Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Pardubice I - střed.
DOPR_AVNLOPATŘENÍ AKCE - “REKONSTRUKCE UK ZA BD UL.NA HRÁDKU PAR
<br> - VE VNITROBLOKU BUDE 7 DnÍ PŘED ZAČÁTKEM PRACÍ UMÍSTĚNO DZ 828+E “PLATÍ OD 10.10.2016"
<br> Ověřovací doložka konverze zmoci úřední do dokumentu v listinné podobě
<br> Ověřuji pod pořadovým číslem 89524200—5008-161003162021.že tento dokument v listinné podobě.který vznikl převedením z dokumentu obsaženého v datově zprávě.skládajícího se z 1 listů.se shoduje s obsahem dokumentu.jehož převedením vznikl <.>
<br> Autorizovanou konverzí dokumentu se nepotvrzuje správnost a pravdivost údajů obsažených v dokumentu a jejich soulad s právními předpisy <.>
<br> Vstupující dokument obsažený v datové zprávě nebyl podepsán <.>
<br> Vystavil: Městský obvod Pardubice [ Pracoviště: Městský obvod Pardubice I V Pardubicích dne 03.10.2016
<br> Jméno,příjmení a podpis osoby,která autorizovanou konverzi dokumentu provedla: XXXXXXX XXXXXXXXXXX
<br> Otisk úředního razítka:
<br> Poznámku: Kontrolu le'to ověřovací doložky lze provést v centrální evidenci ověřovacích doložek přístupné způsobem umožňujícím dálkový přístup na adrese línps://www.czechpoint.cďoverovru-idolozky <.>
<br> Vyvěšenodne -.3.<.> _1_U; 2076 JML %“,Sejmuto dne.<.>.<.>.<.>
<br> P _.<.>.<.>.„.<.> ____
w“i;odáělení speciálního stavebního úřadu a dopravy
<br> Sp.zn.<.> : SZ_MMP 60534/2016 OD—OSSUaD
<br> Č.j.: SZ_MMP 60534/2016 OD-OSSUaD 3 vyřizuje: Ing.XXXX XXXXX,oprávněná úřední osoba telefon: XXX XXX XXX
<br> e-mail: "jiri.stacthmgcz
<br> V Pardubicích dne 3.10.2016
<br> k gvěšení: Magistrát města Pardubic,odbor dopravy Statutární město Pardubice — Městský obvod Pardubice |,U Divadla 828,530 02 Pardubice
<br> Veřejná vyhláška Opatření obecné povahy
<br> Magistrát města Pardubic,odbor dopravy,správní orgán oprávněný ke stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích dle ustanovení 9 77 odst.1) písmeno c),zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů,dále XXX XXXXX o provozu na pozemních komunikacích,na základě X XXX zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů,dále jen správní řád
<br> vydává opatření obecné povahy spočívající v
<br> stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích v Pardubicích
<br> Magistrát města Pardubic,odbor dopravy,jako příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností po předchozím písemném vyjádření Policie České republiky,Krajského ředitelství policie Pardubického kraje,vydaném pod č.].KRPE—79761-2/ČJ-2016-170606 dne 22.9.2016
<br> stanoví
<br> ve smyslu ustanovení 5 77 odst.1 písmene c) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,v platném znění a vyhlášky č.294/2015 Sb <.>,přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích — povolení zvláštního užívání místní komunikace k označení provedení uzavírky vnitrobloku domů č.p.2574 - 2578 při rekonstrukci vnitroblokové komunikace v ulici Na Hrádku v Pardubicích.Žadatel: Chládek a Tintěra Pardubice,a.s <.>,IČ: 25253361,K Vápence 2677,530 02 Pardubice <.>
<br> Pernštýnské nám.1,Pardubice.bankovní spojení: KB,3.5 <.>,Pardubice,č.ú,: 008010-0000326561/0100,tel.: +420 466 859 366,fax:: 466 859 352,email: posta©mmp.cz,www.mesto— ardubicecz.úřední hodiny: pondělí a středa: 8 - 17 hodin,úterý a čtvrtek 8 - 15,30 hodin,pátek 8 — 14,30 hodin
<br> K označení použijte značky:
<br> 828,E8a - vymístění parkujících vozidel
<br> BZ4a-b,E13,22,Bi - označení uzavírky <.>
<br> Nutnost prověření možnosti příjezdu do předmětného prostoru z ulice Sladkovského.V případě,že lze,je nutno umístit 22,BI,E13 i z této strany <.>
<br> 828 - v předstihu řešit nutnost návěsti,z důvodu možnosti včasného opuštění tohoto úseku komunikace s omezením řidiči (viz dočasný zákaz stání 5 193 zákona č.13/1997 Sb.o pozemních komunikacích) - doplnit DT E13 s termínem platnosti <.>
<br> Dopravní značení a zařízení proveďte jako: dopravní značení a zařízení schváleného typu
<br> Velikost dopravního značení: základní rozměrová řada
<br> Provedení dopravního značení a zařízení: retroreflexní
<br> Platnost úpravy: dle rozhodnutí Úřadu městského obvodu Pardubice |— Statutárního města Pardubice
<br> Důvod: rekonstrukce povrchů ve vnitrobloku
<br> Osoba odpovědná za řádné provedení úpravy: XXXXX XXXXXXX,DiS <.>,tel.XXX XXX XXX,Chládek a Tintěra Pardubice,a.s <.>,IČ: 25253361,K Vápence 2677,530 02 Pardubice <.>
<br> Další podmínky pro provedení přechodné úpravy provozu:
<br> 1) Dopravní značení,případně dopravní zařízení,proveďte dle přiloženého situačního plánku,pokud je tento nedílnou součástí tohoto stanovení,nebo podle odkazu či slovního popisu uvedeného v tomto stanovení <.>
<br> 2) Přechodné dopravní značky musí být umístěny v souladu s TP 66 — Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích,schválenými Ministerstvem dopravy čj.21/2015-120-TN/1 ze dne 12.3.2015 s účinností od 1.4.2015,na sloupcích červeno-bíle pruhovaných,spodní okraj přenosné dopravní značky musí být nejméně 0,6 m nad úrovní vozovky a pokud možno v jednotné výšce v rámci pracovního místa.Dopravní značení a zařízení musí odpovídat vyhlášce č.294/2015 Sb <.>,ČSN EN 12899-1,VL 6.1,VL 6.2,VL 6.3 <.>
<br> 3) Žadatel je povinen zajišťovat průběžnou kontrolu a údržbu dopravního značení a zařízení tak,aby bylo v řádném stavu <.>
<br> Odůvodněnk
<br> Magistrát města Pardubic,odbor dopravy (dále též „správní orgán") obdržel od Úřadu městského obvodu Pardubice I— Statutárního města Pardubice podklady k žádosti žadatele Chládek a Tintěra Pardubice,a.5.Jedná se o povolení zvláštního užívání místní komunikace,a to k označení provádění výše uvedených stavebních prací na účelové komunikaci,s návrhem na provedení dopravního opatření v termínu od 10.10.2016 — 16.12.2016.K návrhu přechodné úpravy provozu obdržel správní orgán od dotčeného orgánu,Krajského ředitelství policie Pardubického kraje vyjádření,které zohlednil a upravil žadatelem navržené dopravní značení ve smyslu požadavků policie.Správní orgán na těchto podkladech vydává opatření obecné povahy <.>
<br> Poučenů Proti opatření obecné povahy nejsou přípustné žádné opravné prostředky ve smyslu obecných předpisů o správním řízení <.>
<br> Ing.XXXX XXXXX „otisk úředního razítka" referent odboru dopravy
<br> Příloha: Situ...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Veřejná vyhláška Dopravní informace