Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Abertamy.
Město Abertamy,Farní 2,36235 Abertamy
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> VEŘEJNÁ ZAKÁZKA NA STAVEBNÍ PRÁCE:
<br>
„Abertamy,stavební úpravy Plešivecké ulice“
<br>
<br>
<br> zadávaná jako veřejná zakázka malého rozsahu dle §12 <,>
odst.3,zákona 137/2006 Sb <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Tato veřejná zakázka bude spolufinancována ze zdrojů ministerstva pro místní
rozvoj ČR v rámci podprogramu „Podpora obnovy a rozvoje venkova v roce 2016 <,>
dotační titul č.5 – Podpora obnovy městských komunikací
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br>
<br> Výzva – „Abertamy,stavební úpravy Plešivecké ulice“ strana : 2
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Článek 1
<br> Obsah výzvy
<br>
Čl.1 Obsah výzvy
Čl.2 Výklad pojmů
Čl.3 Identifikační údaje zadavatele – úvodní informace
Čl.4 Druh a předmět veřejné zakázky
Čl.5 Lhůta a místo pro podání nabídek
Čl.6 Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
Čl.7 Hodnotící kritéria
Čl.8 Další doplňující informace
<br>
<br>
Článek 2
Výklad pojmů
<br>
Pokud se dále v textu tohoto zadávacího řízení uvádí:
<br> 1.„zákon“,jedná se o zákon č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v platném znění
2.„zadavatel“,jedná se o Město Abertamy,Farní 2,362 35 Abertamy,IČ 00254398
<br> Tel.725056526,mail starostaab@seznam.cz,tj.veřejný zadavatel – územní samosprávný celek
3.„veřejná zakázka“,jedná se o veřejnou zakázku na stavební práce,zhotovení stavby „Abertamy <,>
<br> stavební úpravy Plešivecké ulice“ dle § 9zákona
4.„uchazeč“ jedná se o označení uchazeče o veřejnou zakázku
5.„objednatel“,jedná se o označení zadavatele v obchodních podmínkách
6.„zhotovitel“,jedná se o osobu povinnou a oprávněnou k výkonu zadávaných činností
7.„nabídka“,jedná se o návrh smlouvy,který předkládá uchazeč a další dokumenty požadované
<br> zadavatelem
8.„zadávací lhůta“,jedná se o lhůtu,po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni
<br>
<br>
<br> Článek 3
Identifikační údaje zadavatele – úvodní informace
<br>
3.1.Zadavatel: Město Abertamy,Farní 2,362 35 Abertamy
IČO: 00254398
3.2.Zastoupený: Zdeňkem Lakatošem – starostou města
3.3.Osoby oprávněné jednat jménem zadavatele
<br> ve věci tohoto výběrového řízení: XXXXXX XXXXXXX – starosta města
X.X.Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele
ve věcech technických: XXXXXX XXXXXXX,+XXXXXXXXXXXX
X.X.Telefon zadavatele: +XXX 353 892 333
3.6.Fax zadavatele: +420 353 335 581
3.7.Email zadavatele: starostaab@seznam.cz
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Výzva – „Abertamy,stavební úpravy Plešivecké ulice“ strana : 3
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Článek 4
Druh a předmět veřejné zakázky
<br>
4.1.Druh veřejné zakázky: Veřejná zakázka na stavební práce– dle § 9 zákona
4.2.Název veřejné zakázky: „Oprava obecních komunikací“
4.3.CPV Hlavní předmět 45233142-6
Vedlejší předmět 45213316-1
4.4.Předpokládaný termín plnění zakázky: 09/2016 – 10/2016
4.5.Místo plnění k.ú.Abertamy p.p.č.1999/2
4.6.Předpokládaná hodnota zakázky 2.100.000,- Kč
v Kč vč.DPH
<br>
<br> 4.8.Předmět veřejné zakázky:
Provedení oprav komunikace Plešivecká dle přiložené projektové dokumentace (zpracované společností
BPO spol.s r.o <.>,IČ 182224920,číslo zakázky 8373-23,leden 2016,odpovědný projektant Ing.Jan Košan) a
výkazu výměr.Projektovou dokumentaci ve formátu pdf,a výkaz výměr ve formátu xls obdrží uchazeči
v elektronické formě bezplatně.Jedná se o provedení oprav konstrukce krytu z asfaltobetonu,oprav krajnic
komunikace,oprav silničních propustů a příkopů <.>
Dílo bude realizováno v nejvyšší normové jakosti kvality v souladu s platnými zákony ČR,ČSN a EN a dle
obecně závazných a doporučených předpisů a metodik.Vybraný uchazeč předloží před zahájením prací
návrh postupu prací včetně uvedení návrhu opatření k minimalizaci negativních vlivů souvisejících
s realizací zakázky.Je-li v zadávací dokumentaci definován konkrétní výrobek (nebo technologie),má se za
to,že je tím definován minimální požadovaný standard a v nabídce může být nahrazen i výrobkem nebo
technologií srovnatelnou (v tomto případě uchazeč v nabídce uvede podrobnější specifikaci použitého
alternativního výrobku).Zadavatel si vyhrazuje právo odsouhlasit veškeré postupy prací a dále použité
materiály a povrchové úpravy.Veškeré práce a dodávky budou také prováděny s relevantními dokumenty
Ministerstva pro místní rozvoj,viz stránky http://www.mmr.cz/cs/Podpora-regionu-a-cestovni-
ruch/Regionalni-politika/Programy-Dotace/Podpora-obnovy-a-rozvoje-venkova-v-roce-2016
<br>
<br> Článek 5
Lhůta a místo pro podání nabídek
<br>
Zadávací lhůta: Lhůta,po kterou jsou uchazeči vázáni svými nabídkami,činí 120
kalendářních dnů od posledního dne lhůty pro podání nabídek.Zadávací lhůta se prodlužuje či staví
v souladu s ustanovením § 43 zákona <.>
Lhůta pro podání nabídky: Uchazeči podají své nabídky osobně nebo poštou tak,aby byly zadavateli
doručeny nejpozději do 19.8.2016,do 9,00 hodin.Tímto okamžikem končí soutěžní lhůta.Za rozhodující pro
doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem <.>
Místo pro podání nabídek: Městský úřad Abertamy,Farn...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka EIA
Další dokumenty od Město Abertamy | ||
---|---|---|
14. 11. 2024 | Veřejná vyhláška - Oznámení o vydání změny číslo 2. Územního plánu Abertamy | |
08. 11. 2024 | Návrh rozpočtu na rok 2025 - VSOZČ | |
08. 11. 2024 | VSOZČ - Návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2026 - 2028 | |
29. 10. 2024 | Zápis ze 14. zasedání zastupitelstva města dne 24. 10. 2024 | |
29. 10. 2024 | Záměr prodeje spoluvlastnického podílu ve výši 3/8 na pozemku p.č. 448/14 v katastrálním území Abertamy, obec Abertamy (druh pozemku trvalý travní porost) | |
...a další |