Město Jaroměř - Veřejná zakázka č. 30/2016/OMM: Provozovatel veřejného a slavnostního osvětlení na území Města Jaroměř

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jaroměř.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha č. 4: Smlouva o správě a údržbě veřejného a slavnostního osvětlení na území Města Jaroměř

1
<br>
<br> Smlouva o správě a údržbě veřejného a slavnostního osvětlení
<br> na území Města Jaroměř
<br>
<br> uzavřená dle § 2586 a následujících zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník
<br>
<br> Číslo smlouvy objednatele:
<br> Číslo smlouvy zhotovitele:
<br> Dále jen „Smlouva“)
<br>
<br> I <.>
<br> Smluvní strany
<br>
<br> Objednatel: Město Jaroměř
<br> Se sídlem: nám.Československé armády 16,551 01 Jaroměř
<br> Zastoupený: Ing.XXXX XXXXXX,starosta
<br> Telefon: +XXX XXX XXX XXX
<br> IČO: 0027 2728
<br> Bankovní spojení: Komerční banka,a.s <.>,pobočka Jaroměř
<br> Číslo účtu: 9005-820551/0100
<br> dále jen „objednatel“
<br>
<br> Poskytovatel: [BUDE DOPLNĚNO]
<br> Se sídlem: [BUDE DOPLNĚNO]
<br> Zastoupený: [BUDE DOPLNĚNO]
<br> Telefon: [BUDE DOPLNĚNO]
<br> Fax: [BUDE DOPLNĚNO]
<br> IČO: [BUDE DOPLNĚNO]
<br> DIČ: [BUDE DOPLNĚNO]
<br>
<br>
<br>
<br> 2
<br>
<br> Bankovní spojení: [BUDE DOPLNĚNO]
<br> Číslo účtu [BUDE DOPLNĚNO]
<br> K technickému jednání je oprávněn: [BUDE DOPLNĚNO]
<br> Podnikatel je zapsán u [BUDE DOPLNĚNO] pod č.j.[BUDE DOPLNĚNO],ze dne [BUDE
<br> DOPLNĚNO] <.>
<br> Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku,vedeném [BUDE DOPLNĚNO] oddíl [BUDE
<br> DOPLNĚNO],vložka [BUDE DOPLNĚNO] <.>
<br> dále jen „poskytovatel“ <.>
<br> II <.>
<br> Úvodní ustanovení
<br> 2.1.Smluvní strany uzavírají tuto Smlouvu na základě nabídky poskytovatele ze dne [BUDE
<br> DOPLNĚNO] v rámci výběrového řízení „Provozovatel veřejného a slavnostního osvětlení
<br> na území Města Jaroměř“
<br> 2.2.Poskytovatel prohlašuje,že splňuje veškeré podmínky a požadavky v této Smlouvě
<br> stanovené a je oprávněn tuto smlouvu uzavřít a řádně plnit závazky v ní obsažené <.>
<br> 2.3.Poskytovatel prohlašuje,že se před podpisem této Smlouvy důkladně seznámil se všemi
<br> objednatelem předloženými doklady a podklady týkajícími se níže uvedeného předmětu
<br> plnění.Poskytovatel prohlašuje,že činnosti podle této smlouvy provede za dohodnutou
<br> cenu a v dohodnuté lhůtě,dle cenové nabídky na předmět plnění <.>
<br> 2.4.Rozsah a kvalita předmětu plnění dle této smlouvy je dána:
<br> 2.4.1 touto Smlouvou včetně všech jejích příloh;
<br> 2.4.2 příslušnými normami a právními předpisy platnými v době provádění
<br> předmětu plnění dle této Smlouvy <.>
<br> III <.>
<br> Předmět a účel smlouvy
<br> 3.1 Předmětem této Smlouvy je nájem,obnova,provoz,správa a údržba systému veřejného
<br> a slavnostního osvětlení a stávajících technických zařízení (dále jen „VO“ a „SO“),jenž je
<br> ke dni uzavření této Smlouvy majetkem objednatele a dále zařízení VO a SO,které po
<br> dobu účinnosti této Smlouvy nabude objednatel do svého vlastnictví.VO objednatele
<br> obsahuje ke dni uzavření Smlouvy 1 720 ks světelných bodů (dále jen „SB“) a 30 ks
<br> zapínacích míst (dále jen „ZM“) <.>
<br> 3.2 Účelem Smlouvy je provádění obnovy,správy,provozu a údržby VO spočívající
<br> v zabezpečení kvalitního a rovnoměrného osvětlení všech veřejných prostranství a
<br> významných objektů na území objednatele,zvýšení světelné účinnosti instalovaných
<br> svítidel,zlepšení estetického vzhledu VO a optimalizace nákladů na jejich správu,provoz <,>
<br> údržbu a opravy tak,aby se tyto náklady udržovaly na výši dosavadních nákladů
<br> objednatele zvýšených maximálně o inflační trend <.>
<br>
<br>
<br>
<br> 3
<br>
<br> 3.3 Systém VO a SO a příp.dalších movitých věcí poskytnutých objednatelem poskytovateli
<br> dle této Smlouvy do správy a užívání,zůstává nadále ve vlastnictví objednatele <.>
<br> Poskytovatel je oprávněn je užívat pouze v rozsahu této Smlouvy a k naplnění účelu této
<br> Smlouvy.Specifikace systému VO je uvedena v Příloze č.1 - Grafický plán VO Jaroměř <,>
<br> Příloze č.2 – Pasport VO Jaroměř 2016 a Příloze č.3 – Vánoční výzdoba na území Města
<br> Jaroměř) jako nedílná součást této smlouvy <.>
<br> IV <.>
<br> Technické a kvalitativní parametry garantované poskytovatelem
<br> 4.1 Předmět plnění této Smlouvy bude prováděn v souladu s touto smlouvou.Poskytovatel
<br> je dále povinen dodržovat obecně závazné předpisy a příslušné normy vztahující se
<br> k předmětu plnění,zejména příslušné technické normy ČSN vztahující se k předmětu
<br> plnění,dále pak bezpečnostní a hygienické předpisy <.>
<br> 4.2 Jakost všech výrobků a komponentů,které boudou použity při provádění předmětu
<br> plnění musí odpovídat požadavkům uvedeným v čl.4.1.této smlouvy.Poskytovatel je
<br> povinen při kontrolních prohlídkách prokázat splnění požadavků uvedených v čl.4.1 <.>
<br> této smlouvy <.>
<br> 4.3 Nedodržení podmínek a postupů dle technických norem a ostatních předpisů,jakož i
<br> postupů i závazků poskytovatele ze smlouvy opravňuje objednatele odstoupit od této
<br> Smlouvy.Podrobnosti jsou stanoveny v čl.XIV smlouvy.Technickými normami (ČSN)
<br> jsou dle této Smlouvy všechny technické předpisy a normy platné v České republice <,>
<br> mezinárodní normy podle zákona č.22/1997 Sb <.>,a to jak jejich části závazné i nezávazné <,>
<br> které jsou platné v den podpisu ...

Zadávací dokumentace

strana č:1/18
<br>
<br>
<br>
<br>
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
<br>
Č.30/2016/OMM
<br>
<br>
<br> k nadlimitní veřejné zakázce na služby zadávané v otevřeném řízení podle § 27
zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v platném znění (dále jen „ZVZ“)
<br>
<br>
<br>
<br>
„Provozovatel veřejného a slavnostního osvětlení
na území Města Jaroměř“
<br>
<br>
<br>
<br>
Předmětem veřejné zakázky je nájem,obnova,provoz,správa a údržba
veřejného a vánočního osvětlení na území celého Města Jaroměř <.>
<br>
<br> Oznámení předběžných informací dle § 86 ZVZ bylo zveřejněno dne 24.8.2016 ve Věstníku
veřejných zakázek,ev.č.644813 <.>
<br>
<br> Dne 27.08.2016 bylo oznámení předběžných informací zveřejněno v Úředním věstníku Evropské
unie,ev.č.2016/S 165-297993 <.>
<br>
<br>
Září 2016
<br>
<br>
<br>
strana č:2/18
<br>
<br>
<br>
<br> OBSAH ZADÁVACÍ DOKUMENTACE:
<br>
<br>
<br>
1.Údaje o zadavateli
2.Údaje o uchazeči
3.Obecné ustanovení o zadávací dokumentaci
4.Údaje o zakázce
5.Dodatečné informace zadavatele
6.Otevírání obálek s nabídkami
7.Námitky proti postupu zadavatele
8.Předmět plnění veřejné zakázky
9.Délka trvání zakázky,místo realizace zakázky
10.Požadavky zadavatele na prokázání základních a dalších kvalifikačních předpokladů
11.Další požadované doklady
12.Předpokládaná cena předmětu zakázky
13.Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
14.Požadavky na zpracování nabídek a podání nabídek
15.Hodnotící kritéria a způsob hodnocení
16.Platební a obchodní podmínky
17.Závěrečná ustanovení
<br>
<br>
<br> strana č:3/18
<br> 1.Údaje o zadavateli:
<br>
A.Identifikační údaje zadavatele:
<br> Právní forma : 801 – Obec nebo městská část hlavního města Prahy
Název zadavatele : Město Jaroměř
se sídlem : nám.Československé armády 16,551 01 Jaroměř
IČ : 002 72 728
číslo účtu : 9005 820 551/0100
bankovní ústav : Komerční banka pobočka Jaroměř
zastoupený : Ing.XXXX XXXXXX - starosta
<br>
B.Zástupce zadavatele:
<br> Název zástupce : Ekologický rozvoj a výstavba s.r.o <.>
Sídlo zástupce : nám.Československé armády 37,551 01 Jaroměř
IČ : 2750 4514
Zastoupený : Ing.XXX XXXXXXXX,prokurista společnosti
<br> Kontaktní osoba : XXXXXX XXXXXXX
Tel <.>,Mobil : XXX XXX XXX
Mail : XXXXXX.kudrnac@erv.cz
<br> Zástupce zadavatele je zmocněn k organizačnímu zajištění celého průběhu zadávacího řízení
včetně komunikace se zájemci a uchazeči o veřejnou zakázku,k přijímání a odpovídání dotazů
podaných v rámci tohoto zadávacího řízení,přijímání nabídek a k oznamování všech úkonů
zadavatele v rámci tohoto zadávacího řízení.Zástupce zadavatele nemá rozhodovací oprávnění <,>
tj.nerozhoduje o zadávacích podmínkách,o případném vyloučení uchazečů ani výběru
nejvhodnější nabídky a o případných námitkách bez předchozího schválení zadavatele <.>
<br>
<br>
2.Údaje o uchazečích:
<br> Uchazeč je povinen uvést v nabídce své identifikační údaje takto:
<br> Právnické osoby:
<br> Obchodní firma nebo název
Sídlo
Právní forma
Identifikační číslo,DIČ
Jména,příjmení a funkce členů statutárního orgánu oprávněných jednat jménem právnické osoby
Jiné fyzické osoby oprávněné jednat jménem právnické osoby (vč.originálu či úředně ověřené
kopie dokladu o takovém oprávnění – např.plná moc)
Kontaktní spojení – telefon,fax,e-mail
<br>
<br>
<br>
strana č:4/18
<br> Fyzické osoby:
<br> Jméno,příjmení,případně obchodní firma
Místo podnikání,případně bydliště
Identifikační číslo,DIČ
Kontaktní spojení – telefon,fax,e-mail
<br>
<br>
3.Obecné ustanovení o zadávací dokumentaci
<br>
Zadavatel zpracoval tuto zadávací dokumentaci dle svých nejlepších znalostí a zkušeností z oblasti
zadávání veřejných zakázek a s cílem zajistit transparentní,nediskriminační a hospodárné zadání
veřejné zakázky.Zadavatel i přes nejlepší péči nemůže vyloučit,že budoucí názor orgánu dohledu
na skutečnosti a procesy upravené v zadávací dokumentaci,může být odlišný od názoru
zadavatele <.>
<br> Zadavatel proto žádá uchazeče,aby neprodleně po převzetí této zadávací dokumentace tuto
podrobili vlastnímu přezkoumání a v případě nesouhlasu s jakoukoliv skutečností resp.procesem
v ní obsaženým využili svého práva podat námitku ve smyslu § 110 zákona č.137/2006 Sb <.>,o
veřejných zakázkách <.>
<br> Zadavatel dále upozorňuje uchazeče na skutečnost,že zadávací dokumentace je souhrnem
požadavků zadavatele a nikoliv konečným souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně
známých platných a odborných norem.Uchazeč se tak musí při zpracování své nabídky vždy řídit
nejen požadavky obsaženými v zadávací dokumentaci,ale též ustanoveními příslušných obecně
závazných norem <.>
<br>
<br> 4.Údaje o zakázce:
<br>
Předmětem veřejné zakázky je nájem,obnova,provoz,správa a údržba veřejného a vánočního
osvětlení na území celého Města Jaroměř <.>
Konkrétně se jedná o:
<br> - správu a údržbu zařízení – vykonávání preventivní údržby,vykonávání kontrol veřejného
osvětlení,zajištění dispečerské služby,zajištění havarijní služby,vedení pasportu <,>
tolerovanou poruchovost a dobu pro odstranění poruchy,odstranění následků škod a
vandalismu,...

Načteno

edesky.cz/d/523203

Meta

Veřejná zakázka   EIA   EIA   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Jaroměř
09. 09. 2025
09. 09. 2025
09. 09. 2025
09. 09. 2025
08. 09. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Jaroměř      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz