Obec Býšť - Opatření obecné povahy - návrh na stanovení místní úpravy provozu Hrachoviště

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Býšť.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha 4 (2.99 MB)
1
<br> 3
<br> 2
<br> 9
<br> /
<br> 1
<br> 2
<br> 9
<br> /
<br> 3
<br> 2
<br> 9
<br> /
<br> 3
<br> 9
<br> 9
<br> 1
<br> 0
<br> 2
<br> /
<br> 7
<br> 1
<br> 0
<br> 2
<br> /
<br> 1
<br> 3
<br> 1
<br> 0
<br> 2
<br> /
<br> 1
<br> 4
<br> 1
<br> 0
<br> 2
<br> /
<br> 1
<br> 5
<br> 1
<br> 0
<br> 2
<br> /
<br> 1
<br> 6
<br> 1
<br> 0
<br> 2
<br> /
<br> 2
<br> 4
<br> 111
/3
<br> 1
1
1
/4 1
<br> 1
1
/5
<br> 111/6
<br> 111/7
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> /
<br> 1
<br> 0
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> /
<br> 1
<br> 0
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> /
1
<br> 1
<br> 1
1
1
/2
<br> 5
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> /
<br> 2
<br> 6
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
<br> 1
<br> 0
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
<br> 2
<br> 0
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
<br> 2
<br> 1
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
<br> 2
<br> 5
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
<br> 2
<br> 6
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
<br> 2
<br> 6
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
<br> 2
<br> 7
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
<br> 3
<br> 0
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
<br> 3
<br> 3
<br> 1
3
4
/5
<br> 2
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
<br> 5
<br> 3
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
<br> 5
<br> 3
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
<br> 5
<br> 5
<br> 1
<br> 4
<br> 6
<br> /
<br> 2
<br> 9
<br> 2
<br> 3
<br> 2
<br> /
<br> 2
<br> 6
<br> 2
<br> 3
<br> 2
<br> /
<br> 3
<br> 9
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
<br> 6
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
1
<br> 2
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
1
<br> 4
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
<br> 1
<br> 5
<br> 459/17
<br> 4
<br> 7
<br> 1
<br> /
<br> 2
<br> 4
<br> 7
<br> 1
<br> /
<br> 2
<br> 4
<br> 7
<br> 3
<br> /
<br> 2
<br> 4
<br> 7
<br> 3
<br> /
<br> 3
<br> 4
<br> 7
<br> 3
<br> /
<br> 4
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> /
<br> 3
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> /
<br> 3
<br> 1
<br> I
Z
<br> 4
b
<br> H
R
<br> A
C
<br> H
O
<br> V
I
Š
<br> T
Ě
<br> I
Z
<br> 4
a
<br> H
R
<br> A
C
<br> H
O
<br> V
I
Š
<br> T
Ě
<br> Z
<br> 4
<br> b
<br> C
<br> 4
<br> a
<br> Z
<br> 4
<br> b
<br> C
<br> 4
<br> a
<br> I
S
<br> 1
0
c
<br> 2
<...
Příloha 3 (4.01 MB)
R
<br> 4
<br> R
<br> 4
<br> R
<br> 1
0
<br> R
<br> 1
5
<br> R
1
5
<br> R
1
5
<br> +16
<br> +12
<br> +16
<br> +12
<br> +12
<br> +12
<br> +2
<br> +2
<br> +2
<br> +2
<br> +12
<br> +12
<br> +12
<br> +12
<br> +2
<br> +2
<br> +2
<br> +12
<br> 2
<,>
7
5
<br> 2
<,>
7
5
<br> 3
<,>
0
0
<br> +2
<br> I
J
4
b
<br> Z
A
<br> S
T
<br> Á
V
<br> K
A
<br> I
J
4
c
<br> 6
<br> 7
<br> 8
<br> 1
<br> 9
2
<br> 0
<br> 2
<br> 1
<br> 5
4
/
1
<br> 54/2
<br> 5
<br> 6
<br> 111/2
<br> 459
/3
<br> 4
8
5
/
4
<br> 5
<br> 2
<br> 5
<br> 0
<,>
5
0
%
<br> m
i
n
<.>
<br> 0
<,>
5
0
%
<br> 0
<,>
4
0
<br> 0,80
<br> 12,00
<br> 0,80
<br> 3,00
<br> 3,10
<br> 1
<,>
5
9
<br> 1
<,>
5
7
<br> 2
<,>
6
6
<br> 3
<,>
0
6
<br> 1
<,>
0
0
<br> NAPOJENO NA S
TÁVAJÍCÍ CHODN
<br> ÍK
<br> OBR
UBA
<br> V B
ET <.>
<br> LOŽ
I C2
<br> 0/25
nXF
<br> 3
<br> š.8
cm <,>
<br> +6 c
m PO
<br> DSÁ
DKA
<br>,dl <.>
11,2
<br> m
<br> VAROVNÝ PÁS š.0
<,> 40 m
<br> VAROVNÝ PÁS š.0
<,> 40 m
<br> MÍSTO USNADŇ
UJÍCÍ PŘECHÁZE
<br> NÍ
<br> KONTRASTNÍ
PÁS š.0,40 m
<br> dl.12,0 m SIGN
ÁLNÍ PÁS š.0,80 m
<br> NAPOJENO NA S
TÁVAJÍCÍ CHODN
<br> ÍK
<br> OBR
UBA
<br> V BE
T.LO
<br> ŽI C2
0/25
<br> nXF3
<br> š.8
cm <,>
<br> ±0 c
m PO
<br> DSÁ
DKA
<br>,dl <.>
2x1 <,>
<br> 50 m
<br> VÝŠKOVÁ ÚPRAV
A POKLOPU
<br> NAPOJENO NA S
TÁVAJÍCÍ CHODN
<br> ÍK
<br> OBR
UBA
<br> V BE
T.LO
<br> ŽI C2
0/25
<br> nXF3
<br> š.8
cm <,>
<br> +6 c
m PO
<br> DSÁ
DKA
<br>,dl <.>
12,0
<br> m
<br> KONTRASTNÍ PÁ
S š.0,40 m dl.12 <,>
<br> 0 m
<br> 0
<,>
5
0
%
<br> OBR
UBA
<br> V B
ET <.>
<br> LOŽ
I C2
<br> 0/25
nXF
<br> 3
<br> š.8
cm <,>
<br> ±0 c
m PO
<br> DSÁ
DKA
<br>,dl <.>
4,0 m
<br> OBR
UBA
<br> V BE
T.LO
<br> ŽI C2
0/25
<br> nXF3
<br> š.8
cm <,>
<br> +6 c
m PO
<br> DSÁ
DKA
<br>,dl <.>
32,0
<br> m
<br> 2
<,>
0
0
<br> 1
<,>
8
0
<br> 2
<,>
0
0
<br> 2,40
<br> 4,00
<br> 4,00
<br> 1
<,>
4
3
<br> 12,00
<br> KONTRASTNÍ
PÁS š.0,40 m
<br> dl.12,0 m
<br> SIGNÁLNÍ PÁS
š.0,80 m
<br> 8,00
<br> 0,80
<br> 0,80
<br> 0
<,>
4
0
<br> 1
<,>
6
0
<br> 4,00
<br> 3
4
<br> 5 6
<br> 7
<br> 8
<br> 9
<br> I...
Příloha 2 (7.4 MB)
5
<br> 6
<br> 7
<br> 8
<br> 9
<br> /
<br> 1
<br> 1
<br> 0 1
<br> 1
<br> 1
<br> 2
<br> /
<br> 1
<br> 1
<br> 2
<br> /
<br> 2
<br> 1
<br> 3
<br> 1
<br> 4
<br> 1
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> 1
<br> 5
<br> /
<br> 2
<br> 1
<br> 6
<br> 1
<br> 7
<br> 1
<br> 8
<br> 1
<br> 9
<br> 2
<br> 0
<br> 2
<br> 1
<br> 2
<br> 2
<br> 2
<br> 3
<br> 3
<br> 8
<br> 3
<br> 9
<br> 4
<br> 3
<br> 4
<br> 5
<br> 4
<br> 9
<br> 7
<br> 9
<br> 1
<br> 2
<br> /
<br> 2
<br> 1
<br> 5
<br> 1
<br> 6
<br> 2
<br> 0
<br> 2
<br> 1
<br> 22/2
<br> 2
<br> 4
<br> 2
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> 2
<br> 5
<br> /
<br> 2
<br> 2
<br> 7
<br> 2
<br> 8
<br> /
<br> 2
<br> 2
<br> 9
<br> /
<br> 1
<br> 2
<br> 9
<br> /
<br> 3
<br> 2
<br> 9
<br> /
<br> 3
<br> 3
<br> 2
<br> /
<br> 2
<br> 3
<br> 3
<br> 3
<br> 6
<br> 3
<br> 8
<br> /
<br> 2
<br> 3
<br> 9
<br> 4
<br> 1
<br> 4
<br> 2
<br> 4
<br> 8
<br> 4
<br> 9
<br> 5
<br> 0
<br> 5
<br> 1
<br> 5
<br> 2
<br> 5
4
/
1
<br> 54/2
<br> 5
<br> 5
<br> /
<br> 1
<br> 5
<br> 6
<br> 5
<br> 7
<br> 5
<br> 8
<br> 6
<br> 1
<br> /
<br> 1
<br> 6
<br> 1
<br> /
<br> 2
<br> 6
<br> 2
<br> /
<br> 2
<br> 1
0
2
/
6
<br> 1
<br> 0
<br> 2
<br> /
<br> 7
<br> 111/2
<br> 11
1/
<br> 2
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
<br> 2
<br> 1
<br> 1
<br> 3
<br> 4
<br> /
5
<br> 3
<br> 2
<br> 4
<br> 2
<br> /
3
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
<br> 2
<br> 459
/3
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
1
<br> 2
<br> 4
<br> 6
<br> 1
<br> 464/2
<br> 4
6
4
/
5
<br> 4
<br> 6
<br> 5
<br> 4
<br> 7
<br> 0
<br> /
<br> 1
<br> 4
7
0
/
2
<br> 4
<br> 7
<br> 1
<br> /
<br> 2
<br> 4
<br> 7
<br> 1
<br> /
<br> 2
<br> 4
8
5
/
4
<br> 4
<br> 8
<br> 6
<br> /
2
<br> 5
<br> 2
<br> 4
<br> 5
<br> 2
<br> 5
<br> 5
<br> 2
<br> 6
<br> 5
<br> 2
<br> 7
<br> 5
2
8
<br> 5
<br> 3
<br> 0
<br> 5
<br> 3
<br> 3
<br> 5
<br> 3
<br> 5
<br> 5
<br> 3
<br> 6
<br> 459/21
<br> 4
5
9
/2
<br> 1
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
<br> 1
<br> 8
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
<br> 1
<br> 9
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /2
<br> 0
<br> 4
5
9
/2
<br> 0
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /2
<br> 2
<br> 459/22
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br>...
Příloha 1 (37.28 MB)
1
<br> 2
<br> 5
<br> 22
<br> 23
<br> 35
<br> 37
<br> 46
<br> 50
<br> 7
<br> 9
<br> 12/2
<br> 58
<br> 61/1
<br> 61/2
<br> 62/1
<br> 62/2
<br> 111/2
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> /
2
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> /
8
<br> 1
1
1
/
1
2
<br> 111/13
<br> 111/13
<br> 1
<br> 1
<br> 1
<br> /
1
<br> 4
<br> 1
1
1
/1
<br> 5
<br> 1
1
1
/
1
7
<br> 242/2
<br> 2
<br> 4
<br> 2
<br> /
3
<br> 262
<br> 263
<br> 265/1
<br> 265/2
<br> 2
<br> 6
<br> 5
<br> /
<br> 3
<br> 273/1
<br> 273/2
<br> 274/2
<br> 274/3
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
<br> 3
<br> 459/8
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
8
<br> 459/9
<br> 4
5
9
/9
<br> 459/10
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
1
<br> 0
<br> 459/11
<br> 4
<br> 5
<br> 9
<br> /
1
<br> 1
<br> 4
<br> 6
<br> 4
<br> /
<br> 2
<br> 4
<br> 6
<br> 4
<br> /
<br> 5
<br> 488/5
<br> 4
<br> 9
<br> 0
<br> 527
<br> 529
<br> 5
3
3
<br> 275/2
<br> 270/4
<br> 52
<br> 534
<br> 56
<br> 60
<br> 61
<br> 111/29
<br> 111/29
<br> 2
<br> 6
<br> 5
<br> /
4
<br> 2
<br> 7
<br> 0
<br> /
5
<br> 516/2
<br> 516/4
<br> 277
<br> 278
<br> 282
<br> 285
<br> 286
<br> 289
<br> P
2
<br> E
2
b
<br> Z
4
b
<br> C
4
a
<br> P
<br> 2
<br> E
<br> 2
<br> b
<br> P
<br> 6
<br> E
<br> 2
<br> b
<br> S
<br> T
<br> O
<br> P
<br> Z
4
b
<br> C
4
a
<br> I
Z
<br> 4
b
<br> H
R
<br> A
C
<br> H
O
<br> V
I
Š
<br> T
Ě
<br> I
Z
<br> 4
a
<br> H
R
<br> A
C
<br> H
O
<br> V
I
Š
<br> T
Ě
<br> I
Z
<br> 4
a
<br> H
R
<br> A
C
<br> H
O
<br> V
I
Š
<br> T
Ě
<br> I
Z
<br> 4
b
<br> H
R
<br> A
C
<br> H
O
<br> V
I
Š
<br> T
Ě
<br> A
1
a
<br> I
S
<br> 1
0
c
<br> P
<br> 6
<br> E
<br> 2
<br> b
<br> S
<br> T
<br> O
<br> P
<br> D
<br> Z
<br>
Ø
<br>
1
<br> <,>
0
<br> m
<br> 0
<br> <,>
7
<br> 5
<br> 2
<br> <,>
7
<br> 5
<br> 2
<br> <,>
7
<br> 5
<br> 0
<br> <,>
7
<br> 5
<br> 7
<br> <,>
0
<br> 0
<br> 3
<,>
5
0
<br> 5
<,>
5
0
<br> 2
<,>
7
5
<br> 3
<,>
5
0
<br> 0
<,>
5
0
<br> 2
<,>
7
5
<br> 2
<,>
7
5
<br> 0
<,>
5
0
<br> 6
<,>
5
0
<br> 2
<br> <,>
<br> 7
<br> 5
<br> 2
<br> <,>
<br> 7
<br> 5
<br> 5
<br> <,>
<br> 5
<br> 0
<br> B
<br> Ý
<br> Š
<br> Ť
<br>
S
<br> I
L
<br> ...
Opatření obecné povahy - stanovení místní úpravy provozu v Hrachovišti (170.76 kB)
Městský úřad Holice *muhoss01613136*
<br> Stavební úřad
<br> Holubova 1,534 14 Holice
Tel.: 466 741 211,fax: 466 741 206
<br>
<br> Spis.zn.: MUHO 27416/2022/SÚ/Rei Holice 1.12.2022
Č.j.: MUHO/28943/2022
<br>
<br>
Vyřizuje:
<br> Tel.:
E-mail:
<br> XXXXX XXXXXXXX
oprávněná úřední osoba
XXXXXXXXX
reinberg@mestoholice.cz
<br>
<br>
VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
Opatření obecné povahy – návrh
<br> Městský úřad Holice,stavební úřad jako věcně a místně příslušný správní úřad dle ust.§ 124
odst.6 zák.č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších
předpisů (dále zákon o silničním provozu) na základě žádosti,kterou podal správce silnice dne
16.11.2022
<br> Správa a údržba silnic Pardubického kraje,IČO 00085031,Doubravice 98,Pardubice <,>
kterou zastupuje na základě vystavené plné moci ze dne 16.11.2022 obchodní společnost
DOPRAVNÍ ZNAČENÍ Pardubice s.r.o <.>,IČO 25931016,Legionářská 155,533 51 Pardubice
<br> (dále jen "navrhovatel"),a po předchozím písemném vyjádření policejního orgánu z Policie ČR <,>
Krajského ředitelství policie Pardubice,Územního odboru Pardubice,dopravního inspektorátu v
Pardubicích vydaného pod Čj.: KRPE-102125-3/ČJ-2022-170606 ze dne 30.11.2022 <.>
<br> oznamuje
<br> návrh stanovení místní úpravy provozu
<br> ve smyslu ustanovení § 77 odst.1 písm.c) zákona o silničním provozu a vyhlášky č.30/2001
Sb <.>,a § 171 správního řádu č.500/2004Sb.ve znění pozdějších změn,dopravní značení pro
místní úpravu provozu na pozemních komunikacích,následující dopravní značení případně
dopravní zařízení v souvislosti s provedenými stavbami:
<br> Modernizace silnice č.III/29823 Hrachoviště – průtah
<br> Výstavba chodníku a zastávek BUS Hrachoviště
<br>
Umístění svislých a vodorovných dopravních značek:
<br> Dopravní značky:
<br> - IS 10c,IZ 4a-b,C 4a,Z 4b,P 6,P 2,IJ 4b-c,E 2b,V 1a,V 4,V 13a,Z 11a-b,dopravní
zrcadlo
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Č.j.MUHO/28943/2022 str.2
<br>
• IS 10c – Návěst změny směru jízdy před překážkou
• IZ 4a – Obec
• IZ 4b – Konec...

Načteno

edesky.cz/d/5804084

Meta

Veřejná vyhláška   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Býšť      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz