Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
<br> O Z N Á M E N Í
<br> o vyhlášení výběrového řízení č.107/2016
<br>
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
<br> sekretářka Oddělení správy poplatku za komunální odpad
s místem výkonu práce: Odbor životního prostředí MMB
<br>
<br> Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
<br> územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále
<br> XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Koordinuje sekretářské,administrativně-technické nebo jiné provozně-technické práce
<br> v oddělení.Vyřizuje komplexně administrativní agendu oddělení.Eviduje a zapisuje veškerou
<br> došlou poštu oddělení (s využitím SW podpory),provádí její třídění a distribuci jednotlivým
<br> útvarům.Vyřizuje korespondenci vedoucího oddělení.Zpracovává plán porad a jednání <,>
<br> sjednává termíny návštěv a organizačně zajišťuje jejich průběh.V případě potřeby se jich účastní
<br> a pořizuje z nich zápis.Zpracovává výstupní materiály za oddělení,včetně zajištění
<br> podkladových materiálů <.>
<br>
<br> Bližší informace o druhu práce podá:
<br> Mgr.XXXXXXXX XXXXXX,vedoucí Oddělení správy poplatku za komunální odpad <,>
<br> tel.č.: 542 174 300 <.>
<br>
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 6 – platový tarif od 11.870,- Kč
<br> + příplatky dle nařízení vlády) <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
<br> střední vzdělání s maturitní zkouškou <,>
<br> obecná znalost souvisejících předpisů (zákon č.565/1990 Sb <.>,o místních poplatcích <,>
ve znění pozdějších předpisů,obecně závazná vyhláška města Brna č.10/2015,o místním
<br> poplatku za provoz systému shromažďování,sběru,přepravy,třídění,využívání
<br> a odstraňování komunálních odpadů,ve znění pozdějších vyhlášek,zákon č.101/2000 Sb.<,>
<br> o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,zákon
<br> č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších předpisů)
<br> dobrá znalost práce s PC (především Word,Excel,Internet) <,>
<br> schopnost komunikace a samostatného jednání,flexibilita,vysoké pracovní nasazení <,>
<br> ochota dále se vzdělávat <,>
<br> samostatný písemný a mluvený projev <.>
<br>
Dále výhodou:
<br> praxe v obdobné pracovní pozici <,>
<br> běžná znalost alespoň jednoho světového jazyka (angličtina,francouzština,němčina) <.>
<br>
Termín nástupu: listopad 2016
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
<br> stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
<br> státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
<br> věk minimálně 18 let <,>
<br> způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
<br> ovládání jednacího jazyka <.>
<br>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana),datum
<br> a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení a prohlášení
<br> o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> strukturovaný životopis <,>
<br> výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka*) <,>
<br> ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka*) <.>
___________________________________________________________________________
<br> Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
<br> označené číslem a názvem výběrového řízení do 8.11.2016 (včetně) na adresu:
<br> Magistrát města Brna
<br> Personální oddělení
<br> Dominikánské nám.1
<br> 601 67 Brno
<br> nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
<br>
*)
Poznámka:
<br> Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
<br> Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
<br> Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
<br> Doklady požadované k výběrovému řízení,je možno ověřit např.:
<br> na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
<br> na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1 <.>
s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie
<br> s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů (např.listin opatřených plastickým textem nebo otiskem plastického razítka) <.>
<br>
<br> Přihlášku zasílejte se všemi požadovaným...
Načteno
Meta
Nabídka zaměstnání
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
17. 09. 2025 | O- Žabovřesky, REKONSTRUKCE, ul. Kroftova, č.p. 2191, 2193 | |
17. 09. 2025 | Veřejná vyhláška, OOP, stanovení PDZ - nám. Republiky 2, 4, Dukelská tř. 60 (revitalizace BD) | |
17. 09. 2025 | přechodné stanovení OOP - ul. Kosmákova 42 | |
17. 09. 2025 | Stanovení VPS na ul. Krásného 33 | |
17. 09. 2025 | Stanovení VPS na ul. Souběžná 33 | |
...a další |