Město Kdyně - Reklamační řád společnosti vodovody a kanalizace města Kdyně, spol. s.r.o.

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Kdyně.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Reklamační řád společnosti vodovody a kanalizace města Kdyně, spol. s.r.o.
REKLAMAČNÍ ŘÁD l.Obecná ustanovení Společnost Vodovody a kanalizace města Kdyně spol.s r.o <.>,jako provozovatel vodovodů a kanalizací (dále jen "provozovatel") vydává ve smyslu § 36 odst.3 písm.g) zákona č.274/2001 Sb <.>,o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu,v platném znění (dále jen "zákon č.274/2001 Sb.") tento reklamační řád.Reklamační řád stanovuje podmínky a rozsah odpovědnosti za vady poskytovaných služeb v souvislosti se zajištěním dodávky vody a odvádění odpadních vod kanalizací.Dále stanovuje způsob a místo jejich uplatnění včetně nároků odběratele,vyplývajících z odpovědnosti provozovatele.II.Rozsah odpovědnosti Odběratel má právo uplatnit vůči provozovateli odpovědnost za vady a reklamaci: a) u dodávky pitné vody - na jakost dodávané pitné vody - na množství dodané pitné vody.b) u odvádění odpadních vod - na dohodnutý způsob odvádění odpadních vod - na množství odváděných odpadních vod.c) u vyúčtování - na jakoukoliv vadu vyúčtovaní,která brání jeho včasné úhradě III.Místo a forma uplatnění reklamace l.Odběratel uplatní reklamaci: a) písemně na korespondenční adresu provozovatele uvedenou ve Smlouvě; b) osobně v sídle společnosti Mlýnská 36,345 06 Kdyně [po - pá 7:30 - 15:00).V případě osobně uplatněné reklamace je zaměstnanec provozovatele pověřený sepsáním reklamací povinen sepsat písemný záznam o uplatněné reklamaci,který odběratel podepíše.Reklamující odběratel obdrží kopii tohoto záznamu; c) telefonicky pouze v případě,že se jedná o reklamaci jakostí dodané vody na telefonním čísle 379731793,602489854 2.Reklamace musí obsahovat: a) jméno a příjmení odběratele nebo název firmy a 1C,kontaktní osobu,telefonické nebo emailové spojení; b) bydliště nebo sídlo odběratele; c) adresu místa odběru pitné vody nebo vypouštění odpadních vod; d) popis vady nebo reklamace; e) datum podání reklamace.3.V případě,že reklamace odběratele nebude obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné uplatnění reklamace,bude odběratel vyzván,aby tyto údaje dopln...

Načteno

edesky.cz/d/5346302

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Město Kdyně      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz