Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Liberecký kraj.
Ředitel
územních
<br> Krajský úřad Libereckého kraje
U Jezu 642/2a • 461 80 Liberec 2 • tel.: + 420 485 226 111 • fax: + 420 485 226 362
e-mail: podatelna@kraj-lbc.cz • www.kraj-lbc.cz • IČ: 70891508 • DIČ: CZ70891508
Datová schránka: c5kbvkw
<br> Krajský úřad Libereckého kraje
<br> odbor kancelář ředitele
<br> Krajského úřadu Libereckého kraje vyhlašuje dle zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
samosprávných celků a o změně některých zákonů,výběrové řízení na obsazení
<br> pracovního místa:
<br> FINANČNÍ A PROJEKTOVÝ MANAŽER/MANAŽERKA PROJEKTU
„SMART AKCELERÁTOR LIBERECKÉHO KRAJE“
<br> ODDĚLENÍ ROZVOJOVÝCH KONCEPCÍ
ODBORU REGIONÁLNÍHO ROZVOJE A EVROPSKÝCH PROJEKTŮ
<br> Krajského úřadu Libereckého kraje
<br> Místo výkonu práce: Liberecký kraj - Krajský úřad Libereckého kraje
Platové zařazení: 11.platová třída (zákon č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce a nařízení vlády
č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)
Charakteristika vykonávané činnosti:
zajištění finančního a projektového řízení projektu „Smart akcelerátor Libereckého kraje“
<br> (dále SA LK)
spolupráce při přípravě monitorovacích zpráv,zpracování žádostí o platbu a žádostí o
<br> změnu v projektu
zajištění aktivit SA LK s vazbou na rozpočet kraje a rozpočtové výhledy
spolupráce při kontrolách a auditech SA LK
zajištění vedení oddělené účetní evidence SA LK ze strany kraje jako příjemce
zajištění evidence majetku,bude-li v rámci SA LK pořizován,a inventur
zpracování finančních plánů pro RIS3 aktivity
příprava rozpočtu pro RIS3 aktivity na jednotlivé roky
spolupráce při zajištění výběrových řízeních realizovaných v rámci aktivit projektu
spolupráce při přípravě materiálů k projednání v radě a zastupitelstvu kraje
koordinace administrativní a formální stránky aktivit projektu
zajištění povinné publicity projektu
kontrola dosažení cílů projektu a plnění indikátorů
komunikace s týmem SALK a řídícím orgánem OP VVV
<br> Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
státní občan ČR,popř.fyzická osoba,která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý
<br> pobyt dle § 65 a násl.zákona č.326/1999 Sb <.>,o pobytu cizinců na území České republiky
dosažení věku 18 let
způsobilost k právním úkonům
bezúhonnost
ovládání českého jazyka
<br> Kvalifikační předpoklady:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
<br> Jiné požadavky:
dobrá znalost práce s výpočetní technikou (Windows,Office,Internet)
zkušenosti s finančním a projektovým řízením projektů financovaných z fondů EU
schopnost analyticky a koncepčně myslet
schopnost týmové spolupráce
jazyková způsobilost v anglickém jazyce výhodou
praxe ve veřejné správě výhodou
zkušenost s administrací operačních programů výhodou
samostatnost,flexibilita a kreativita
<br>
<br> vysoké pracovní
řidičský
<br> Krajský úřad Libereckého kraje v roce 2012 úspěšně absolvoval audit Rovné příležitosti
2
<br> nasazení
průkaz skupiny B výhodou
<br> Uchazeči předloží písemnou přihlášku,která musí obsahovat tyto náležitosti:
přesné označení výběrového řízení
jméno,příjmení a titul uchazeče
datum a místo narození uchazeče
státní příslušnost uchazeče
místo trvalého pobytu uchazeče
číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana
datum a podpis uchazeče
<br> Výčet dokladů,které zájemce připojí k přihlášce:
strukturovaný životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o
<br> odborných znalostech,dovednostech a kompetencích
osobní dotazník včetně fotografie (tiskopis je k dispozici na webových stránkách
<br> Libereckého kraje nebo je možno si ho vyzvednout na personálním oddělení,příp <.>
v podatelně krajského úřadu,nebo si vyžádat elektronické zaslání)
<br> výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
motivační dopis
<br> Pracovní poměr: na dobu určitou do 31.12.2019 (po dobu realizace projektu)
Předpokládaný termín nástupu: září – říjen 2016
Lhůta pro podání přihlášky: do 2.září 2016
Způsob podání přihlášky: písemně poštou nebo osobně na adresu: Krajský úřad Libereckého
kraje,personální a mzdové oddělení,U Jezu 642/2a,461 80 Liberec 2
telefon 485226376 (Ulmanová),485226336 (Mgr.Jarošová)
e-mail jitka.ulmanova@kraj-lbc.cz nebo ivana.jarosova@kraj-lbc.cz
V elektronické podobě lze zasílat materiály pouze prostřednictvím datové schránky v souladu se
zákonem č.300/2008 Sb <.>,o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů <.>
Obálku označte textem: Výběrové řízení na místo finanční a projektový manažer/manažerka
projektu „Smart akcelerátor Libereckého kraje“
<br> V Liberci dne 17.srpna 2016
<br> Mgr.XXXX XXXXXX
ředitel krajského úřadu
<br>
<br>
<br>
2016-08-17T06:44:03+0100
Načteno
Meta
Další dokumenty od Liberecký kraj | ||
---|---|---|
04. 07. 2025 | OOP-stanovení přechodné úpravy provozu na sil. I/14 a I/35, Liberec | |
04. 07. 2025 | Informace o dokumentaci EIA - Pískovna Dolní Pertoltice – těžba | |
04. 07. 2025 | Informace o právní moci | |
03. 07. 2025 | Závěr zjišťovacího řízení - Hotel Šedý Vlk Harrachov | |
03. 07. 2025 | JES č. 103. - závazné stanovisko | |
...a další |