Město Brno - NOOP OP Heliport HEMS Fakultní nemocnice Brno

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

OP_4_OP_Vyskovym_omezenim_staveb.pdf

6
0
1
6
0
0
<.> 0
<br> 0
0
<br> 1162900.000
<br> 6
0
1
6
0
0
<.> 0
<br> 0
0
<br> 1162900.000
<br> 6I1
<br> I2
<br> X
<br> CH
<br> Z
<br> H
<br> K
<br> 9
<br> 10
<br> 11
<br> T
<br> 15
<br> U
<br> 6
<br> V
<br> N
<br> Q
<br> F
<br> 5
<br> P
<br> B
<br> C
<br> D
<br> E
<br> A
<br> 1
<br> 2
3
<br> 4
<br> M
<br> 14
<br> 16
<br> O
<br> 13
<br> 12
<br> G
<br> L
<br> R
<br> 1
<br> K3
<br> K2
<br> D2
<br> 1
<br> a
<br> Gb
<br> Gc
<br> 2
<br> H1
<br> H3
<br> 40
<br> 41
<br> 18
<br> S
<br> 8
<br> 7
<br> O
2
<br> V
O
<br> J
S
<br>
8
0
<br> B
V
<br> a
K
<br> J
S
<br>
1
5
<br> 0
<br> J
S
<br>
8
0
<br> JS 80
<br> 2
5
<br> 0
<br> J
S
<br>
2
0
<br> 0
<br> J
S
<br>
2
0
<br> 0
<br> J
S
<br>
2
0
<br> 0
<br> B
V
<br> a
K
<br> J
S
<br>
1
5
<br> 0
<br> 2
0
<br> 0
<br> 200
<br> JS 150
<br> 2
0
<br> 0
<br> J
S
<br>
1
5
<br> 0
<br> 80
<br> J
S
<br>
1
5
<br> 0
<br> JS
<br> 80
<br> JS 150
<br> 8
0
<br> 1
5
<br> 0
<br> JS 150
<br> JS 100
<br> 279.72
<br> 279.75
<br> 279.54
<br> 279.84
<br> 279.92279.92
<br> 279.94
<br> 280.42
<br> 280.42280.47
<br> 280.46
<br> 280.59
<br> 280.59
<br> 280.53
<br> 280.53
280.53
<br> 280.66
280.43
<br> 280.45
<br> 280.49
<br> 280.33
<br> 280.28
<br> 280.38
<br> 280.23
<br> 280.23
<br> 280.16280.00
<br> 279.70
<br> 279.48
<br> 279.93
<br> 280.39
<br> 280.50
<br> 280.46
<br> 280.60
<br> 280.62
<br> 280.42
<br> 280.40
<br> 280.45
<br> 279.93
<br> 280.00
<br> 280.18
<br> 280.23
<br> 280.65
<br> 280.83
<br> 280.58
<br> 280.71
<br> 280.58
280.65
<br> 280.56
<br> 280.48
<br> 280.62
<br> 280.36
<br> 280.43
<br> 280.61
<br> 280.56
<br> 280.67
<br> 280.50
<br> 280.66
<br> 277.09
<br> 277.05
<br> 277.03
<br> 277.04
<br> 281.00
<br> 280.69
<br> 280.67
<br> 280.66
<br> UT 277,08
<br> UT 277,08
<br> 280.35 277.00
<br> UT 280,60
<br> UT 280,68
<br> 281.00
<br> 277.02
<br> 278.51
<br> 276.99
<br> 277.04
<br> 277.04
<br> 280.73
<br> 280.54
<br> 280.69
<br> 280.60
<br> 280.83 280.54 276.98
<br> 280.67
<br> 280.63
<br> 280.65 280.65
<br> 280.54 280.52
<br> 280.66
<br> 280.60
<br> 280.66
280.70
<br> 277.01
<br> 277.08
<br> 278.50
<br> 277.05
<br> 276.89
<br> 277.00
<br> 277.10
<br> 280.79
<br> 280.67
<br> 280.63
<br> 280.60
<br> 280.66
<br> 280.55 280.65
<br> 277.03
<br> 277.01
<br> 277.00
<br> 277.03
<br> 280.61
<br> 280.68
<br> 280.59
<br> 277.04
<br> 280.66
<br> 280.51
<br> 280.69
<br> 280.61
<br> 279.50
<br> 280.64
<br> 277.85
<br> 277.21
<br> 278.67
<br> 280.45
<br> 280.58
<br> 279.75
<br> 280.53
<br> 281.43
<br> 281.35
<br> 280.57
<br> 280.64
<br> 281.00
<br> 280.20
<br> 280.06
<br> 276.81
<br> 281.41
<br> 281.36
<br> 279.47
<br> 279.64
<br> 279.39
<br> 279.62
<br> 279.45
<br> 281.66
<br> 277.43
<br> 277.12
<br> 275.48
<br> 275.73
<br> 275.92
275.90
<br> 275.72
<br> 276.27
<br> 276.51
<br> 276.88
<br> 277.02
<br> 276.93
<br> 277.36
<br> 277.62
<br> 277.74
<br> 277.87
<br> 277.74
<br> 277.82
<br> 277.94
<br> 277.88
<br> 278.07
<br> 278.02
<br> 278.28
<br> 278.09
278.15
<br> 278.23
<br> 278.12
<br> 278.19
<br> 278.16
<br> 278.35
<br> 278.24
<br> 278.31
<br> 278.14
<br> 278.27
<br> 278.29
<br> 278.22
<br> 278.32
<br> 278.27
<br> 278.54
<br> 278.48
<br> 278.29
278.44278.44
<br> 278.43
<br> 278.56
279.00
<br> 278.48
<br> 278.57
<br> 278.59
<br> 278.78
<br> 278.85
278.76
<br> 279.14
279.27
<br> 279.46
<br> 279.63
<br> 279.77
<br> 279.89
<br> 279.90
<br> 280.00
<br> 280.48
<br> 281.08
<br> 281.15
<br> 281.35
<br> 281.50
<br> 281.85
<br> 281.88
<br> 282.22
<br> 282.26
<br> 282.65
282.72
<br> 283.30
<br> 283.26
<br> 283.41
<br> 283.31
<br> 283.86
284.18
<br> 284.42
<br> 284.47
284.81
<br> 284.94
<br> 285.01
<br> 285.03
<br> 285.18
<br> 285.21
<br> 285.43
<br> 285.52
<br> 285.70
<br> 285.86
<br> 286.46
286.98
<br> 286.98
<br> 287.09
<br> 287.86
<br> 287.94
<br> 287.87
<br> 289.04
<br> 289.46
<br> 288.94
<br> 288.63
<br> 289.43
<br> 289.40
<br> 289.03
<br> 288.97
<br> 287.02
<br> 288.23
<br> 288.61
<br> 288.23
<br> 287.72
<br> 287.81
<br> 287.23
<br> 287.21
<br> 282.27
<br> 287.15
<br> 280.22
<br> 280.39
<br> 279.98
<br> 282.92
<br> 280.08
<br> 281.16
<br> 281.19
<br> 285.63285.50
<br> 285.42
<br> 285.48
<br> 285.58
<br> 283.98
<br> 284.49
284.58
<br> 284.51
<br> 283.96
<br> 282.72
<br> 282.70
<br> 282.70
<br> 282.57
<br> 281.73
<br> 281.68
<br> 280.60
<br> 280.95
<br> 280.68
<br> 280.34
<br> 280.19
<br> 280.35
<br> 280.23
<br> 279.71
280.07
<br> 279.75
<br> 279.69
<br> 279.94
<br> 280.17
<br> 280.27
<br> 280.15279.97
<br> 279.93
<br> 279.81
<br> 279.58
279.76
<br> 279.92
<br> 279.37
<br> 279.56
<br> 279.64 279.39
<br> 279.31
<br> 279.42
<br> 279.31
<br> 279.48
<br> 279.31
<br> 279.13
<br> 279.07
<br> 279.37
<br> 279.30
<br> 279.31
<br> 278.87
<br> 278.77
<br> 278.99
<br> 279.16
<br> 278.97
<br> 278.87
<br> 279.05
<br> 278.79
<br> 278.95
<br> 278.78
<br> 278.80
<br> 278.61
<br> 278.52
<br> 278.58
<br> 278.36
<br> 278.33
<br> 278.96
<br> 278.70
<br> 278.83
<br> 278.79
279.24
<br> 278.69
<br> 278.64
<br> 278.62
<br> 278.60
<br> 278.88
<br> 279.06
<br> 278.52
<br> 278.94
<br> 278.94
<br> 278.89
<br> 279.62
<br> 279.44
279.46
<br...

OP_3_Situace_a_pudorys_heliportu.pdf

HELIPORT 290.00 m „„
<br> '[OŽÁBYS,ELNÝMINÁV TIDLY PRIBLI ISOUSTAVY '
<br> \_ \
<br> STOŽÁR vo PŘEBQSTÍ SE
<br> \—
<br> STROMY - ODSTRANÍ SE
<br> 1 162 600
<br> LEGENDA
<br> % <.>
<br> A i?
<br> GVB
<br> S—JTSK
<br> UKAZATEL SMĚRU VĚTRU ( OSVĚTLENÝ )
<br> PLOCHA KONEČNÉHO PŘIBLÍŽE'NÍ'A VZLE'[U (FATO) : PROSTOR DOTYKU A ODPOUTANI VRTULNIKU ( TLOF )
<br> PŘEKÁŽKOVÉ SVĚTLO VŠESMĚROVÉ SVĚTELNÉ NÁVĚSTIDLO
<br> KOMUNIKACE ( |O 07)
<br> S - WGS 84 S - JTSK
<br> VZTAZNÝ BOD (ARP ) 490 10' 347192" N X = 1 162 549.869 16“ 34' 19.8592" E Y : 600 982.836 2 = 290.00 m n.m <.>
<br> ZMĚNY/REVIZE DATUM
<br> GENERAL.PROJEKTANT:
<br> INVESTOR:
<br> PROJEKTOVÁ KANCELÁŘ
<br> tel.: +420 241 481 270 CERTIFIKAT ISO 9001
<br> AGA = LÉĚDŠTĚ
<br> ATELIER: HRABAKOVA 2001/21,148 00 PRAHA 11
<br> „ IČO: 46357653 DIC: 060-46357653
<br> f HIP: ING.P.ČIVIŠ á/žf/ OBJEDNATELr LT PROJEKTa.s <.>
<br> sro FAKULTNÍ NEMOCNICE : " ' Jihlavská 20 625 00 Brno-Bohunic
<br> SITUACE A PÚDORYS HELIPORTU
<br> PROJEKTANT: VYPRACOVAL: KONTROLOVAL: ZPRACOVATEL: M.SLUNEČKO M.SLUNEČKO ING.P.ČIVIŠ “(j AGA = |'|_-.s M7 5 „ W PROJEKTOVÁ KANCELÁŘ STAVBA: ZAKÁZK.ČÍSLO: FN BRNO BOHUNICE 2002/9' HELIPORT HEMS DATUM: 09-20,<,> STUPEN:.XXX XXX NA PASMA MĚŘÍTKO: XX.ČÁST:
<br> DOKUMENTACI LZE UZÍVAT POUZE VE SMYSLU PŘÍSLUŠNÉ SMLOUVY 0 DÍLO.VÝKRES,ČI JEHO ČÁST,MÚŽE BÝT KOPÍROVÁN NEBO JINÝM ZPÚSOBEM ROZŠIŘOVÁN POUZE PO PŘEDCHOZÍM

OP_2_Prehledna_Situace.pdf

BpvS–JTSK
<br> PROJEKTANT: VYPRACOVAL: KONTROLOVAL:
<br> STAVBA:
<br> ¨`ST: PØ˝L.¨.:
<br> PARÉ:
<br> FORM`TY:ZAK`ZK.¨˝SLO:
<br> DATUM:
<br> STUPEÒ:
<br> MÌØ˝TKO:
<br> ZPRACOVATEL:
<br> INVESTOR:
<br> OBJEDNATEL:HIP:
<br> GENER`L.PROJEKTANT:
<br> ZMÌNY/REVIZE
<br> DATUM
<br> s.r.o <.>
<br> PROJEKTOV` KANCEL`Ø s.r.o <.>
<br> ING.P.¨IVIŠ
<br> ING.P.¨IVIŠM.SLUNE¨KO M.SLUNE¨KO
<br> N
<br> PROJEKTOV` KANCEL`Ø
<br> LT PROJEKT a.s <.>
<br> 625 00 Brno-Bohunice
<br> FAKULTN˝ NEMOCNICE BRNO
<br> 09.2012
<br> PØEHLEDN` SITUACE
<br> 1:50 000
<br> 2 A4
<br> 2
<br> FN BRNO BOHUNICE
2002/900
<br> HELIPORT HEMS
<br> JihlavskÆ 20
<br> OCHRANN` P`SMA
OP
<br> DOKUMENTACI LZE UŽ˝VAT POUZE VE SMYSLU PØ˝SLUŠNÉ SMLOUVY O D˝LO.VÝKRES,¨I JEHO ¨`ST,MَE BÝT KOP˝ROV`N NEBO JINÝM ZPÙSOBEM ROZŠIØOV`N POUZE PO PØEDCHOZ˝M SOUHLASU AGA-Letištì s.r.o <.>
<br> DI¨: 060-46357653CERTIFIK`T ISO 9001
<br> I¨O: 46357653tel.: +420 241 481 270
<br> ATELIER: HRAB`KOVA 2001/21,148 00 PRAHA 11
<br> 1
0
<br> 2
8
<br> 0
9
<br> 2
7
<br>
2016-07-27T07:08:41+0200
nedefinovany
Ing.XXXX XXXX
nedefinovany
<br>
XXXX-XX-XXTXX:XX:XX+XXXX
nedefinovany
Ing.XXXX XXXX
nedefinovany
<br>
XXXX-XX-XXTXX:XX:XX+XXXX
Ing.XXXX XXXX XXXXcXXfXXXXXXXfXXXcXXaXbdeXdXcXcXcfXfXX
<br>
XXXX-XX-XXTXX:XX:XX+XXXX
Potvrzení doručení aeceXXXcXbXXaXXXbXeXcfdXceXXXXXeXXbXXXXX
<br>
2016-10-27T13:09:24+0200
Unknown signer 3697358cb70cb98e96d5458695ed6382f5170078

Pruvodni_dopis_s_informacemi_k_vyveseni_NOOP.pdf

ÚŘAD PRO CIVILNÍ LETECTVÍ,Letiště Ruzyně,160 08 Praha 6
fax: +420 220 561 823 • telefon: +420 225 421 111 • www.ucl.cz • email: podatelna@caa.cz
<br>
<br>
<br>
LETECKÝ STAVEBNÍ ÚŘAD
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Č.j.: Spis.zn.: Vyřizuje: Spojení : V Praze
7309-16-701 15/730/0053/OPHEBR/01/16 XXXXX XXXXXXXX Tel.: +XXX XXX XXX XXX
<br> E-mail: Klabzuba@caa.cz
27.10.2016
<br>
<br> Průvodní dopis
<br>
<br> Ke zveřejnění Návrhu opatření obecné povahy,kterým se zřizují ochranná pásma heliportu HEMS <,>
Fakultní nemocnice Brno Bohunice,veřejnou vyhláškou <.>
<br> Žádáme Vás o zveřejnění veřejné vyhlášky – Návrh opatření obecné povahy,kterým se zřizují ochranná
pásma heliportu HEMS,Fakultní nemocnice Brno Bohunice.Veřejná vyhláška bude na úřední desce
Úřadu pro civilní letectví vyvěšena 31.10.2016 a bude zveřejněna po dobu 15 dnů.V tištěné podobě
bude zveřejněno úplné znění vyhlášky bez grafických příloh.Zatímco úplné znění vyhlášky včetně
grafických příloh bude zveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup („elektronická úřední
deska“) <.>
<br> Žádáme Vás tímto o zveřejnění obdobným způsobem.Po svěšení veřejné vyhlášky nám,prosím,zašlete
pomocí datové schránky sdělení,kdy byla veřejná vyhláška na Vaší úřední desce vyvěšena a kdy
svěšena <.>
<br>
<br> Děkujeme
<br>
<br>
<br>
<br>
zde je otisk úředního razítka
<br>
Ing.XXXX XXXX
<br> Letecký stavební úřad
<br>
<br>
<br>
2016-10-27T10:17:29+0200
Ing.XXXX XXXX XXXXXXXXbXXXXbbfeXbbXbXecdXbdXaXdXXaXaXX
<br>
XXXX-XX-XXTXX:XX:XX+XXXX
Potvrzení doručení XXXfXfXbXXefbXXbeXcXXfbXXdfXXacbXeXXcXXX
<br>
2016-10-27T13:09:10+0200
Unknown signer 21f7f1221a1c3e1730c60961466ebd3d9c56c83f

NOOP_OP_heliport_HEMS_FN_Brno_Bohunice.pdf

1
<br> ÚŘAD PRO CIVILNÍ LETECTVÍ
Letiště Ruzyně
<br> 160 08 PRAHA 6
<br> Sp.zn.: 15/730/0053/OPHEBR/01/16
<br> Č.j.: 7309-16-701 V Praze dne 27.10.2016
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br>
<br> NÁVRH OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br>
Úřad pro civilní letectví jako věcně a místně příslušný správní orgán podle ustanovení
§ 89 odst.2 písm.c) zákona č.49/1997 Sb <.>,o civilním letectví a o změně a doplnění zákona č <.>
455/1991 Sb <.>,o živnostenském podnikání (živnostenský zákon),ve znění pozdějších
předpisů,(dále jen „zákon o civilním letectví“),v souladu s ustanovením § 172 zákona č <.>
500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů,(dále jen „správní řád“),vydává
podle § 37 odst.1 zákona o civilním letectví návrh opatření obecné povahy,kterým se
stanoví:
<br> Článek I <.>
<br> Ochranná pásma heliportu HEMS FN Brno Bohunice
<br>
Ochranná pásma (dále jen „OP“) heliportu HEMS FN Brno Bohunice zasahují nad následující
katastrální území: - Bohunice (612006)
- Starý Lískovec (612014)
- Nový Lískovec (610283)
<br> Seznam použitých zkratek
ARP vztažný bod letiště
FN fakultní nemocnice
ft stopa,jednotka délky používaná v letectví (foot)
JTSK jednotná trigonometrická síť katastrální
OP ochranné pásmo
ÚCL Úřad pro civilní letectví („Úřad“)
VN vysoké napětí
VVN velmi vysoké napětí
WGS-84 světový geodetický systém
<br>
<br>
<br> 2
<br> Provozovatel heliportu:
•••• Fakultní nemocnice Brno,Jihlavská 20,625 00 Brno
<br>
Vlastník heliportu:
<br> •••• Fakultní nemocnice Brno,Jihlavská 20,625 00 Brno
<br> Vztažný bod heliportu (ARP) je umístěn ve středu plochy konečného přiblížení a vzletu (FATO):
<br> •••• souřadnice vztažného bodu (ARP) - v JTSK : Y = 600 982,836; X = 1 162 549,869
•••• ve WGS-84 : 49° 10‘ 34,7192“ N; 16° 34‘ 19,8592“ E
<br>
Nadmořská výška heliportu (vztažená ke středu FATO):
<br> •••• 290 m n.m <.>,951,44 ft n.m <.>
<br> Vztažná teplota heliportu je 25,3°C
<br> Pohybové plochy heliportu:
<br> •••• TLOF (prostor dotyku a odpoutání vrtulníku) je kruhový o průměru 28,30 m.Únosnost
plochy TLOF odpovídá provozu vrtulníku o XXX.vzletové hmotnosti do XXXX kg,povrch
plochy je betonový <.>
<br> •••• FATO (plocha konečného přiblížení a vzletu) je u vyvýšených heliportů shodná s TLOF.tzn.<,>
že je kruhová a má průměr 28,30 m.Shodný je i povrch a únosnost FATO <.>
<br> •••• SA (bezpečnostní plocha) je plocha navazující na FATO tzn <.>,že je vymezena mezikružím o
průměru 28,30 m a 37,70 m.SA je situována symetricky ke středu FATO.SA má povrch a
únosnost shodnou s FATO/TLOF <.>
<br>
Legislativní statut heliportu:
<br> •••• neveřejný,vnitrostátní heliport HEMS <.>
<br> Provozní statut heliportu a provozní směry:
<br> •••• Heliport má statut pracovní,vyvýšený heliport HEMS,tzn.že vrtulník HEMS na heliportu
nemá trvalou základnu.Heliport umožňuje provoz vrtulníků HEMS podle pravidel pro lety
VFR ve dne i v noci <.>
<br> •••• Heliport vyhovuje provozu vrtulníků o XXX.parametrech:
� průměr rotoru – XX,X m
� délka vrtulníku – 18,85 m
� hmotnost vrtulníku – 6400 kg
<br> •••• Pozn.: výše uvedené parametry odpovídají provozně kritickému vrtulníku.Jako provozně
kritický je uvažován vrtulník typu SOKOL (pro potřeby HEMS jej využívá AČR)
<br>
Provoz na heliportu bude prováděn v těchto směrech:
Kz
<br> • vzlety ve dne i v noci: 105°,270°
• přistání ve dne 285°,090°
• přistání v noci 285°
<br> Km
• vzlety ve dne i v noci: 101°,266°
• přistání ve dne 281°,086°
• přistání v noci 284°
<br>
Tyto směry jsou dány jednak větrnými a překážkovými poměry v okolí,jednak snahou o XXX.možnou
eliminaci hlukové zátěže okolní obytné a nemocniční zástavby <.>
<br>
<br>
<br>
3
<br> SPECIFIKACE OCHRANNÝCH PÁSEM HELIPORTU
Jedná se o OP s výškovým omezením staveb,tj.a) OP vzletového prostoru
<br> b) OP přibližovacího prostoru
c) OP přechodových ploch
<br>
Ve smyslu ustanovení § 40 zákona o civilním letectví lze v ochranných pásmech leteckých staveb
zřizovat zařízení a provádět činnosti jen se souhlasem Úřadu.Úřad souhlas udělí,nebude-li zařízení
nebo činnost bránit leteckému provozu ani ohrožovat jeho bezpečnost a nepůjde-li o objekt vyžadující
ochranu před hlukem.V případě objektu vyžadujícího ochranu před hlukem,který nebrání leteckému
provozu ani neohrožuje jeho bezpečnost,je souhlas Úřadu podmíněn souhlasným závazným
stanoviskem místně příslušného dotčeného orgánu na úseku ochrany veřejného zdraví <.>
<br> OP s výškovým omezením staveb - pozůstává z:
• OP vzletového prostoru
<br> je plocha stoupající za koncem FATO vymezená takto:
- vnitřní strana je vodorovná,kolmá k ose vzletu a je touto osou půlená.Je umístěna na
<br> konci FATO a má šířku odpovídající šířce (průměru) FATO,tj.28,30 m <,>
- dvě strany navazující na konce vnitřní strany se rozevírají pod úhlem 15% od osy vzletu
<br> do vzdálenosti 200 m (pro denní provoz),resp.600 m (pro noční provoz)
- vnější strana je rovnoběžná s vnitřní stranou <.>
<br> Výška vnitřní strany je totožná s výškou průsečíku půdorysu osy vzletu s hranou FATO,tj <.>
290,00 m n.m <.>
Sklon plochy měře...

Načteno

edesky.cz/d/551726

Meta

Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Územní plánování  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz