Město Chomutov - Zveřejnění návrhu rozpočtu pro rok 2017

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Chomutov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

5._Priloha_c._3_NR_2017_SMCH_-_organizace_mesta_ucelove_fondy_19102016_opt7.pdf

Návrh rozpočtu 2017
<br>
<br> - 1 -
<br> NÁVRH ROZPOČTU
STATUTÁRNÍHO MĚSTA
<br> CHOMUTOVA
pro rok 2017
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Statutární město Chomutov
<br> IČO: 002 61 891
<br>
<br> Se sídlem: Zborovská 4602
<br> 430 28 Chomutov
<br>
<br>
<br> Odbor ekonomiky
září,říjen 2016
<br>
<br>
<br>
Návrh rozpočtu 2017
<br>
<br> - 2 -
<br> O B S A H:
<br> SEZNAM ZKRATEK:
DHM – drobný hmotný majetek
DSO – dobrovolný svazek obcí
FO – Fond oprav majetku města
FRDI – Fond rozvoje dopravní infrastruktury
FRM – Fond rozvoje města
FROÚMK – Fond rozvoje,oprav a údržby místních komunikací
IKS – Investiční kapitálová společnost KB a.s <.>
IPRM – Integrovaný plán rozvoje města
IOP – integrovaný operační program
JTHZ – jiné technické herní zařízení
LINKS – dotační program pro volnočasové aktivity ve školství
MPZ – městská památková zóna
NP – nebytový prostor
OOP – ochranné pracovní pomůcky
Orj.– organizační jednotka (odbor)
OŽP – operační program životní prostředí
PCO – pult centrální ochrany
ROP – regionální operační program
SF – Sociální fond
SR – schválený rozpočet
ÚR – upravený rozpočet
ÚZ – účelový znak
VHP – výherní hrací přístroj
ZPF – Zemědělský půdní fond
<br>
<br> Návrh rozpočtu 2017
<br>
<br> - 3 -
<br>
<br> Návrh rozpočtu města – odbory MMCH
<br> Samostatná příloha MS Excel
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Návrh rozpočtu 2017
<br>
<br> - 4 -
<br>
<br>
<br> Návrh rozpočtu 2017
<br>
Příspěvkových organizací
<br>
zřízených
<br>
Statutárním městem Chomutov
<br>
Organizační jednotka 31 – Příspěvkové organizace
<br>
<br>
<br>
e
<br>
<br> Návrh rozpočtu 2017
<br>
<br> - 5 -
<br>
<br>
<br> Návrh rozpočtu 2017
<br>
<br> - 6 -
<br>
<br>
Záznam OE z vyjednávání o rozpočtu:
<br> Provozní příspěvek pro Podkrušnohorský zoopark je navržen výši 27 300 tis.Kč.Investiční příspěvek je navržen ve výši 5 000 tis.Kč <.>
<br> Odbor ekonomiky doporučuje schválení provozního příspěvku na rok 2017 pro PZOO ve výši 27 300 tis.Kč.OE doporučuje investiční příspěvek v navržené výši 5 000 tis.Kč
<br> (z toho 1.000 tis.Kč ve výši vybraného nájemného a 4.000 tis.Kč na rekonstrukce budov ve správě PZOO a nákup dopravních prostředků) <.>
<br>
<br> Návrh rozpočtu 2017
<br>
<br> - 7 -
<br>
<br> Návrh rozpočtu 2017
<br>
<br> - 8 -
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Záznam OE z vyjednávání o rozpočtu:
<br>
<br> Odbor ekonomiky doporučuje schválení příspěvku na rok 2017 Městským lesům
<br> ve výši 4 000 tis.Kč <.>
<br>
<br> Návrh rozpočtu 2017
<br>
<br> - 9 -
<br>
<br> Návrh rozpočtu 2017
<br>
<br> - 10 -
<br>
<br> Na základě jednání o rozpočtu pro rok 2017 byl původně předložený rozpočet upraven,a to
v části nákladové i výnosové.Rozpočet je sestaven jako vyrovnaný <.>
<br> Rozpočet roku 2017 je porovnáván s posledním zřizovatelem schváleným pro rok 2016 <.>
<br> Plánované náklady celkem 91 384 tis.Kč
Plánované vlastní výnosy 44 171 tis.Kč
Plánovaná dotace na zajištění sociálních služeb z ÚK 24 213 tis.Kč
Plánovaný příspěvek zřizovatele na provoz 23 000 tis.Kč
<br> Příspěvek zřizovatele je uvažován ve výši cca 25 % podílu na celkových nákladech organizace <.>
Podle informací k vyhlášenému dotačnímu programu „Podpora sociálních služeb v Ústeckém
kraji 2017“ je stanoven předpokládaný podíl spolufinancování z jiných zdrojů (mimo úhrady
od uživatelů služby a úhrady od zdravotní pojišťovny) ve výši 8 % z celkových nákladů služby <.>
<br> V rozpočtu jsou zahrnuty změny úhrad za poskytované sociální služby,které jsou plánovány
od 1.1.2017 s tím,že očekávaný nárůst vlastních tržeb je ve výši 1,77 % <.>
<br> V rozpočtu jsou rovněž zahrnuty náklady na projekt,jenž podaly SoS Chomutov spolu se
svým dlouholetým německým obchodním partnerem,kterým je Gemeinnützige Wohn und
Pflegezentrum Annaberg-Buchholz GmbH.Projektová žádost o poskytnutí dotace
z Programu spolupráce Česká republika – Svobodný stát Sasko 2014 – 2020 pro projekt
Vzděláváme se dále,je zpracována na období 3 let s tím,že celkové náklady projektu jsou
255 008,56 €/tři roky.Při současném kurzu eura činí celkové náklady projektu cca 6 885 tis <.>
Kč,což je roční náklad cca 2 295 tis.Kč.Finanční spoluúčast je ve výši 10 %,což znamená
roční náklad cca 229,5 tis.Kč.Náklady se dotýkají běžných provozních výdajů např.na
cestovné,kancelářské potřeby,pronájem sálu apod.Při úspěšném schválení projektu budou
tyto náklady hrazeny z vlastních tržeb organizace,v případě,že projekt schválen nebude <,>
budou tyto plánované prostředky využity v rámci běžného provozu organizace <.>
<br> V níže uvedené tabulce je zachycen vývoj nákladů a výnosů podle jednotlivých účtových
skupin v letech 2015,2016 a 2017 <.>
Ukazatel roku 2015 dokládá dosaženou skutečnost,přičemž zisk byl vytvořen v rámci
doplňkové činnosti organizace <.>
Ukazatel roku 2016 dokládá zřizovatelem schválený plán pro rok 2016 <.>
Z tabulky je patrné,že navýšení celkových nákladů organizace je ve výši 4,32 %,přičemž
v roce 2017 je uvažováno s 3 % zákonným navýšením mzdových prostředků pro zaměstnance
ve veřejné správě a s 10 % navýšen...

4._Priloha_c._2_NR_2017_SMCH_-_souhrnna_tabulka_vc._ucelovych_fondu_18102016_s_doplnenim_gesci.pdf

stav k 18.10.2016 DRUH PŘÍJMŮ Schválený rozpočet 2016 Upravený rozpočet 2016 Skutečnost k 30.6.2016 Požadavek 2017 Rozdíl ke SR 2016 Návrh OE rozpočet 2017 Rozdíl oproti pořadavku Změna oproti UR 2016 Třída 1 - daňové příjmy (celkem = RUD + vlastní) 620 572,0 633 767,0 336 105,1 700 390,0 79 818,0 700 390,0 0,0 110,51% Třída 2 - nedaňové příjmy - vlastní 72 696,0 86 823,0 56 865,9 74 520,0 1 824,0 74 662,0 142,0 85,99% Třída 2 - nedaňové příjmy - vratky dotací 49 745,0 28 206,0 0,0 29 200,0 -20 545,0 34 000,0 4 800,0 120,54% Třída 3 - kapitálové příjmy celkem 6 000,0 6 000,0 1 585,5 6 000,0 0,0 6 000,0 0,0 100,00% Třída 4 - přijaté transfery celkem 41 495,0 88 938,6 73 523,2 44 450,0 2 955,0 63 824,0 19 374,0 71,76% P Ř Í J M Y /bez financování/: 790 508,0 843 734,6 468 079,7 854 560,0 64 052,0 878 876,0 24 316,0 104,16% Financování (revolvingový úvěr) 0,0 336 000,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,00% Úspora z refinancování úvěru 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 49 170,0 49 170,0 ndf Financování (volné FP - portfolio J&T INVESTIČNÍ SPOLEČNOST) 75 000,0 75 000,0 0,0 0,0 -75 000,0 68 669,0 68 669,0 91,56% Financování (volné FP na účtech) 204 238,0 255 367,0 0,0 0,0 -204 238,0 80 000,0 80 000,0 31,33% PŘÍJMY CELKEM : 1 069 746,0 1 510 101,6 468 079,7 854 560,0 -215 186,0 1 076 715,0 222 155,0 71,30% Financování: 0,0 revolvingový úvěr období čerpání skončilo 49 170,0 úspora z refinancování úvěru 68 669,0 portfólio J&T Banka - FRM zrušení FRM - pouze dle potřeby 0,0 portfólio J&T Banka - zhodnocovaný úvěr (volné FP) 80 000,0 část zůstatku FMK (volné FP) 0,0 volné zdroje (volné FP) DRUH VÝDAJŮ Schválený rozpočet 2016 Upravený rozpočet 2016 Skutečnost k 30.6.2016 Požadavek 2017 Rozdíl ke SR 2016 Návrh OE rozpočet 2017 Rozdíl oproti pořadavku Změna oproti UR 2016 Třída 5 - běžné výdaje 784 508,00 863 331,60 345 996,30 990 111,00 205 603,00 755 831,00 -234 280,00 87,55% Třída 6 - kapitálové výdaje 187 056,00 213 857,00 33 301,60 291 253,00 104 197,00 271 714,00 -19 539,00 127,05% z toho: OMM 3 000,00 11 311,00 141,50 3 356,00 356,00 3 356,00 0,00 29,67% OE - investiční rezerva 34 700,00 21 296,00 0,00 0,00 -34 700,00 0,00 0,00 0,00% XXX - úsek dotací a strategického plánování XX XXX,XX 70 477,00 22 455,50 170 081,00 116 824,00 175 953,00 5 872,00 249,66% OŠ 500,00 500,00 500,00 465,00 -35,00 465,00 0,00 93,00% ÚKT 3 464,00 0,00 0,00 0,00 -3 464,00 0,00 0,00 ndf OMM-IT 0,00 2 377,00 868,30 2 390,00 2 390,00 2 390,00 0,00 100,55% MěPo 755,00 3 341,00 74,60 760,00 5,00 560,00 -200,00 16,76% XXX - úsek investic XX XXX,XX XX XXX,00 840,50 0,00 -18 150,00 0,00 0,00 0,00% PZOO - vratka nájmů 1 000,00 1 000,00 0,00 1 000,00 0,00 1 000,00 0,00 100,00% PZOO - ostatní 1 000,00 1 000,00 0,00 0,00 -1 000,00 4 000,00 4 000,00 400,00% PZOO - KJ 0,00 1 800,00 1 800,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00% FROÚMK 59 530,00 62 380,00 5 224,10 69 000,00 9 470,00 72 990,00 3 990,00 117,01% FRDI 11 700,00 11 700,00 1 397,10 44 201,00 32 501,00 11 000,00 -33 201,00 94,02% VÝDAJE CELKEM : 971 564,00 1 077 188,60 379 297,90 1 281 364,00 309 800,00 1 027 545,00 -253 819,00 95,39% SOUHRNNÁ REKAPITULACE Příjmy Výdaje Saldo Příjmy po úpravách OE Výdaje po úpravách OE Saldo po úpravách OE Sald o bez Provozní rozpočet 848 560,00 990 111,00 -141 551,00 872 876,00 755 831,00 117 045,00 #### Kapitálový rozpočet 6 000,00 291 253,00 -285 253,00 6 000,00 271 714,00 -265 714,00 Financování 0,00 49 170,00 -49 170,00 197 839,00 49 170,00 148 669,00 Celkem 854 560,00 1 281 364,00 -426 804,00 1 076 715,00 1 076 715,00 0,00 ORGANIZAČNÍ JEDNOTKA Schválený rozpočet 2016 Upravený rozpočet 2016 Skutečnost k 30.6.2016 Požadavek 2017 Rozdíl ke SR 2016 Návrh OE rozpočet 2017 Rozdíl oproti pořadavku Změna oproti UR 2016 01 - ODBOR EKONOMIKY 46 010,0 74 714,0 39 546,9 42 810,0 -3 200,0 44 810,0 2 000,0 59,98% 01 - ODBOR EKONOMIKY - REZERVA - běžná 9 000,0 41 245,6 0,0 10 000,0 1 000,0 10 000,0 0,0 24,25% 01 - ODBOR EKONOMIKY - REZERVA - kapitálová 34 700,0 21 296,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,00% 01 - ODBOR EKONOMIKY - REZERVA FOND KOMUNIKACÍ 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 ndf 1NÁM 02 - ODBOR MAJETKU MĚSTA 36 478,0 82 667,0 20 994,9 76 205,0 39 727,0 76 765,0 560,0 92,86% PRIM 03 - ODBOR ROZVOJE INVESTIC - úsek dotací a strategického plánování 109 995,0 118 675,0 24 523,3 316 169,0 206 174,0 281 520,0 -34 649,0 237,22% 2NÁM 04 - ODBOR SOCIÁLNÍCH VĚCÍ 471,0 8 525,0 419,2 1 086,0 615,0 1 086,0 0,0 12,74% 2NÁM 05 - ODBOR ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ 305,0 4 060,0 668,8 4 672,0 4 367,0 4 672,0 0,0 115,07% TAJ 06 - ODBOR DOPRAVNÍCH A SPRÁVNÍCH ČINNOSTÍ (včetně OOŽÚ) 557,0 572,0 142,3 560,0 3,0 560,0 0,0 97,90% 2NÁM 07 - ODBOR ŠKOLSTVÍ 62 125,0 61 799,0 31 322,3 65 380,0 3 255,0 64 876,0 -504,0 104,98% TAJ 08 - ÚSEK KANCELÁŘ TAJEMNÍKA 58 107,0 15 730,0 8 942,8 12 478,0 -45 629,0 12 418,0 -60,0 78,94% PRIM 09 - ODBOR INTERNÍ AUDIT 1 650,0 2 381,0 899,1 2 080,0 430,0 2 080,0 0,0 87,36% 1NÁM 10 - ODBOR MAJETKU MĚSTA - IT 0,0 21 677,0 5 725,9 24 186,0 24 186,0 23 506,0 -680,0 108,44% TAJ 11 - ODBOR STAVEBNÍ ÚŘAD 0,0 120,0 22...

3._Priloha_c_1_k_c_j_1024-R-OE_-_Duvodova_zprava_rozpocet_mesta_2017.pdf

Důvodová zpráva Návrh rozpočtu statutárního města Chomutova pro rok 2017 Odbor ekonomiky překládá k projednání návrh rozpočtu statutárního města Chomutova pro rok 2017.Rozpočet je sestaven s vyrovnaným objemem příjmů a výdajů ve výši 1.076.715.000,- Kč.Vyrovnání rozpočtu je technicky zabezpečené prostřednictvím nástroje financování jak příjmové,tak výdajové stránky rozpočtu města.Financování výdajů představuje pouze plánovaná splátka úvěru,která odpovídá uzavřenému splátkovému kalendáři ve výši 49.170.000 Kč (po refinancování v roce 2016 klesla na polovinu).Financování příjmů tvoří zapojení volných finančních prostředků města z let minulých ve výši 197.839.000 Kč a je složeno z dosažené úspory z refinancovaného úvěru ve výši 49,170 mil.Kč,80 mil.Kč jako zůstatku investičního fondu místních komunikací,kam se shromažďují prostředky na budoucí realizaci investičních akcí,a z 68,7 mil.Kč jako portfolia FRM spravovaného J&T Bankou a.s.(toto portfolio je zapojováno každoročně,nicméně nikdy z něj není třeba čerpat /zapojení v roce 2016 činilo 75 mil.Kč).Meziročně došlo k výraznému ozdravení rozpočtu.Zatímco v roce 2016 by rozpočet sestaven s technickou nulou na straně provozního rozpočtu,rozpočet 2017 generuje provozní přebytek ve výši 117 milionů korun.Z tohoto důvodu činí rozdíl financování pro rok 2017 pouze 148,7 mil.Kč,zatímco v roce 2016 jsme museli rozpočet na příjmové stránce vyrovnávat o plných 181,1 mil.Kč.Rozpočet běžného roku 2017 bez financování je deficitní o výše uvedených 148,7 mil.Kč.PŘÍJMY Návrh rozpočtu 2017 Schválený rozpočet 2016 daňové příjmy 700.390.000,- Kč 620.572.000,- Kč nedaňové příjmy 108.602.000,- KČ 120.246.000,- Kč kapitálové příjmy 6.000.000,- Kč 6.000.000,- Kč přijaté transfery 63.824.000,- Kč 41.495.000,- Kč Příjmy celkem 1.076.715.000,- Kč 1.067.551.000,- Kč Financování příjmů 197.839.000,- Kč 279.238.000,- Kč VÝDAJE běžné výdaje 755.831.000,- Kč 782.313.000,- Kč kapitálové výdaje 271.714.000,- Kč 187.056.000,- Kč Výdaje celkem 1.076.715.000,- Kč 1.067.551.000,- Kč Financování výdajů 49.170.000,- Kč 98.182.000,- Kč SALDO Provozní saldo 117.045.000,- Kč 0,- Kč Celkové saldo bez financování -148.699.000,- Kč -181.056.000,- Kč Celkové saldo vč.financování 0,- Kč 0,- Kč Při sestavování rozpočtu pro rok 2017 došlo k výraznému překročení možností města a to jednak požadavků na provozní výdaje,tak i požadavků na běžné opravy a údržbu.Souhrn požadavků před korekcemi představoval deficit ve výši 275.974.000 Kč,který se v průběhu několikakolového vyjednávání podařilo snížit na 148.699.000 Kč,jenž bylo následně vyrovnáváno financováním.Vedení města a zástupci finančního výboru byli přítomni projednávání všech organizačních jednotek ve všech kolech projednávání.Navržený rozpočet odráží kompromis mezi možnostmi a požadavky odvětvových odborů města a na rozpočet města napojených organizací města.Komentář příjmů: Pro rok 2017 očekáváme navýšení daňových příjmů: a) Sdílené daně rozpočtujeme o částku 56 mil.Kč vyšší než v roce 2016.Plán koresponduje se skutečným plněním výnosů sdílených daní v roce 2016,kdy jsou daně meziročně plněny k září o 34 mil.Kč lépe než k 9/2015.Současně zvažujeme indexaci odpovídající střednědobému výhledu státu,b) V rámci daňových příjmů plánujeme vyšší výnos z místního poplatku za komunální odpady,kdy se město vrátí k sazbě poplatku 500 Kč na osobu a XXX.S tímto souvisí i snížení dotace občanům ze XX,5 na 6 mil.Kč),c) V rámci plánovaných transferů rozpočet roku 2017 již plánuje příjem účelových prostředků na OSPOD a terénní sociální práci a VPP,v úhrnné výši 18 mil.Kč,které byly v minulosti zapojovány formou rozpočtových opatření,d) Nedaňové příjmy obsahují plánované přijetí projektových dotací ve výši 34 mil.Kč.Komentář výdajů: Meziročně dochází k poklesu provozních výdajů o 26,5 mil.Kč.Díky podstatné změně organizační struktury MMCH,nejsou tabulky zcela porovnatelné,nicméně u mnoha odborů došlo po projednání a korekcích k meziročnímu poklesu.K položkám,které naopak meziročně výrazně vzrostly,patří mzdy,kde k 10/2016 došlo k zákonné valorizaci (navýšení mzdových výdajů města a příspěvkových organizací zřizovaných městem (vyjma škol)).Současně dochází ke zvýšení přídělů do FKSP z 1,5 na 2% hrubých mezd.K dalším výraznějším nárůstům došlo u některých organizací města DPCHJ a.s.a TSmCh p.o <.>,naopak KaSCV s.r.o.díky zrušení facility managementu požadavek na dotací snížila.V rámci kapitálových výdajů plánuje město zrealizovat investiční akce za 271,7 mil.Kč (o 84,6 mil.Kč více než v roce 2016).Akce jsou finančně kryty plánovaným provozním přebytkem a prostředky na účelových investičních fondech + portfoliem z FRM.V provozních výdajích je zakomponována nespecifikovaná rezerva ve výši 10 mil.Kč.Tato rezerva bude sloužit pouze pro řešení nenadálých výdajů (v průběhu roku se do rezervy přesunou prostředky z rozpočtových opatření,hospodářský výsledek r.2016).Kladné provozní saldo by se mělo v průběhu roku ještě vylepšovat díky nahodilým příjmům a nedočerpání některých výd...

1._NR_2017_-_vyveska_UD.pdf

Statutární město Chomutov
Odbor ekonomiky
<br>
<br>
<br> Zveřejnění návrhu rozpočtu pro rok 2017
podle § 11 odst.3 zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových
pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br>
<br>
Termín zveřejnění: 02.11.2016
(nejméně po dobu 15 dnů před jeho projednáním v Zastupitelstvu
<br> statutárního města Chomutova)
<br>
<br>
S případnými dotazy,připomínkami k návrhu rozpočtu pro rok 2017
je možné se obrátit na odbor ekonomiky Magistrátu města
Chomutova,a to osobně nebo prostřednictvím e-mailové adresy:
rozpocet@chomutov-mesto.cz <.>
<br>
<br>
Připomínky k návrhu rozpočtu mohou občané podle zákona
č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů <,>
uplatnit,buď písemně u odboru ekonomiky do 18.11.2016 nebo
ústně na zasedání Zastupitelstva statutárního města Chomutova
dne 21.11.2016 <.>
<br>
Ing.XXX XXXXX
vedoucí odboru ekonomiky
<br> Zveřejněno dne: XX.11.2016
Sejmuto z úřední desky dne: ……………
Za Magistrát města Chomutova provedl zveřejnění: ……………

6._Priloha_c._4_NR_2017_-_ODBORY_dle_ORJ.zip

2._NR_2017_-_usneseni_na_UD.pdf

Statutární město Chomutov Schůze Rady statutárního města XXXXXXXXX Do RM schůze dne: Číslo jednací: XX.XX.2016 R / OE / 005435 / 2016 Věc: Rozpočet SMCH pro rok 2017 Mimořádný materiál: Nemovitosti: Rozpočtová opatření: Důvod předložení: Zajištění finančních zdrojů na rok 2017 Návrh na usnesení: Rada statutárního města Chomutova doporučuje ZSMCH schválit v souladu se zákonem č.128/2000 Sb <.>,o obcích,ve znění pozdějších předpisů,a se zákonem č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů,rozpočet statutárního města Chomutova pro rok 2017: Příjmy celkem 1.076.715.000,- Kč - z toho daňové příjmy 700.390.000,- Kč,nedaňové příjmy 108.662.000,- Kč,kapitálové příjmy 6.000.000,- Kč,přijaté transfery 63.824.000,- Kč a financování 197.839.000,- Kč Výdaje celkem 1.076.715.000,- Kč - z toho běžné výdaje 755.831.000,- Kč,kapitálové výdaje 271.714.000,- Kč a financování 49.170.000,- Kč doporučuje ZSMCH schválit zapojení volných finančních prostředků z let minulých v celkové výši 197.839.000,-- Kč do rozpočtu města na rok 2017 - z toho 129.170.000,- Kč volné finanční prostředky na účtech města a 68.669.000,- Kč jako prostředky ze správy aktiv J&T INVESTIČNÍ SPOLEČNOST,a.s <.>,IČ 47672684,kde současně schvaluje podle čl.5.2.2 Statutu FRM jejich převedení do rozpočtu města.doporučuje ZSMCH stanovit tyto závazné ukazatele rozpočtu města: a) závaznými ukazateli jsou celkové částky schválené v rozpočtu pro rok 2017 za jednotlivé ORJ,zvlášť pro běžné a kapitálové výdaje,v odvětvovém třídění rozpočtové skladby (oddílparagraf),vyjma závazných ukazatelů stanovených v odst.b) až e).V případě,že je částka označena ÚZ (účelový znak pro sledování transferů),jedná se o samostatný závazný ukazatel,který není možné překročit,b) výdaje na platy,ostatní platby za provedenou práci a pojistné: mzdové výdaje zaměstnanců zařazených do magistrátu a ostatní mzdové výdaje související s pracovníky,mzdové výdaje zastupitelstva a ostatní mzdové výdaje související se zastupiteli,mzdové výdaje zaměstnanců organizačních složek a ostatní výdaje s tím související,mzdové výdaje Městské policie a ostatní výdaje s tím související,c) výdaje na investiční akce v členění dle ORG a ostatní kapitálové výdaje rozpočtu města,d) závazné ukazatele pro příspěvkové organizace - finanční vztah ke zřízené organizaci: objem neinvestičního příspěvku,příspěvek na odpisy,výše nařízeného odvodu,investiční příspěvek,kladný hospodářský výsledek a objem mzdových prostředků v hlavní činnosti,e) závazné ukazatele pro obchodní společnosti města - výše neinvestiční a investiční dotace doporučuje ZSMCH schválit poskytnutí neinvestičních a investičních příspěvků příspěvkovým organizacím zřízeným statutárním městem Chomutov dle důvodové zprávy,včetně limitu mzdových prostředků příspěvkových organizací města,a ukládá odvod dle § 28 odst.6 písm.b) zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů,z odpisů nemovitostí do rozpočtu zřizovatele dle důvodové zprávy doporučuje ZSMCH schválit poskytnutí investičního příspěvku a uzavření smlouvy o poskytnutí investičního příspěvku Podkrušnohorskému zooparku Chomutov,p.o <.>,IČ 00379719,se sídlem Chomutov 430 01,Přemyslova 259,na rekonstrukci budov ve správě PZOO a nákup dopravních prostředků ve výši 4.000.000,-- Kč ukládá Mgr.Aleně Tölgové,ředitelce Sociálních služeb Chomutov,p.o.předložit do jednání přístího zastupitelstva města nový dodatek k příkazní smlouvě č.d201400010 ze dne 17.1.2014 jehož předmětem bude poskytnutí vyrovnávací platby za poskytování služeb obecného hospodářského zájmu na rok 2017 v celkové výši 23.000.000 Kč doporučuje ZSMCH schválit poskytnutí dotací obchodním společnostem založeným statutárním městem Chomutov na zajištění služeb obecného hospodářského zájmu: a) uzavření smlouvy o poskytnutí dotace z rozpočtu statutárního města Chomutova na rok 2017 v celkové výši 44.500.000,-- Kč,se společností KULTURA A SPORT CHOMUTOV s.r.o <.>,IČ 47308095,se sídlem Chomutov 430 01,Boženy Němcové 552/32,dle přílohy důvodové zprávy b) uzavření dodatku č.7 ke smlouvě o závazku veřejné služby a vyrovnávací platbě za jeho výkon č.d201300005 e dne 21.1.2013,se společností KULTURA A SPORT CHOMUTOV s.r.o <.>,IČ 47308095,se sídlem Chomutov 430 01,Boženy Němcové 552/32,dle přílohy důvodové zprávy ukládá Ing.Petru Maxovi,řediteli Dopravního podniku města Chomutova a Jirkova a.s.předložit do jednání přístího zastupitelstva města nový dodatek ke smlouvě o závazku veřejné služby a úhradu prokazatelné ztráty z provozu městské hromadné dopravy pro období 1.10.2009 - 31.12.2019 jehož předmětem bude poskytnutí vyrovnávací platby na rok 2017 v celkové výši 60.037.000 Kč doporučuje ZSMCH schválit rozpočty účelových fondů zřízených statutárním městem Chomutov dle důvodové zprávy doporučuje ZSMCH schválit poskytnutí bezúročné návratné finanční výpomoci pro Světlo Kadaň,z.s <.>,IČ: 65650701,se sídlem: Kadaň,Husova 1325,ve výši 250.000,-- Kč,na provoz K-Centra v Hálkově ulici v Ch...

Načteno

edesky.cz/d/555645

Meta

Nabídka zaměstnání   EIA   Jednání zastupitelstva  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Chomutov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz