Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Roztoky.
veřejný zadavatel
<br> Město Roztoky
<br>
<br> Změna zadávacích podmínek
<br> v podlimitní veřejné zakázce na služby vedené dle 5 25,písm.a) zákona o veřejných
zakázkách č.137/2006 Sb.V platném znění (dále jen zákon) v režimu zjednodušeného
podlimitního řízení a zveřejněné dle 5 38 zákona
<br> na poskytování služeb s názvem
<br> „Uzavření rámcové smlouvy s jedním
poskytovatelem na zajištění služeb komplexního
dotačního poradenství pro město Roztoky“
<br> DLE TÉTO ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
<br> červen 2016
<br> Simma ] fee/kem 6)
<br>
<br>
<br>
<br> článek 1
Předmět změn
<br> V souvislosti snámitkami proti zadávacím podmínkám ze dne 31.5.2016 stěžovatele
Kolumbus PM,s.r.o.rozhodl zadavatel o níže uvedených změnách zadávacích podmínek <.>
Clánky & ustanovení níže neuvedená zůstávají v platnosti v původním znění
<br> _ článek 2
Udaje o zadavateli
<br>
<br> Název zadavatele: Město Roztoky
Adresa: Městský úřad Roztoky,Nám.5.května 2,252 63 Roztoky
IČ: 002 41 610
DIČ: cz00241610
Oprávněná osoba zadavatele: XXX J akob,starosta
Kontaktní osoba zadavatele: Ing.XXXX XXXX,referent veřejných zakázek odboru <,>
Správy a rozvoje města a životního prostředí
Tel./ fax: 220 400 236/220 400 233
E-mail: m.)lljim'ozmkvcz,mufdlh-uztokv.<:z
článek 4
<br> 1)
<br> 2)
3)
<br> Místo a doba plnění předmětu veřejné zakázky
<br> Místem plnění je sídlo poskytovatele a sídlo zadavatele.Vrámci poskytování služeb
v konkrétních projektech pak i místo realizace projektu
<br> Plnění předmětu veřejné zakázky bude zahájeno po podpisu rámcové smlouvy <.>
Předpokládaný termín plnění: zahájení 9.srpna 2016
<br> ukončení do 31.července 2020
<br> Po ukončení doby plnění předmětu zakázky si zadavatel vyhrazuje právo opčního
období v délce 6 měsíců.Opční období je vymezeno od 1.srpna 2020 do 31.ledna
2021.Je plánováno pro případné dokončení administrace dotačních projektů <,>
jejichž realizace a konečné vyúčtování přesáhne dobu trvání platnosti RS <.>
V opčním období se již nepočítá s poskytováním průběžného monitoringu
dotačních příležitostí a s vyhledáváním dotačních možností pro plánované projekty <.>
Zadavatel se zavazuje k oznámení využití možnosti opce do 30.4.2020 <.>
<br> Strana 3 (celkem 6)
<br> “& líní
<br>
<br>
<br>
<br> č.4015
<br> článek 7
<br> Harmonogram výběrového řízení
<br> 1) Vyhlášení výběrového řízení.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.17.5.2016
<br> 2) Podání žádosti o poskytnutí dodatečných informací — nejpozději do 14.6.2016
<br> 3) Lhůta pro podání nabídek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.20.6.2016,do 14:00 hod <.>
4) Podepsání realizační smlouvy.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.do 30 dnů od vyhlášení výsledků soutěže
<br> Délku zadávací lhůty stanovuje zadavatel na 90 dní <.>
<br> Pokud v průběhu výběrového řízení dojde ke zpoždění oproti jeho harmonogramu z důvodů
neležících na straně zadavatele,posunují se o toto zpoždění přiměřeně veškeré návazné
termíny.Takové změny budou vždy včas oznámeny předepsaným způsobem <.>
<br> článek 8
Závazné požadavky na obsah nabídky
<br> 1) Identifikace uchazeče: kompletně vyplněný krycí list nabídky (příloha č.l) a dále povinná
součást nabídky dle 5 68,odst.3,písm.a) — c) zákona (vyplněním přílohy č.2)
<br> 2) Nabídková cena vycházející z požadavků čl.č.10 této zadávací dokumentace <.>
<br> 3) Obsah nabídky s uvedením čísel stran u jednotlivých kapitol nabídky
<br> 4) Doklady prokazující splnění kvalifikace uchazeče podle článku 9
<br> 5) Věcná část nabídky — popis (metodika) průběžného monitoringu a reportingu dotačních
příležitostí; postup,způsob komunikace a součinnosti se zadavatelem v případě přípravy a
administrace konkrétního dotačního projektu se zohledněním požadavků z článku č.3 této
zadávací dokumentace.Vtéto stati bude popsáno složení realizačního týmu,úlohy a
činnost jeho jednotlivých členů,vnitřní procesy a kontrolní mechanizmy uchazeče <,>
směřující k docílení a udržení požadované kvality služeb.Zpracování této části nabídky
musí obsahově zohledňovat požadavky kvalitativního hodnocení nabídky dle čl.16,odst <.>
3.Dále bude součástí věcné části nabídky seznam úspěšných referenčních zakázek
realizovaných v posledních třech letech (březen 2013 — březen 2016),kde vedoucí
řešitelského týmu figuroval na vedoucí pozici.Seznam bude obsahovat název zakázky
(projektu),z něhož bude zřejmý i věcný obsah; období realizace,dotační zdroj <,>
identifikaci zadavatele s kontaktem pro ověření reference,finanční Objem poskytnuté
finanční podpory v částce bez DPH.Požadovaný seznam referenčních zakázek zobrazující
zkušenost vedoucího realizačního týmu je odlišný od seznamu referencí uchazeče <,>
popsaného v čl.9,bod.4) zadávací dokumentace.Týká se osoby vedoucího realizačního
týmu,nemusí být vázán na uchazeče.Není zde stanoven žádný minimální počet,ani
finanční limit referencí.Stať bude zpracována sohledem na přehled a popis dílčího
hodnotícího kritéria v článku č.16,bod 4 této zadávací dokumentace.Vzhlede...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Roztoky | ||
---|---|---|
25. 08. 2022 | Svolání prvního zasedání okrskové volební komise dne 29.8.2022 | |
23. 08. 2022 | Oznámení Města Roztoky ve věci záměru pronájmu části poz. parc.č. 1286/10 v k.ú. Roztoky | |
23. 08. 2022 | Oznámení Města Roztoky ve věci záměru pronájmu částí poz. parc.č. 142 v k.ú. Roztoky | |
23. 08. 2022 | Pozvánka na ZM 31.8.2022 | |
23. 08. 2022 | Oznámení o zahájení řízení o vydání změn vlny V celoměstsky významných změn ÚP SÚ HMP | |
...a další |