Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Planá nad Lužnicí.
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
<br> ve smyslu 5 6 v návaznosti na 5 18 odst.5 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v platném znění (dále jen zákon)
<br> pro zakázku malého rozsahu na stavební práce:
<br> „Oprava ulice Soukenická v Plané nad Lužnicí“
<br> Zadavatel veřejné zakázky:
<br> Město Planá nad Lužnicí
<br> se sídlem: Zákostelní 720,1391 11 Planá nad Lužnicí zastoupený Ing.Jiřím Simánkem,starostou
<br> Srpen 2016
<br> Zadávací dokumentace k veřejné zakázce
<br> Oprava LLice Soukenická v Plané nad Lužnicí
<br> Obsah zadávací dokumentace (dále jen ZD)
<br> |.Základní údaje o zadavateli.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3 II.Předmět veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3 |||.Místo plnění zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4 IV.Doba plnění zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4 V.Požadavky na prokázání kvalifikace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4 VI.Seznam subdodavatelů.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6 V".Způsob zpracování nabídkové ceny.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7 VIII.Obchodní podmínky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8 IX.Způsob hodnocení nabídek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 8 X.Lhůta a způsob podání a zpracování nabídek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 9 XI.Zadávací lhůta.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10 Xll.Další informace — dotazy,konzultace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10 XIII.Uzavření smlouvy.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 10 XIV.Další podmínky,vyhrazená práva zadavatele,závěrečná ustanovení.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.11
<br> Přílohy ZD v elektronické podobě:
<br> Příloha č.1 Titulní list (krycí list) nabídky
<br> Příloha č.2 Vzor čestného prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů ve smyslu 5 53 zákona
<br> Příloha č.3 Soupis prací,dodávek a služeb (dále jen položkový rozpočet)
<br> Příloha č.4 Závazný text návrhu smlouvy o dílo
<br> Příloha č.5 Formulář pro uvedení přehledu subdodavatelů
<br> Příloha č.6 Projektová dokumentace zpracovaná lng.Pavlem Doušou,Projektovou a inženýrskou kanceláří,se sídlem: Luční 335,390 03 Tábor,ČKAIT — č.autorizace 0100028
<br> Preambule
<br> Tato zadávací dokumentace slouží jako podklad pro vypracování nabídek uchazečů v rámci poptávkového řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu <.>
<br> Poptávkové řízení je vypsáno vsouladu s 5 6 vnávaznosti na 5 18 odst.5 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v platném znění (dále XXX XXXXX či ZVZ) <.>
<br> Zadávací dokumentace k veřejné zakázce
<br> Oprava ulice Soukenická v Plané nad Lužnicí
<br> ZÁKLADNÍ ÚDAJE o ZADAVATIÉ
<br> Název zadavatele: Město Planá nad Lužnicí
<br> Svídlo: Zákostelní 720,391 11 Planá nad Lužnicí lC: 00252654 Tel.: 381 291 167
<br> Kontaktní osoby zadavatele:
<br> Osobou oprávněnou kprovádění právních úkonů ve věci předmětné zakázky je Ing.XXXX XXXXXXX,starosta <.>
<br> Kontaktní osobou ve věcech technického charakteru je Ing.XXXXX XXXXX,stavební referent MěÚ Planá nad Lužnicí,tel.: 731 677 205,e-mail: marik©plananl.cz <.>
<br> Poradce zadavatele — organiz...
Město Planá nad Lužnicí
<br> se sídlem: Zákostelní 720,391 11 Planá nad Lužnicí zastoupený lng.Jiřím Šimánkem,starostou
<br> Výzva k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace v rámci zakázky malého rozsahu:
<br> Vážený dodavateli,vyzýváme Vás k podání nabídky a k prokázání splnění kvalifikace v rámci zakázky malého rozsahu:
<br> „ Oprava ulice Soukenická v Plané nad Lužnicí “
<br> Předmětem plnění veřejné zakázky je oprava místní obslužné komunikace ulice Soukenické v Plané nad Lužnicí s následujícím uspořádáním uličního prostoru:
<br> Šířka uličního profilu 10 m
<br> Šířka obousměrné vozovky 3,4 — 5,3 m
<br> Povrch vozovky je tvořen asfaltovou penetraci,po stranách se nachází nezpevněná krajnice,otevřený příkop nebo zelené pásy <.>
<br> Podrobně je předmět plnění včetně dalších podmínek popsán vzadávací dokumentaci a jejich přílohách <.>
<br> Poptávkové řízení je vypsáno v souladu s 5 6 v návaznosti na 5 18 odst.5 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v platném znění (dále XXX XXXXX či ZVZ) <.>
<br> Klasifikace předmětu veřejné zakázky: Stavební úpravy pro komunikace CPV: 45233100-0
<br> Předpokládaná cena předmětu zakázky: Předpokládaná cena předmětu veřejné zakázky činí cca 1,4 mil.Kč bez DPH <.>
<br> Doba plnění zakázky:
<br> Uzavření smlouvy na realizaci díla — po ukončení poptávkového řízení a schválení výsledku v příslušném orgánu města (RM či ZM) — předpoklad září 2016
<br> Zakázka bude ukončena,tzn.předána do 1 měsíce od protokolárního předání staveniště dodavateli <.>
<br> Místo plnění zakázky: K.ú.Planá nad Lužnicí (721336) <.>
<br> Způsob hodnocení nabídek:
<br> Všechny v řádné lhůtě doručené nabídky,které budou podány kvalifikovanými dodavateli a budou zpracovány v souladu se zadávacími podmínkami,budou posouzeny a hodnoceny <.>
<br> Hodnocení nabídek bude provedeno podle jediného hodnotícího kritéria,kterým je nejnižší nabídková XXXX XXX DPH.Nabídky budou hodnoceny tak,že podle výše nabídkové ceny bez DPH
<br> uvvl
<br> nabídkovou cenou <.>
<br> Podmínkou účasti v zadávacím řízení je prokázání kvalifikace v rozsahu požadovaném zadavatelem.Předmět zakázky,požadavky na prokázání kvalifikace a další informace jsou podrobně vymezeny v zadávací dokumentaci a jejich přílohách <.>
<br> Zadávací dokumentace (ZD) s přílohami (1-6) je v kompletní elektronické podobě zveřejněna na profilu zadavatele: http:!fwwwvhodne—uverejneni.czřprofilf00252654 <.>
<br> Pokud bude zájemce požadovat doplňující informace nebo vysvětlení,zašle své dotazy e-mailem na adresu poradce zadavatele: XXXXXXXX XXXXX,Okružní XXX,XXX XX Planá nad Lužnicí - Strkov,e-mail: michaela.pilna©email.cz,tel.: 606 057 898.Dotazy musí být doručeny na adresu poradce zadavatele nejpozději 4 pracovní den před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Odpovědi na dotazy budou zaslány písemně (e-mailem) vždy všem známým zájemcům a zveřejněny stejným způsobem,jakým byla uveřejněna výzva k podání nabídek a Zadávací dokumentace (na ÚD či Profilu zadavatele) <.>
<br> Organizovaná prohlídka místa plnění se nekoná,místo je volně přístupné <.>
<br> Lhůta pro podání nabídek končí dnem 07.09.2016 v 09:00 hodin <.>
<br> Místem pro podání nabídky je adresa zadavatele: Město Planá nad Lužnicí,Zákostelní 720,391 11 Planá nad Lužnicí.Nabídky je možno podat po předchozí telefonické dohodě se slečnou Lucií Včelákovou,tel.: 381 291 167,nebo osobně v pracovních dnech v úředních hodinách nebo zaslat na výše uvedenou adresu tak,aby nabídky byly doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabídek.Nabídky podané po uplynutí lhůty pro podání nabídek se neotevírají,pozdní podání nabídky oznámí zadavatel bezodkladně příslušnému uchazeči <.>
<br> Nabídka bude podána v českém jazyce <.>
<br> Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek.Zadávací lhůta činí 60 kalendářních dní <.>
<br> Za předloženou nabídku předem děkujeme <.>
<br> Planá nad Lužnicí,dne: 25.08.2016
<br> Za zadavatele:
<br> Ing.XXXX XXXXXXX,starosta města
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Planá nad Lužnicí | ||
---|---|---|
06. 01. 2025 | 14. ZM konané dne 18.12.2024 | |
03. 01. 2025 | Opatření obecné povahy - Stanovení místní úpravy provozu veřejnou vyhláškou | |
03. 01. 2025 | Opatření obecné povahy - Stanovení místní úpravy provozu veřejnou vyhláškou | |
02. 01. 2025 | Aukční vyhláška č. CTA/147A/2024 | |
01. 01. 2025 | Střednědobý výhled rozpočtu na rok 2025-2029 | |
...a další |