Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
<br>
O Z N Á M E N Í
<br> o vyhlášení výběrového řízení č.132/2016
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
<br> odborný referent
<br> s místem výkonu práce: Kancelář projektu “Brno-Zdravé město“ Odbor zdraví MMB
<br> Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
<br> o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Realizace odborných projektů v oblasti podpory zdraví a kvality života v rámci Odboru zdraví
<br> – Kanceláře Brno-Zdravé město,organizování celoměstských osvětových a vzdělávacích
<br> kampaní,zpracování propagačně-informačních materiálů,spolupráce s odbornými
<br> a nestátními organizacemi,aktualizace webových stránek,zpracování textových výstupů
<br> a zpráv,příprava zadávání a realizace veřejných zakázek,příprava ekonomických podkladů
<br> souvisejících s realizací projektových aktivit <.>
<br>
<br> Bližší informace o druhu práce podá: Mgr.XXXXX XXXXXXXXX tel.č.XXX XXX XXX
<br>
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 9 – platový tarif od 15.780,- +
<br> příplatky dle nařízení vlády) <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
<br> • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou <,>
<br> • znalost Angličtiny na úrovni A2 <,>
<br> • velmi dobrá znalost českého jazyka,dobrý písemný projev,komunikační dovednosti <,>
<br> • dobré organizační schopnosti,koncepční myšlení,invence,pečlivost <,>
<br> • vysoké pracovní nasazení,psychická odolnost,flexibilita <,>
<br> • znalost práce na PC – Word,Excel,Powerpoint <.>
<br>
Dále výhodou:
<br> • znalosti z oblasti územních rozpočtů <,>
<br> • znalosti principů veřejné správy <,>
<br> • znalost některého dalšího cizího jazyka <.>
<br>
<br> Termín nástupu: ihned po ukončení výběrového řízení
<br>
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
<br> stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
<br> - státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
- věk minimálně 18 let <,>
- způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
- ovládání jednacího jazyka <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
<br> a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> - strukturovaný životopis <,>
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka*) <,>
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka*) <,>
___________________________________________________________________________
<br> Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
<br> označené číslem a názvem výběrového řízení do 6.1.2017 (včetně) na adresu:
<br> Magistrát města Brna
<br> Personální oddělení
<br> Dominikánské nám.1
<br> 601 67 Brno
<br> nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
<br>
*)
Poznámka:
<br> Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
<br> Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
<br> Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
<br> Doklady požadované k výběrovému řízení,je možno ověřit např.:
<br> - na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
- na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1.<,>
s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie
<br> s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů (např.listin opatřených plastickým textem nebo otiskem plastického razítka) <.>
<br> - Přihlášku zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami,bez nich není
Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o
<br> obsazované funkční místo <.>
<br> - Informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na
internetu (www.brno.cz) nebo na Personálním oddělení MMB <.>
<br> - Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu <.>
<br>
Oznámení vyvěšeno dne: 15.12.2016
Načteno
Meta
Rozpočet
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
18. 09. 2025 | Veřejná vyhláška, OOP, stanovení PDZ - Kosmova (parkoviště Kosmova) | |
18. 09. 2025 | Stanovení OPS 15-02, 15-03 Absolonova a Chaloupky, ul. Vrbenského 14-16 | |
18. 09. 2025 | oznámení o možnosti převzít písemnost: ZU - "Polyfunkční dům, změna užívání kanceláře na kosmetický | |
18. 09. 2025 | Veřejná vyhláška stanovení PDZ - Orlí 22 | |
18. 09. 2025 | Veřejná vyhláška stanovení PDZ - Božetěchova | |
...a další |