<br> Poskytovatel spolupracuje s dalšími odbornými službami především zdravotními
(např.home care,hospicová péče) a tísňovou péčí a dalšími subjekty,včetně
<br> sociálního pracovníka na obci <.>
<br> Poskytovatel poskytuje základní poradenství žadatelům o službu.Pokud žadatel
nesplňuje podmínky pro poskytování služby,nabízí vhodné řešení jeho nepříznivé
<br> sociální situace pomocí jiných sociálních nebo dalších veřejných služeb <.>
<br> Poskytovatel poskytuje sociální poradenství v oblasti sociálních dávek a orientuje
uživatele v základních finančních otázkách,tj.podporuje jejich základní finanční
<br> gramotnost <.>
<br> 1.2 Pečovatelská služba - §40 Zákona č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách
<br> Současný stav a jeho příčiny:
<br> V současné době pečovatelské ...
Příloha č.3 - Referenční hodnoty sociálních služeb - minimální požadavky na sociální služby
<br> Parametry
<br> Parametr
<br> předpokladu
<br> kvality
<br> Druh sociální služby
Maximální
<br> nákladovost
<br> Jednotka
<br> nákladovosti
<br> Minimální
<br> dotace
<br> obec/zřizov
<br> atel/EU
<br> Podíl
<br> uživatelů v II <.>
<br> až IV.stupni
<br> závislosti
<br> (Pobytová) za
<br> sledované
<br> období
<br> Obložnost
<br> za
<br> sledované
<br> období (P)
<br> Podíl uživatelů v I <.>
<br> až IV.stupni
<br> závislosti za
<br> sledované období
<br> (Ambulantní <,>
<br> terénní)
<br> % podíl přímé
<br> práce s
<br> uživateli
<br> Max.výše
<br> úvazků
<br> ostatních
<br> pracovníků
<br> na 1 úvazek
<br> odborného
<br> pracovníka
<br> § 37 - Odborné sociální poradenství 540 000 úvazek/rok 10% 80% 0,2
§ 39 - Osobní asistence 540 000 úvazek/rok 10% 90% 80% 0,2
§ 40 - Pečovatelská služba 540 000 úvazek/rok 10% 90% 80% 0,2
§ 41 - Tísňová péče 480 000 úvazek/rok 10% 90% 80% 0,2
§ 42 - Průvodcovské a předčitatelské
<br> služby
540 000 úvazek/rok
<br> 10% 90%
80%
<br> 0,2
§ 43 - Podpora samostatného bydlení 540 000 úvazek/rok 10% 90% 80% 0,2
§ 44 - Odlehčovací služby (A,T) 540 000 úvazek/rok 10% 90% 80% 0,2
§ 44 - Odlehčovací služby (P) - (kapacita
<br> do 10 lůžek)
1 000 lůžkoden
<br> 10% 90% 60%
80%
<br> 0,3
§ 44 - Odlehčovací služby (P) - (kapacita
<br> nad 10 lůžek)
800 lůžkoden
<br> 10% 90% 60%
80%
<br> 0,3
§ 44 - Odlehčovací služby (P) - ve
<br> službách hospicového typu
900 lůžkoden
<br> 10% 90% 60%
80%
<br> 0,3
§ 45 - Centra denních služeb 540 000 úvazek/rok 10% 90% 80% 0,2
§ 46 - Denní stacionáře 540 000 úvazek/rok 10% 90% 80% 0,2
§ 47 - Týdenní stacionáře 950 lůžkoden 10% 90% 70% 80% 0,3
§ 48 - Domovy pro osoby se zdravotním
<br> postižením
1 400 lůžkoden
<br> 10% 90% 90%
80%
<br> 0,3
§ 49 - Domovy pro seniory 850 lůžkoden 10% 90% 95% 80% 0,3
§ 50 - Domovy se zvláštním režimem 950 lůžkoden 10% 90% 95% 80% 0,3
<br> § 51 - Chráněné bydlení 570 lůžkoden 10% 90% 95% 80% 0,3
§ 52 - Sociální služby poskytované ve
<br> zdrav.zařízení ústavní péče
650 lůžkoden
<br> 10% 90% 95%
80%
<br> 0,3
§ 54 - Raná péče 790 000 úvazek/rok 10% 80% 0,2
§ 55 - Telefonická krizová pomoc 540 000 úvazek/rok 10% 60% 0,2
§ 56 - Tlumočnické služby 540 000 úvazek/rok 10% 60% 0,2
§ 57 - Azylové domy 350 lůžkoden 10% 85% 70% 0,3
§ 58 - Domy na půl cesty 600 lůžkoden 10% 85% 70% 0,3
§ 59 - Kontaktní centra 580 000 úvazek/rok 10% 60% 0,2
§ 60 - Krizová pomoc 540 000 úvazek/rok 10% 60% 0,2
§ 60a - Intervenční centra 540 000 úvazek/rok 10% 60% 0,2
§ 61 - Nízkoprahová denní centra 540 000 úvazek/rok 10% 80% 0,2
§ 62 - Nízkoprahová zařízení pro děti a
<br> mládež
540 000 úvazek/rok
<br> 10%
80%
<br> 0,2
§ 63 – Noclehárny 200 lůžkoden 10% 30% 80% 0,3
§ 64 - Služby následné péče (A,T) 540 000 úvazek/rok 10% 70% 0,2
§ 64 - Služby následné péče (P) 750 lůžkoden 10% 85% 70% 0,3
§ 65 - Sociálně aktivizační služby pro
<br> rodiny s dětmi
540 000 úvazek/rok
<br> 10%
70%
<br> 0,2
§ 66 - Sociálně aktivizační služby pro OZP
<br> a seniory
540 000 úvazek/rok
<br> 10%
70%
<br> 0,2
§ 67 - Sociálně terapeutické dílny 540 000 úvazek/rok 10% 70% 0,2
§ 68 - Terapeutické komunity 750 lůžkoden 10% 85% 70% 0,3
§ 69 - Terénní programy 540 000 úvazek/rok 10% 70% 0,2
§ 70 - Sociální rehabilitace (A,T) 540 000 úvazek/rok 10% 80% 0,2
§ 70 - Sociální rehabilitace (P) 750 lůžkoden 10% 85% 80% 0,3
<br> Parametr nákladovosti Parametr potřebnosti a efektivnosti
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Prodej Jednání zastupitelstva Veřejná zakázka Zveřejnění záměru Rozpočet Jednání zastupitelstva Pronájem
Další dokumenty od Liberecký kraj | ||
---|---|---|
05. 09. 2025 | 04708_Smlouva o poskytnutí účelové dotace z rozpočtu Libereckého kraje, INDIVIDUÁLNÍ DOTACE | |
05. 09. 2025 | 04708_Smlouva o poskytnutí účelové dotace z rozpočtu Libereckého kraje, INDIVIDUÁLNÍ DOTACE | |
05. 09. 2025 | Smlouva o poskytnutí účelové dotace z rozpočtu Libereckého kraje, INDIVIDUÁLNÍ DOTACE | |
05. 09. 2025 | dodatek č.1 ke smlouvě o poskytnutí dotace POV 2024 Hlavice | |
05. 09. 2025 | OOP - PÚ na sil. I/10 Velké Hamry - chodníky | |
...a další |