Město Hrádek nad Nisou - Zadávací dokumentace pro nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hrádek nad Nisou.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

1
<br>
<br> Zadávací dokumentace pro nadlimitní veřejnou zakázku
<br> na dodávky s názvem
<br>
4 města zachraňují přes hranice – nosič kontejnerů,hasící kontejner,nákladní
<br> kontejner s plachtou,kontejner na sypké materiály a přívěsný vozík pro řešení
<br> úniků ropných látek na vodních hladinách vč.příslušenství
<br>
<br> zadávanou v otevřeném řízení v souladu s ustanoveními § 21 odst.1 písm.a),§ 27 a
<br> násl.zákona č.137/2006 Sb.o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů
<br> (dále též „ZVZ“)
<br> Veřejná zakázka bude spolufinancována z prostředků Programu spolupráce Česká
<br> republika - Svobodný stát Sasko 2014-2020,podpořeného z Evropské unie,Evropského
<br> fondu pro regionální rozvoj a státního rozpočtu České republiky,Projekt "4 města
<br> zachraňují přes hranice",číslo projektu: 100253106 (dále též „finanční dotace“).Veřejná
<br> zakázka je zadávána v souladu s příslušnými ustanoveními ZVZ,Příručky pro české
<br> kooperační partnery – realizace projektu,Program spolupráce (CCI-CODE:
<br> 2014TC16RFCB017) na podporu přeshraniční spolupráce 2014-2020 mezi Českou
<br> republikou a Svobodným státem Sasko,v platném znění a Příručky k publicitě pro
<br> Program spolupráce Česká republika - Svobodný stát Sasko 2014-2020 v platném
<br> znění <.>
<br> Zadavatel zpracoval tuto zadávací dokumentaci dle svých nejlepších znalostí a
<br> zkušeností z oblasti zadávání veřejných zakázek s cílem zajistit transparentní <,>
<br> nediskriminační a hospodárné zadání veřejné zakázky.Práva,povinnosti či podmínky
<br> v zadávací dokumentaci neupravené se řídí příslušnými ustanoveními ZVZ.Podáním
<br> nabídky v zadávacím řízení přijímá uchazeč plně a bez výhrad zadávací podmínky <,>
<br> včetně všech příloh a případných dodatků.Uchazeč před podáním nabídky pečlivě
<br> prostuduje všechny pokyny,formuláře,termíny a specifikace obsažené v zadávacích
<br> podmínkách a bude se jimi řídit.Uchazeč se bude při zpracování své nabídky řídit nejen
<br> požadavky obsaženými v zadávacích podmínkách,ale též ustanoveními příslušných
<br> obecně platných norem <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
2
<br>
<br>
1 IDENTIFIKACE VEŘEJNÉHO ZADAVATELE A OSOBY ZASTUPUJÍCÍ VEŘEJNÉHO
ZADAVATELE V ZADÁVACÍM ŘÍZENÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 2 INFORMACE O DRUHU A PŘEDMĚTU VEŘEJNÉ ZAKÁZKY,DRUHU ZADÁVACÍHO
ŘÍZENÍ,EVIDENČNÍM ČÍSLE ZAKÁZKY A ROZDĚLENÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY NA ČÁSTI.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 3 PŘEDMĚT PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (TECHNICKÉ PODMÍNKY).<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
<br> 4 KLASIFIKACE PŘEDMĚTU PLNĚNÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 5 PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY A JEDNOTLIVÝCH ČÁSTÍ
VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
<br> 6 DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
<br> 7 DODATEČNÉ INFORMACE K ZADÁVACÍM PODMÍNKÁM,PROHLÍDKA MÍSTA
PLNĚNÍ……………………………………………………………………………….<.> …….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
<br> 8 POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ SPLNĚNÍ KVALIFIKACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6
<br> ZÁKLADNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY………………………………….………….…8
<br> PROFESNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY…………………………….……………….<.>.11
<br> TECHNICKÉ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY.<.>.………………………………………….11
<br> EKONOMICKÁ A FINANČNÍ ZPŮSOBILOST DODAVATELE…………….……….…….11
<br> 9 POŽADAVKY DLE USTANOVENÍ § 68 ODST.3 ZVZ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.12
<br> 10 OBCHODNÍ PODMÍNKY,VČETNĚ PLATEBNÍCH PODMÍNEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 12
<br> 11 LHŮTA PRO PODÁNÍ NABÍDEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 13
<br> 12 MÍSTO PRO PODÁNÍ NABÍDEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.13
<br> 13 ZADÁVACÍ LHŮTA.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 13
<br> 14 VARIANTY NABÍDEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<....

Načteno

edesky.cz/d/487562

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Hrádek nad Nisou
16. 12. 2025
15. 12. 2025
12. 12. 2025
11. 12. 2025
09. 12. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Hrádek nad Nisou      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz