Praha 14 - 397, Opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu v ul. Zálužská, K Hutím, K Viaduktu

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 14.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

397..._Situace_Zaluzska.pdf
I
P
<br> 6
<br> P
<br> 2
<br> A
1
1
<br> P
2
<br> P
O
<br> Z
O
<br> R
<br> U
L
<br> I
C
<br> E
<br> Z
<br> Á
L
<br> U
Ž
<br> S
K
<br> Á
P
<br> O
D
<br>
Ž
<br> E
L
<br> <.>
<br> T
<br> R
A
<br> T
Í
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
A
<br> I
P
<br> 2
<br> 2
<br> :
<br> "
P
<br> O
<br> Z
<br> O
<br> R
<br> "
<br> I
P
<br> 1
<br> 0
<br> b
<br> "
U
<br> L
<br> I
C
<br> E
<br>
Z
<br> Á
<br> L
<br> U
<br> Ž
<br> S
<br> K
<br> Á
<br> P
<br> O
<br> D
<br>
Ž
<br> E
<br> L
<br> <.>
<br> T
<br> R
<br> A
<br> T
<br> Í
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> A
<br> "
<br> I
P
<br> 1
<br> 0
<br> b
<br> P
O
<br> Z
O
<br> R
<br> U
L
<br> I
C
<br> E
<br> Z
<br> Á
L
<br> U
Ž
<br> S
K
<br> Á
<br> P
O
<br> D
<br> Ž
<br> E
L
<br> <.>
<br> T
<br> R
A
<br> T
Í
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
A
<br> I
P
<br> 1
0
b
<br> I
P
<br> 2
2
:
<br> "
P
<br> O
Z
<br> O
R
<br> "
<br> I
P
<br> 1
0
b
<br> "
U
<br> L
I
C
<br> E
<br> Z
<br> Á
L
U
<br> Ž
S
<br> K
Á
<br> P
O
<br> D
<br> Ž
<br> E
L
<.>
<br> T
<br> R
A
<br> T
Í
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
A
<br> "
<br> A
<br> 1
1
<br> I
P
<br> 1
0
a
<br> P
O
<br> Z
O
<br> R
<br> N
E
<br> P
R
<br> Ů
J
E
<br> Z
D
<br> N
Á
<br> O
B
<br> L
A
<br> S
T
<br> B
<br> 1
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br>
"
M
<br> I
M
<br> O
<br>
V
<br> O
<br> Z
<br> I
D
<br> L
<br> A
<br>
S
<br> T
<br> A
<br> V
<br> B
<br> Y
<br> "
<br> M
<br> I
M
<br> O
<br> V
<br> O
<br> Z
I
D
<br> L
<br> A
<br> S
<br> T
A
<br> V
<br> B
<br> Y
<br> Z
<br> 2
<br> B
1
<br> E
1
3
<br> "
M
<br> I
M
<br> O
<br> V
<br> O
Z
<br> I
D
<br> L
A
<br>
S
<br> T
A
<br> V
B
<br> Y
"
<br> M
I
M
<br> O
<br> V
O
<br> Z
I
D
<br> L
A
<br> S
T
<br> A
V
<br> B
Y
<br> Z
2
<br> I
P
<br> 2
2
:
<br> "
P
<br> O
Z
<br> O
R
<br> "
<br> I
P
<br> 1
0
a
<br> "
N
<br> E
P
<br> R
Ů
<br> J
E
<br> Z
D
<br> N
Á
<br> O
B
<br> L
A
<br> S
T
<br> "
<br> 10/2021
<br> A3
<br> Optimalizace traťového úseku
<br> Správa železnic,státní organizace
<br> Dlážděná 1003/7,110 00 Praha 1
<br> DIO uzavírka ul.Zálužská
<br> XXXXXX XXXXX
<b...
397.._Situace_K_Hutim.pdf
B
<br> 1
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br>
<br> "
<br> M
<br> I
<br> M
<br> O
<br>
<br> V
<br> O
<br> Z
<br> I
<br> D
<br> L
<br> A
<br>
<br> S
<br> T
<br> A
<br> V
<br> B
<br> Y
<br> "
<br> M
<br> I
<br> M
<br> O
<br> V
<br> O
<br> Z
<br> I
<br> D
<br> L
<br> A
<br> S
<br> T
<br> A
<br> V
<br> B
<br> Y
<br> Z
<br> 2
<br> A
<br> 9
<br> I
<br> P
<br> 1
<br> 9
<br> A
<br> 1
<br> 1
<br> SSZ
<br> I
<br> P
<br> 1
<br> 9
<br> P2
<br> S
<br> S
<br> Z
<br> P
<br> 2
<br> P
<br> O
<br> Z
<br> O
<br> R
<br> P
<br> O
<br> D
<br> J
<br> E
<br> Z
<br> D
<br>
V
<br>
U
<br> L
<br> <.>
<br> K
<br>
H
<br> U
<br> T
<br> Í
<br> M
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> I
<br> P
<br> 2
<br> 2
<br> :
<br> "
<br> P
<br> O
<br> Z
<br> O
<br> R
<br> "
<br> I
<br> P
<br> 1
<br> 0
<br> b
<br> "
<br> P
<br> O
<br> D
<br> J
<br> E
<br> Z
<br> D
<br>
<br> V
<br>
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br> K
<br>
<br> H
<br> U
<br> T
<br> Í
<br> M
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> "
<br> I
<br> P
<br> 1
<br> 0
<br> b
<br> POZOR
<br> PODJEZD V UL <.>
<br> K HUTÍM
<br> UZAVŘEN
<br> IP22:
<br> "POZOR"
<br> IP10a
<br> "PODJEZD V UL <.>
<br> K HUTÍM
<br> UZAVŘEN"
<br> P
<br> 4
<br> S
<br> S
<br> Z
<br> I
P
<br> 1
<br> 9
<br> P
<br> 2
<br> S
<br> S
<br> Z
<br> S
<br> S
<br> Z
<br> I
P
<br> 1
<br> 9
<br> P
<br> O
<br> Z
<br> O
<br> R
<br> P
<br> O
<br> D
<br> J
<br> E
<br> Z
<br> D
<br>
V
<br>
U
<br> L
<br> <.>
<br> K
<br>
H
<br> U
<br> T
<br> Í
M
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> I
P
<br> 2
<br> 2
<br> :
<br> "
<br> P
<br> O
<br> Z
<br> O
<br> R
<br> "
<br> I
P
<br> 1
<br> 0
<br> b
<br> "
<br> P
<br> O
<br> D
<br> J
<br> E
<br> Z
<br> D
<br>
V
<br>
U
<br> L
<br> <.>
<br> K
<br>
H
<br> U
<br> T
<br> Í
M
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> "
<br> I
P
<br> 1
<br> 0
<br> b
<br> I
P
<br> 1
<br> 0
<br> b
<br> B
<br> 1
<br> E
<br> 1
<br> 3
<br>
<br> "
<br> M
<br> I
<br> M
<br> O
<br>
<br> V
<br> O
<br> Z
<br> I
<br> D
<br> L
<br> A
<br>
<br> S
<br> T
<br> A
<...
397._-_Situace_K_Viadukt.pdf
B
1
<br> E
1
3
<br> T
E
<br> X
T
<br> 1
0
<br> T
E
<br> X
T
<br> 9
<br> T
E
<br> X
T
<br> 8
<br> Z
2
<br> E
13
<br> B
24b
<br> B
o
<br> r
s
k
<br> á
<br> B
o
<br> r
s
k
<br> á
<br> V
o
<br> d
ň
<br> a
n
<br> s
k
<br> á
<br> K Viaduk
tu
<br> K Viaduk
tu
<br> B
4
<br> E
7
b
<br> E
1
3
<br> B
2
4
b
<br> B
<br> 1
<br> E
<br> 1
3
<br> Z
2
<br> B4
<br> E7b
<br> E13
<br> B24a
<br> E
13
<br> B
24
<br> a
<br> NA HUTÍCH
<br> V
o
<br> d
ň
<br> a
n
<br> s
k
<br> á
<br> M
I
M
<br> O
<br> V
O
<br> Z
I
D
<br> L
A
<br> S
T
<br> A
V
<br> B
Y
<br> M
IM
<br> O
<br> V
O
<br> Z
ID
<br> L
A
<br> S
T
<br> A
V
<br> B
Y
<br> MIMO
<br> VOZIDLA
<br> STAVBY
<br> M
IM
<br> O
<br> VOZIDLA
<br> STAVBY
<br> MI
MO
<br> VO
ZID
<br> LA
<br> ST
AV
<br> BY
<br> P
<br> O
<br> Z
<br> O
<br> R
<br> I
P
<br> 2
2
:
<br> P
O
<br> D
J
E
<br> Z
D
<br>
V
<br> U
L
<br> <.>
<br> K
<br>
V
<br> I
A
<br> D
U
<br> K
T
<br> U
<br> U
Z
<br> A
V
<br> Ř
E
<br> N
<br> N
A
<br>
H
<br> U
T
<br> Í
C
<br> H
<br> N
<br> A
<br>
H
<br> U
<br> T
<br> Í
C
<br> H
<br> P
<br> O
<br> Z
<br> O
<br> R
<br> I
<br> P
<br> 2
<br> 2
<br> :
<br> P
<br> O
<br> D
<br> J
<br> E
<br> Z
<br> D
<br>
<br> V
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br>
<br> K
<br>
<br> V
<br> I
<br> A
<br> D
<br> U
<br> K
<br> T
<br> U
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> P
<br> O
<br> Z
<br> O
<br> R
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> I
<br> P
<br> 2
<br> 2
<br> :
<br> P
<br> O
<br> D
<br> J
<br> E
<br> Z
<br> D
<br>
<br> V
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br>
<br> K
<br>
<br> V
<br> I
<br> A
<br> D
<br> U
<br> K
<br> T
<br> U
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> P
<br> O
<br> Z
<br> O
<br> R
<br> I
<br> P
<br> 2
<br> 2
<br> :
<br> P
<br> O
<br> D
<br> J
<br> E
<br> Z
<br> D
<br>
<br> V
<br> U
<br> L
<br> <.>
<br>
<br> K
<br>
<br> V
<br> I
<br> A
<br> D
<br> U
<br> K
<br> T
<br> U
<br> U
<br> Z
<br> A
<br> V
<br> Ř
<br> E
<br> N
<br> P
<br> O
<br> Z
<br> O
<br> R
<br> I
P
<br> 2
<br> 2
<br> :
<br> P
<br> O
<br> D
<br> J
<br> E
<br> Z
...
397_Opatreni_obecne_povahy_-_stanoveni_prechodne_upravy_provozu_v_ul._Zaluzska_K_Hutim_K_Viaduktu_Jamska.pdf
Váš dopis zn.: Vyřizuje: Pallagi
<br> Spisový znak: UMCP14/22/2366/OD/PALK E-mail: pallagi@praha14.cz
<br> Číslo jednací: UMCP14/22/29615/OD/PALK Telefon: 225295322
<br>
<br> Praha dne: 15.7.2022
<br>
<br>
<br>
<br> OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br>
<br>
Městská část Praha 14,Úřad městské části,Odbor dopravy,jako příslušný správní orgán podle § 124
<br> odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů
<br> (zákon o silničním provozu),ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č.361/2000 Sb.”),podle
<br> vyhlášky č.55/2000 Sb.hl.m.Prahy,kterou se vydává Statut hl.m.Prahy,ve znění pozdějších
<br> předpisů,a podle § 171 a § 173 odst.1 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších
<br> předpisů (dále jen „zákon č.500/2004 Sb.“),na základě posouzení žádosti o stanovení přechodné
<br> úpravy provozu na pozemní komunikaci,kterou dne 1.7.2022 podal Subterra a.s <.>,IČO 45309612 <,>
<br> Koželužská 2246,180 00 Praha,v zast.na základě plné moci QUO,s.r.o <.>,IČO 26487985 <,>
<br> Křižíkova 2158,256 01 Benešov a po projednání s příslušnými dotčenými orgány
<br>
v y d á v á
<br>
<br> podle § 77 odst.5 zákona č.361/2000 Sb.a vyhlášky č.294/2015 Sb <.>,kterou se provádějí pravidla
<br> provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br>
<br> opatření obecné povahy
<br>
<br> stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci,spočívající v umístění dopravního
<br> značení a zařízení na místní komunikaci v Praze v ul.Zálužská,K Hutím,K Viaduktu,Jamská <,>
<br> Za Černým Mostem,podle přiložené situace,která je nedílnou součástí tohoto stanovení,za níže
<br> uvedených podmínek pro jejich realizaci:
<br>
<br> a) Instalace dopravního značení a zařízení bude provedena podle přiložené situace,ke které
vydala stanovisko Policie ČR dne: 18.1.2022 pod č.j.KRPA-23481-2/ČJ-2022-0000DŽ <.>
<br> b) Dopravní značky v reflexním provedení v základní velikosti podle ČSN EN 12899-1 zajistí
a osadí žadatel.Budou použi...

Načteno

edesky.cz/d/5539114

Meta

Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Praha 14      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz