Město Nové Město nad Metují - Veřejná vyhláška, OOP dopravní značení , ÚS

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Nové Město nad Metují.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha 7 ke stažení ZDE (56.28 kB)
002“
<br> W
<br> GW
<br> HIKER!
<br> (I.<.>
<br> —'_'_"'—2i_0
<br> Oblast pohyblivého pracovn ího místa
<br> O
<br> max.800
<br> Schéma C113
<br> Operativní pracovní místo (pohyblivé) <.>
<br> výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na fluorescenčním podkladu <.>
<br> v protisměru shodně
<br> pracovní vozidlo s pojízdnou uzavírkovou tabuli typu II
<br> 1)nebo zařizení předběžné výstrahš XXX ta dy,jestliže pracovní vozidlo není zřetelně viditelné ze vzdálenosti min.200m
<br> vzdálenosti v metrech
<br> POLICIE ČESKÉ REPUB : KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ 115315015
<br>,LOVÉHRAD ' * gšsmafnem WO “WE 547 45 NAÉHŠSEKWRÁT
<br> pm.Bc.XXXXX XXXX
Příloha 6 ke stažení ZDE (114.53 kB)
bbtlLMAlA M&V ULNMNI XMWVNW MIN MINN wav
<br> Schéma 0/7 í ceho-m onou
<br> amalgámÍ pramici! mlsto.Vomv lvullz mlpmhyv
<br> [cdnom amčru ]hdy.Fric.m sum-mmm "' WWII mim ' "“h" vnčlllmllzdnlmpmhu.i
<br> příčná uzávěra Ladmeiramýml smérovaclml deskaml
<br> vymezení jízdního pruhu | dopravnlml knofllky (odatup 0.6-
<br> 1m).lolll nebo barvou dopomčsno
<br> ' W vm- mma :: 4 na.co poděélná ulznřlvěra ;aamanmnný-ml \ mu.<.> mamma! pemza-a m2 odstupmax.20m ! Mm“ “" "mw
<br> pam wu num- mm : mm mm: příčná uzávěra [ednosn'annýml mmmm1 smimvaclmldaakaml „www.—mmm
<br> výnlmžnň “ilia lypu1 na každé smětovacldewe
<br> 1) opakování v pripadá padáme uzávěry delši na! 300 m po
<br> 1) z:;ll'ltzeenl'ss plsdběžné výstrahy
<br> A“ „200 | oovnl
<br> není voz/Mizralalně" vd děr za I vzdalenosti“
<br> výstražné světlo typu 1 nebo znaóka umístěna na | ? _ Immnčnlm podkladu,Í? ___.<.> „m
<br> a „„ vpmtlaměrusbodně „400 vzdálenoouvmm | mmmuvmm
<br> 300m-500m ') mmm " um MMM um výstražné svěua typu 1 nebo Fm: mamma-www.om- značku umístěna na mummwwmuam nunreaoenčnlmpodkladu.dh mmm.Imm mlok o.w: vprolisměmsmdně.a-mtamwamwmmwmu ale nim-hh manu nul-nosil \: moa- Poums ČESKÉ REPUBLIKY KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ POLICIE 5m.OIVÉHRADECKÉHO KRAJE “ťzwsšgmm wvm POLICIE ČESKÉ REPuřggůclE PGE „& XXXXX XXXX Emwmm'i HO KRAJE mw! INSPEKTM DKV-ld !,i \ [ I ] % — „ | Schéma Cl11 i | schéma c/12 © W'mVNWVMMÍW'- JL Opmtlvnlpmaovnímmo.novu— | -.<.>.<.> — | sw ooz výstražné světlo typu 1 neba ' suv znnčki umlulčna nn ' | „_ fluorescencním podkladu.umaaaopmvmmmmy ! vprotisměmahodně (Www-“W) núvňfydupravnlmlkuzeiy [ | (Wm 0.smdopomww) 0 A — o,| pučuáuzavěm „ A odstuppodélně 1—3m ! o | A __ přlčně 0,6-1m A " mm „mm % mmppodélně 1- 3m A 0.8— 1m 83% i.<.>.a,3 3 & podaná uzávěra ' - i v Ě odstupmaxxm “Š Á % podanúuzávčra Š odsmpmax.6m | příčné uzávěra | A odstup podélně 1—3m ___—___ o,mena 0,6-1m ' vyatražné “WWW,“ | pracovni vnzldlo s pojmu-ou umvllkovou tabulí lypu II
<br> POUCIE ČESKÉ REPUBLIKY
<br> má Rem TELSWÍ PO...
Příloha 5 ke stažení ZDE (127.02 kB)
Wurm-amu! mcovmm mís-r umo omac
<br> nz—
<br> a I
<br> Schima Gli
<br> m VJWvMWMUH —100 “Mapam mm :) mnm WWW" m.M: 21 —-—-—200 821- _.w.wmwvmmwm A1: WM =.vyu—Imm
<br> "0 uuu-nm
<br> ilmmnl Dawn! Nm- mul MM- bo Mm
<br> mnm—— __
<br> mumommtmcavmmmmuoom
<br>.POI lClE ČESKÉ REPUBLIKY KHI_\J (& vip
<br> KIA ALo,úerNl uunon
<br> UOI'HAVNÍ lNullEK mHÁT
<br> co “"“ “„ se.nam
<br> 0
<br> oz—
<br> !; |
<br> odn—mnm
<br> WWW:!
<br> Bohému 0/4 WMMMWW "UH-IM mnm nfoůmll MMM '
<br> WWWNM Maul
<br> Maul-William W
<br> Wmtmlubonuwmlwm WMVWW
<br> POLICIE ČESKÉ REPUBUKV KRAJS l':< RED TvíLPo lo CIE KHALOV:H$1AD:.CKH 40 KRAJE územmouao M
<br> IzKTD
<br> po! uc.Dam KUl
<br> LC! CIE; no KHAJLÍ
<br> IIIB “
<br> ELJ
<br> [);—___
<br> T min.2.75.L.<.> „Jas eau—*
<br> Schéma CI3
<br> standardni Primv
<br> smčmvaclmld
<br> 1m) tóulmbo barvou
<br> ___.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> \4___
<br> směmvacfml úsekem 0113th max.20 m
<br> směla/adm dusitan"
<br> směrovaoldssoe
<br> SOOM-Mam
<br> vpmllsměmshod WVM
<br> rlcovnl mino.nlm Ivu.Dv-
<br> pomucnvt nlpfuhy <.>
<br> pum uzávěm ]sdnnsmnýml samu
<br> nddčlanl pmtllmůmýdl jízdních
<br> pluhů podle Intenzlly
<br> zvýralnullclml lml knomky (
<br> podélná uzávěra olzounlrannýml
<br> příčná uzávěra ]sdnnaltanmjml |
<br> světla typu 1 nakažldb
<br> "opakoval" v případě padáme uzávěry delal než 300 m na
<br> výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na Iluoresoenčnlm podkladu <.>
<br> ně
<br> POLICIE ČĚSKÉ REPUBLI
<br> KHAJŽK—
<br> "mTELSřTVÍ POLICIE (Kr.<.> o KRAJE
<br> "JH/n'
<br> m na mmm;mí Br— Dam! KULT
<br> mmm ozmbml mcovulcnm'mmo onnc
<br> | Sabinu- cla
<br> mmm.<.>
<br> WVM
<br> mm:-|| "mul mim.mm vm |wmuucnludalmuh.0»m mama“ nwm MW <.>
<br> MM Inhi- MI XXXX W
<br> memw úlu!
<br> um luhů-' mmm-mw W
<br> MM nm minul-Www! duu
<br> POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY pawa (x—iňsnrraswí POLICIE KHÁLOVÉHGADECKÉHO KRAJE ÚZEMWOHIŠEQRW
<br> “WWO“ po:.mě.nam KUL
Příloha 4 ke stažení ZDE (107.8 kB)
nhl-1.15 “
<br> [PEDD—
<br> l):—
<br> Schéma Bl25.1
<br> Operativní pracovní místo na VWW <.>
<br> výstražnáavěllolypm nebo znacka umlslěna na lluorescenčnlm žlutozeleném
<br> podkladu
<br> ralloml dopravními kužely (výška 0.5m) íupgodelně12mm
<br> 0.61 XXX v případě nepghybllvého praocvnlhomlsls
<br> podélná uzávěra dopravními kužely (výške min.0.5 m) nebo vodícímdeskaml
<br> max.cm XXX v případě nepohyblivého pracovnahomlain
<br> pojízdná uzavírlwvá tabule iypu ll
<br> 1)múže být ve výjimečných pripadech menil (víz kap.6.2.14
<br> 2)v plípedě delšího pracovního místa Hlen! provozu (SSZ,políclsía) nebo Wu!
<br> provozu osobou zaacevavánl vozidel
<br> 3)nsbn zal/zen! pfedběZné výstrahy
<br> va
<br> POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY HMGKÉ nr.DITEIS'IVÍ FOLíCíE KRÁLOVÉHRADECKÉHO
<br> (l
<br> OPUS — BWV
<br> M50
<br> ro
<br> Schéma BIZ5.3
<br> Operativnl pracovní místo na vnitřním Jízdnlm pruhu vleopfuhovůvozovky <.>
<br> příčné uzávěra iron-ll dopravními mwyWýškaasm) odstup podélně 1-2m příčně 0.8- 1m XXX v případě nepohyblivého pmdovníhomím
<br> podélná uzivim dopravními kužely (výb ke XXX X.X m) nebo ímldeskaml
<br> odeiupmex mex.|n€ XXX v pl'ímpadě nepohybllvóho pracovna
<br> pojízdná uzevírkové tabule lypu ll
<br> "nebo zařízen! předběžné výatmhy
<br> vamm
<br> POUCIE ČESKÉ REPUBLIKY KFiMsKÉ ŘEDITE asn/l POLiCIE KRÁLOVEHrhADECKEHo KRAJE
<br> ÚZEMNIOD 00mm! MŽPEORKTDHM NAD-DD
<br> 54145 por,XXX XXXXX KUL
<br> XX—
<br> XX—
<br> Schéma BIZSJ
<br> Operativní pracovní míllo na vnillím jízdním pruhu vícnpruiwvóvokay <.>
<br> pl'lěná uzávěrem dopravními kužely (vým 0.5 m) odsíup podélně 1 - 2 m
<br> příčně 0,8 —1m; XXX v pl'lpede nepohyblivého pmoovnlmmlsia
<br> odélná uzávěra dopravními y(výška min.0.6 m) nebo vodleřmldeakaml odmpmax XXX v případě nepohyblivého oovnáhom
<br> pojízdná uzavírkavá íabule lypu ||
<br> 1)nebo zařlzenl předběžné výstrahy
<br> „!&va
<br> POLICIF ČESKÉ REFU?íši(lš1VJCIE
<br> mam KnÁlo ' ŘADEOKÉI- lO KRAJE “Zima—'( 0030“
<br> DW
<br> vnlmsmidonn 5“ “MT...
Příloha 3 ke stažení ZDE (117.8 kB)
001'08'
<br> Schéma BI10
<br> Standardní pracovní mmo.Venom | víaojlzdnlrnl pruhyv jndnum miru jízdy.Frána na vnějším jízdním pruhu.zubní jhdnmapmhuvprouomiru <.>
<br> výslmžnésvěthlypm nebo značka umístěna na fluorescenčnlm žlutozeleném Mkjadu.kuusnrěru
<br> příčná uzávěra směrovaclml deskami
<br> vymezení jízdního pruhu dopravním knaíilky odstup 0.3- 1.0 rn).fblll na o barvou doporučeno
<br> podélné uzávěry jednostranným! lmčrovaclmldeskarru odslup max.10 m
<br> příčná uzávěra jedinoslrannýml
<br> aměrov
<br> odstup podélně 1- m2rn
<br> výmzn'gmcšua „o;-11 m každé 8 ll na
<br> arnčrwacldosoe
<br> „může být ve výlimačnýclr pripadech menší (viz kap.mz;
<br> z) v případě směrově rozdělené komun Ikona umIBlpra obou shinách/lzdnlhopásupa
<br> mnm
<br> POUCIE ČESKÉ REPUBLIKY KRAJSKÉ hmmm.'rví POLICIE » KRAr.GVÉHRADECKÉHO KRAJE ÚZEMNl ODBOR
<br> V ÍINBPEK mm “M T
<br> V'" [jr—„ Dav
<br> Schéma Bl14.2
<br> standardníprucovnlmísb v proatoru minutky <.>
<br> vedení pmvozu (užllíznaěak C.G 4 a až & C4 a) závisl na konkrójnlm umlatěnl pracovním: míala v prostoru dnů se pro určitý uměrzňzuje objlňdka
<br> příčné uzávěry zabranou mlnlrnšlněavýsjražrá světla typu 1
<br> výsuažnéavěuotypm
<br> nebo značka umístěna na "uorascenčnlm žlutozeleném podkladu.u ostatních vjezdů shodně
<br> "minimalni Bířka se zjišťuje pomocívíabným krlvek
<br> Pozn.: Pro usměmění provozu v prostoru křižovatky lze užíj směrovacích desek (6.248 až 6.Z4c) dla konkrétní altuaca
<br> mimvmnm
<br> POLICIEÉŠEQKIÉ REFUBUKY 'T
<br> KRA—l$l KRÁL avg IH <,>
<br> er.sw! POLjGIE \DECKL HO KRAJE
<br> ÚZEMNí 335? DOPRAVN 5 w 45 Manon „na “ LT
<br> |) \mu 70-111! ')
<br> MI 400-154:
<br> ] umim jízdy.Princ na
<br> Schéma BI11
<br> Standardní pracovní mino.Vazovka.vlna jlaínímí pruhy v
<br> ldnnm vnitřních jízdních pruzích <.>
<br> příčná uzávěra jednostranný/ml arněravacímlde aka nástup podblně 1- 2m Ičně 0.6-1 rn výstražná světla Iypu 1 na každé aměrwmldewe
<br> podélné uzávěry jednasírannýml směmvmlmldeakani odehr...
Příloha 2 ke stažení ZDE (119.08 kB)
FOB— tm |
<br> ' upa-:;
<br> 60-70
<br> Schéma 815.1
<br> Standardní pracovní mllto.mnm vozovlw nn jodon jízdní pru <.>
<br> výstražná světía typu 1 naboutačkaumíslšna na fluorescenčním žlutozeleném podkladu.v protlsmétu shodně
<br> příčná uzávěrambranou mlnImAInb 3 výstražná světla typu 1
<br> podélná uzávěra oboustranným směrovacímldeskaml odsurp max.10 m
<br> příčná uzávěra jitilnosuannýmí amérovaulm Ideskam odstup podélně 1—2m
<br> příčně 0.6-1 m výstražná světla typu 1 na každé : vacldesce
<br> „múza být ve vyjímečných
<br> plípadzech menší (víz kap.6.1.2.j
<br> 2) uuu dopravn/ch značek &
<br> Mnopm vll/oh zařízen! V případě
<br> souběžných parkovacích
<br> na a/nsbo stezek pípa/20 cyklistypadís mnamaí 8/18
<br> vam
<br> POLICIE CES KF mu usná "
<br> KRÁLO WÉHD'O & “M$“ VNIINSFOEKWDRÁT
<br> 547 Was
<br> LIKY FM:/IL| FDLIGIE.)KHAJE
<br> V'.r.M Dam Kl
<br> /
<br> v;
<br> A.<.>.<.>
<br> mim
<br> 3060
<br> 50-70
<br> Schéma BIT
<br> standardní pracovní mlnto upmtíod vozovky <.>
<br> výslražnásvbtíolypm nebo značka umístěna na fluorescenčním Zlumeleném podkladu.vast
<br> příčné uzávěry jednostranným! smětovacímídeskaml odstup zadání 1- 2m
<br> 0.6-1 m výntražná Mila typu 1 na každé amámvecídesm
<br> álná uzávěry jednostranným! směmvacímldoska odstuprnax.10m
<br> munte být ve výjimečných Žfípzafech man!! (víz kap <.>
<br> mamuvmsuecn
<br> POUCIE čes
<br> ÚZEMNÍ ODBOR
<br> Domvuí mar: arvor-ur
<br>.J
<br> REFU
<br> HRAD=CKÉHO KRAJE
<br> MZV ““ta
<br> mi —
<br> *f*—%
<br> p—O
<br> MSG
<br> 5-10
<br> 30-50
<br> Schéma Bl5.2
<br> Standardní pracovní míltu <.>
<br> lhaní volavky nn jaa-n jízdní
<br> pruh.v príp.“ úpravy
<br> phríností v jízdě dopravním! značkami <.>
<br> výstražná světlo typu 1 nebo mara umístěn na ííuormnčním žluínzelenám podkladu.v pmusměru studně
<br> příčné uzávěra zábranou mínlmálněavýstraznáavětla typu 1
<br> podélná uzávěra oboustranným wěrnvanímldeakaml odstupmtom
<br> príma uzávěra jednostranným směmvsclmí daslraml 1 -2m
<br> příčně o.s-1 m vý...
Příloha 1 ke stažení ZDE (117.45 kB)
Schéma BI1 ;
<br> Standardní pracovní mím na poumní tmmuníkacl.malým doprovnímmížoním.a
<br> &
<br> “Tab.!
<br> _ emm— ; t
<br> příčná uzávěra Wmýml
<br> aměmvacínucliagknrql 2 odst: n - rn p % 0,6 - 1 m podélná uzávěra obouatrannýml Ě gd.dolml fomml lup m m Ě % měj ' ona uzávěra jednostranným p:'lrlušrovaoírnld deskaml odstup podélně 1- 2 m Míšně D.3- 1 m v výstražná světla typu 1 na každé ; směrovací desne \
<br> užít! dofravnlch značek a dopravna Il zal/zen! vpllpadě souběžných parkovat/ch pruhů.vyhnán/kn a/nabo stezek pro cyklisty podle schémata/163
<br> bwin.\n Mi
<br> vzdátenoatl v metrech
<br> POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY KRAJ-“fl É nennasrví POLICIE DADECKEHO KRAJE
<br> Schéma Bla
<br> Standardní pracovní míno zúzmílízdnltlo pruhu <.>
<br> Mob
<br> Lun-10h“
<br> podéína navěra oboustranným oměrovaoímldaakaml odmpmax.10m
<br> příčná uzávěra ;adno-eírannýmí snůmvacíml doska ml odstup podélně 1- 2m
<br> ěni 0.61m výstražná světla typu 1 na každé směmvacldeaoe
<br> 1)u2lll dopravních značek a dopravních zarizeni v případě souběžných parkovoc/oh
<br> a.chodníků a/nsbo slezsk plocyidlatypodlsacnémalB/í
<br> WWW:,'
<br> nvm (; [
<br> výstražné avbtto typu 1 neboznačka umístěna na íluoraaoančním žlutozeleném podkladu.v protisměru shodně
<br> 50-70 MBR
<br> vzdálenou“ v metrem
<br> CIE ČESKÉ REPUBIJKY 52ka nELSTVí Poume
<br> L scxéno umu E\AHÍ (JIUBOR ÚZ
<br> WAanAclngn WIMMMKU <.>
<br> “075 maca-
<br> “Ut.—'o!
<br> “tu!-l -í
<br> mtn.T2.75 "
<br> Noa
<br> _— v.<.>.; tom
<br> Schéma BIZ
<br> standardní pracovní vní-to na pozemní komunikací.malým dopravním zatíhním.Zůžonl vozovky na lodmllzdní pruh <.>
<br> příčná uzávěra zébranou núntrnatněsvýaualnásvěílatypu1
<br> podélná uzávěva obou-cuannyml oměrovaolmídoukaml adam pmaxAOm
<br> podélné uzávěra zábradlím na Shaman mlaltezkypmoyk laty
<br> příčná uzávěra zábranou mlnílnálněavýotrdnasvětlatypu1
<br> 1) může byl ve vý/Imebných pripadech menil (v/z kap.uz)
<br> 2) uzit! dopravn/ch značek :: dopra vnlcn zařízen! vpflpadě ...
Opatření ke stažení ZDE (169.11 kB)
Tel.: +420 491 419 611 / Fax: +420 491 419 623 IČO: 00272876
E-mail: posta@novemestonm.cz DIČ: CZ00272876
Datová schránka: qgfbxi4 Komerční banka,a.s <.>
www.novemestonm.cz č.ú.: 19-927551/0100
<br> Městský úřad Nové Město nad Metují
Odbor správní
Oddělení dopravy a silničního hospodářství
náměstí Republiky 6
549 01 Nové Město nad Metují
<br> Váš dopis značky/ze dne Naše značka Vyřizuje/linka Nové Město nad Metují
NMNM/38208/2021/ODSH/TriR/2 R.Tříska/676 10.12.2021
<br> triska@novemestonm.cz
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> Opatření obecné povahy - přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích
<br> Městský úřad Nové Město nad Metují,Odbor správní,Oddělení dopravy a silničního hospodářství <,>
(dále jen „správní orgán“),jako příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností,pro místní
a přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích na silnici II.a III.třídy,místní komunikaci
a veřejně přístupné účelové komunikaci a užití zařízení pro provozní informace na silnici II.a III <.>
třídy,místní komunikaci a veřejně přístupné účelové komunikaci,podle § 124 odst.6 zákona
č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon
o silničním provozu),ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním provozu“) <,>
na základě žádosti společnosti ÚDRŽBA SILNIC Královéhradeckého kraje a.s <.>,IČO 27502988 <,>
Kutnohorská 59/23,500 04 Hradec Králové - Plačice,čj.: NMNM/38208/2021/ODSH/TriR/1,ze dne
9.prosince 2021,o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích,písemného
vyjádření Policie ČR,Krajského ředitelství policie Královéhradeckého kraje,územního odboru
Náchod,dopravního inspektorátu,čj.: KRPH-111264/ČJ-2021-050506,ze dne 6.prosince 2021 <,>
v souladu s ustanovením § 77 odst.1 písm.c) zákona o silničním provozu a v souladu s § 171
zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řád“)
<br> stanovuje
<br> přechodnou úpravu provozu na silnicích II.a III.třídy v rámci správního o...

Načteno

edesky.cz/d/5040149

Meta

Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Dopravní informace   Veřejná vyhláška  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Nové Město nad Metují
17. 12. 2025
17. 12. 2025
17. 12. 2025
17. 12. 2025
17. 12. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Nové Město nad Metují      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz