Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hrádek nad Nisou.
PŘ€KRAČUJ£ME NRANlCí ; " -_ wmvsxfx um: / UNIA tunomsgm EUROREG|0N | PRIEKRACZAMY GRANICE -_ _- svaopsxv tom: na RGGIONÁLNI ROZVOJ neisse—nlsa—nvsa 1014—2020 -,EUROPEJSKI runousz ROZWOJU REGQONALNEGO
<br> Ev.číslo veřejné zakázky:
<br> VZMR120161616
<br> Zadavatel veřejné zakázky
<br> MĚSTO HRÁDEK NAD NISOU
<br> se sídlem Horní náměstí 73,463 34 Hrádek nad Nisou,IČ: 00262854
<br> vydává dokument:
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY (oznámení o zahájení výběrového řízení)
<br> pro veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce s názvem:
<br> Přesun a obnova historické památky - kaple Žitavská ulice Hrádek nad Nisou
<br> Město Hrádek nad Nisou www-hradem
<br> Horní náměstí 73,463 34 Hrádek nad Nisou IČ: 00262854
<br> a) Identifikační úda'e zadavatele,druh zakázky,název zakázk _
<br> Zadavatel: Město Hrádek nad Nisou,se sídlem: Horní náměstí 73,463 34 Hrádek nad Nisou,IČ: 00262854,vyzývá dodavatele k podání nabídek na veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce s názvem „Přesun a obnova historické památky — kaple Žitavská ulice Hrádek nad Nisou“,kterou zadavatel v souladu s š 31 ZZVZ není povinen zadat v zadávacím řízení,ale při jejímž zadávání je povinen dodržet zásady uvedené v 5 6 ZZVZ <.>
<br> b) Předmět veřejné zakázky,místo a doba plněn—
<br> Předmětem veřejné zakázky je přesun výklenkové kaple stojici vŽitavské ulici,na pozemku s parcelním číslem 157/1,do nového umístěni,vzdáleného cca 100 m.Výklenková kaple je drobný objekt půdorysných rozměrů 1,4 x 2,8 m a výšky 5,18 m se zdobně pojednaným čelním průčelím orientovaným do ulice Žitavská.Kaple je vyzděná z lomového kamene s tím,že čelní průčelí je sestaveno z profilovaných architektonických článků z tesaného pískovce.Boční a zadní strana kaple jsou omítnuté hladkou štukovou omítkou,omítnuta je také nika na čelní straně.Přesun památky bude realizován jako soubor komplexních opatření zahrnující zdokumentování a označení jednotlivých prvků včetně následného odborného rozebrání,očištění a přemístění na místo,kde bude kaple opětovně vystavěna.Součásti předmětu zakázky bude zpracováni závěrečné restaurátorské zprávy včetně fotografické a grafické dokumentace <.>
<br> Veřejná zakázka bude realizována v rámci projektu „Prezentace zapomenutých historických památek“ spolufinancovaného z prostředků Evropské unie v česko-polském programu „Překračujeme hranice“,identifikační číslo projektu: CZ 11.2.45/0.0I0.0I16_012/0000395 <.>
<br> Místem plnění zakázky je Hrádek nad Nisou,Liberecký kraj,NUTS C2051 <.>
<br> Doba plnění: smlouva o dílo bude uzavřena bez zbytečného odkladu po ukončení výběrového řízení,předpoklad: 12/2016; předpokládaný termín předáni staveniště a zahájení prací: 2.1.2017,zadavatel požaduje ukončení plnění do 31.7.2017.Případné úpravy časového harmonogramu zadavatel v průběhu plnění dila připouští,ale pouze za předpokladu dodržení maximální lhůty pro provedení dila (7 měsíců).Podrobně jsou požadavky zadavatele na dobu plnění specifikovány v zadávacích podmínkách <.>
<br> Zadávací podmínky jsou poskytovány v elektronické podobě a jejich úplné znění je uveřejněno na dálkové přístupném místě — internetová adresa: www.hradek.eu >podnikatel >Veřejné zakázky >Zveřejněné,pod níže uvedeným evidenčním číslem (přímý link: http:/lwww.hradek.eu/index.aspx?rub=69 ) <.>
<br> c) Poskytnutí zadávací dokumentace a poskytování dodatečných informac
<br> Pokud bude dodavatel požadovat doplňující informace nebo vysvětlení k zadávací dokumentaci,zašle své dotazy elektronicky zadavateli na e-mailovou adresu kontaktní osoby uvedenou včl.I.zadávacích podminek.Taková žádost musí být doručena zadavateli nejpozději do 4 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Odpovědi na dotazy jednotlivých účastníků výběrového řízení budou zaslány písemně (e-mailem) vždy všem zájemcům nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení písemné žádosti o dodatečné informace <.>
<br> d) Lhůta a místo pro podání nabíde 1 <.>
<br> Lhůta pro podání nabídek je do 15.12.2016 10.00hod.Místem pro podání nabídky je podatelna zadavatele,vpřízemi budovy Městského úřadu v Hrádku nad Nisou.Nabídky budou předloženy včeštině,zadavatel nepřipouští variantní řešení.Podrobné požadavky na zpracování nabidky včetně požadavků na způsob zpracování nabídkové cenyjsou uvedeny v zadávacích podmínkách <.>
<br> e) Požadavky na prokázání kvalifikac—
<br> Podrobně uvedeny v zadávacích podmínkách <.>
<br> f) Udaje o hodnotících kritériích—
<br> Všechny v řádné lhůtě doručené nabidky,které budou podány kvalifikovanými ůčastníŠIy/a,budou zpracovány vsouladu se zadávacimi podmínkami,budou posouzeny a howceny>p\o eff/jediného
<br>,' „ <,>
<br> hodnotícího kritéria,kterým je nejnižší nabídková cena včetně DPH.Podro “\ zadavaCIch
<br> podmínkách.V Hrádku nad Nisou dne 23.11.2016
<br> Schváleno usnesením RM č.: 12min/062/RM/16
<br> ZVEĚÉÁÁ/ĚMQ PO,) Čj : O'ÁS'L'- 9066/2046 “UVP _; Výzva k Podání nabídek - 1 - __,v.č.: VZMR/2016/616
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Hrádek nad Nisou | ||
---|---|---|
04. 01. 2021 | Oznámení o zveřejnění finančních dokumentů Oznámení o zveřejnění finančních dokumentů | |
04. 01. 2021 | Oznámení stavebního úřadu Oznámení stavebního úřadu | |
17. 12. 2020 | Oznámení finančního odboru Oznámení finančního odboru | |
17. 12. 2020 | Oznámení finančního odboru Oznámení finančního odboru | |
17. 12. 2020 | Oznámení finančního odboru Oznámení finančního odboru | |
...a další |