Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
<br>
O Z N Á M E N Í
<br> o vyhlášení výběrového řízení č.095/2016
<br>
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
<br> právník
s místem výkonu práce: Odbor interního auditu a kontroly MMB
<br>
<br>
<br> Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
<br> územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále
<br> XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Výkon komplexní právní činnosti v oblasti kontroly,dozoru,interního auditu,vyřizování
<br> stížností a petic.Zabezpečení výkonu specializovaných kontrol výkonu samostatné působnosti
<br> svěřené orgánům městských částí a výkonu specializovaných kontrol u Magistrátu města Brna <,>
<br> příspěvkových organizací zřízených městem a orgánu města Městské policie Brno <.>
<br>
<br> Bližší informace o druhu práce podá:
<br> JUDr.XXXXX XXXXXX,vedoucí Odboru interního auditu a kontroly,tel.č.542 172 017 <.>
<br>
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 10 – platový tarif od 16.440,- Kč
<br> + příplatky dle nařízení vlády) <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- vysokoškolské právnické vzdělání <,>
<br> - orientace v právních předpisech upravujících výkon kontrolní a dozorové činnosti obcí <,>
- dobrá znalost práce na PC <,>
- vysoké pracovní nasazení,odpovědnost,spolehlivost,flexibilita,samostatnost <,>
- běžná znalost alespoň jednoho světového jazyka (angličtina,němčina,francouzština) <,>
- dobrý písemný projev a komunikační schopnosti <.>
<br>
<br> Dále výhodou:
<br> - praxe ve veřejné správě <.>
<br>
Termín nástupu: listopad 2016
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
<br> stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
<br> - státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
- věk minimálně 18 let <,>
- způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
- ovládání jednacího jazyka <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana),datum
<br> a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení a prohlášení
<br> o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> - strukturovaný životopis <,>
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka*) <,>
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka*) <.>
___________________________________________________________________________
<br> Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
<br> označené číslem a názvem výběrového řízení do 20.10.2016 (včetně) na adresu:
<br> Magistrát města Brna
<br> Personální oddělení
<br> Dominikánské nám.1
<br> 601 67 Brno
<br> nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
<br>
*)
Poznámka:
<br> Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
<br> Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
<br> Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
<br> Doklady požadované k výběrovému řízení,je možno ověřit např.:
<br> - na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
- na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1 <.>
s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie
<br> s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů (např.listin opatřených plastickým textem nebo otiskem plastického razítka) <.>
<br>
<br> Přihlášku zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami,bez nich není Vaše
<br> přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované
<br> funkční místo <.>
<br> Informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na
<br> internetu (www.brno.cz) nebo na Personálním oddělení MMB <.>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu <.>
<br>
Oznámení vyvěšeno dne: 5.10.2016
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
17. 09. 2025 | Veřejná vyhláška, OOP, stanovení PDZ - D1 (přeložka plynového středně 03) | |
17. 09. 2025 | Veřejná vyhláška stanovení PDZ - Krkoškova | |
17. 09. 2025 | Adresný záměr pronájmu pozemku p. č. 7747/67 v k. ú. Židenice s budovou č. p. 4328 (Bořetická 24a) | |
17. 09. 2025 | VŘ č. 119/2025 OI - referent | |
17. 09. 2025 | ZZ Reissigova 3, byt č. 5 | |
...a další |