Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Zubří.
KUPNÍ SMLOUVA o prodeji dřevní hmoty
Podle příslušných ustanovení zákona č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku,v plném znění
<br>
I <.>
Smluvní strany
<br> 1.Město Zubří
U Domoviny 234,756 54 Zubří
zastoupené panem Ing.Lubomírem Vaculínem,starostou
IČ: 003 04 492 DIČ: CZ 003 04 492
jako prodávající
<br> 2 <.>
<br>
<br>
jako kupující
<br> II <.>
Předmět smlouvy a plnění
<br> 1.Předmětem této smlouvy je závazek Prodávajícího prodat Kupujícímu níže uvedený objem dřevní hmoty (dále "dříví"),převést na něj vlastnické právo k dříví a dále závazek Kupujícího toto dříví odebrat a zaplatit za odebrané dříví kupní cenu za podmínek stanovených touto Smlouvou <.>
2.Prodávající se zavazuje prodat Kupujícímu dříví:
· Pilařská kulatina a vlákninové dříví zatříděné dle Doporučených pravidel pro měření a třídění dříví <.>
· Prodej dříví z nahodilých těžeb 2016-6
<br> III <.>
Množství a XXXX
<br> X.Smluvní strany se dohodly na celkovém množství cca 700,- m3 v následujících sortimentech a
na cenách bez DPH dle jednotlivých sortimentů:
<br>
CENOVÁ NABÍDKA:
cca 685 m3 SM,5 m3 MD,5 m3 BO,5 m3 List <.>
<br> m3
Dřevina
Sortimenty
Zastoupení v %
Kč/m3
<br> 685 m3
Smrk
III.A,B,C,D
60
<br>
<br> Smrk
s.k <.>
20
<br>
<br> Smrk
V.2,5 m
10
<br>
<br> Smrk
VI.2,5 m
10
<br>
5 m3
Modřín
III.A,B,C,D
60
<br>
<br> Modřín
s.k <.>
40
<br>
5 m3
Borovice
III.A,B,C,D
60
<br>
<br> Borovice
s.k <.>
40
<br>
5 m3
<br> List <.>
III.A,B,C,D
40
<br>
<br> List <.>
s.k <.>
60
<br>
<br>
<br>
2.Smluvní strany se dohodly na celkové ceně vzešlé z výběrového řízení ve výši,- Kč,bez DPH,s tím že skutečná fakturovaná částka bude stanovena na základě skutečného množství odebraného dříví v příslušném sortimentu <.>
3.Množství a kvalitativní zatřídění dříví,které je předmětem této Smlouvy,se zjišťuje měřením a zatříděním na O.M.ze strany prodávajícího.Kupující podpisem této smlouvy vyjadřuje souhlas s uvedeným množstvím a zatříděním prodávaného dříví <.>
4.Odvozní místo: Lesy města Zubří
5.Doba odvozu: od 18.8.2016 do 31.10.2016
6.Fyzické předání a převzetí dle této smlouvy kupujícím je možné nejdříve až po podpisu této smlouvy <.>
7.Vlastnické právo k dříví přechází na Kupujícího až okamžikem úplného uhrazení kupní ceny <.>
8.Cenu uhradí kupující formou bezhotovostního převodu na účet prodávajícího č.2221851/0100 vedený u Komerční banky,a.s <.>,pobočka Rožnov pod Radhoštěm,a to na základě faktury vystavené prodávajícím po odvozu dřevní hmoty se splatností dnů od vystavení <.>
9.Při nedodržení termínu splatnosti uhradí kupující prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z fakturované částky za každý den prodlení <.>
<br> IV <.>
Ostatní a závěrečná ustanovení
<br> 1.Tato smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami <.>
2.Právní vztahy neupravené touto Smlouvou se řídí obchodním zákoníkem <.>
3.Práva a povinnosti vyplývající z této Smlouvy nelze bez předchozího souhlasu druhé smluvní strany převést na třetí osobu <.>
4.Tato Smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních,přičemž každá ze smluvních stran obdrží jedno vyhotovení <.>
5.Tato Smlouva může být měněna pouze formou písemných dodatků podepsanými smluvními stranami <.>
6.Tato smlouva je v souladu s usnesením Rady města ze dne.<.> 2016 - RM
7.Smluvní strany shodně prohlašují,že si tuto Smlouvu před jejím podpisem přečetly,s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho připojují své podpisy <.>
<br> V Zubří dne 18.8.2016
<br>
<br>
<br>
Prodávající:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.Kupující:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
MĚSTO ZUBŘÍ – okres Vsetín
U Domoviny 234,756 54 Zubří
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu III.kategorie
<br> Krycí list nabídky
<br> ZADAVATEL:
Město Zubří
<br> U Domoviny 234,756 54 Zubří
<br> IČ: 00304492
<br> Zastoupeno ing.Lubomírem Vaculínem,starostou
<br> č.ú.: 2221851/0100
<br> www.mesto-zubri.cz,podatelna@mesto-zubri.cz
<br> Název veřejné zakázky:
PRODEJ DŘEVA Z LESŮ MĚSTA ZUBŘÍ:
Prodej cca 700 m3 dříví z nahodilých těžeb 2016-6
<br> Druh veřejné zakázky:
služby
<br> Termín realizace veřejné zakázky:
18.8.2016 – 31.10.2016
<br> Lhůta pro podání nabídky:
11.8.2016 do 11.30 hod <.>
<br>
UCHAZEČ:
<br>
Název/jméno,příjmení,funkce osoby oprávněné jednat
<br>
Sídlo/místo podnikání
<br> (celá adresa včetně PSČ)
<br>
Identifikační číslo
<br>
Daňové identifikační číslo
<br>
Adresa doručovací:
<br>
Tel.:
<br>
e-mail:
<br>
<br> CENOVÁ NABÍDKA:
cca 685 m3 SM,5 m3 MD,5 m3 BO,5 m3 List <.>
<br> m3
Dřevina
Sortimenty
Zastoupení v %
Kč/m3
<br> 685 m3
Smrk
III.A,B,C,D
60
<br>
<br> Smrk
s.k <.>
20
<br>
<br> Smrk
V.2,5 m
10
<br>
<br> Smrk
VI.2,5 m
10
<br>
5 m3
Modřín
III.A,B,C,D
60
<br>
<br> Modřín
s.k <.>
40
<br>
5 m3
Borovice
III.A,B,C,D
60
<br>
<br> Borovice
s.k <.>
40
<br>
5 m3
<br> List <.>
III.A,B,C,D
40
<br>
<br> List <.>
s.k <.>
60
<br>
<br> SPLATNOST FAKTUR:
<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br>
* pozn.:
<br> Sortimenty jsou zatříděny dle doporučených pravidel pro měření a třídění dříví
<br> Kvalitativní a objemová přejímka fyzická na O.M <.>
<br> V(e) …………………….<.> dne …………….<.> 2016
<br> ………………….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> …………… <.>
<br>
osoba oprávněná jednat za odběratele
<br> podpis (případně razítko)
tel.: +420 571 757 051
Bankovní spojení: KB,a.s <.>,č.ú.2221-851/0100 IČO:003 04 492
<br> fax +420 571 757 050
<br>
<br> www: www.mesto-zubri.cz
MÉS TO ZUBŘÍ - okres Vsetín
<br> U Domoviny 234,756 54 Zubří
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu III.kategorie
<br> Čestné prohlášení
<br> Město Zubří U Domoviny 234,756 54 Zubří IČ: 00304492 Zastoupeno ing.Lubomírem Vaculinem,starostou č.ú.: 2221535110100 www.mesto-zubrioz,Dodatelna©mesto-zubri.cz
<br> PRODEJ DŘEVA z LESÚ MĚSTA ZUBŘÍ: Prodej cca 700 m3 dříví z nahodilých těžeb 2016—6
<br> s[užby
<br> 18.8.2016 —- 31.10.2016
<br> 11.8.2016 do 11.30 hod <.>
<br> * Uméno a přHe-mní/nózáv,sídlo,IČ,adresu pro doručování,tel.a e- mail,jednající osobu a příp.zástupce oprávněného jednot)
<br> Prohlášení:
<br> Tímto čestně jménem uchazeče prohlašuji,že
<br> a) nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny,trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině,legalizace výnosů z trestné činnosti,podilnictví,příjímání úplatku,podpláceni,nepřímého úplatkářství,podvodu,úvěrového podvodu,včetně případů,kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu,nebo došlo k zahlazení odsouzení.ze spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu,musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba,tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu a je-íi statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,musí tento předpoklad splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby;
<br> b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin.jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu,musí tuto podmínku splňovat statutární orgán nebo každý člen statutámího orgánu a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba,tak její statutární orgán nebo každý člen statutámího orgánu této právnické osoby;
<br> o) v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podpla'cení podle zvláštního právního předpisu <,>
<br> d) vůči majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení,v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto,že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení,nebo nebyl konkurs zrušen proto,že majetek byt zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů <,>
<br> e) není v likvidaci nebo v konkurzu <,>
<br> f) nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky (ani vůči spotřební dani),a to jak v České republice,tak v zemi sídla,místa podnikání či bydliště dodavatele <,>
<br> g) nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejně zdravotní pojištění; a to jak v České republice,tak v zemi sídla,místa podnikání či bydliště dodavatele <,>
<br> h) nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,a to jak v Ceské republice,tak v zemi sídla,místa podnikání či bydliště dodavatele <,>
<br> ]) není veden v rejstn'ku osob se zákazem plnění veřejných zakázek <,>
<br> j) nebyla mu v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu <.>
<br> V(e) dne
<br> tel.: +420 571 757 051 fax +420 571 757 050 www: www.mesto—zubri.cz
<br> Bankovní spojení: KB,3.s <.>,č.ú.2221-851/0100 |ČO:003 04 492
MĚSTO zueŘí _ okres Vsetín
<br> U Domoviny 234,756 54 Zubří
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu Ill.kategorie Oznámení o zahájení výběrového řízení
<br> Město Zubří U Domoviny 234,756 54 Zubří 10: 00304492 Zastoupeno lng.Lubomírem Vaculínem,starostou č.ú.: 222185110100 www.mesto—zubricz,podatešnúmesto—zubricz
<br> XXXXXX XXXXX,spravce lesů telefon: XXX XXX XXX,mob.602 786 906 e-rnail: cabakaesto-zubricz
<br> PRODEJ DŘEVA z LESÚ MĚSTA ZUBŘÍ: Prodej cca 700 m3 dříví z nahodilých těžeb 2016-6
<br> služby
<br> ' Realizace prodeje dříví z nahodilých těžeb vcelkovém objemu přibližné (cca)
<br> 700 m3.Dříví bude vyrobeno a zatříděno dle „Doporučených pravidel pro měření a třídění
<br> ' v ČR 2008 “
<br> 18.8.2016 -- 31.10.2016
<br> Lesy města Zubří
<br> 11.8.2016 do 11.30 hod <.>
<br> Městský úřad Zubří
<br> u Domoviny 234,756 54 Zubří.'Z V uzavřené neporušené obálce/obalu s uvedením:
<br> *'51 „Prodej dřeva z lesů města Zubří: Prodej cca 700 m3 dříví “z nahodilých
<br> těžeb“ _ : + „NEOTVIRAT“
<br> _ ; _ + Jméno příjmení/nazev uchazeče,adresa místa/sídla a adresa pro doručování a " -.e-mail.'
<br> 1) Předložit doklad/čestně prohlášení: — výpis z rejstříku trestů,— výpis z obchodního rejstříku nebo ze živnostenského rejstříku,— prohlášení o bezdlužnosti (nema daňové nedoplatky,nedoplatky na pojistném,na sociální zabezpečení
<br> " 1.1: 2) Zpracovat a předložit cenovou nabídku v listinné (písemně) podobě v českém
<br> popř.slovenském jazyce (viz tabulka v krycím listu nabídky) 3) Doložit plnou moc,pokud za uchazeče jedna/podepisuje jiná pověřena osoba
<br> * nejvyšší nabídková cena
<br> '.Zadavatel nepřipouštívariantní řešení <.>
<br>.Uchazeč nesmí být zároveň subdodavatelem v tomto výběrovém řízení
<br>.Úhrada ceny po předání a převzetí veřejné zakázky <.>
<br> ; - Seznámit se s obchodními podmínkami zadavatele na www.mesto—zubricz
<br> tel.: +420 571 757 051 fax: +420 571 757 050 internet: www.mesto-zubri.cz
<br> 1) Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu mimo režim zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v platném znění <.>
<br> ',2) S uchazeči bude komunikovaho přednostně elektronicky (na jím uvedený e-
<br> mail),případně prostřednictvím datových schránek anebo na adresy sídla či mista podnikaní uchazeče <.>
<br> 3) Uchazeč může požadovat dodatečné informace písemně nejpozději 6
<br> pracovní dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek,telefonicky nejpozději 1 pracovní den před uplynutím lhůty pro podání nabídek <.>
<br> 4) Dokumenty zadavatele zveřejněné na www.mesto—zubrhcz: J
<br> Bankovní spojení: KB,& s <.>,č.ú.2221535110100 lČ:u003 04 492 DIC: 0200304492
<br> MĚSTO ZUBŘÍ -- okres Vsetín
<br> U Domoviny 234,756 54 Zubří
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu lll.kategorie
<br> Oznámení o zahájení výběrového řízení
<br> - Vnitřní předpis města Zubří „Zásady a postupy při zadávání veřejných
<br> zakázek malého rozsahu“ - Obchodní podmínky města
<br> “Ž,- Toto oznámení '.“ „ Dodatečné informace,pokud je zadavatel poskytne i bez žádosti uchazeče <.>
<br> 5) Zadavatel nehradí uchazečům náklady vzniklé z účasti v řízení.6)Zadavatel má právo zrušit výběrové řízení kdykoliv,nejpozději do uzavření smlouvy.0 zrušení písemně informuje všechny uchazeče <.>
<br> __ _' 7) Zadavatel má právo vyloučit uchazeče: ' - jehož nabídka neobsahuje všechny požadované náležitostí a doklady,- jehož nabídka obsahově nesouhlasí spožadovaným předmětem veřejné
<br> zakázky <,>
<br> - jehož nabídková cena je mimořádně nízká/vysoká <,>
<br> který na výzvu ve stanoveném lhůtě nepředloží originály či ověřené kopie požadovaných dokladů
<br> -_ ' 8) Zadavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádnou nabídku.' 9) Uchazeč podáním nabídky souhlasí stím,že zadavatel má právo zveřejnit
<br> hodnocení nabídek,uzavřenou smlouvu vč.dodatků a další informace,které stanoví právní předpisy <.>
<br> ' 10) Zadavatel si vyhrazuje,že oznámení o výsledku výběrového řízení
<br> uveřejní do 5 dní od rozhodnutí zadavatele (rady města) na internetových stránkách zadavatele.Vtomto případě se oznámení výsledku výběrového řízení považuje za doručené všem uchazečům okamžikem uveřejnění na internetových stránkách zadavatele <.>
<br> Z-.Dne 11.8.2016,od 13.00 hodin -.Otevírání obálek se mohou zúčastnit uchazeči či jejich zástupci,kteří podali
<br> nabídku ve lhůtě pro podání nabídek.Na výzvu zadavatele jsou povinni se
<br> ' prokázatoprávněním vystupovat a jednafjměnem uchazeče <.>
<br> - Návrh kupní smlouvy
<br> J
<br> V Zubří dne 2.8.2016
<br> tel.: +420 571 757 051 fax: +420 571 757050 internet: www.mesto—zubri.cz
<br> MĚSTO sumář U Domoviny 234 “156 54 ZUBŘÍ Kč.: 90304492 DIČ: CZ00304492
<br> J
<br> “1
<br> Bankovní spojení: KB,a.s <.>,č.ú.1222185170100 lČ:_003 04 492 DIC: 0200304492
Načteno
Meta
Prodej Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Zubří | ||
---|---|---|
27. 08. 2020 | Pozvánka na 10. zasedání Zastupitelstva města Zubří | |
27. 08. 2020 | VPS 2018 | |
27. 08. 2020 | VPS 2019 | |
27. 08. 2020 | VPS 2017 | |
27. 08. 2020 | Usnesení 44. schůze Rady města Zubří konané dne 12.08.2020 | |
...a další |