Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Brno.
Statutární město Brno - Magistrát města Brna
<br>
<br> O Z N Á M E N Í
<br> o vyhlášení výběrového řízení č.059/2016
<br>
<br> Tajemník Magistrátu města Brna
<br> vyhlašuje výběrové řízení na funkční místo úředníka/úřednice
<br> cyklokoordinátor a BESIP
<br> s místem výkonu práce: Odbor dopravy MMB
<br>
<br> Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č.312/2002 Sb.<,>
<br> o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění
<br> pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.) <.>
<br> Charakteristika pozice:
<br> Koordinuje činnosti při tvorbě a utváření všech dopravních systémů zejména cyklistické
<br> a pěší dopravy a vyhodnocení vlivu na udržitelný rozvoj území.Zajišťuje zpracování
<br> a projednání koncepčních dokumentů pro rozvoj dopravních systémů města v návaznosti na
<br> Územní plán a další rozvojové dokumenty města <.>
<br> Bližší informace o druhu práce podá: Ing.XXXXXXXX XXXXXX,tel.č.XXXXXXXXX <.>
<br>
<br> Platové podmínky se řídí zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších
<br> předpisů a nařízením vlády č.564/2006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných
<br> službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11.– základní platový tarif od
<br> 17.870,- Kč + příplatky dle nařízení vlády) <.>
<br>
<br> Kvalifikační předpoklady a požadavky:
<br> - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním
programu <,>
<br> - orientace v právních předpisech vztahujících se k činnosti obcí <,>
<br> - orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané činnosti,tj.zákon č <.>
<br> 183/2006 Sb.o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon),ve znění
<br> pozdějších předpisů,včetně prováděcích předpisů a souvisejících zákonů <,>
<br> - orientace v řešení bezpečnosti silničního provozu a související problematice <,>
<br> - velmi dobrá znalost práce na PC – Word,Excel,Internet,ASPI <,>
- velmi dobrá schopnost jednat s lidmi,vysoké pracovní nasazení,odpovědnost,pečlivost <,>
<br> spolehlivost,flexibilita,samostatnost,psychická odolnost,organizační schopnosti <,>
<br> - ochota se dále vzdělávat <,>
- velmi dobrá znalost českého jazyka <,>
- dobrý písemný projev a komunikační schopnosti <.>
<br> Dále výhodou:
<br> - VŠ vzdělání nebo praxe se specializací na dopravní stavby,projekční praxe <,>
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti v územním plánování (povinnost složit zkoušku do
<br> 18 měsíců od vzniku pracovního poměru) <,>
<br> - praxe ve veřejné správě min.1 rok <,>
- praxe v dané oblasti min.1 rok <,>
- znalost principů veřejné správy <,>
- znalost anglického jazyka slovem i písmem popř.jiného světového jazyka <.>
<br>
Termín nástupu: ihned po ukončení výběrového řízení <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka
stanovené § 4 zákona č.312/2002 Sb.jsou:
<br> - státní občanství ČR nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR <,>
<br> - věk minimálně 18 let <,>
<br> - způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost <,>
<br> - ovládání jednacího jazyka <.>
<br>
<br> Náležitosti písemné přihlášky (§ 7 odstavec 4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> jméno,příjmení,titul,datum a místo narození,státní příslušnost,místo trvalého pobytu,číslo
<br> občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu,jde-li o cizího státního občana) <,>
<br> datum a podpis.Uveďte rovněž telefonní spojení,název a číslo výběrového řízení
<br> a prohlášení o souhlasu s využitím osobních údajů výhradně pro potřeby výběrového řízení <.>
<br>
<br> K přihlášce je nutné připojit doklady (§ 6,odst.4 zákona č.312/2002 Sb.):
<br> - strukturovaný životopis <,>
<br> - výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – získání viz poznámka
*)
<br> <,>
<br> - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – ověření viz poznámka
*)
<br> <.>
<br> ___________________________________________________________________________
<br> Písemné přihlášky s příslušnými doklady vždy předejte či zašlete v uzavřené obálce
<br> označené číslem a názvem výběrového řízení do 22.6.2016 (včetně) na adresu:
<br> Magistrát města Brna
<br> Personální oddělení
<br> Dominikánské nám.1
<br> 601 67 Brno
<br> nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna,Malinovského nám.č.3 <.>
*)
Poznámka:
<br> Výpis z evidence rejstříku trestů lze na počkání získat např.na Magistrátu města Brna <,>
<br> Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.011 <.>
<br> Více na webových stránkách Informačního střediska MMB <.>
<br> Doklady požadované k výběrovému řízení,je možno ověřit např <.>
<br> - na Magistrátu města Brna,Informačním středisku,Malinovského nám.3,dv.019.<,>
<br> - na Magistrátu města Brna,Personálním oddělení,Dominikánské nám.č.1 <.>
<br> s výjimkou listin uvedených v § 9 zákona č.21/2006 Sb <.>,o ověřování shody opisu nebo kopie
<br> s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších
<br> předpisů (např.listin opatřených plastickým textem nebo otiskem plastické...
Načteno
Meta
Územní plánování
Další dokumenty od Město Brno | ||
---|---|---|
15. 09. 2025 | Stanovení OPS 15-02, 15-03 Absolonova a Chaloupky, ul. Olbrachtovo nám. 6 | |
15. 09. 2025 | Stanovení OPS 15-02, 15-03 Absolonova a Chaloupky, ul. Čoupkových 22, box 1 | |
15. 09. 2025 | Stanovení OPS 15-02, 15-03 Absolonova a Chaloupky, ul. Absolonova 93 | |
15. 09. 2025 | Stanovení OPS 15-02, 15-03 Absolonova a Chaloupky, ul. Absolonova 14 | |
15. 09. 2025 | stanovení OOP, ul. Gorkého 13 (OPS 1-13) | |
...a další |