Liberecký kraj - Návrh stanovení místní úpravy Doksy I/38

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Liberecký kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Priloha_2_ke_stanovisku_Policie_CR_SITUACE_4.pdf
DOKSY
<br> 70
Č
<br>.L
ÍP
<br> A
<br>
19
<br> 70
<br> 10
0m
<br> 80
0m
<br> 50
<br> 70
<br> N
<br> E
<br> W
<br> S
<br> 50
<br> 50
<br> bet.bet <.>
<br> P
S
<br> P
S
<br> DLAŽBA
<br> D
L <.>
<br> D
LA
<br> Ž
B
<br> A
<br> DLAŽBA
<br> DLAŽBA
<br> vj <.>
udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> IP
6
<br> N
A
<br> Ž
LU
<br> T
É
<br> M
R
<br> E
F
<br>.P
O
<br> D
K
<br> LA
D
<br> U
<br> P4
<br> B
20a-70
<br> IP
19
<br> IS
3a
<br> IS
2c
<br> IS
3b
<br> IS
3c
<br> IP
19B
<br> 20
a-
<br> 70E
3a
<br> -1
00
<br> m
<br> A
11IP
<br> 19
<br> IJ
7
<br> E
7b
<br> IJ
1
<br> E
7b
<br> IZ4b
<br> P
1
<br> E
2b
<br> P
1
<br> P
2
<br> 45
m
<br> 70
m
<br> 90
m
<br> 11
0m
<br> 13
5m
<br> 16
0m
<br> 23
5m
<br> 29
0m
<br> 40m
<br> 155m
<br> 175m
<br> 20
0m
<br> O
D
<br> S
T
<br> R
A
<br> N
Ě
<br> N
Í S
<br> D
Z
<br> T
Y
<br> P
U
<br> P
2
<br> (J
E
<br> D
N
<br> Á
S
<br> E
O
<br> E
X
<br> T
R
<br> A
V
<br> IL
Á
<br> N
T
<br> J <.>
Z
<br> P
R
<br> A
V
<br> ID
LA
<br> M
Á
<br> B
Ý
<br> T
P
<br> 1)
<.>
<br> K
Ř
<br> IŽ
O
<br> V
A
<br> T
K
<br> A
J
<br> E
J
<br> IŽ
Z
<br> N
A
Č
<br> E
N
<br> A
V
Č
<br>.D
O
<br> D
A
<br> T
K
<br> O
V
<br> É
T
<br> A
B
<br> U
LK
<br> Y
E
<br> 2d
-O
<br> D
S
<br> A
Z
<br> E
N
<br> Á
K
Ř
<br> IŽ
O
<br> V
A
<br> T
K
<br> A
<br> REFLEXNÍ BÍLÁ OKA-ZAFRÉZOVANÁDO BET.OBRUBY-30KS
<br> REFLEXNÍ BÍLÁ OKA-ZAFRÉZOVANÁDO BET.OBRUBY-12KS
<br> 13
5m
<br> 27
0m
<br> O
D
<br> S
T
<br> R
A
<br> N
Ě
<br> N
Í N
<br> A
D
<br> B
Y
<br> T
E
Č
<br> N
É
<br> H
O
<br> S
D
<br> Z
V
<br> R
Á
<br> M
C
<br> I
Z
<br> V
Ý
<br> Š
E
<br> N
Í S
<br> R
O
<br> Z
U
<br> M
IT
<br> E
LN
<br> O
S
<br> T
I A
<br> V
Ý
<br> S
T
<br> IŽ
N
<br> O
S
<br> T
I
<br> S
V
<br> IS
LÉ
<br> H
O
<br> D
Z
<br> V
N
<br> E
H
<br> O
D
<br> O
V
<br> É
M
<br> Ú
S
<br> E
K
<br> U
<br> O
D
<br> S
T
<br> R
A
<br> N
Ě
<br> N
Í N
<br> A
D
<br> B
Y
<br> T
E
Č
<br> N
É
<br> H
O
<br> S
D
<br> Z
V
<br> R
Á
<br> M
C
<br> I
Z
<br> V
Ý
<br> Š
E
<br> N
Í S
<br> R
O...
Priloha_1_ke_stanovisku_Policie_CR_SITUACE_3.pdf
Č
<.> L
<br> ÍP
A
<br> 19
<br> 100m
<br> DOKSY
<br> DOKSY
<br> 70
<br> 80
0m
<br> 50
<br> N
<br> E
<br> W
<br> S
<br> 50
<br> 50
<br> P
S
<br> D
LA
<br> ŽB
A
<br> DLAŽBA
<br> D
L <.>
<br> D
LA
<br> Ž
B
<br> A
<br> nezp.cesta
<br> nezp.cesta
<br> nezp.cesta
<br> nezp.cesta
<br> P
<br> P
<br> vj <.>
<br> vj <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> udr.pl <.>
<br> IS
3a
<br> IS
3c
<br> IS
3b
<br> IS
2c
<br> IS
24b
<br> IJ3
<br> IJ14c IJ1
<br> E
7b IP
<br> 19 A11
<br> E
3a-100m
<br> P
2
<br> IP
6 N
<br> A
Ž
<br> LU
T
<br> É
M
<br> R
E
<br> F
<.> P
<br> O
D
<br> K
LA
<br> D
U
<br> IP
6
<br> N
A
<br> Ž
LU
<br> T
É
<br> M
R
<br> E
F
<br>.P
O
<br> D
K
<br> LA
D
<br> U
<br> P4
<br> B
20a-70
<br> IJ
7
<br> E
7b
<br> IJ
1
<br> E
7b
<br> B
1
<br> IZ4b
<br> IZ4a
<br> P
2
<br> P4
<br> P
1
<br> 100m
<br> 120m
<br> 145m
<br> 170m
<br> 185m
<br> 225m
<br> 270m
<br> 45
m
<br> 70
m
<br> 40m
<br> E
2b
<br> O
D
<br> S
T
<br> R
A
<br> N
Ě
<br> N
Í N
<br> A
D
<br> B
Y
<br> T
EČ
<br> N
É
<br> H
O
<br> S
D
<br> Z
V
<br> R
Á
<br> M
C
<br> I
Z
<br> V
Ý
<br> Š
E
<br> N
Í S
<br> R
O
<br> Z
U
<br> M
IT
<br> E
LN
<br> O
S
<br> T
I A
<br> V
Ý
<br> S
T
<br> IŽ
N
<br> O
S
<br> T
I
<br> S
V
<br> IS
LÉ
<br> H
O
<br> D
Z
<br> V
N
<br> E
H
<br> O
D
<br> O
V
<br> É
M
<br> Ú
S
<br> E
K
<br> U
<br> O
D
<br> S
T
<br> R
A
<br> N
Ě
<br> N
Í S
<br> D
Z
<br> T
Y
<br> P
U
<br> P
2 (JE
<br> D
N
<br> Á
S
<br> E
O
<br> E
X
<br> T
R
<br> A
V
<br> ILÁ
N
<br> T
J.Z
<br> P
R
<br> A
V
<br> ID
LA
<br> M
Á
<br> B
Ý
<br> T
P
<br> 1) <.>
KŘ
<br> IŽ
O
<br> V
A
<br> T
K
<br> A
JE
<br> JIŽ
Z
<br> N
A
Č
<br> E
N
<br> A
VČ
<br>.D
O
<br> D
A
<br> T
K
<br> O
V
<br> É
T
<br> A
B
<br> U
LK
<br> Y
E
<br> 2d-O
D
<br> S
A
<br> Z
E
<br> N
Á
<br> KŘ
IŽ
<br> O
V
<br> A
T
<br> K
A
<br> O
D
<br> S
T
<br> R
A
<br> N
Ě
<br> N
Í S
<br> D
Z
<br> T
Y
<br> P
U
<br> P
2
<br> (J
E
<br> D
N
<br> Á
S
<br> ...
Stanovisko_Policie_CR.pdf
č.<.> :l.- tep -=-12n W 199: 2,5
<br> ŽÁDOST
<br> 0 vydání písemného vyjádření ke stanovení místní úpravy provozu na pozemní komunikaci lobecna,místní a přechodná úprava provozu na pozemní komunikaci,podle & 61 zákona č.361/2000 Sb <.>,o silničním provozu,je úprava provozu na pozemních komunikacích provedena dopravními značkami,světelnými,případně i doprovodnými akustickými signály nebo dopravními zařízeními/ <.>
<br> Na základě © 61 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů
<br> žádáme Krajské ředitelství policie Libereckého kraje Uzemní odbor Ceska Lípa dopravní inspektorát
<br> ovydání písemného vyjádření ve smyslu 5 77 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů
<br> ke stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích Žadatel: Ředitelství silnic a.dálnic ČR Sídlo: Na Pankráci 546/56,140 00 Praha 4 — Nusle IČ: 65993390
<br> Zastoupeny: Ing.Janem Wohlmuthem,ředitelem Správy Liberec,Zeyerova 1310/2,460 55 Liberec 1
<br> Důvod žádosti (zdůvodnění s uvedením navrhovaných dopravních značek/zařízení ):
<br> Na základě podnětu Policie ČR,Dopravního inspektorátu Česká Lípa byla provedena revize SDZ a VDZ v místě dvou stykových křižovatek silnic 1/38 a 11/270 na území města Doksy a byla navržena jejich úprava pro zvýšení bezpečnosti a plynulosti provozu na těchto komunikacích.Viz přiložená projektová dokumentace „Situace úpravy dopravního značení
<br> krmení silnic 1/38 x 11/270 Doksy“,vypracovaná Ing.Petrem Kadlecem v 11/2022,zakázka č.2022—013 <.>
<br> Název pozemní komunikace (silnice,místní či účelově komunikacc — ul.)
<br> Silnice I.třídy č.38 (ve správě ŘSD ČR) a silnice 11.třídy č.270 (ve správě KSS LK)
<br> Přesné určení místa:
<br> Dvě úrovňově stykově křižovatky silnic 1/38 a 11/270 na území města Doksy (viz přiložená PD)
<br> Datum: 1.12.2022 Podpis: šál/Ž ) Telefon: 954 911 132.<.>.-.Janš ulák _ E linilova adr esa.Jan.spulak©isd.cz P Šín/'.f'H-Ú'Vi tilLl—H...
OSHe_807_940_22_Navrh_MU_I38_Doksy.pdf
odbor silničního hospodářství
<br>
<br>
<br> T 485 226 482 E michaela.fialova@kraj-lbc.cz
<br>
<br> Liberecký kraj
<br> U Jezu 642/2a 461 80 Liberec 2
<br> Datová schránka c5kbvkw
<br> www.kraj-lbc.cz
<br> IČO 70891508
<br> DIČ CZ70891508
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Číslo jednací
<br> KULK 807/2023
<br> OSH 940/2022/280.4/Fi
<br> Oprávněná osoba,linka,email
<br> XXXXXXXX XXXXXXX / XXX
<br> michaela.fialova@kraj-lbc.cz
<br> Liberec
<br> 5.1.2023
<br>
<br> NÁVRH OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br>
V E Ř E J N O U V Y H L Á Š K O U
<br>
Stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích – silnici I/38 a II/270
<br>
<br> Krajský úřad Libereckého kraje,odbor silničního hospodářství (dále jen „Krajský úřad
<br> Libereckého kraje“),jako správní orgán příslušný podle ust.§ 124 odst.4 písm.b) a odst.6
<br> zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých
<br> zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o provozu na pozemních
<br> komunikacích“),ke stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních
<br> komunikacích podle ust.§ 61 zákona o provozu na pozemních komunikacích na silnicích
<br> I.třídy,a jako nejbližší společně nadřízený správní orgán správním úřadům,které vydávají
<br> stanovení místní úpravy provozu na silnicích II.a III.třídy,na základě žádosti Ředitelství silnic
<br> a dálnic ČR,se sídlem Na Pankráci 546/56,140 00 Praha 4,Nusle,zastoupené organizační
<br> složkou Ředitelství silnic a dálnic ČR,Správa Liberec,se sídlem Zeyerova 1310,460 55
<br> Liberec,IČO: 65993390 (dále jen,<,> ŘSD ČR“),navrhuje stanovení místní úpravy provozu <,>
<br> a to úpravu dopravního značení křížení silnic I/38 a II/270 (dále také „dotčené úseky silnic
<br> I/38 a II/270“) podle ust.§ 77 odst.1 písm.b) a c) zákona o provozu na pozemních
<br> komunikacích,spočívající v instalaci a odstranění dopravního značení viz dopravně
<br> inženýrské opatření (dále jen „DIO“),které tvoří přílohu tohoto Návrhu.Úprava dopravního
<br> značení je navrže...

Načteno

edesky.cz/d/5888622

Meta

Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Liberecký kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz