Obec Nová Ves u Chotěboře - Oznámení o omezení provozu obecního úřadu

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Nová Ves u Chotěboře.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Oznámení o omezení provozu obecního úřadu
Oznámení o omezení provozu obecního úřadu | Nová Ves u ChotěbořeOznámení o omezení provozu obecního úřadu
Vláda České republiky rozhodla dne 23.12.2020  usnesením č.1379/2020 o omezení rozsahu úředních hodin orgánů na dva dny v týdnů v rozsahu
 pěti hodin v daném dni <.>
Z výše uvedeného důvodu bude v době
od 4.ledna 2021 do 10.ledna  2021 otevřen obecní úřad pro veřejnost takto:
Pondělí           8.00 – 10.00    14.00 – 17.00
Středa    8.00 – 10.00   14.00 – 17.00
V tuto dobu bude zajištěna zvýšená dezinfekce prostor úřadu <.>
Žádáme veřejnost,aby v tuto dobu zvážili osobní účast na úřadě.Zvažte,zda vaše přání či požadavek nám nemůžete  raději  sdělit  prostřednictvím emailu nebo telefonicky <.>
   Pokud je to možné,platby provádějte bezhotovostně na bankovní účet č.104669614/0300,VS: číslo popisné,zpráva pro příjemce : příjmení a účel platby <.>
Mimo výše uvedené hodiny nás kontaktujte na těchto telefonních číslech:
STAROSTKA: 778 422 315
ÚČETNÍ : 604 176 773 
 
Starostka obce:
Více krátkých aktualit     NOVINKY E-MAILEM Pokud chcete být informováni o aktualizacích stránek,přihlaste se <.>

Načteno

edesky.cz/d/4386500

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Nová Ves u Chotěboře      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz