Město Telč - 05.01.2017 - 16.03.2017 Finanční správa nově nabízí zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí na e-mail (PDF 320 kB)

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Telč.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

05.01.2017 - 16.03.2017 Finanční správa nově nabízí zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí na e-mail (PDF 320 kB)

GENERÁLNÍ FINANČNÍ ŘEDITELSTVÍ
Odbor komunikace
<br> Lazarská 15/7,117 22 Praha 1
Tel.: 257 044 025
<br>
<br> TISKOVÁ ZPRÁVA
<br> Finanční správa nově nabízí zasílání údajů pro placení daně
<br> z nemovitých věcí na e-mail
<br> Finanční správa zavádí pro poplatníky novou službu spočívající v zasílání údajů pro placení daně
z nemovitých věcí na e-mail namísto složenky.Poplatník přihlášený k této službě obdrží na e-mail
kompletní informaci s údaji pro placení daně.Tato informace bude obsahovat obdobné údaje,jaké
jsou nyní uvedeny na alonži složenky,tj.informace o výši stanovené daně,výši
nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu,umožňujícího platbu daně
prostřednictvím internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikací.Zájemce o tuto
službu odevzdá nejpozději do 15.března 2017 svému správci daně Žádost ve věci zasílání údajů pro
placení daně z nemovitých věcí e-mailem <.>
<br> Tato služba je určena výhradně pro poplatníky daně,kteří nemají zřízenu službu placení daně
prostřednictvím SIPO a právnické osoby,které nemají zřízenu datovou schránku.Poplatníkům <,>
přihlášeným k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem,nebude zaslána složenka <.>
<br> Podrobné informace o službě zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem naleznete na
internetových stránkách Finanční správy: www.financnisprava.cz,v sekci Daně a pojistné > Daně > Daň
z nemovitých věcí > Informace,stanoviska a sdělení > 2016 >Informace k nové službě zasílání údajů pro
placení daně z nemovitých věcí e-mailem <.>
<br> Tiskovou zprávu naleznete též na: http://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/pro-media/tiskove-
<br> zpravy/2017/financni-sprava-nove-nabizi-zasilani-uda-7783
<br>
<br> V Praze dne 4.ledna 2017
<br> Ing.XXXXX XXXXXXXXXX
Ředitelka Odboru komunikace,tisková mluvčí
Generální finanční ředitelství
Telefon: 602 674 903
<br>
<br>
<br> www.financnisprava.cz
<br> Nechte si posílat údaje pro placení daně z nemovitých
věcí do Vaší e-mailové schránky!
<br> Proč?
<br> Nebudete mít starost,jestli Vám bude včas doručena složenka <.>
Vždy budete mít údaje pro placení daně z nemovitých věcí u sebe ve své
e-mailové schránce,ať jste kdekoli <.>
Když zapomenete zaplatit daň z nemovitých věcí,správce daně Vám zašle
upozornění na e-mail <.>
Budete moci zaplatit daň z nemovitých věcí pomocí QR kódu v pohodlí
Vašeho domova <.>
<br> Kdo může tuto službu využít?
<br> Poplatník daně z nemovitých věcí,který nemá zřízenu službu placení daně
prostřednictvím SIPO <.>
Poplatník daně z nemovitých věcí - právnická osoba,která nemá zřízenu
datovou schránku <.>
<br> Jak na to?
<br> 1) Vyplníte
Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem <.>
Formulář najdete na podatelnách finančních úřadů
nebo na www.financnisprava.cz pod záložkou daňové tiskopisy <.>
<br> 2) Tuto žádost doručíte finančnímu úřadu,u kterého jste poplatníkem daně
z nemovitých věcí <.>
<br> Přihlášení k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí na e-mail na zdaňo-
vací období roku 2017 je možné do 15.března 2017.Poplatníkům,přihlášeným
k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem,nebude zaslána
složenka <.>
<br>
<br>
Finančnímu úřadu pro
<br> Územnímu pracovišti v,ve,pro
<br> Číslo poplatníka daně
(rodné číslo nebo VČP fyzické osoby / IČ právnické osoby)
<br> otisk podacího razítka fi nančního úřadu
<br> ŽÁDOST
ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem
<br> 01 Poplatník daně
příjmení a jméno,titul fyzické osoby / název právnické osoby
<br> 03 Adresa místa pobytu fyzické osoby / sídla právnické osoby (nepovinné údaje)
obec,část obce / ulice,číslo popisné/orientační
<br> 02 Kontakt
telefonní číslo
<br> PSČ
<br> žádám/e o zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí (dále jen „daň“) e-mailem*)
Podpisem žádosti žádám/e o zasílání údajů o výši částky daně k úhradě,o existenci případného přeplatku nebo nedoplatku na dani
a dalších údajů pro placení daně na e-mailovou adresu
<br> Beru/bereme na vědomí,že po dobu
zasílání údajů pro placení daně e-mailem mi/nám nebudou správcem daně zasílány složenky na úhradu daně <.>
<br> Datum
<br> Vlastnoruční podpis poplatníka daně
<br> *) zvolte pouze jednu z možností a označte ji křížkem (×)
<br> 125 5559 MFin 5559 - vzor č.1
<br> žádám/e o změnu zasílání údajů pro placení daně e-mailem*)
Podpisem žádosti žádám/e o změnu e-mailové adresy pro zasílání údajů o výši částky daně k úhradě,o existenci případného
přeplatku nebo nedoplatku na XXXX a dalších údajů pro placení daně na e-mailovou adresu
<br> žádám/e o ukončení zasílání údajů pro placení daně e-mailem*)
Podpisem žádosti žádám/e,aby mi/nám nebyly zasílány údaje o výši částky daně k úhradě,o existenci případného přeplatku nebo
nedoplatku na XXXX a další údaje pro placení daně e-mailem.Beru/bereme na vědomí,že v případě podání žádosti o ukončení zasí-
lání údajů pro placení daně e-mailem po 15.březnu zdaňovacího období mi/nám budou složenky zasílány až počínaje následujícím
z...

Načteno

edesky.cz/d/609161

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Telč
16. 04. 2025
16. 04. 2025
15. 04. 2025
15. 04. 2025
14. 04. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Telč      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz