MČ Praha - Klánovice - Oznámení o vyhlášení výběrových řízení na obsazení pracovních míst - referent/ka a asistent/ka starosty na ÚMČ Praha-Dolní Počernice

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Praha - Klánovice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Obsazení pracovního místa - referent ÚMČ Praha-Dolní Počernice (170.38 kB)
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO
<br> ŘÍZENÍ
<br> ÚŘAD MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA – DOLNÍ POČERNICE
<br> zastoupený Mgr.Editou Hejdovou vyhlašuje dne 22.2.2023 výběrové řízení na obsazení pracovního
místa úředníka/úřednice,územního samosprávného celku: „referent úřadu městské části Praha –
Dolní Počernice – agenda pohřebnictví,pokladna,vidimace,legalizace,CzechPOINT,komunikace
s občany,rybářské lístky <.>
Pracovní zařazení: referent společné státní správy a samosprávy <.>
Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou se zkušební dobou jeden měsíc <.>
Pracovní úvazek: dle dohody
Předpokládaný nástup: dle dohody
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o
úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let;
b) způsobilost k právním úkonům;
c) bezúhonnost <.>
<br> d) občanství České republiky,popřípadě cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice <,>
který ovládá český jazyk
Požadované vzdělání: • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,praxe v oboru vítána <.>
Platové zařazení: dle nařízení vlády č.341/2017 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů.9.platová třída,platový stupeň dle délky započitatelné
praxe + příslušné příplatky např.osobní <.>
Požadované znalosti a dovednosti:
• administrativní a organizační dovednosti <,>
• práce na PC (Windows,Excel,Internet,atd.)
<br> • znalost administrativních prací,schopnost samostatné práce a rychlé orientace v pracovní
problematice,schopnost vstřícně jednat s veřejností,ochota se dále vzdělávat <.>
<br> Uchazeč/uchazečka podává přihlášku k výběrovému řízení,kterou se rozumí samostatný doklad <,>
jehož náležitosti podle § 7 odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných
celků a o změně některých zákonů,jsou:
<br> • jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu <,>
• číslo občanského průkazu (číslo...
Obsazení pracovního místa - sekretariát starosty MČ Praha-Dolní Počernice (179.06 kB)
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO
<br> ŘÍZENÍ
<br> ÚŘAD MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA – DOLNÍ POČERNICE
<br> zastoupený Mgr.Editou Hejdovou vyhlašuje dne 22.2.2023 výběrové řízení na obsazení pracovního
místa úředníka/úřednice: asistent/asistentka starosty <.>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou se zkušební dobou jednoho měsíce <.>
<br> Pracovní úvazek: dle dohody
Předpokládaný nástup: dle dohody
<br> Náplň práce:
<br> - administrativní činnosti a spisové agendy starosty,odpovědnost za přípravu materiálů a usnesení
na jednání RMČ a ZMČ <,>
<br> - vyřizování agendy,spojené s gescí starosty v RMČ <,>
- agenda spojená se členstvím v Národní síti Zdravých měst ČR <,>
- koordinátor Místní agendy 21 <,>
<br> - vedení agendy související se správou hřbitova <,>
- souhrnné zajišťování přístupových práv konkrétních uživatelů pro vstup do informačního systému
<br> datových schránek včetně souhrnné správy elektronického podpisu a elektronických značek <.>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o
úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
<br> a) fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let;
b) způsobilost k právním úkonům;
c) bezúhonnost <.>
<br> d) občanství České republiky,popřípadě cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice <,>
který ovládá český jazyk
Požadované vzdělání:
• minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
• praxe v oboru vítána
Platové zařazení: dle nařízení vlády č.341/2017 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
službách a správě,ve znění pozdějších předpisů.10 platová třída podle délky započitatelné praxe +
příslušné příplatky) <.>
<br> Požadované znalosti a dovednosti:
<br> • zkušenosti z oblasti vedení sekretariátu
• organizační schopnosti a dovednosti <,>
• práce na PC (Windows,Excel,Internet,atd.)
<br> • znalost administrativních prací,schopnost samostatné práce a rychlé orientace v pracovní
problematice,schopnost vstřícně jednat s veřejností,ochota...

Načteno

edesky.cz/d/5991413

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od MČ Praha - Klánovice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz