Město Hrádek nad Nisou - Výzva k podání nabídky

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hrádek nad Nisou.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

PŘ€KRAČUJ£ME NRANlCí ; " -_ wmvsxfx um: / UNIA tunomsgm EUROREG|0N | PRIEKRACZAMY GRANICE -_ _- svaopsxv tom: na RGGIONÁLNI ROZVOJ neisse—nlsa—nvsa 1014—2020 -,EUROPEJSKI runousz ROZWOJU REGQONALNEGO
<br> Ev.číslo veřejné zakázky:
<br> VZMR120161616
<br> Zadavatel veřejné zakázky
<br> MĚSTO HRÁDEK NAD NISOU
<br> se sídlem Horní náměstí 73,463 34 Hrádek nad Nisou,IČ: 00262854
<br> vydává dokument:
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY (oznámení o zahájení výběrového řízení)
<br> pro veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce s názvem:
<br> Přesun a obnova historické památky - kaple Žitavská ulice Hrádek nad Nisou
<br> Město Hrádek nad Nisou www-hradem
<br> Horní náměstí 73,463 34 Hrádek nad Nisou IČ: 00262854
<br> a) Identifikační úda'e zadavatele,druh zakázky,název zakázk _
<br> Zadavatel: Město Hrádek nad Nisou,se sídlem: Horní náměstí 73,463 34 Hrádek nad Nisou,IČ: 00262854,vyzývá dodavatele k podání nabídek na veřejnou zakázku malého rozsahu na stavební práce s názvem „Přesun a obnova historické památky — kaple Žitavská ulice Hrádek nad Nisou“,kterou zadavatel v souladu s š 31 ZZVZ není povinen zadat v zadávacím řízení,ale při jejímž zadávání je povinen dodržet zásady uvedené v 5 6 ZZVZ <.>
<br> b) Předmět veřejné zakázky,místo a doba plněn—
<br> Předmětem veřejné zakázky je přesun výklenkové kaple stojici vŽitavské ulici,na pozemku s parcelním číslem 157/1,do nového umístěni,vzdáleného cca 100 m.Výklenková kaple je drobný objekt půdorysných rozměrů 1,4 x 2,8 m a výšky 5,18 m se zdobně pojednaným čelním průčelím orientovaným do ulice Žitavská.Kaple je vyzděná z lomového kamene s tím,že čelní průčelí je sestaveno z profilovaných architektonických článků z tesaného pískovce.Boční a zadní strana kaple jsou omítnuté hladkou štukovou omítkou,omítnuta je také nika na čelní straně.Přesun památky bude realizován jako soubor komplexních opatření zahrnující zdokumentování a označení jednotlivých prvků včetně následného odborného rozebrání,očištění a přemístění na místo,kde bude kaple opětovně vystavěna.Součásti předmětu zakázky bude zpracováni závěrečné restaurátorské zprávy včetně fotografické a grafické dokumentace <.>
<br> Veřejná zakázka bude realizována v rámci projektu „Prezentace zapomenutých historických památek“ spolufinancovaného z prostředků Evropské unie v česko-polském programu „Překračujeme hranice“,identifikační číslo projektu: CZ 11.2.45/0.0I0.0I16_012/0000395 <.>
<br> Místem plnění zakázky je Hrádek nad Nisou,Liberecký kraj,NUTS C2051 <.>
<br> Doba plnění: smlouva o dílo bude uzavřena bez zbytečného odkladu po ukončení výběrového řízení,předpoklad: 12/2016; předpokládaný termín předáni staveniště a zahájení prací: 2.1.2017,zadavatel požaduje ukončení plnění do 31.7.2017.Případné úpravy časového harmonogramu zadavatel v průběhu plnění dila připouští,ale pouze za předpokladu dodržení maximální lhůty pro provedení dila (7 měsíců).Podrobně jsou požadavky zadavatele na dobu plnění specifikovány v zadávacích podmínkách <.>
<br> Zadávací podmínky jsou poskytovány v elektronické podobě a jejich úplné znění je uveřejněno na dálkové přístupném místě — internetová adresa: www.hradek.eu >podnikatel >Veřejné zakázky >Zveřejněné,pod níže uvedeným evidenčním číslem (přímý link: http:/lwww.hradek.eu/index.aspx?rub=69 ) <.>
<br> c) Poskytnutí zadávací dokumentace a poskytování dodatečných informac
<br> Pokud bude dodavatel požadovat doplňující informace nebo vysvětlení k zadávací dokumentaci,zašle své dotazy elektronicky zadavateli na e-mailovou adresu kontaktní osoby uvedenou včl.I.zadávacích podminek.Taková žádost musí být doručena zadavateli nejpozději do 4 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Odpovědi na dotazy jednotlivých účastníků výběrového řízení budou zaslány písemně (e-mailem) vždy všem zájemcům nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení písemné žádosti o dodatečné informace <.>
<br> d) Lhůta a místo pro podání nabíde 1 <.>
<br> Lhůta pro podání nabídek je do 15.12.2016 10.00hod.Místem pro podání nabídky je podatelna zadavatele,vpřízemi budovy Městského úřadu v Hrádku nad Nisou.Nabídky budou předloženy včeštině,zadavatel nepřipouští variantní řešení.Podrobné požadavky na zpracování nabidky včetně požadavků na způsob zpracování nabídkové cenyjsou uvedeny v zadávacích podmínkách <.>
<br> e) Požadavky na prokázání kvalifikac—
<br> Podrobně uvedeny v zadávacích podmínkách <.>
<br> f) Udaje o hodnotících kritériích—
<br> Všechny v řádné lhůtě doručené nabidky,které budou podány kvalifikovanými ůčastníŠIy/a,budou zpracovány vsouladu se zadávacimi podmínkami,budou posouzeny a howceny>p\o eff/jediného
<br>,' „ <,>
<br> hodnotícího kritéria,kterým je nejnižší nabídková cena včetně DPH.Podro “\ zadavaCIch
<br> podmínkách.V Hrádku nad Nisou dne 23.11.2016
<br> Schváleno usnesením RM č.: 12min/062/RM/16
<br> ZVEĚÉÁÁ/ĚMQ PO,) Čj : O'ÁS'L'- 9066/2046 “UVP _; Výzva k Podání nabídek - 1 - __,v.č.: VZMR/2016/616

Načteno

edesky.cz/d/574258

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Hrádek nad Nisou
16. 12. 2025
15. 12. 2025
12. 12. 2025
11. 12. 2025
09. 12. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Hrádek nad Nisou      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz