Městys Zdislavice - OOP stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Městys Zdislavice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

schéma v obci (3.3 MB)
sami!-mm Hamm—mnamPRM:u.:nw—;1r,in MI Sl“ v (mezi
<br> 53
<br> i; 33:5 -- ":'( ÚJW
<br> 'né 53: rv _ <,>
<br> -; má me:
<br> 4 a a.<.> ;
<br> W'-
<br> cm 38
<br> Schéma BH
<br> Standardní pracovni mim.— ma pozemní komunikaci s mým dopravním astm- nim <.>
<br> pht-na uzávěra iednmhmvmi mén—mami deskami
<br> nfxlslup padám 1-2m
<br> „hm? 0.55- 1m
<br> padám uzávěra otavahanwml snámmtmi chatkami misiu;— mm.<.> m m
<br> pm.—um uzené—ra pdamnanwi mámmnmi
<br> mami
<br>.z-rlalup p::déhe 1-2m phmé DJS-1m
<br> mame.mrte !!;le 1 na kaz—zlé měnami
<br> dalas—3
<br> f; uziti'a'qun'w mam- & dama—mm? a': má :" MM? směšným “mta-mmm mm cmm'ěrú nam sem— pm cykfňsf; Mže mm;-m B:“ ré! az“ 93%
<br> vzdáimaw mim-th
<br> MJ
<br> MŠHIŽMATA PRG (W!NAEIŠN [ ]?R„*.íílfí"'r'NllÍZH MIKI Y ÚBĚJI
<br> ?; BCD.!
<br> “V
<br> <a N
<br> 75 1;
<br> min.2 <.>
<br> “
<br> m
<br> 2)
<br> max.2 0
<br> Cáb
<br> []
<br> --—--—— ena EÚ
<br> Schéma 812
<br> Standardní pracovní mírem hl pozemní komunikaci a mahím dopravním zatíží;— ním.!úžaní www iw na jedan j'mdni pruh <.>
<br> putna mama záhfmrm nírimůlná Smil avi-na mmm—u 1
<br> padám L&M—m abanshanwmí snům—muni »:íspakamí c-rialm max.Wm
<br> pads-Pha ram-éra záhadím na strmě ::hcdníku! slam pro Misty
<br> příčná rem-éra zábranu nirímáíné.! v:;mmžná světla r,pu 1
<br> f.! Nia bir ae rjr'čwmjnah „m,oaa'ech mna Mým ME.!
<br> 2) „Wa a'mmwcrw znacek & awamím zwi— rw' :* Maa—ciel amo—mým (m"íroaaaizň mírní „',-MMM nam s:.amk „pm „ár-Hiei; pada MMM? BMG ez“ atm
<br> wddumuiv Much
<br> al <.>
<br> Sílíííš'ruí'ílí Farzí r'íENAíJ—ZNÍ ]“RMJUVNIICH runy—rr 1: mm
<br> __ __ if,—„ ___.<.>.<.>.<.>.<.> min.“,vS
<br> M$
<br> 13
<br> Schéma Bis
<br> Standardní pracwni minuta.Interní jízdní- í ho pruhu.í
<br> nu,—láme maslem chcusharmrr'í arm-muni rhsíraui úmluv max 15: m
<br> piršná má.-vám p::ímsnanwmí mně-nwm“ Aaaímni adenin pud-Šíma 1-Ém
<br> mlýnů ÚB- 1m vysíraéna arena typu 1 na každé arar-mu desce
<br> ! f.: wifi abwmwh mmůak & „mamca zďrra— ! nr "* Mom! swbéžnjc...
schéma mimo obec (2.81 MB)
SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST MIMO OBEC
<br> 0017
<br> SLV :;
<br> | Schéma Cl1
<br> Standardní pracovní místo na pozemní ] komunikaci s malým dopravním zatíže- ním <.>
<br> mm
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovacími des- kami odstup max.20m
<br> mm
<br> m
<br> 3203 1) opakování v případě podélné uzávěry delší | než 300m po 300m-500m 300 | 400
<br> vzdálenosti v metrech
<br> 71
<br> SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST MIMO OBEC
<br> Dovqa- | ODS—.| Bíza | 002— Boze ! % 826 | a 20 o Ě o ' A | 9 €ng | 8208 (L a __ 4 12039 2? 321.3 (L | E 2 A | a l 0—— _ 0 OZ— % | BZOa aza —100 | 200 l Bz1a | 300.a | E38 400
<br> Schéma 0/2
<br> Standardní pracovní místo.Zúžení jízdní- ho pruhu <.>
<br> příčná uzávěra jednostrannýmí smérovacími deskami
<br> vymezení jízdních pruhů dopravními knoflíky (od- stup O,5—1m),fólíínebo barvou doporučeno
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovacími deskami odstup max.20m
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacímí deskami
<br> výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce
<br> 1) opakování v případě podélné uzávěry delší než 300m po 300m - 500m
<br> 2) může být ve výjimečných případech menší (viz kap.6.2.2)
<br> výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na fluorescenčním podkladu,v protisměru shodně
<br> vzdálenosti v metrech
<br> SCHÉMATA PRO OZNAČENÍ PRACOVNÍCH MÍST MIMO OBEC
<br> 0017 Tea
<br> „W 008—.BLZS 002 Boza OOL eoze 02 o o
<br> OZ — %
<br> min.3,00
<br> i _ \\“
<br> \ \\
<br> m— “—
<br> mm—
<br> A— 0 O LO ><' (u E v_ 0 PS 20 BZOa 100 :> A6b ' 200 B20a 300 B21a 400.za E3a 600
<br> Schéma Cl4
<br> Standardní pracovní místo.Zúžení vozov- ky na jeden jízdní pruh.Uprava přednosti
<br> dopravními značkami <.>
<br> příčná uzávěra deskami
<br> jednostrannými
<br> smérovacímí
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovacími
<br> deskami odstup max.20 m
<br> příčná uzávěra
<br> deskami
<br> jednostrannými smérovacímí
<br> výstražná světla typu 1 na každé směrovací
<br> desce
<br> výstražné světlo typu 1 nebo značka...
OOP - přechodné DZ (635.05 kB)
Telefonní ústředna: +420 313 039 313 ID XXX.schránky: zbjbfmb Internet: www.mesto-vlasim.cz
<br>
<br> MĚSTSKÝ ÚŘAD VLAŠIM
Jana Masaryka 302,258 01 Vlašim
ODBOR DOPRAVY A SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ
<br>
<br>
VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> Opatření obecné povahy
stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br>
Městský úřad Vlašim,odbor dopravy a silničního hospodářství,J.Masaryka 302,258 14 Vlašim jako
správní orgán příslušný dle ustanovení § 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních
komunikacích a o změnách některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
o silničním provozu“),na návrh společnosti 3K značky s.r.o <.>,IČ: 250 56 271,Jiráskova 1519,251 01
Říčany pro stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích ve věci odstraňování
havárií a provádění běžné údržby a ve smyslu ustanovení 171 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve
znění pozdějších předpisů (dále jen „“správní řád“) a s odkazem na ustanovení § 77 odst.5 zákona o
silničním provozu místní úpravu provozu na pozemních komunikacích
<br>
s t a n o v u j e
<br> podle ustanovení § 77 odst.1 písm.c) zákona o provozu
<br>
přechodnou úpravu provozu a užití zařízení pro provozní informace
DZ č.A6b (Zúžená vozovka z jedné strany); DZ č.A10 (Světelné signály); DZ č.A15 (Práce na silnici);
<br> DZ č.P7 (Přednost protijedoucích vozidel); DZ č.P8 (Přednost před protijedoucími vozidly);
DZ č.B20a (Nejvyšší dovolená rychlost); DZ č.B21a (Zákaz předjíždění);
<br> DZ č.B26 (Konec všech zákazů); DZ č.C4a (Přikázaný směr objíždění vpravo); DZ č.C4b (Přikázaný
směr objíždění vlevo); DZ č.E3a (vzdálenost); DZ č.S7 (Přerušované žluté světlo) 3x;
<br> na silnicích II.a III.třídy v územní působnosti ORP Vlašim
<br> v termínu od 01.04.2023 do 13.01.2024 dle příloh,které jsou nedílnou součástí tohoto stanovení
přechodné úpravy provozu <.>
<br> Velikost dopravního značení: základní rozměrová řada <.>
<br> Provedení a umístění přechodné úpravy provozu: v souladu se zákonem o silničn...

Načteno

edesky.cz/d/6072289

Meta

Dopravní informace   Dopravní informace   Veřejná vyhláška   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Městys Zdislavice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz