Město Sokolov - VŘ na vedoucí/ho odboru kanceláře tajemníka Městského úřadu Sokolov

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Sokolov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VŘ na vedoucí/ho odboru kanceláře tajemníka Městského úřadu Sokolov

MĚSTO SOKOLOV
<br> Městský úřad Sokolov
<br> Rokycanova 1929,356 01 Sokolov
<br> Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
<br> Tajemnice Městského úřadu Sokolov vyhlašuje podle § 7 odst.3 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
o úřednících“) <,>
<br> výběrové řízení
na obsazení místa vedoucí/ho odboru kanceláře tajemníka Městského úřadu Sokolov <.>
<br> Druh práce: správa podatelny,spisové služby a archivu Městského úřadu Sokolov,provádění vidimace a
legalizace,obsluha asistovaného místa veřejné správy,správa,provoz a evidence výpočetní
techniky Městského úřadu Sokolov a Městské policie Sokolov a podpora jejích uživatelů <,>
správa internetových stránek města Sokolov,správa grantového systému města Sokolov <,>
organizační zabezpečení jednání volených orgánů města Sokolov,příprava a organizace voleb
a referend <.>
<br> Místo výkonu práce: Sokolov
<br> Platové zařazení: 12.platová třída
<br> Trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou
<br> Den nástupu do práce: dle dohody
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 odst.1 zákona o úřednících
1.uchazeč musí být fyzickou osobou,která
<br> - je státním občanem ČR,nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR <,>
- dosáhla věku 18 let <,>
- je způsobilá k právním úkonům <,>
- je bezúhonná <,>
- ovládá jednací jazyk <,>
<br> 2.vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v
bakalářském studijním programu <,>
<br> 3.splnění podmínek dle § 2 zákona č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro
výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky <,>
České republiky a Slovenské republiky,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „lustrační zákon“) <.>
<br> Povinnost pod bodem 3.se nevztahuje na uchazeče narozené po 1.prosinci 1971 <.>
<br> Požadavky na uchazeče
1.ukončené vysokoškolské vzdělání ve studijním oboru ekonomického,technického,nebo
<br> veřejnosprávního zaměření <,>
2.znalost souvisejících právních předpisů,zejména zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení);
<br> zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů; obé ve znění pozdějších
předpisů <,>
<br> 3.zkušenost s vedením zaměstnanců alespoň pět let <,>
4.dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office,internet) <.>
<br> Výhodou je
1.znalost souvisejících právních předpisů,zejména zákona č.215/2004 Sb <.>,o úpravě některých vztahů v
<br> oblasti veřejné podpory a o změně zákona o podpoře výzkumu a vývoje; zákona č.499/2004 Sb.<,>
o archivnictví a spisové službě; zákona č.491/2001 Sb <.>,o volbách do zastupitelstev obcí a o změně
některých zákonů; zákona č.130/2000 Sb <.>,o volbách do zastupitelstev krajů a o změně některých
zákonů; zákona č.247/1995 Sb <.>,o volbách do Parlamentu České republiky; vše ve znění pozdějších
předpisů;
<br>
<br> 2.praxe ve veřejné správě <,>
3.praxe ve vedení veřejných rozpočtů <,>
4.praxe v oblasti poskytování dotací z veřejných rozpočtů <,>
5.praxe ve správě a provozu informačních a komunikačních technologií <,>
6.praxe v přípravě a organizaci voleb <,>
7.řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) <.>
<br> Uchazeč podá písemnou přihlášku,která musí podle 7 odst.4 zákona o úřednících obsahovat
1.jméno,příjmení a titul uchazeče <,>
2.datum a místo narození uchazeče <,>
3.státní příslušnost uchazeče <,>
4.místo trvalého pobytu uchazeče <,>
5.číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana a
6.datum a podpis uchazeče <.>
<br> V přihlášce uchazeč dále uvede
1.název pozice,na níž se hlásí <,>
2.telefonický kontakt a
3.doručovací adresu,je-li odlišná od adresy trvalého pobytu <,>
4.datum možného nástupu do pracovního poměru <.>
<br> K přihlášce uchazeč připojí
1.životopis,ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a
<br> dovednostech týkajících se správních činností,zejména těch,uvedených v oddíle „Požadavky na
uchazeče“ a „Výhodou je“ <,>
<br> 2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad
osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává <,>
doloží se bezúhonnost čestným prohlášením <,>
<br> 3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <,>
4.ověřenou kopii dokladu osvědčujícím absolvované státní závěrečné zkoušky <,>
5.kopii osvědčení o úspěšném vykonání zkoušky potřebných znalostí na úseku voleb <,>
6.osvědčení dokládající skutečnosti uvedené v § 2 odst.1 písm.a) a b) lustračního zákona (tzv.lustrační
<br> osvědčení) nebo jeho ověřenou kopii a
7.čestné prohlášení dokládající skutečnosti uvedené v § 2 odst.1 písm.d) až h) lustračního zákona <.>
<br> Osvědčení ani čestné prohlášení dle bodů 6.a 7.nedokládá uchazeč narozený po 1.prosinci 1971 <.>
<br> Místo a způsob podání přihlášky
<br> Přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálc...

Načteno

edesky.cz/d/493673

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Sokolov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz