Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
<br>
O Z N Á M E N Í
<br> o vyhlášení výběrového řízení č.082/2016
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
<br> vedoucí referátu pro sociální integraci
<br> s místem výkonu práce: Oddělení sociální kurátoři,Odbor sociální péče
<br>
<br> Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
<br> o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Řídí Referát pro sociální integraci.Spolupodílí se na organizačním,odborném a metodickém
<br> vedení pracoviště podle pokynů vedoucího oddělení.Zajišťuje ve spolupráci s vedoucím
<br> oddělení přípravu a realizaci projektu Housing first (zabydlování osamělých lidí bez domova)
<br> podle průběhu procesu KPSVL a podle výstupů Strategického plánu sociálního začleňování
<br> města Brna a v návaznosti na hlavní činnost oddělení.Koordinuje jednotlivé činnosti <,>
<br> společně s vedoucím oddělení jedná jménem pracoviště a zajišťuje organizační i odbornou
<br> stránku realizace projektu.Při realizaci projektu spolupracuje s Oddělením sociální prevence
<br> pro mladistvé a mladé dospělé OSP.Provádí samostatný výkon náročných specializovaných
<br> agend v péči o občany v nepříznivé sociální situaci.Provádí odborné činnosti v zařízení
<br> služeb sociální intervence (azylové domy,…).Zajišťuje sociálně-právní poradenství <.>
<br> Poskytuje soustavnou sociální pomoc v přímém styku s občany,kteří se dostali do nepříznivé
<br> či krizové sociální situace.Realizuje terénní sociální práci a provádí sociální šetření,realizuje
<br> tzv.kontinuální sociální práci s klienty během výkonu trestu odnětí svobody.Provádí sociální
<br> depistáž (šetření v terénu),kdy vyhledává osoby v nepříznivé situaci a monitoruje osoby
<br> ohrožené sociálním vyloučením soustřeďující se na území města <.>
<br> Bližší informace o druhu práce podá: Mgr.XXXXXXXX XXXXXX – tel.: XXX XXX XXX
<br> ptacek.ladislav@brno.cz
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 10 – platový tarif od 16.440,- +
<br> příplatky dle nařízení vlády) <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
<br> • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením na sociální
<br> oblast splňující požadavky dle zákona č.108/2006 Sb <.>,o sociálních službách,ve znění
<br> pozdějších předpisů <,>
<br> • znalost předpisů vztahujících se k sociální oblasti:
<br> zákon č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů <,>
zákon č.108/2006 Sb <.>,o sociální službách,ve znění pozdějších předpisů <,>
zákon č.111/2006 Sb <.>,o pomoci v hmotné nouzi,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> • schopnost jednat s lidmi,profesní a lidská zralost,schopnost práce pod supervizí <,>
<br> • frustrační tolerance,schopnost zvládat konflikty,zátěžové a krizové situace <,>
<br> • znalost uživatelské práce na PC – Word,Internet <.>
<br> Dále výhodou:
<br> • praxe v sociální oblasti,nejlépe při práci s osobami v nepříznivé sociální situaci,které jsou
<br> ohroženými sociálním vyloučením <,>
<br> • zkouška zvláštní odborné způsobilosti v sociálních službách (povinnost složit zkoušku
<br> v termínu do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru) <,>
<br>
<br> • řidičský průkaz skupiny B <,>
<br> • krátkodobé nebo střednědobé výcviky v oblasti poradenské práce s klientem <,>
<br> • znalost některého neslovanského jazyka (angličtina,němčina,francouzština) <.>
<br>
<br> Termín nástupu: po ukončení výběrového řízení
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/sociálního pracovníka
<br> stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.a § 110 zákona č.108/2006 Sb.jsou:
<br> - státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
- věk minimálně 18 let <,>
- způsobilost k právním úkonům,bezúhonnost,zdravotní způsobilost a odborná způsobilost <,>
Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
<br> a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> - strukturovaný životopis <,>
<br> - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka
*)
<br> <,>
<br> - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka
*) <,>
<br> - posudek o zdravotní způsobilosti k výkonu povolání sociálního pracovníka ne starší než ...
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
16. 09. 2025 | Veřejná vyhláška, OOP, stanovení PDZ - Kounicova IV (rekonstrukce vodovodu = oprava chodníku) | |
16. 09. 2025 | Veřejná vyhláška stanovení PDZ - Veslařská 206 | |
16. 09. 2025 | Veřejná vyhláška stanovení PDZ - Stará | |
16. 09. 2025 | ŽP/22282/25/HPS | |
16. 09. 2025 | Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu na MKIII.tř.,ul.Lomená a Pompova, Brno | |
...a další |