Obec Chotiměř - Reklamační řád

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Chotiměř.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

/ 2
V.Nároky vyplývající z odpovědnosti za vady
<br> 1.V případě dodávky pitné vody u které bylo na základě reklamace jejíjakosti prokázáno <,>
že nesplňuje hygienické požadavky na pitnou vodu,dle vyhl.č.25212004 Sb <.>,kterou se
stanoví hygienické požadavky na teplou a pitnou vodu a četnost a rozsah kontroly pitné
vody a která byla orgánem ochrany veřejného zdraví ve smyslu z.č.25812000 Sb,<,>
prohlášena za užitkovou,má odběratel právo na poskytnutí slevy z vodného,přičemž výše
této slevy bude stanovena individuálně s přihlédnutím kzávažnosti vady <.>
2,Y píípadě oprávněné reklamace množství dodané pitné vody z důvodu nesprávnosti
měření bude postupováno dle § 17 zák.č,27412000 Sb <.>
3.V ostatních případech je dodavatel povinen bez zbytečného odkladu na vlastní náklady
oprávněnou reklamaci vyřešit,a to odstraněním závadného stavu <.>
4.Uplatněním nároku z odpovědnosti za vady zůstává nedotčena odpovědnost dodavatele
podle jiných právních předpisů <.>
<br> yl.závérečná ustanovení
<br> Také po ukončení poskytování služeb může odběratel uplatnit reklamaci u dodavatele
způsobem a na adresách uvedených v čl.lll odst.1 reklamačního řádu a současně platípro
tento případ i ostatní informace uvedené v tomto reklamačním řádu <.>
<br> Tento reklamačnířád nabývá účinnosti dnem 12,7,2018
<br> Chotiměř 12,7.2018 Kotrba Jiří-starosta
<br> !nformace a kontakty:
obec chotiměř : obecníúřad chotiměř,chotim
Telefon :721 960 376 ;
E-mail : obec@chotimer.cz;
lnternetové stránky : www.chotimer.cz
<br> Schváleno zastupitelstvem dne: 1 2.7.20 1 8
/ 1
přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady.Reklamace včetně
odstraněnívady musí být vyřízenabez zbytečného odkladu,nejpozději do 30 dnů ode dne
uplatnění reklamace,pokud se dodavatel s odběratelem nedohodne na delší lhůtě.Marné
uplynutítéto lhůty se považuje za podstatné porušenísmlouvy <.>
2.Dodavatelje povinen prověřit všechny skutečnosti,které odběratel v reklamaci uvádí <,>
3,V případě reklamace týkající se dodávky vody je odběratel povinen poskytnout dodavateli
nezbytnou součinnost při prošetřování a řešení reklamace,zejména je povinen umožnit
přístup k vodoměru za účelem jeho kontroly,odečtu stavu nebo jeho výměny v souvislosti
s prověřením jeho funkčnosti,zúčastnit se osobně odběru kontrolních vzorků nebo tímto
písemně pověřit jinou osobu,předkládat dodavateli potřebné doklady k prověření
správnosti účtovaného množství dodané pitné vody <.>
4.Zlevná vada jakostivody (zápach,zákal,barva apod.)musíbýt reklamována odběratelem
nejpozději do 24 hodin od zjištění,ostatní vady jakosti bez zbytečného odkladu po jejich
zjištění.Na základě popisu reklamované vady rozhodne pověřený zástupce dodavatele,zda
bude proveden kontrolní odběr vzorku vody v dané lokalitě,přičemž při tomto rozhodování
vychází zjižprovedených a vyhodnocených vzorků vody dodávaných stejným vodovodem
v dané lokalitě na základě plánu kontroly pitné vody dle zák,č.25812000 Sb <.>,o ochraně
veřejného zdraví,schváleného orgánem ochrany veřejného zdraví.Odběr kontrolního
vzorku zajistí dodavatel bez zbytečného odkladu od uplatnění reklamace s tím,že odběr
vzorků bude provedenza přítomnosti odběratele nebo jím pověřené osoby <.>
Současně dodavatel zajistí provedení rozboru tohoto vzorku v akreditované laboratoři <.>
Neprokáže-li rozbor odebraného vzorku odchylky od normy pro pitnou vodu,hradí náklady
spojené s analýzou výše uvedeného vzorku odběratel <.>
5.Na základé reklamace množství dodané pitné vody,kdy ze strany odběratele není
zpochybňována funkčnost vodoměru a správnost měř...
Reklamační řád
ReklamaČní řád Obce Chotiměř pro dodávku pitné vody z vodovodu sloužícího veřejné
potřebě <.>
<br> l.obecná ustanovení
<br> 1.obec Chotiměř,Chotiměř 66,4!o 02 Lovosice 2,IČ 00556zrr (dále jen,<,> dodavatel") vydává
ve smyslu § 36 odst.3 písm.g) zák.č.27412001 Sb <.>,o vodovodech a kanalizacích pro
veřejnou potřebu (dále jen,<,> zákon č,27412001 Sb.") tento reklamační řád <.>
2.Reklamační řád stanovuje informace o rozsahu a podmínkách odpovědnosti za vady <,>
způsobu a místě jejich uplatnění,včetně nároků vyplývajících z této odpovědnosti <.>
3.Reklamační řád se vztahuje na dodávku pitné vody z veřejného vodovodu realizované
na základě písemné smlouvy uzavřené podle § 8 odst.6,16 a 17 zákona ó,27412001 Sb <.>
<br> !l.Rozsah odpovědnosti dodavatele
<br> Odběratel má právo uplatnit vůči dodavateli odpovědnost zavady a reklamaci:
a) u dodávky pitné vody:
<br>.na jakost dodávané pitné vody <,>
<br>.na množstvídodané pitné vody <,>
<br> lll.Místo a forma uplatnění reklamace
<br> 1.Reklamaci uplatňuje odběratel :
a) písemně na adresu dodavatele uvedenou ve smlouvě o dodávce vody <,>
b) osobně v kanceláři obecního úřadu,Chotiměř 66 <,>
c) elektronickou poštou na adresu - obec@chotimer.cz <,>
d) sepsáním písemného záznamu v kanceláři obecního úřadu,Chotiměř 66 <.>
2.V případě reklamace dodávané pitné vody,kdy může dojít ke škodě na majetku nebo
ohrožení zdraví osob,lze reklamaci uplatnit všemi dostupnými technickými prostředky v
kanceláři obecního úřadu,Chotiměř 66 <.>
3.písemná reklamace musí obsahovat:
a) jméno a příjmení odběratele <,>
b) adresu odběratele <,>
c) číslo uzavřené smlouvy o dodávce pitné vody <,>
d) místo odběru pitné vody <,>
e) popis vady nebo reklamace <,>
f)jaký způsob vyřízení reklamace odběratel požaduje <.>
4.Stejné údaje je odběratel povinen uvést při reklamaci uplatněné osobně nebo e-mailem <.>
5.V případě reklamací,které nebudou obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné
uplatnění reklamace,bude odběratel vyzván,aby tyto údaje doplnil.Pokud...

Načteno

edesky.cz/d/5605632

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Chotiměř      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz