Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město České Budějovice.
Magistrát města České Budějovice
O d b o r d o p r a v y a s i l n i č n í h o h o s p o d á ř s t v í
<br> n á m.P ř e my s l a O t a ka r a I I.1 / 1
<br>
<br> IČ: 002 44 732 DIČ: CZ 002 44 732 číslo tel.ústředny: 386 801 111
<br> 386 804 111
<br>
<br>
<br>
<br> Magistrát města České Budějovice
<br> Ing.XXXXXXXX XXXX
<br> Odbor dopravy a silničního hospodářství
<br> Kněžská 19
<br> 370 92 České Budějovice
<br>
<br>
<br> Internet: http://www.c-budejovice.cz
<br>
<br>
<br> Značka: Vyřizuje: Tel.: E-mail: Datum:
<br> ODSH/ 15025 /2016-Tr Ing.Truhlářová 386 804 408 truhlarovah@c-budejovice.cz 20.9.2016
<br>
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br>
OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
STANOVENÍ PŘECHODNÉ ÚPRAVY PROVOZU
<br>
<br> Odbor dopravy a silničního hospodářství Magistrátu města České Budějovice jako příslušný orgán
<br> státní správy pro stanovení místní a přechodné úpravy provozu na místních komunikacích podle §124
<br> odst.6 zákona č.361/2000 Sb.o provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů
<br> (dále jen „zákon č.361/2000 Sb.“),obdržel dne 16.9.2016 žádost společnosti:
<br>
<br> K - BUILDING CB,a.s <.>,Hraniční 2094,370 06 České Budějovice
<br> IČ: 26105594
<br>
<br> o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemní komunikaci v ulici Novohradská,Průmyslová <,>
<br> Dvořákova a Nádražní v Českých Budějovicích.Správní orgán v souladu s ustanovením § 171 zákona
<br> č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č.500/2004 Sb.“),na
<br> základě vyjádření Policie ČR,kr.řed.- DI v Českých Budějovicích č.j.KRPC-140060-2/Čj-2016-
<br> 020106 ze dne 14.9.2016 a dále v souladu s ustanovením § 77 odst.1 odst.2 zákona č.361/2000 Sb <.>
<br> tímto
<br>
<br> s t a n o v u j e
<br>
přechodnou úpravu provozu
<br>
<br>
na místních komunikacích – Novohradská,Průmyslová,Dvořákova a Nádražní v Českých
<br> Budějovicích z důvodu zajištění bezpečnosti a plynulosti silničního provozu po dobu provádění
<br> realizace stavby „Úpravy komunikací pro páteřní cyklotrasu E – etapa I,k.ú.České Budějovice 6“
<br> (stavební povolení zn.ODSH/ 3221-2 /2016-Tr ze dne 3.5.2016).Přechodné dopravní značení bude
<br> umístěno dle dopravně inženýrského opatření (DIO),které tvoří nedílnou součást tohoto opatření
<br> obecné povahy <.>
<br>
<br> Termín: 1.etapa 26.9.- 7.10.2016
<br> 2.etapa 3.10.– 31.10.2016
<br> 3.etapa 3.10.– 31.10.2016
<br> 4.etapa 24.10.– 30.11.2016
<br> 5.etapa 17.10.– 30.11.2016
<br> vzorové schéma DIO 26.9.– 30.11.2016
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> K - BUILDING CB,a.s <.>
<br> Hraniční 2094
<br> 370 06 České Budějovice
<br>
<br>
2.strana opatření zn.ODSH/15025/2016-Tr
<br>
<br>
<br> IČ: 002 44 732 DIČ: CZ 002 44 732 číslo tel.ústředny: 386 801 111
<br> 386 804 111
<br>
<br> Podmínky provedení a osazení:
<br> 1.DIO musí být v souladu s opatřením obecné povahy ODSH/14093/2016-Tr ze dne 1.9.2016 pro
společnost HOCHTIEF CZ a.s <.>,Divize pozemní stavby Čechy,Závod Jih,Okružní 544,370 04
<br> České Budějovice,IČ: 46678468,pro zajištění bezpečnosti a plynulosti silničního provozu po dobu
<br> provádění výkopových prací – pokládka parovodního potrubí <.>
<br> 2.Dopravní značení bude provedeno odbornou firmou na náklady žadatele podle schváleného návrhu
dopravně inženýrského opatření,které tvoří nedílnou součást tohoto opatření obecné povahy <.>
<br> 3.Umístění,ukotvení a uchycení dopravního značení musí být v souladu s příslušnými předpisy <,>
kterými jsou zejména: vyhláška Ministerstva dopravy České republiky č.294/2015 Sb <.>,kterou se
<br> provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích,ČSN EN 12899–1 Stálé svislé dopravní
<br> značení,„Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích – II.vydání TP 65“ schválené
<br> Ministerstvem dopravy a spojů České republiky a další souvztažné předpisy <.>
<br> 4.Po skončení účinnosti tohoto opatření obecné povahy bude přechodné dopravní značení neprodleně
odstraněno a stávající dopravní značení bude uvedeno do původního stavu <.>
<br>
<br>
<br>
<br> Odůvodnění:
<br>
Dne 16.9.2016 podala společnost K - BUILDING CB,a.s <.>,Hraniční 2094,370 06 České Budějovice <,>
<br> IČ: 26105594,žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na shora uvedených pozemních
<br> komunikacích v Českých Budějovicích z důvodu zajištění bezpečnosti a plynulosti silničního provozu
<br> po dobu realizace stavby cyklotrasy E – I.etapa (stavební povolení zn.ODSH/ 3221-2 /2016-Tr) <.>
<br> Odbor dopravy a silničního hospodářství Magistrátu města České Budějovice v souladu s ustanovením
<br> §172 odst.1 zákona č.500/2004 Sb.návrh stanovení přechodné úpravy provozu na výše uvedené
<br> místní komunikaci v Českých Budějovicích projednal se správcem předmětné komunikace,žadatel
<br> doložil vyjádření Policie České republiky - obě písemná vyjádření tvoří podklady tohoto opatření
<br> obecné povahy <.>
<br> Správní orgán shora uvedenou žádost řádně posoudil a zhodnotil předmětné přechodné dopravní
<br> značení jako nezbytné pro zachování bezpečnosti silničního provozu v dané lokalit...
A10
<br> A15
<br> Podélná uzávěra oboustrannými
<br> směrovacími deskami.Odstup max.10m <.>
<br> Z4a
<br> C4b
<br> Z4a
<br> 0
<br> 10
<br> 30
<br> 50-80
<br> Příčná čára souvislá
ze žluté fólie
<br> A10
<br> A15
<br> B20a
<br> 30
<br> 0
<br> 30
<br> 50
<br> 80-100
<br> Příčná čára souvislá
<br> ze žluté fólie
<br> C4a
<br> B26
B26
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> B20a30
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Schéma 1
<br> SCHÉMA 1 - oprava 09/2016
<br> Schéma bude použito v
<br> místě překopů vozovky <.>
A15
<br> E7b
<br> A
1
5
<br> E13
CHODNÍK UZAVŘEN
<br> PŘEJDĚTE NA
DRUHOU STRANU
<br> Z
4
a C4
<br> b
<br> Z
4
a
<br> 3
0
m
<br> E
1
3
<br> CHODNÍK UZAVŘEN
PŘEJDĚTE NA
<br> DRUHOU STRANU
<br> P
o
d
<br> é
ln
<br> á
u
<br> z
á
<br> v
ě
<br> ra
o
<br> b
o
<br> u
s
tra
<br> n
n
<br> ý
m
<br> i
<br> s
m
ě
<br> ro
v
a
c
ím
<br> i d
e
<br> s
k
a
m
<br> i.O
d
s
tu
<br> p
m
<br> a
x
<.> 1
<br> 0
m
<br> <.>
<br> A
1
5
<br> B
2
0
a
<br> 30
<br> E
1
<br> 3
b
<br> u
d
<br> e
o
<br> s
a
z
e
n
<br> a
ro
<br> v
n
ě
<br> ž
p
ře
<br> d
<br>
p
ře
<br> d
c
h
o
<br> z
í p
<br> ře
c
h
o
<br> d
p
<br> ro
c
<br> h
o
d
<br> c
e
<br> u
<br>
k
řiž
<br> o
v
a
tk
<br> y
M
<br> á
n
e
<br> s
o
v
a
x
<br> D
v
o
řá
<br> k
o
v
a
<.>
<br> A
6
b
<br> S
IT
<br> U
A
<br> C
E
<br> D
IO
<br> - E
T
<br> A
P
<br> A
5 - o
<br> p
rava 09/2016
<br> M
ě
řítk
<br> o
: 1
<br> :5
0
<br> 0
<br> LEG
END
<br> A
B
<br> A
REV :
<br> Stavěná část
<br> Postavená část
<br> Etapa 5
IP
2
2 O
<br> ME
ZE
<br> N
PR
<br> ŮM
YS
<br> LO
VO
<br> U U
L <.>
<br> PR
ŮJ
<br> EZ
D
<br> PO
ZO
<br> R
<br> IP
2
2
<br> OMEZEN
PRŮMYSLOVOU UL <.>
<br> PRŮJEZD
<br> PO
ZO
<br> R
<br> E13CHODNÍ
K UZAVŘEN
<br> PŘEJDĚTE NA
<br> DRUHOU STRA
NU
<br> A
1
5
<br> E
7
bIP
<br> 2
2OMEZEN
<br> PRŮMYSLOVOU UL <.>
PRŮJEZD
<br> P
O
<br> ZO
R
<br> 3
0
m
<br> Z
4
a
<br> C
4
b
<br> E
1
3
<br> CH
OD
<br> NÍK
U
<br> ZA
VŘ
<br> EN
<br>
PŘ
EJ
<br> DĚ
TE
<br> N
A
<br> DR
UH
<br> OU
ST
<br> RA
NU
<br> Z4a
<br> C4b
<br> A
1
5
<br> E
7
b
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z
4
a
<br> C
4
b
<br> Z
4
a
<br> IP
2
2OMEZEN
<br> PR ŮMYSLO VOU UL <.>
PRŮJEZD
<br> P
O
<br> ZO
R
<br> Z
4
a
<br> E
1
3
<br> CH
OD
<br> NÍK
UZ
<br> AV
ŘE
<br> N
PŘ
<br> EJ
DĚ
<br> TE
NA
<br>
DR
<br> UH
OU
<br> ST
RA
<br> NU
<br> IP
2
2
<br> OM
EZ
<br> EN
PR
<br> ŮM
YS
<br> LO
VO
<br> U
UL
<br> <.>
PR
<br> ŮJ
EZ
<br> D
<br> P
O
<br> ZO
R
<br> IP
2
2
<br> OM
EZ
<br> EN
PR
<br> ŮM
YS
<br> LO
VO
<br> U
UL
<br> <.>
PR
<br> ŮJ
EZ
<br> D
<br> P
O
<br> ZO
R
<br> IP
2
2
<br> OM
EZ
<br> EN
PR
<br> ŮM
YS
<br> LO
VO
<br> U
UL
<br> <.>
PR
<br> ŮJ
EZ
<br> D
<br> P
O
<br> ZO
R
<br> IP
2
2
<br> OM
EZ
<br> EN
PR
<br> ŮM
YS
<br> LO
VO
<br> U
UL
<br> <.>
PR
<br> ŮJ
EZ
<br> D
<br> P
O
<br> ZO
R
<br> E
1
3
<br> CH
OD
<br> NÍ
K
<br> UZ
AV
<br> ŘE
N
<br> PŘ
EJ
<br> DĚ
TE
<br> N
A
<br> DR
UH
<br> OU
ST
<br> RA
NU
<br> E
1
3
<br> CH
OD
<br> NÍ
K
<br> UZ
AV
<br> ŘE
N
<br> PŘ
EJ
<br> DĚ
TE
<br> N
A
<br> DR
UH
<br> OU
ST
<br> RA
NU
<br> P
o
d
<br> é
ln
<br> á
u
<br> z
á
<br> v
ě
<br> ra
o
<br> b
o
u
s
tr
<br> a
n
n
<br> ý
m
<br> i
<br> s
m
ě
<br> ro
v
a
c
ím
<br> i
d
e
<br> s
k
a
m
<br> i <.>
O
<br> d
s
tu
<br> p
m
<br> a
x
<.> 1
<br> 0
m
<br> <.>
<br> A15
<br> B20a 30
<br> A
1
5
<br> B
2
0
a
<br> 30
<br> A15
<br> B20a30
<br> A6b
<br> A6b
<br> S
IT
<br> U
A
<br> C
E
<br> D
IO
<br> -
E
<br> T
A
<br> P
A
<br> 4
-
<br> o
p
<br> ra
va
<br> 0
9/
<br> 20
16
<br> M
ě
ří
<br> tk
o
<br> :
1
<br> :5
0
<br> 0
<br> LE
G
<br> EN
D
<br> A
B
<br> A
RE
<br> V
:
<br> St
av
ěn
<br> á
čá
<br> st
<br> Po
st
<br> av
en
<br> á
čá
<br> st
<br> Et
ap
<br> a
4
IP
2
2 O
<br> ME
ZE
<br> N
PR
<br> ŮM
YS
<br> LO
VO
<br> U U
L <.>
<br> PR
ŮJ
<br> EZ
D
<br> PO
ZO
<br> R
<br> IP
2
2
<br> OMEZEN
PRŮMYSLOVOU UL <.>
<br> PRŮJEZD
<br> PO
ZO
<br> R
<br> 50m
<br> 2
0
m
<br> A
1
5E
<br> 7
b
<br> B
2
0
a
<br> 30
<br> Z
4
a
<br> C
4
b
<br> Z
4
a
<br> Z
4
a
<br> Z
4
a
<br> Z
4
a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z
4
a
<br> C
4
b
<br> E
1
3
<br> CH
OD
<br> NÍK
UZ
<br> AV
ŘE
<br> N
<br> PŘ
EJ
<br> DĚ
TE
<br> NA
<br>
DR
UH
<br> OU
ST
<br> RA
NU
<br> E
1
3
<br> CH
OD
<br> NÍ
K U
<br> ZA
VŘ
<br> EN
<br>
PŘ
EJ
<br> DĚ
TE
<br> N
A
<br> DR
UH
<br> OU
ST
<br> RA
NU
<br> A
1
5
<br> E
7
b
<br> C4a
<br> Z5b
<br> C4a
<br> Z5b
<br> E13
CHODNÍK UZAVŘEN
<br> PŘEJDĚTE NA
DRUHOU STRANU
<br> IP
2
2OMEZEN
<br> PRŮ MYSLOVOU UL <.>
PRŮJEZD
<br> P
O
<br> ZO
R
<br> A15
<br> B20a
<br> 30
<br> 8
0
m
<br> IP
2
2
<br> OM
EZ
<br> EN
PR
<br> ŮM
YS
<br> LO
VO
<br> U
UL
<br> <.>
PR
<br> ŮJ
EZ
<br> D
<br> P
O
<br> ZO
R
<br> IP
2
2
<br> OM
EZ
<br> EN
PR
<br> ŮM
YS
<br> LO
VO
<br> U
UL
<br> <.>
PR
<br> ŮJ
EZ
<br> D
<br> P
O
<br> ZO
R
<br> IP
2
2
<br> OM
EZ
<br> EN
PR
<br> ŮM
YS
<br> LO
VO
<br> U
UL
<br> <.>
PR
<br> ŮJ
EZ
<br> D
<br> P
O
<br> ZO
R
<br> E
1
3
<br> CH
OD
<br> NÍ
K
<br> UZ
AV
<br> ŘE
N
<br> PŘ
EJ
<br> DĚ
TE
<br> N
A
<br> DR
UH
<br> OU
ST
<br> RA
NU
<br> E
1
3
<br> CH
OD
<br> NÍ
K
<br> UZ
AV
<br> ŘE
N
<br> PŘ
EJ
<br> DĚ
TE
<br> N
A
<br> DR
UH
<br> OU
ST
<br> RA
NU
<br> P
o
d
<br> é
ln
<br> á
u
<br> z
á
v
ě
ra
<br> o
b
o
<br> u
s
tr
<br> a
n
n
<br> ý
m
<br> i
s
m
ě
<br> ro
v
a
c
ím
<br> i
d
<br> e
s
k
a
m
<br> i <.>
O
<br> d
s
tu
<br> p
m
<br> a
x
<.> 1
<br> 0
m
<br> <.>
<br> A
1
5 B
2
0
a
<br> 30
<br> A15
<br> B20a
30
<br> A15
<br> B20a30
<br> A15
<br> B20a
30
<br> A15
<br> B20a 30
<br> A15
<br> B20a30
<br> A
6
b
<br> A6b
<br> A6b
<br> A6b
<br> A6b
<br> S
IT
<br> U
A
<br> C
E
<br> D
IO
<br> -
E
<br> T
A
<br> P
A
<br> 3
o
<br> p
ra
<br> va
0
<br> 9/
20
<br> 16
M
ě
ří
<br> tk
o
<br> :
1
<br> :5
0
0
<br> LE
G
<br> EN
DA
<br> B
A
<br> R
EV
<br> :
<br> St
av
ěn
<br> á
čá
<br> st
<br> Po
st
<br> av
en
<br> á
čá
<br> st
<br> Et
ap
<br> a
3
Z4a
<br> IP
2
2
<br> OMEZEN
PRŮMYSLOVOU UL <.>
<br> PRŮJEZD
<br> P
O
<br> Z
O
<br> R
IP
<br> 2
2
<br> OM
EZ
<br> EN
PR
ŮM
<br> YS
LO
<br> VO
U
<br> UL
<.>
<br> PR
ŮJ
<br> EZ
D
<br> P
O
<br> Z
O
<br> R
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> C4b
<br> A
1
5
<br> 2
0
m
<br> A
1
5 E
<br> 7
b
<br> B
2
0
a
<br> 30
<br> E
7
b
<br> IP
2
2
<br> OM
EZEN
<br> PRŮM
YSLOVOU UL <.>
<br> PRŮJEZD
<br> P
O
<br> Z
O
<br> R
<br> IP
2
2
<br> OM
EZEN
<br> PRŮM
YSLOVOU UL <.>
<br> PRŮJEZD
<br> P
O
<br> Z
O
<br> R
<br> P
říč
<br> n
á
u
<br> z
á
v
ě
ra
<br> je
d
<br> n
o
<br> s
tra
<br> n
n
ý
m
<br> i s
m
ě
<br> ro
v
a
c
ím
<br> i
<br> d
e
s
k
a
m
<br> i.O
d
s
tu
<br> p
1
<br> -2
m
<br> p
o
d
<br> é
ln
ě
<,> 0
<br>,6
- 1
<br> m
<br>
p
říč
<br> n
ě
<br> <.>
<br> A15
<br> B20a 30
<br> A15
<br> B20a30
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> A6b
<br> A6b
<br> S
IT
<br> U
A
<br> C
E
<br> D
IO
<br> - E
T
<br> A
P
<br> A
2
<br> - o
p
<br> ra
v
<br> a
0
<br> 9
/2
<br> 0
1
6
<br> M
ě
řítk
<br> o
: 1
<br> :5
0
0
<br> L
E
<br> G
E
<br> N
D
<br> A
B
<br> A
R
<br> E
V
<br> :
<br> S
tavěn
<br> á část
<br> P
ostavená část
<br> E
tapa 2
Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> C4b
<br> A15
<br> 40m
<br> B20a30
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> Z4a
<br> A15
<br> B20a30
<br> E13
<br> CHODNÍK UZAVŘEN
PŘEJDĚTE NA DRUHOU STRANU
<br> E
1
<br> 3
CH
<br> OD
NÍK
<br> UZ
AV
<br> ŘE
N
<br> PŘ
EJ
<br> DĚ
TE
<br> N
A
<br> DR
UH
<br> OU
ST
<br> RA
NU
<br> A1
5
<br> B2
0a
<br> 30
<br> Z
4a
<br> C
4b
<br> 5
0
m
<br> 2
0
m
<br> A
1
5 E
<br> 7
b
<br> B
2
0
a
<br> 30
<br> IP
2
2
<br> OMEZEN
PRŮMYSLOVOU UL <.>
<br> PRŮJEZD
<br> PO
ZO
<br> R
<br> 8
0
m
<br> IP
2
2
<br> OM
EZ
<br> EN
PR
ŮM
<br> YS
LO
<br> VO
U U
<br> L <.>
PR
ŮJ
<br> EZ
D
<br> PO
ZO
<br> R
<br> IP
2
2
<br> OMEZEN
PRŮMYSLOVOU UL <.>
<br> PRŮJEZD
<br> P
O
<br> ZO
R
<br> E
1
3
<br> CHODNÍK UZAVŘEN
PŘEJDĚTE NA
<br> DRUHOU STRANU
<br> IP
2
2
<br> OMEZEN
PRŮMYSLOVOU UL <.>
<br> PRŮJEZD
<br> P
O
<br> ZO
R
<br> E
1
3
<br> CHODNÍK UZAVŘEN
PŘEJDĚTE NA
<br> DRUHOU STRANU
<br> P
o
d
<br> é
ln
<br> á
u
<br> z
á
v
ě
ra
<br> o
b
o
<br> u
s
tra
<br> n
n
<br> ý
m
<br> i
s
m
ě
ro
<br> v
a
c
ím
<br> i d
e
s
k
a
m
<br> i.O
d
<br> s
tu
<br> p
m
<br> a
x
<.> 1
<br> 0
m
<br> <.>
<br> O
d
<br> d
ě
<br> le
n
í p
<br> ro
tis
<br> m
ě
rn
<br> ý
c
h
<br>
<br> jíz
d
<br> n
íc
<br> h
p
<br> ru
h
ů
<br> fó
lií <.>
<br> A
1
5
<br> B
2
0
a
<br> 30
<br> A15
<br> B20a 30
<br> A6b
<br> A6b
<br> S
IT
<br> U
A
<br> C
E
<br> D
IO
<br> - E
T
<br> A
P
<br> A
1 - o
<br> p
rava 09/2016
<br> M
ě
řítk
<br> o
: 1
<br> :5
0
<br> 0
<br> LEG
EN
<br> DA
BA
<br> R
EV :
<br> Stavěná část
<br> Postavená část
<br> Etapa 1
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Dopravní informace Stavební informace
Další dokumenty od Město České Budějovice | ||
---|---|---|
14. 07. 2025 | Stanovení přechodné úpravy provozu, České Budějovice 3, J. Š. Baara, zábor parkovacích míst | |
14. 07. 2025 | Stanovení přechodné úpravy provozu České Budějovice 3, ul. tř. 28. října, umístění kontejneru do parkovacího zálivu | |
14. 07. 2025 | Změna č. 3 Územního plánu Sedlec | |
14. 07. 2025 | Povolení stavby - rodinný dům, Malé Chrášťany | |
14. 07. 2025 | Oznámení o uložení daňové písemnosti | |
...a další |