Město Brno - VŘ 125/2016 Vedoucí Oddělení dat, analýz a evaluací

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VR_125_2016_ODAE_vedouci_Oddeleni_dat_analyz_a_evaluaci.pdf

Statutární město Brno - Magistrát města Brna
<br>
O Z N Á M E N Í
<br> o vyhlášení výběrového řízení č.125/2016
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
<br> vedoucí Oddělení dat,analýz a evaluací
<br> s místem výkonu práce: Oddělení dat,analýz a evaluací
<br>
<br> Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
<br> o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Zodpovídá za pořizování a vyhodnocování dat rozvoje města včetně vztahu k jeho
<br> aglomeračním vazbám a k regionu <.>
<br> Řídí zpracování analýz a publikačních výstupů z výsledků statistických a sociologických
<br> šetření v rámci města <.>
<br> Řídí,monitoruje a vyhodnocuje naplňování hlavního strategického dokumentu města
<br> v návaznosti na jeho indikátorovou soustavu <.>
<br> Řídí proces provádění evaluací aktivit a projektů,které dále rozvíjí koncept Smart City Brno <.>
<br>
<br> Bližší informace o druhu práce podá:
<br> Ing.XXXXXXXX XXXXXX,Kancelář náměstka primátora pro oblast Smart City <,>
<br> tel.č.: 542 172 193 <.>
<br>
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11 – platový tarif od 18.590 Kč
<br> + příplatky dle nařízení vlády) <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
<br>  vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu <,>
<br>  znalost Konceptu Smart City Brno <,>
<br>  praxe ve veřejné správě minimálně 5 let <,>
<br>  znalost principů veřejné správy a samosprávy <,>
<br>  dobrá komunikační znalost AJ (min.úroveň B1) <,>
<br>  výborná znalost programů ArcGis,MS Word,MS Excel,MS Powerpoint <,>
<br>  výborné komunikační a prezentační schopnosti <,>
<br>  schopnost samostatného jednání,vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita <.>
<br>
Dále výhodou:
<br>  zkušenosti s pořizování a správou dat <,>
<br>  zkušenosti s grafickou interpretací dat <,>
<br>  odborná publikační činnost na téma strategického rozvoje včetně rozvoje vědy
a výzkumu <,>
<br>  zkušenosti s vedením menšího kolektivu <,>
<br>  znalost dalšího jazyka (němčina,francouzština,španělština)
<br>
Termín nástupu: 1.leden 2017
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
<br>  státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
<br>  věk minimálně 18 let <,>
<br>  způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
<br>  ovládání jednacího jazyka <.>
<br>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
<br> a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br>  strukturovaný životopis <,>
<br>  výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka*) <,>
<br>  ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka*) <.>
<br>  Čestné prohlášení dle zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další
předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České
<br> a Slovenské Federativní Republiky,České republiky a Slovenské republiky,ve znění
<br> pozdějších předpisů (netýká se osob narozených po 1.12.1971) <,>
<br>  Lustrační osvědčení dle zákona č.451/1991 Sb <.>,(netýká se osob narozených po
1.12.1971) možno dodat v průběhu výběrového řízení <.>
<br>
<br> Text Čestného prohlášení a vzor Žádosti o vydání lustračního osvědčení je k dispozici
<br> na http://www.brno.cz/ sekce Občan/Volná místa a výběrová řízení/Formuláře <.>
<br> _________________________________________________________________________
<br> Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
<br> označené číslem a názvem výběrového řízení do 27.12.2016 (včetně) na adresu:
<br>
<br> Magistrát města Brna
<br> Personální oddělení
<br> Dominikánské nám.1
<br> 601 67 Brno
<br>
<br> nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
Poznámka:
<br> Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
<br> Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
<br> Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
<br>
<br> Doklady požadované k výběrovému řízení je možno ověřit např.:
<br>  na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinov...

Načteno

edesky.cz/d/589577

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz