Obec Třebeň - VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA - OOP - MUCH 99086/2020 (5 příloh)

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Třebeň.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Veřejná vyhláška[2].pdf [0,15 MB]
1
<br>
Městský úřad Cheb
odbor stavební a životního prostředí
nám.Krále Jiřího z Poděbrad 14,350 20 Cheb
telefon: 354 440 521 Č.ú.: KB Cheb 19-528331/0100
<br> Č.j: MUCH 99086/2020 Cheb 07.12.2020
Sp.Zn.: KSÚ 10219/2020
Sk.Zn.: 280.4/S5
Počet listů/příloh: 2/4
Vyřizuje: XXXXX XXXXXXX
smidova@cheb.cz
<br>
VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
opatření obecné povahy
<br> stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br> Městský úřad Cheb,odbor stavební a životního prostředí,jako příslušný orgán státní správy ve věcech provozu
na pozemních komunikacích podle § 124 odst.6) a ustanovení § 77 odst.1 písm.c) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu
na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu),ve znění pozdějších předpisů
(dále jen „zákon o silničním provozu“),na základě návrhu společnosti Údržba silnic Karlovarského kraje,a.s.<,>
IČ: 264 02 068,Na Vlečce 177,360 01 Otovice,na stanovení přechodné úpravy provozu na silnicích II.a III.třídy
nacházejících se ve „správním obvodu obce s rozšířenou působností Cheb“ pro opakované činnosti spojené s údržbou
a opravami silnic v majetkové správě Krajské správy a údržby silnic Karlovarského kraje,příspěvkové organizace <,>
ve smyslu ustanovení § 61 odst.4 zákona o silničním provozu,po předchozím písemném vyjádření příslušného orgánu
Policie ČR,kterým je dopravní inspektorát PČR Krajského ředitelství policie Karlovarského kraje,ze dne 25.11.2020
pod č.j.: KRPK-80849/ČJ-2020-190206 a pod č.j.: KRPK-84373/ČJ-2020-190206,v návaznosti na ustanovení § 77
odst.5 zákona o silničním provozu a §§ části šesté zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů
(dále jen „správní řád“),vydává toto opatření obecné povahy,kterým
<br> stanoví přechodnou úpravu provozu
<br> na silnici II/212 v km cca 29,757 – 48,728; na silnici III/2125 v km cca 1,220 –7,349; na silnici III/2126 v km cca 0,000 –
1,287; na silnici III/2127 v km cca 0,000 – 1,089; na silnici III/2128 v km cca 0,000 – 2,813; na silnici III/212...
příloha 4.pdf [0,09 MB]
Návn'h DID — výsprava vozovek za použitá turbomechanizmů „„ označení pracovního místa po skončení praci,práce \!
<br> obcm
<br> wat— 473 +W+tw wo—
<br> PÚ'WM M M ' i'm/af ŽŽÚJĚĚ LOL? MĚSTSKY U CHEB Mbarsmbnf
<br> ažívsmUm,) n 13 71.wa;- [— * f
<br> 922
<br> „gumy 54.- Zam <,>
<br> Návrh IDIO „„ \rýsprava vozovek za pouužntú &urbomechamzmů »— ozrmačení pracovnňhm mnam pw skončení mací,práce mnmo obec.<,>
<br> w- caw ; WML— © »|an | I
<br> W? "' 43 www Mlý.-
<br>,3.26
<br> ' &$:ka LM_34373IČA»Q>20— % QDC
<br> _- 0m
<br> 520“ ' foam 3200x.—-— 206ml
<br> 9'Zí
příloha 3.pdf [0,10 MB]
Návrh DBG — výsprava vozovek za použití tunrbomechanazmů -- označeni pracovního místa,práce v obci!
<br> WW“.W v m WCQ“ bm “40%- 192 *evwv Wo.<.>
<br> 2941203,law/(PH auxggbu \ 400296;
<br> „t;/m f—
<br> / <.>
<br> f_i—:'MFH'í-T' (,k-] 43— C' '.5: um “?!/F; H:- WMO MĚSTSKÝ ÚŘAD CHEB
<br> „$% „ lo „0m XXX XXXX L)“„L“ IHW/XX,XXX Jam MM * čom
<br> ?TQ A75' -52>m
<br> 4%
<br> Náwlh DUO _ výspn'ava vozovek za použňtň tuwbomechanizmů — označeni pracovniho mista,máce mimo obec <.>
<br> Wade- FIV Wanz— WZ? wa W001i -- bom
<br> Wm“- ýza +9vwv
<br> Ma.——
<br> 9m
<br> 15%
<br> QSQ 44.Lo 23 |UZP\L _JM “NM &' 2.92? 4% 20;
<br> I:; <.>,]
<br> WÝÁBÝEÝL „zam
<br> Bez—oa "" 700m
<br> BMG © + Bil/q _ Zoom Mf Wm
příloha 2.pdf [0,62 MB]
mílí/OHA F.1 Li" '
<br> Schéma CI1
<br> Standardní pracovní místo na pozemní komunikaci s malým dopravním zatížením <.>
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovacími deskami odstup max.20m
<br> 2341.232; zle,€0M/ at,253 <,>
<br> 1) opakování v případě podélné uzávěry delší než 300 m po 300m-500m
<br> ! qW/b velo
<br> I' dáš/%KÝ ÚRA/ CHEB výstražné světlo typu 1 nebo
<br> odborsmvebnl značka umístěna na
<br> a zmudhopm fluorescenčním podkladu,; 71 2010 LT ' )(! '" vprotisměru shodně vzdálenosti v metrech
<br> 94
<br> TP 66/2015
<br> 007 T933 008.<.>
<br> 0 BLZS © (L eozs (L 0 OZ
<br> “z “& "bb “52
<br> ífí / <.>
<br> E33 6 ©
<br> B26 20 0 BZOa 821 a 0 BZ Da 100 BZDa 200 13213 300 A15 Esa 400
<br> Schéma CI2
<br> Standardní pracovní místo.Zúženíjízdního pruhu <.>
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacími deskami
<br> vymezení jízdních pruhů dopravními knoflíky (odstup 0,5-1 m),fólií nebo barvou doporučeno
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovacími deskami odstup max.20 m
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacími deskami
<br> výstražná světla typu 1 na každé směrovacídesce
<br> 1)opakování v případě podélné uzávěry delší než 300 m po 300m-500m
<br> 2)může být ve výjimečných případech menší (viz kap.6.2.2)
<br> výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na fluorescenčnim podkladu <,>
<br> v protisměru shodně
<br> vzdálenosti v metrech
<br> TP66/21
<br> q<%,07d- Nate/vp [\a,?“.7lďč/f7í
<br> 95
<br> 2039 (i
<br> BLZG © (t
<br> 938
<br> ©
<br> Uz? 'i/VSZ
<br> min.2.75
<br> B20a
<br> 3218
<br> 100
<br> 200
<br> 300
<br> Schéma CI3
<br> Standardní pracovní místo.Práce v jízdním pruhu.Dva pomocnéjlzdní pruhy <.>
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacími deskami
<br> oddělení protisměrných jízdních pruhů podle intenzity provozu zvýrazňuj ícími deskami,dopravními knoflíky (odstup 0,5 - 1 m)fólií nebo barvou
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovacími deskami odstup max.20 m
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovacími deskami
<br> výstražná světla ...
příloha 1.pdf [0,81 MB]
Schéma BI1
<br> Standardní pracovní místo na pozemní komunikaci s malým dopravnímzatížením <.>
<br> 09 800 —
<br> „evil/[ 2024x ;;th KÚPK - goáxafi/cú' 20/20 * 4QO'ZAQ
<br> příčná uzavěrg.jedno-strannými Š směrovacími deskami odstup podélně 1-2m příčně 0,6 - 1 m
<br> % podélná uzávěra oboustrannými „ směrovacími deskami E E odstup max.10 m 'D—.:.-' 1) ND C »0 (D E — s 5.I.:)- & '—É—'o Ě % příčná uzávěra jednostrannými * směrovacími deskami
<br> odstup podélně 1 - 2 rn
<br> příčně 0.6 - 1 m výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce
<br> “%
<br> pmu
<br> 1) užití dopravních značek a dopravních zařízení vpřípadě
<br> souběžných parkovacích M5 pruhů,chodníků a/nebo stezek pro cyklisty podle
<br> 003 50 schématB/16 az B/20
<br> Pri/2039 o'"- 4 by“ ";/VW ???—:e W749 MĚSTSKYU DCHEB ?
<br> odbor bn! ažimlnllio “
<br> % 72_ 10 u) 4 / vzdálenosti v metrech
<br> TP 66/2015
<br> 64
<br> min <.>
<br> „sw—L +1
<br> 2,75
<br> m
<br> M\i
<br> ]
<br> “X“ <.>
<br> 25.jag PL? » (100
<br> 1)
<br> _.Fj % I" 0.Am 50-70
<br> Schéma BI3
<br> Standardní pracovní místo Zúžení jízdního pruhu <.>
<br> “Vl.20 “& PW 0) 16320295 4010206;
<br> podélná uzávěra oboustrannými směrovacími deskami odstup max.10 m
<br> příčná uzávěra jedno-strannými směrovacími deskami odstup podélně 1-2m
<br> příčně 0,6-1 m výstražná světla typu 1 na každé směrovacídesce
<br> 1) užití dopravních značek a dopravních zařízení v případě souběžných parkovacích pruhů,chodníků a/nebo stezek pro cyklisty podle schémat B/17 až B/20
<br> výstražné světlo typu 1
<br> nebo značka umístěna na fluorescenčním žlutozeleném podkladu,v protisměru shodně
<br> vzdálenosti v metrech
<br> TP 66/2015
<br> Wii systému TP oníine.Evi vytvořen \; elektmnícké nndnhě íakg iediný autentický dakumagt <,>
<br> 01-09 —
<br> OS'OZ
<br> "; <.>
<br> _ „__-.<.>.<.>.<.> wi“—
<br>,'
<br> 25.KIČVCRČ - 491
<br> 1)
<br> 20-30
<br> 50-70
<br> Schéma BI4
<br> Standardní pracovní místo.Práce v jízdním pruhu.Dva pomocné jízdní pruhy <.>
<br> Vl.2020 367...

Načteno

edesky.cz/d/4332541

Meta

Dopravní informace   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška   Veřejná vyhláška  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Třebeň      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz