Město Roudnice Nad Labem - Zadávací dokumentace

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Roudnice Nad Labem.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Zadávací dokumentace

Město Roudnice nad Labem Karlovo náměstí 21,413 21 Roudnice nad Labem
<br> Zadávací dokumentace
<br> k výběrovému řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu na služby,vedenému mimo režim zákona č.13712006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v platném znění,(dále jen „zákon“),v souladu se Směrnici rady města Roudnice nad Labem &.7/2015 o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
<br> „Odstranění a odkoupení 31 ks topolů v ulici Žižkova,Roudnice nad Labem“
<br> ZD „Odstranění a odkoupení 31 ks topolů v uiicí Žižkova,Roudnice nad Labem“ 1 l 10
<br> 1.Úvodní informace
<br> Zadavatel:
<br> Název: Město Roudnice nad Labem
<br> Sídlo: Karlovo náměstí 21,413 01 Roudnice nad Labem lČ: 00264334
<br> DIČ: 0200264334
<br> Bankovní spojení: 94-3484530297ř0100,Komerční banka,a.s <.>
<br> Osoba oprávněná jednat: XXXXXXXX XXXXX,starosta Ve věcech veřejné zakázky je oprávněn jednat: Bc.XXXX XXXXXX,investiční referent VZ OSPŘ
<br> E-mail: judatny©roudnicenlcz
<br> Telefon: 416 850 257
<br> Ve věcech technických je oprávněn jednat: ing.XXXXXXXX XXXX,vedoucí OŽP E-mail: vdroz©roudnicenicz
<br> Telefon: XXX XXX 183
<br> 2.Obecné informace k veřejné zakázce
<br> Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na služby,která je zadávána dle Směrnice č.7i2015 o zakázkách malého rozsahu <.>
<br> Zadávací dokumentace vymezuje předmět veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky <.>
<br> Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech zadávací dokumentace vymezují závazně požadavky Zadavatele,nejsou však souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně platných právních norem.Dodavatel se tak musí při zpracování své nabídky řídit požadavky obsaženými v zadávací dokumentaci <.>
<br> Požadavky stanovene vzadávacl dokumentaci jsou pro Dodavatele závazně při zpracování své nabídky.Neakceptovánl požadavků Zadavatele uvedených vtěto zadávací dokumentaci bude považováno za nesplnění zadávacích podmínek s následkem vyloučení Uchazeče : účasti v zadávacím řízení <.>
<br> Právnické a fyzické osoby jsou,pro účely této veřejné zakázky,označovány jako “Uchazeč" nebo „Dodavate|",Město Roudnice nad Labem vyhlašujíci zadání veřejně zakázky je označen jako „Zadavatelť
<br> 3.Předmět a místo plnění veřejné zakázky
<br> Předmětem veřejné zakázky je:
<br> a) závazek zhotovitele provest za podmínek stanovených touto smlouvou účelně a efektivně odstraněni 31 kusů topolu kanadského,s obvodem kmene ve výčetní výšce od 134 cm do 360 cm (tj.výčetní průměry dm 56 cm až 106 cm).Stromy se nachází na veřejném prostranství ve vlastnictví města Roudnice nad Labem na pozemcích p.č.2043í1,3270/1,3270/6 a 3269/2 v k.ú.Roudnice nad Labem;
<br> b) závazek objednatele prevest na zhotovitele vlastnická právo k vytěžené dřevní hmotě dle písm.a) a závazek zhotovitele dřevní hmotu odebrat.přijmout do svého vlastnictví a zaplatit za ní kupní cenu dle čl 5.7.této Smlouvy.Celkem se jedná o cca 249 ms dřevnl hmoty s průměrnou hmotnatosti 8.02 m3 <.>
<br> Součásti předmětu plněnije dále:
<br> - Zabezpečení mista provádění proti vstupu třetích osob,zajištění bezpečnosti při provádění prací ve smyslu bezpečnosti práce,ochrany životního prostředí a zeleně <.>
<br> - Zajištění vlastniho odběru energií
<br> - Důsledně' udržování čistoty v místě provádění prací ijeho okolí <.>
<br> ZD „Odstranění a odkoupení 31 ks topolů v ulici Žižkova,Roudnice nad Labem" 2/ 10
<br> - Kompletní úklid místa plnění <.>
<br> - Likvidace odpadů <.>
<br> - Dřeviny budou odstraněny v době vegetačního klidu tj.od 1.10.do 31.12.2016 <.>
<br> - Odpovědnost za eventuální Škody způsobené třetím osobám kácením stromů a jejich následnou manipulaci.budou v plné výši hrazeny dodavatelem <.>
<br> - Dodavatel si zajistí veškerou mechanizaci,nutnou pro provedení prací — riziková kácení u hlavní komunikace a pod elektrickým vedenim (např.vysokozdvižné plošina),stejně jako příp.nezbytná povoleni.uzavírky komunikací,omezeni dopravy,apod <.>
<br> - Do 5 pracovních dnů po ukončení práce bude na adresu zadavatele předán tzv.číselník,tedy evidence objemu zpracované dřevní hmoty (hroubi) Číselník bude minimálně obsahovat údaje o vytěžené dřevní hmotě.jejím rozměru,objemu.hmotnatosti,počtu oddenků a místo kde byla těžba provedena.Číselník plní funkci předávacího protokolu jak při splnění díla.tak při prodeji dřevní hmoty zhotoviteli <,>
<br> Předmět veřejné zakázky bude realizován podle požadavků zadavatele,v souladu s platnými právními předpisy,technickými normami,smlouvou o dílo (dále SOD) a dle závazných a doporučených předpisů a metodik.K vyloučení pochybností se za dohodnutý předmět plnění považují všechny práce a dodávky,které jsou nezbytné k reatizaci díla,v souladu s náležitostmi zadávací dokumentace (dále ZD) a v souladu příslušnými předpisy.platnými ke dni předání a převzetí díía.technologickými postupy a touto ZD,resp.SOD <.>
<br> Soupis praci Soupis požadovaných prací je zřejmý z této ZD <.>
<br> V ceně dila budou zcela zahrnuty a promítnuty veškeré náklady,které zhot0viteíi v souvislosti s plněním p...

Načteno

edesky.cz/d/454069

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Roudnice Nad Labem      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz