Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Klatovy.
_„m „„ fa ! A » ý?," ( p,; ' ní,? mě 5 5 22“ “(Ž '“ $“"“ ; “* Wii % ŠM !M,<.>
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK podlimitní veřejná zakázka na služby
<br> PODLE & 53 ZÁKONA č.134/2016 Sb.o ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK v platném znění (dále jen „ZZVZ“),zjednodušené podlimitní řízení
<br> „Územní studie veřeiných prostranství: ÚS.3 Klatovy —- Plánické předměstí“
<br> Obsah výzvy,zadávací podmínky
<br> 1 <.>
<br> \OOOQGLJw-SAUJN
<br> Identifikační údaje zadavatele
<br>.Druh a předmět veřejné zakázky
<br>.Zadávací dokumentace - podmínky poskytnutí ZD
<br>.Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
<br>.Způsob hodnocení nabídek
<br>.Obchodní podmínky
<br>.Varianty nabídky,požadavek na zpracování nabídkové ceny.Požadavky na uspořádání nabídky
<br>.Lhůta a místo pro podání nabídek
<br> 10.05tatní podmínky,požadavky a informace zadavatele
<br> r '
<br> 1.Identifikační udaje zadavatele: 1.1.Základní identifikační údaje: město Klatovy,Náměstí Míru 62,339 01 Klatovy I.IČO: 00255661 DIČ: CZOOZSSóól právní forma: územně samosprávný celek zástupce ve věcech smluvních: Mgr.XXXXXX XXXXXXX,starosta města zástupce ve věcech technických: Ing.arch.XXX XXXXXXXXXX,architektka města,tel.XXX XXX XXX,e—mail: e.brandova©centrum.cz,Ing.XXXXXXX XXXXXXXXXX,vedoucí odboru rozvoje města tel.: XXX XXX 247,e—mail: dpleskotova©muktcz
<br> kontaktní osoby pro zadávací řízení : Ing.XXXXXXX XXXXXXXXXX,vedoucí odboru rozvoje města tel.: XXX XXX 247,e—mail: dpleskotova©muktcz Ing.XXXXX XXXXXXXXX,pracovnice odboru rozvoje města tel.: XXX XXX 255,e-mail: pbourilova©muktcz
<br> Profil zadavatele: http://www.e—zakazky.cz/Profil-Zadavatele/9079573f—c46e—4651—a9fc—07a4e6e09976 <.>
<br> 1.2.Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele: Osobou oprávněnou jednat jménem zadavatele ve věcech smluvních je Mgr.XXXXXX XXXXXXX,starosta města Klatov <.>
<br> X.Druh a předmět plnění veřejné zakázky: 2.1.Druh veřejné zakázky: podlimitní veřejná zakázka na služby <.>
<br> 2.2.Předmět veřejné zakázky: předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení díla v rozsahu stanove— něm v zadávací dokumentaci <.>
<br> Kód CPV: 71320000—7 (technické projektování),71240000—2 (architektonické,technické a plánovací služby),71410000—5 (územní plánování) <.>
<br> Vymezení předmětu veřejné zakázky: Předmětem plnění této veřejné zakázky je realizace projekčních prací pro akci „Uzemní studie veřejných prostranství: US.3 Klatovy — Plánické předměstí“ <.>
<br> Předmětem zakázky je zpracování územní studie veřejného prostranství (ÚSVP) dle požadavků uvede- ných v příloze č.1 této výzvy (obsah zadání územní studie).Územní studie bude sloužit jako územně plánovací podklad pro úřad územního plánování města Klatovy.Požadavek na zpracování ÚSVP je obsažen v Územním plánování města Klatovy.Data o této studii budou vložena do evidence územně plánovací činnosti <.>
<br> Zhotovitel se zavazuje provést jednotlivé části díla v souladu s technickými & právními předpisy České republiky a dotčenými CSN platnými v době provedení díla,které se tímto stanovují jako závazné <.>
<br> Upozornění zadavatele:
<br> Účastníci zadávacího řízení předloží do nabídky popis způsobu realizace dle čl.7.6 této výzvy.Kon— krétní územní studii dle požadavků a podmínek zadavatele uvedených v příloze č.1 této výzvy bude zpracovávat pouze vybraný uchazeč <.>
<br> 2.3.Doba a místo plnění veřejné zakázky:
<br> Vybraný zhotovitel bude realizovat plnění v následujících termínech:
<br> Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky: dnem doručení oznámení zadavatele dodavateli o rozhodnutí poskytovatele dotace o přiznání finančních prostředků objednateli na zpracování předmět- né územní studie veřejného prostranství <.>
<br> Zadavatel požaduje úplné dokončení plnění předmětu veřejné zakázky: I.etapa: do 3 měsíců od zahájení plnění ll.etapa: do 6 měsíců od předání podkladů I.etapy a upřesnění zadavatele dodavateli z I.veřejné konzultace IH.etapa: do 3 měsíců od předání podkladů zadavatele dodavateli z II.veřejné konzultace <.>
<br> Dodavatel může v návrhu smlouvy uvést kratší dobu plnění,přičemž zkrácení doby plnění není hodno— tícím kritériem <.>
<br> Místem plnění je sídlo zadavatele <.>
<br> 2.4.Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 700 000 Kč bez DPH.Předpokládaná hodnota VZ zahrnuje veškeré činnosti předmětu plnění dle čl.2.2 <.>
<br> 3.Poskytování zadávací dokumentace dodavatelům:
<br> 3.1.Obecná ujednání o poskytování ZD:
<br> Kompletní zadávací dokumentace včetně všech příloh je zveřejněna na Profilu zadavatele po celou do- bu lhůty pro podání nabídek a je rovněž zveřejněna na internetových stránkách Ceské komory architek— tů <.>
<br> Kontaktní osoby ohledně zadávací dokumentace: Ing.XXXXX XXXXXXXXX,tel.XXX XXX XXX,e-mail: pbourilova©muktcz XXXX XXXXXXXXX,tel.XXX XXX XXX,e-mail: javaleckova©muktcz
<br> 3.2.Vysvětlení zadávací dokumentace: Zadavatel poskytne dodavatelům vysvětlení zadávací dokumentace na základě písemné žádosti dodava- tele doručené zadavateli v souladu se zákonem <.>
<br> 4.Požadavky na prokázání splnění kvalifi...
Načteno
Meta
Zákon 106/1999 Veřejná zakázka Územní plánování