Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Liberecký kraj.
Ředitel
územních
<br> Krajský úřad Libereckého kraje
U Jezu 642/2a • 461 80 Liberec 2 • tel.: + 420 485 226 111 • fax: + 420 485 226 362
e-mail: podatelna@kraj-lbc.cz • www.kraj-lbc.cz • IČ: 70891508 • DIČ: CZ70891508
Datová schránka: c5kbvkw
<br> Krajský úřad Libereckého kraje
<br> odbor kancelář ředitele
<br> Krajského úřadu Libereckého kraje vyhlašuje dle zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
samosprávných celků a o změně některých zákonů,výběrové řízení na obsazení
<br> pracovního místa:
<br> MANAŽER/MANAŽERKA PROJEKTŮ
„NASTAVENÍ SYSTÉMOVÉ PODPORY RODIN S DĚTMI V LK“ a
<br> „PODPORA A ROZVOJ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB PRO RODINY A DĚTI V LK“
ODDĚLENÍ SOCIÁLNÍ PRÁCE
ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
<br> Krajského úřadu Libereckého kraje
<br> Místo výkonu práce: Liberecký kraj - Krajský úřad Libereckého kraje
Platové zařazení: 11.platová třída (zákon č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,a nařízení vlády
č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)
Charakteristika vykonávané činnosti:
zajišťuje řízení a veškeré procesy v rámci projektů
koordinuje jednotlivé aktivity projektů,zodpovídá za jejich plnění,včetně výstupů projektů
<br> (indikátorů projektů)
průběžně sleduje a vyhodnocuje plnění aktivit a výstupů projektů,indikátorů a dodržování
<br> časového harmonogramu projektů
pracuje v systému MS 2014+
zpracovává monitorovací zprávy z věcného hlediska (průběžné,mimořádné,závěrečnou) <,>
<br> včetně příloh,a odpovídá za jejich včasné a řádné předložení MPSV
připravuje veřejné zakázky,podílí se na výběru dodavatelů,připravuje smlouvy s dodavateli
<br> služeb,připravuje ev.dodatky ke smlouvám,vede evidenci jednotlivých smluv,průběžně
sleduje plnění smluvních vztahů
<br> poskytuje dodavatelům pokyny a konzultace k realizaci aktivit projektů
podílí se na monitorovacích návštěvách dodavatelů služeb z věcného hlediska – věcná
<br> kontrola aktivit,plnění dodavatelských smluv,ověřování informací v průběžných zprávách
odpovídá za zajištění publicity projektů,organizuje konference,semináře
<br> Zákonné předpoklady:
státní občan ČR,popř.fyzická osoba,která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý
<br> pobyt dle § 65 a násl.zákona č.326/1999 Sb <.>,o pobytu cizinců na území České republiky
dosažení věku 18 let
způsobilost k právním úkonům
bezúhonnost
ovládání českého jazyka
<br> Kvalifikační předpoklady:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
<br> Jiné požadavky:
dobré organizační a komunikační schopnosti
zkušenosti s vedením projektu výhodou
dobrá znalost práce s výpočetní technikou (Windows,Office,Explorer)
schopnost analyticky a koncepčně myslet
<br>
<br> samostatno
vysoké pracovní nasazení
<br> Krajský úřad Libereckého kraje v roce 2012 úspěšně absolvoval audit Rovné příležitosti
2
<br> st,iniciativa a flexibilita
řidičský průkaz skupiny B výhodou
<br> Uchazeči předloží písemnou přihlášku,která musí obsahovat tyto náležitosti:
přesné označení výběrového řízení
jméno,příjmení a titul uchazeče
datum a místo narození uchazeče
státní příslušnost uchazeče
místo trvalého pobytu uchazeče
číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana
datum a podpis uchazeče
<br> Výčet dokladů,které zájemce připojí k přihlášce:
strukturovaný životopis,ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních
<br> a o odborných znalostech a dovednostech
osobní dotazník včetně fotografie (tiskopis je k dispozici na webových stránkách
<br> Libereckého kraje nebo je možno si ho vyzvednout na personálním oddělení,v podatelně
krajského úřadu nebo si vyžádat jeho elektronické zaslání)
<br> výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
<br> Pracovní poměr: na dobu určitou (po dobu realizace projektů – nejpozději do XXXXXX XXXX)
Předpokládaný termín nástupu: říjen XXXX
Lhůta pro podání přihlášky: do 27.července 2016
Způsob podání přihlášky: písemně poštou nebo osobně na adresu: Krajský úřad Libereckého
kraje,personální a mzdové oddělení,U Jezu 642/2a,461 80 Liberec 2
telefon 485226376 (Ulmanová),485226336 (Mgr.Jarošová)
e-mail: jitka.ulmanova@kraj-lbc.cz nebo ivana.jarosova@kraj-lbc.cz
V elektronické podobě lze zasílat materiály pouze prostřednictvím datové schránky v souladu se
zákonem č.300/2008 Sb <.>,o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů <.>
Obálku označte textem: Výběrové řízení na místo manažer/manažerka projektů „Nastavení
systémové podpory rodin s dětmi v LK“ a „Podpora a rozvoj sociálních služeb pro rodiny a
děti v LK“
<br> V Liberci dne 11.července 2016
<br> Mgr.XXXX XXXXXX
ředitel krajského úřadu
<br>
<br>
XXXX-XX-XXTXX:XX:XX+XXXX
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Liberecký kraj | ||
---|---|---|
04. 07. 2025 | OOP-stanovení přechodné úpravy provozu na sil. I/14 a I/35, Liberec | |
04. 07. 2025 | Informace o dokumentaci EIA - Pískovna Dolní Pertoltice – těžba | |
04. 07. 2025 | Informace o právní moci | |
03. 07. 2025 | Závěr zjišťovacího řízení - Hotel Šedý Vlk Harrachov | |
03. 07. 2025 | JES č. 103. - závazné stanovisko | |
...a další |