Obec Jedlová - Veřejná vyhláška - stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacich

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Jedlová.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

dz61_22_20288.pdf
1
<br>
<br> MĚSTSKÝ ÚŘAD POLIČKA
<br> odbor dopravy
Palackého náměstí 160,572 01 Polička
<br> úřadovna: Nádražní 304,572 01 Polička
<br> Sp.zn.: MP/20288/2022 V Poličce dne 29.08.2022
<br> Č.j.: MP/21119/2022
<br> Vyřizuje: XXXXXXXX XXXXXXX DiS <.>
<br> Tel.: XXX XXX XXX
<br> Email: urad@policka.org
<br>
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
Opatření obecné povahy
<br> Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br>
<br>
Městský úřad Polička,odbor dopravy,jako příslušný silniční správní úřad,dle
<br> § 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách
<br> některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,(dále jen "zákon o silničním provozu") <,>
<br> v řízení o opatření obecné povahy v souladu s ust.§ 171 a násl.zákona č.500/2004 Sb.<,>
<br> správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen "správní řád"),které bylo zahájeno
<br> na základě žádosti ze dne 17.08.2022,kterou podala společnost Skanska a.s <.>,divize
<br> inženýrské stavitelství Čechy,IČO: 262 71 303,se sídlem Průmyslová 493,530 03 Pardubice <,>
<br> zastoupena na základě plné moci ze dne 18.08.2022 společností DoZBos s.r.o.<,>
<br> IČO: 293 72 381,se sídlem XXXXXXX XXXXXX XX,XXX XX Boskovice (dále jen "žadatel")
<br> o stanovení přechodné úpravy provozu,pro celkovou uzavírku silnice II/362 v katastrálním
<br> území Polička - Jedlová,z důvodu akce: „Modernizace silnice II/362 – Polička – Jedlová“ <,>
<br> v souladu s ustanovením § 77 odst.1 písm.c) zákona o silničním provozu
<br> a po předchozím písemném vyjádření příslušného orgánu Krajského ředitelství policie
<br> Pardubického kraje,Územního odboru Svitavy,Dopravního inspektorátu,vydaného pod
<br> č.j.KRPE-72148-2/ČJ-2022-170906 dne 12.08.2022,podle § 77 odst.2 písm.b) zákona
<br> o silničním provozu <,>
<br> s t a n o v u j e
<br> ve smyslu ustanovení § 77 odst.3 a odst.5 zákona o silničním provozu a jeho prováděcí
<br> vyhlášky MDS č.294/2015 Sb <.>,kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních
<br> ko...
SITUACE DIO - AUTOBUSY.pdf
IZ4a
MODŘ
<br> HASIČI
<br> IZ4b
<br> MOD
Ř
<br> POZOR
<br> OTÁČENÍ
<br> AUTOBUSU IP22
<br> POZOR
<br> OTÁČENÍ
<br> AUTOBUSU
<br> IP22
<br> B20a
<br> 50
<br> B20a
<br> 70
<br> 40
<br> 50
<br> III/3
621
<br> III/3621
<br> JE
DL
<br> OV
Á
<br> IJ4b
<br> IJ4b
<br> IJ4
b
<br> IJ4b
<br> IJ4
b
<br> IJ4b
<br> IJ4b
<br> IJ4b
<br> IJ4
b
<br> IJ4b
<br> IJ4b
<br> IJ4
b
<br> IJ4b
<br> K návrhu dopravního značení bylo využito TP 65 Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích,TP 66 Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích,II.vydání
Použité dopravní značení bude v základní velikosti a v reflexním provedení tř.1
<br> VYPRACOVAL:
<br> KONTROLOVAL:
<br> Bc.XXXXXXXX XXXXXXX
<br> Ing.Mgr.XXXXX XXXXX
NÁZEV AKCE:
<br> SITUACE DOPRAVNĚ-INŽENÝRSKÝCH OPATŘENÍ
<br> DATUM:
<br> FORMÁT:
<br> ČÍSLO ZAKÁZKY:
<br> ČÍSLO PŘÍLOHY:
<br> 07/2022
<br> NÁZEV PŘÍLOHY:
<br> AUTOBUSY
OBSAH:
<br> 700x297
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> 4
<br> MODERNIZACE SILNICE II/362 - POLIČKA - JEDLOVÁ
<br> Č.j.: KRPB -.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> / Č.j.- 2021 - 0600DI
<br> POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY - KŘP
<br> PLATNOST TOHOTO VYJÁDŘENÍ JE 1 ROK <.>
<br> V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> SOUHLASÍME S PDZ,ZUK,UZAVÍRKOU
A OBJÍZDNOU TRASOU <.>
<br> V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> SOUHLASÍME S PDZ,ZUK,UZAVÍRKOU
A OBJÍZDNOU TRASOU <.>
<br> V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> SITUACE ŠIRŠÍCH VZTAHŮ
<br> LEGENDA
<br> DoZBos s.r.o <.>
XXXXXXX XXXXXX XX
XXX XX Boskovice
Tel.: XXX 514 419
<br> E-mail: grycova dozbos.cz
<.> dozbos.cz
<br> P6STOP TRVALÉ SVISLÉ
DOPRAVNÍ ZNAČENÍ
<br> P6STOP
DOČASNĚ ZNEPLATNĚNÉ
TRVALÉ
DOPRAVNÍ ZNAČENÍ
<br> NAVRŽENÉ PŘECHODNÉ
DOPRAVNÍ ZNAČENÍ
<br> P6STOP
<br> OTÁČENÍ AUTOBUSU - MODŘEC PRŮJEZD AUTOBUSU - POLIČKA
<br>
Listy a pohledy
Rozvržení3
SITUACE DIO - DETAIL UZAVÍRKY_zmenšeno.pdf
Čsl.arm
ády
<br> Čsl.arm
ády
<br> Čsl.arm
ády
<br> Čsl.a
rmád
<br> y
<br> Čsl.a
rmád
<br> y
<br> II/362
<br> II/362
<br> II/362
<br> II/362
<br> ná
bř
<br>.S
vo
<br> bo
dy
<br> Čsl.a
rmád
<br> y
<br> I/3
4
<br> I/3
4
<br> I/34
<br> Ru
m
<br> un
sk
<br> á
<br> Ru
m
<br> un
sk
<br> á
<br> Rumunská
<br> E <.>
Be
<br> ne
še
<br> Rumu
nská
<br> E <.>
Be
<br> ne
še
<br> E <.>
Be
<br> ne
še
<br> 9 <.>
kv
<br> ět
na
<br> D
ru
<br> žs
te
<br> vn
í
<br> Dr
už
<br> st
ev
<br> ní
<br> Mán
eso
<br> va
<br> Mán
esov
<br> a
<br> Máne
sova
<br> Jan
áčk
<br> ova
<br> Janáčk
ova
<br> W
ol
<br> ke
ro
<br> va
<br> W
ol
<br> ke
ro
<br> va
<br> W
ol
<br> ke
ro
<br> va
<br> Mánesov
a
<br> Mánesov
a
<br> B.Němc
ové
<br> B.Němc
ové
<br> B.Němc
ové
<br> Dvořáko
va
<br> Dvořáko
va
<br> D
vo
<br> řá
ko
<br> va
<br> D
vo
<br> řá
ko
<br> va
<br> D
vo
<br> řá
ko
<br> va
<br> Ji
rá
<br> sk
ov
<br> a
<br> Ji
rá
<br> sk
ov
<br> a
Lidick
<br> á
<br> Lidick
á
<br> J <.>
Sm
<br> ol
y
<br> J <.>
Sm
<br> ol
y
<br> Be
zr
<br> uč
ov
<br> a
<br> Be
zr
<br> uč
ov
<br> a
<br> Be
zr
<br> uč
ov
<br> a
<br> Bezru
čova
<br> J <.>
F <.>
<br> Pa
cá
<br> ka
<br> J <.>
F <.>
<br> Pa
cá
<br> ka
<br> Byste
rská
<br> Byste
rská
<br> Byste
rská
<br> B.Bře
zovsk
<br> ého
<br> B.Bře
zovsk
<br> ého
<br> B <.>
Šm
<br> íd
a
<br> B <.>
Šm
<br> íd
a
<br> B <.>
Šm
<br> íd
a
<br> B <.>
Šm
<br> íd
a
<br> F.Buk
áčka
<br> F.Buk
áčka
<br> F.Buk
áčka
<br> B1 Z2
<br> B1 Z2
<br> B1
<br> B1Z2
<br> B1 Z2
<br> B1Z2
<br> B1 Z2
<br> B1
<br> Z2
<br> B1 Z2
<br> IZ
4a
<br> PO
LIČ
<br> KA
<br> IZ4b
POLIČKA
<br> B12
<br> E13
A LIKO T.E.S.POLIČKA MIMO VOZIDEL
<br> 3,5t
<br> P4
<br> P2 E
2b
<br> P6
STOP
<br> P4
<br> B12
<br> E13
ZÁSOBOVÁNÍ MIMO
<br> IJ4bIJ4b
<br> P3
<br> P4
<br> P4
<br> IJ4b
<br> P3
<br> E13
ZÁSOBOVÁNÍ MIMO
<br> B12 3,5t
<br> B29
<br> P4
<br> P2 E2
b IJ1
<br> Po
lici
<br> e
<br> E7
b
<br> B2
<br> E12b
<br> P4
<br> E13
Po-Pá
<br> 6-12
hB28
<br> IP
4b E1
<br> 2a B2
8
<br> A9
<br> A9
<br> B2
8 E1
3
<br> DA
TU
<br> M
<br> E8
a
<br> ...
SITUACE DIO - OT.pdf
36
2
<br> 36
2
<br> 36
2
<br> 36
2
<br> 36
2
<br> IS
3b
<br> 11
PO
<br> LI
ČK
<br> A
IS
<br> 3c
3
<br> 25
<br> HA
MR
<br> Y
LE
<br> TO
VI
<br> CEIS3a
11
<br> POLIČK
A
<br> IS3b
<br> 10O
LEŠNIC
<br> E
<br> IS3a25
LETOVICE
<br> IS3c10
OLEŠNICE
<br> IS3b
<br> 3
JEDLOVÁ
<br> IS3c
3
<br> NYKLOVICE
<br> IS3c
2
<br> NEDVĚZÍ
<br> IS3
b
<br> 3
KO
<br> RO
UH
<br> EV
<br> IS3c
3
<br> KOROUHEV
<br> IS3
c
<br> 1
<br> MO
DŘ
<br> EC
<br> 36
2
<br> IS3b
1JEDLOVÁ
<br> IS3
c
<br> 1
<br> PO
LIČ
<br> KA
<br> IS3b
<br> 2
MODŘEC
<br> IS
3b
<br> 62
HA
<br> VL
ÍČK
<br> ŮV
BR
<br> OD
IS
<br> 3c
19
<br> LI
TO
<br> M
YŠ
<br> L
IS
<br> 3c
16
<br> SV
IT
<br> AV
Y
<br> IS3b
11 26
<br> BYSTRÉ
OLEŠNICE
<br> 362
IS3c
<br> 34
62
<br> H.BROD
<br> IS3b
<br> 16
19 SV
<br> ITAV
YLITO
<br> MYŠ
L
<br> IS3c
11
<br> 26
<br> BYS
TRÉOL
<br> EŠN
ICE
<br> IS3c
29
<br> 62
<br> HLINSKO HAVL.BROD
<br> 34
<br> IS3b
34
<br> 15
SVITAVY
<br> IS3c
6
<br> 25
<br> KOROUHEV
N.MĚSTO.M <.>
<br> 360
<br> IS
3c
<br> 34
<br> 16
<br> SV
IT
<br> AV
Y
<br> IS
3b
<br> 34
<br> 29
HL
<br> IN
SK
<br> O
<br> IS3a
<br> 4
<br> TRHONICE
<br> IS3c
<br> 5
<br> KOROUHEV
<br> IS3a
3
<br> BYS
TRÉ
<br> IS3b
<br> 5
KO
<br> RO
UH
<br> EV
<br> IS3b
3
<br> BYSTRÉ
IS3c
<br> 4
<br> TRHONICE
<br> IS3
c
<br> 3
<br> JIM
RA
<br> MO
V
<br> IS3
b
<br> 3
<br> UB
UŠ
<br> ÍN
<br> IS3
b
<br> 11
PO
<br> LIČ
KA
<br> IS3
c
<br> 36
<br> NE
DV
<br> ĚZ
Í
<br> BY
ST
<br> RÉ
<br> IS3b
3 6
<br> NEDVĚZÍ
BYSTRÉ
<br> IS3c
3
<br> UBUŠÍN
<br> IS
3c
<br> 36
0
<br> 9
PO
<br> LI
ČK
<br> A
<br> IS
3b
<br> 36
0
<br> 2
JI
<br> M
RA
<br> M
OV
<br> IS3a
3
9
<br> KOROU
HEVPOL
<br> IČKA
360
<br> IS3c
1
<br> TRHONI
CEBYS
<br> TRÉ
<br> IS3a
2 16
<br> JIMRAMOV
<br> N.MĚSTO.M <.>
<br> 360
<br> IS3b
<br> 1
TRHONICE
<br> BYSTRÉ
<br> IS3c
<br> 5
<br> SÁDEK
<br> IS3c
5
<br> JIM
RAM
<br> OV
<br> IS3c
<br> 3
<br> JEDLO
VÁ
<br> IS3c
<br> 5
<br> NEDVĚ
ZÍ
<br> IS3
b
<br> 1
KO
<br> RO
UH
<br> EV
<br> IS3
c
<br> 2
<br> JE
DL
<br> OV
Á
<br> 36
2
<br> 36
2
<br> 36
2
<br> 36
2
<br> 36
2
<br> III
/...
SITUACE DIO - PRACOVNÍ MÍSTO.pdf
A7a
<br> IP22
PO
<br> ZO
R
<br> PR
O
<br> JÍŽD
ÍTE
<br> STAVBO
U
<br> S7
A15
<br>
<br> B20a
30
<br> IZ
4a
<br> PO
LIČ
<br> IZ4b
POLIČ
<br> B20a
30
<br> B21a
<br> A7
a
<br> IP
22
<br> PO
ZO
<br> R
<br> PR
O
<br> JÍ
ŽD
<br> ÍT
E
<br> ST
AV
<br> BO
U
<br> S7
A1
<br> 5
<br>
B2
0a
<br> 30
<br> B20a
30
<br> OPAKOVÁNÍ PO 300-500 m
<br> B20a
30
<br> B20a
30
<br> B20a
30
<br> B21a
<br> B20a
30
<br> B21aOPAKOVÁNÍ PO 300-500 m
<br> B2
1a
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> B2
0a
<br> 30
<br> OPAKOVÁNÍ PO 300-500 m
OPAKOVÁNÍ PO 300-500 mB
<br> 20
a
<br> 30
<br> B2
0a
<br> 30
<br> B2
0a
<br> 30
<br> A7
a
<br> A7a
<br> Z4
d
<br> S7
<br>
Z4
d
<br> S7
<br>
Z4
d
<br> S7
C4
<br> b
<br> Z4e
S7 Z4e
<br> S7 Z4e
S7 Z4
<br> d
S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> A7a
<br> IP22
PO
<br> ZO
R
<br> PR
O
<br> JÍŽD
ÍTE
<br> STAVBO
U
<br> S7
A15
<br>
<br> B20a
30
<br> IZ
4a
<br> PO
LIČ
<br> IZ4b
POLIČ
<br> B20a
30
<br> B21a
<br> A7
a
<br> IP
22
<br> PO
ZO
<br> R
<br> PR
O
<br> JÍ
ŽD
<br> ÍT
E
<br> ST
AV
<br> BO
U
<br> S7
A1
<br> 5
<br>
B2
0a
<br> 30
<br> B20a
30
<br> OPAKOVÁNÍ PO 300-500 m
<br> B20a
30
<br> B20a
30
<br> B20a
30
<br> B21a
<br> B20a
30
<br> B21aOPAKOVÁNÍ PO 300-500 m
<br> B2
1a
<br> B2
0a
<br> 30
B2
<br> 1a
<br> B2
0a
<...

Načteno

edesky.cz/d/5614265

Meta

Veřejná vyhláška   Dopravní informace   Veřejná vyhláška   Dopravní informace   Veřejná vyhláška   Dopravní informace   Veřejná vyhláška   Dopravní informace   Veřejná vyhláška   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Jedlová      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz