Liberecký kraj - Výběrové řízení na místo finanční a projektový manažer/manažerka projektu "Smart akcelerátor Libereckého kraje" odboru regionálního rozvoje a evropských projektů Krajského úřadu Libereckého kraje

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Liberecký kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VR_financni_manazer_SMART.pdf

Ředitel
územních
<br> Krajský úřad Libereckého kraje
U Jezu 642/2a • 461 80 Liberec 2 • tel.: + 420 485 226 111 • fax: + 420 485 226 362
e-mail: podatelna@kraj-lbc.cz • www.kraj-lbc.cz • IČ: 70891508 • DIČ: CZ70891508
Datová schránka: c5kbvkw
<br> Krajský úřad Libereckého kraje
<br> odbor kancelář ředitele
<br> Krajského úřadu Libereckého kraje vyhlašuje dle zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
samosprávných celků a o změně některých zákonů,výběrové řízení na obsazení
<br> pracovního místa:
<br> FINANČNÍ A PROJEKTOVÝ MANAŽER/MANAŽERKA PROJEKTU
„SMART AKCELERÁTOR LIBERECKÉHO KRAJE“
<br> ODDĚLENÍ ROZVOJOVÝCH KONCEPCÍ
ODBORU REGIONÁLNÍHO ROZVOJE A EVROPSKÝCH PROJEKTŮ
<br> Krajského úřadu Libereckého kraje
<br> Místo výkonu práce: Liberecký kraj - Krajský úřad Libereckého kraje
Platové zařazení: 11.platová třída (zákon č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce a nařízení vlády
č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)
Charakteristika vykonávané činnosti:
 zajištění finančního a projektového řízení projektu „Smart akcelerátor Libereckého kraje“
<br> (dále SA LK)
 spolupráce při přípravě monitorovacích zpráv,zpracování žádostí o platbu a žádostí o
<br> změnu v projektu
 zajištění aktivit SA LK s vazbou na rozpočet kraje a rozpočtové výhledy
 spolupráce při kontrolách a auditech SA LK
 zajištění vedení oddělené účetní evidence SA LK ze strany kraje jako příjemce
 zajištění evidence majetku,bude-li v rámci SA LK pořizován,a inventur
 zpracování finančních plánů pro RIS3 aktivity
 příprava rozpočtu pro RIS3 aktivity na jednotlivé roky
 spolupráce při zajištění výběrových řízeních realizovaných v rámci aktivit projektu
 spolupráce při přípravě materiálů k projednání v radě a zastupitelstvu kraje
 koordinace administrativní a formální stránky aktivit projektu
 zajištění povinné publicity projektu
 kontrola dosažení cílů projektu a plnění indikátorů
 komunikace s týmem SALK a řídícím orgánem OP VVV
<br> Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
 státní občan ČR,popř.fyzická osoba,která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý
<br> pobyt dle § 65 a násl.zákona č.326/1999 Sb <.>,o pobytu cizinců na území České republiky
 dosažení věku 18 let
 způsobilost k právním úkonům
 bezúhonnost
 ovládání českého jazyka
<br> Kvalifikační předpoklady:
 vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
<br> Jiné požadavky:
 dobrá znalost práce s výpočetní technikou (Windows,Office,Internet)
 zkušenosti s finančním a projektovým řízením projektů financovaných z fondů EU
 schopnost analyticky a koncepčně myslet
 schopnost týmové spolupráce
 jazyková způsobilost v anglickém jazyce výhodou
 praxe ve veřejné správě výhodou
 zkušenost s administrací operačních programů výhodou
 samostatnost,flexibilita a kreativita
<br>
<br> vysoké pracovní
řidičský
<br> Krajský úřad Libereckého kraje v roce 2012 úspěšně absolvoval audit Rovné příležitosti
2
<br>  nasazení
 průkaz skupiny B výhodou
<br> Uchazeči předloží písemnou přihlášku,která musí obsahovat tyto náležitosti:
 přesné označení výběrového řízení
 jméno,příjmení a titul uchazeče
 datum a místo narození uchazeče
 státní příslušnost uchazeče
 místo trvalého pobytu uchazeče
 číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana
 datum a podpis uchazeče
<br> Výčet dokladů,které zájemce připojí k přihlášce:
 strukturovaný životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o
<br> odborných znalostech,dovednostech a kompetencích
 osobní dotazník včetně fotografie (tiskopis je k dispozici na webových stránkách
<br> Libereckého kraje nebo je možno si ho vyzvednout na personálním oddělení,příp <.>
v podatelně krajského úřadu,nebo si vyžádat elektronické zaslání)
<br>  výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
 ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
 motivační dopis
<br> Pracovní poměr: na dobu určitou do 31.12.2019 (po dobu realizace projektu)
Předpokládaný termín nástupu: září – říjen 2016
Lhůta pro podání přihlášky: do 2.září 2016
Způsob podání přihlášky: písemně poštou nebo osobně na adresu: Krajský úřad Libereckého
kraje,personální a mzdové oddělení,U Jezu 642/2a,461 80 Liberec 2
telefon 485226376 (Ulmanová),485226336 (Mgr.Jarošová)
e-mail jitka.ulmanova@kraj-lbc.cz nebo ivana.jarosova@kraj-lbc.cz
V elektronické podobě lze zasílat materiály pouze prostřednictvím datové schránky v souladu se
zákonem č.300/2008 Sb <.>,o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů <.>
Obálku označte textem: Výběrové řízení na místo finanční a projektový manažer/manažerka
projektu „Smart akcelerátor Libereckého kraje“
<br> V Liberci dne 17.srpna 2016
<br> Mgr.XXXX XXXXXX
ředitel krajského úřadu
<br>
<br>
<br>
2016-08-17T06:44:03+0100


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Liberecký kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz