Město Brno - VŘ 099/2016 právník MO

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VR_099_16_MO_pravnik_10_2.pdf

Statutární město Brno - Magistrát města Brna
<br>
O Z N Á M E N Í
<br> o vyhlášení výběrového řízení č.099/2016
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
<br> právník
<br> s místem výkonu práce: referát dispozic s majetkem Oddělení právních služeb <,>
<br> Majetkový odbor MMB
<br>
<br> Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
<br> o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Zajišťuje metodickou,poradenskou a konzultační činnost v oblasti dispozic s majetkem města
<br> z úrovně statutárního města Brna a rovněž z úrovně městských částí,jedná-li se o dispozice
<br> s majetkem těmto MČ svěřeným.Vykonává komplexní právní činnosti v oblasti dispozic s
<br> majetkem města včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech.Zajišťuje právní
<br> záležitosti v rámci dispozic s majetkem města v určeném rozsahu,včetně souvisících
<br> pohledávek a závazků.Provádí složité a náročné dispozice s majetkem města: Zajišťuje
<br> projednávání záměrů dispozic,dojednává podmínky smluvních vztahů,zpracovává materiály
<br> do orgánů města Brna vč.příslušných smluvních dokumentů (zejm.kupní smlouva,nájemní
<br> smlouva,směnná smlouva,smlouva o zřízení služebnosti,kombinované smlouvy),zajišťuje
<br> uzavírání příslušných smluvních vztahů po schválení v orgánech města Brna; Zajišťuje
<br> zveřejnění smluv prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č.340/2015 Sb.o
<br> registru smluv,připravuje podklady pro řízení o vkladu vlastnického nebo jiného věcného
<br> práva do katastru nemovitostí a zajišťuje zápis účetní evidence změn nemovitého majetku
<br> města.Zodpovídá za zpracování návrhů smluv a přípravu podkladů pro návrh na vklad do
<br> Katastru nemovitostí,sleduje plnění smluvních podmínek a uzavřených smluvních vztahů <.>
<br> Zajišťuje vymáhání plnění ze smluv a jiných závazkových vztahů v oblasti majetkoprávní
<br> agendy,zastupuje město v soudních sporech.Plní další úkoly na úrovni svěřené funkce <.>
<br> Bližší informace o druhu práce podá: Mgr.XXX XXXXXXXXXXX – tel.: XXX XXX XXX
<br>
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11 – platový tarif od 17.340,- +
<br> příplatky dle nařízení vlády) <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
<br> • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu,obor právo <,>
<br> • znalost zejména těchto zákonů:
<br> ­ zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů <,>
­ zákon č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník <,>
­ zákon č.256/2013 Sb <.>,o katastru nemovitostí <,>
­ zákon č.106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím,ve znění pozdějších
<br> předpisů <,>
<br> ­ zákon č.219/2000 Sb <.>,o majetku ČR a jejím vystupováním v právních vztazích <,>
ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> ­ zákon č.503/2012 Sb <.>,o Státním pozemkovém úřadu a změna souvisejících zákonů <,>
­ zákon č.129/2000 Sb <.>,o krajích (krajské zřízení),ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> • orientace v předpisech týkajících se veřejných zakázek a veřejné podpory <,>
<br> • základní orientace v problematice operátu Katastru nemovitostí <,>
<br>
<br> • flexibilita,komunikativnost,velmi dobrý písemný a mluvený projev <,>
<br> • znalost uživatelské práce na PC – Word,Excel,Internet <.>
<br> Dále výhodou:
<br> • praxe ve veřejné správě <,>
<br> • praxe v oblasti hospodaření s majetkem obce nebo státu <,>
<br> • znalost některého neslovanského jazyka (angličtina,němčina,francouzština) <.>
<br>
<br> Termín nástupu: po ukončení výběrového řízení
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/sociálního pracovníka
<br> stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.a § 110 zákona č.108/2006 Sb.jsou:
<br> - státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
- věk minimálně 18 let <,>
- způsobilost k právním úkonům,bezúhonnost <,>
- ovládání jednacího jazyka <.>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
<br> a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> - strukturovaný životopis <,>
<br> - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka
*)
<br> <,>
<br> - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka
*) <,>
<br> ____________________...

Načteno

edesky.cz/d/531869

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Brno
28. 06. 2024
28. 06. 2024
28. 06. 2024
28. 06. 2024
28. 06. 2024
  ...a další
Více dokumentů od Město Brno      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz