Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město České Budějovice.
strana 1
<br>
<br> Magistrát města České Budějovice
O d b o r d o p r a v y a s i l n i č n í h o h o s p o d á ř s t v í
<br> n á m.P ř e my s l a O t a ka r a I I.1 / 1
<br>
<br>
<br>
Magistrát města České Budějovice
<br> Ing.XXXXXXXX XXXX
<br> Odbor dopravy a silničního hospodářství
<br> Kněžská 19
<br> 370 92 České Budějovice
<br>
<br>
<br> Internet: http://www.c-budejovice.cz
<br>
<br>
<br> Značka: Vyřizuje: Tel.: E-mail: Datum:
<br> ODSH/ 17374 /2016 Tr Ing.Truhlářová 386804408 truhlarovah@c-budejovice.cz 10.11.2016
<br>
<br>
VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> STANOVENÍ PŘECHODNÉ ÚPRAVY PROVOZU
<br>
Odbor dopravy a silničního hospodářství Magistrátu města České Budějovice jako příslušný orgán státní
<br> správy pro stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích podle § 124 odst.6
<br> zákona č.361/2000 Sb.o provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů
<br> (dále jen „zákon č.361/2000 Sb.“),obdržel dne 26.10.2016 žádost navrhovatele:
<br>
<br> Magistrát města - odbor správy veřejných statků <,>
<br> jako zplnomocněného zástupce vlastníka dotčené pozemní komunikace:
<br> Statutární město České Budějovice,náměstí Přemysla Otakara II.1/1 <,>
<br> 370 92 České Budějovice,IČO 00244732 <,>
<br> o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích.Správní orgán v souladu
<br> s ustanovením § 171 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
<br> č.500/2004 Sb.“),na základě vyjádření Policie ČR,kr.řed.- DI v Českých Budějovicích č.j.KRPC-
<br> 170258-2/ČJ-2016-020106 ze dne 5.11.2016 a dále v souladu s ustanovením § 77 odst.1 a odst.2
<br> zákona č.361/2000 Sb.tímto
<br> s t a n o v u j e
<br> přechodnou úpravu provozu
<br>
<br> na pozemní komunikaci v ulici Žižkova tř.v Českých Budějovicích (u křižovatky ulic Dvořákova –
<br> Žižkova tř.) pro zdůraznění nově stanoveného dopravního režimu v ulici Žižkova tř.(po zprůjezdnění do
<br> ulice Nádražní):
<br> IP 22 – „Pozor výjezd z Žižkovy do Nádražní uzavřen mimo vozidel BUS“
<br>
Termín: 17.11.2016 – 17.2.2017
<br>
<br> Podmínky pro provedení a osazení:
<br> 1.Provedení a umístění dopravního značení musí být v souladu s vyhláškou č.294/2015 Sb <.>,kterou
se provádí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava a řízení provozu na pozemních
<br> komunikacích,ve znění pozdějších předpisů,technickými podmínkami TP 66 „Zásady
<br> pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích“,II.vydání a dle příslušných platných
<br> technických norem.Veškeré dopravní značení bude provedeno základní velikosti podle TP 66
<br> v reflexním provedení <.>
<br>
<br> viz rozdělovník:
<br>
<br>
<br>
2.strana zn.ODSH/17374/2016 Tr
<br>
<br>
<br> strana 2
<br>
<br> 2.Trvalé dopravní značení,které je v rozporu s přechodným dopravním značením,bude překryto
a po ukončení akce uvedeno do původního stavu <.>
<br> 3.Při realizaci přechodné úpravy provozu nesmí dojít k znečištění nebo poškození dotčené pozemní
komunikace <.>
<br> 4.Po skončení účinnosti tohoto opatření obecné povahy bude přechodné dopravní značení neprodleně
odstraněno a stávající dopravní značení bude uvedeno do původního stavu <.>
<br>
<br> O d ů v o d n ě n í:
<br> Dne 26.10.2016 podal navrhovatel: Magistrát města - odbor správy veřejných statků,jako
<br> zplnomocněný zástupce vlastníka dotčené pozemní komunikace: Statutární město České Budějovice <,>
<br> náměstí Přemysla Otakara II.1/1,370 92 České Budějovice,IČO 00244732,žádost o stanovení
<br> přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci v ulici Žižkova tř.v Českých Budějovicích pro
<br> zdůraznění nově stanoveného dopravního režimu v ulici Žižkova tř.(po zprůjezdnění do ulice Nádražní) <.>
<br> K uvedené žádosti se vyjádřila Policie ČR,kr.řed.– DI v Českých Budějovicích pod č.j.KRPC-170258-
<br> 2/ČJ-2016-020106 dne 5.11.2016 ve znění: „Dopravní inspektorát s návrhem souhlasí za podmínky
<br> umístění na dobu nejdéle tří měsíců (viz podmínky TP 65).“
<br> S ohledem na stanovisko dotčeného orgánu omezil správní orgán účinnost opatření obecné povahy
<br> z požadovaného data 31.12.2017 na 17.2.2017 <.>
<br>
<br> Správní orgán shora uvedenou žádost řádně posoudil a zhodnotil předmětné přechodné dopravní značení
<br> jako nezbytné pro zachování bezpečnosti silničního provozu v dané lokalitě.Na základě uvedených
<br> skutečností správní orgán stanovil přechodnou úpravu provozu na shora uvedených pozemních
<br> komunikací tak,jak je uvedeno ve výrokové části tohoto opatření obecné povahy <.>
<br>
<br> P o u č e n í:
<br> Podle § 173 odst.2 zákona č.500/2004 Sb.proti opatření obecné povahy nelze podat opravný prostředek <.>
<br> V souladu s § 77 odst.5 zákona č.361/2000 Sb.nabývá opatření obecné povahy účinnosti pátým dnem
<br> po vyvěšení <.>
<br>
<br>
<br> Ing.XXXXXXXX XXXX
<br> vedoucí odboru dopravy a silničního hospodářství
<br> Magistrátu města České Budějovice
<br>
<br> Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno po dobu 15 dní na úřední desce Magi...
Načteno
Meta
Dopravní informace Veřejná vyhláška Dopravní informace
Další dokumenty od Město České Budějovice | ||
---|---|---|
12. 09. 2025 | 16059/2025 - stanovení přechodné úpravy provozu - nám. Přemysla Otakara II., akce "Ideální stopou Rallye Vltava 2025" | |
12. 09. 2025 | Pozvánka na školení členů OVK | |
12. 09. 2025 | ODSH/15815/2025-2 - ul. Nad Parkovištěm, Tyršova, sil. č. II/105, II/146, Hluboká nad Vltavou - přechodné dopravní značení - stanovení | |
12. 09. 2025 | výzva k odstranění vozidla RZ 1B4 2718 | |
12. 09. 2025 | stanovení přechodné úpravy provozu - ul. U Voříškova dvora ČB - ODSH/15694/2025-2 | |
...a další |