Město Aš - Oznámení o změně úředních hodin a omezení styku s veřejností od 22.10.2020 do 03.11.2020

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Aš.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

bez názvu
MĚSTSKÝ ÚŘAD AŠ
<br>
<br>
<br>
OZNÁMENÍ
<br> O ZMĚNĚ ÚŘEDNÍCH HODIN A OMEZENÍ
<br> STYKU S VEŘEJNOSTÍ
<br>
V souladu s Usnesením Vlády ČR ze dne 21.října 2020 č.1080 o přijetí krizového opatření se
<br> s účinností
<br> od 22.října 2020 do 03.listopadu 2020 mění úřední hodiny takto:
<br> PONDĚLÍ 10:00 – 12:00 a 13:30 – 16:30
<br> STŘEDA 10:00 – 12:00 a 13:30 – 16:30
<br> Mimo tyto úřední hodiny je úřad pro veřejnost UZAVŘEN!
<br>
<br> Žádáme veřejnost aby:
<br>
<br> - při vyřizování žádostí upřednostňovala písemný,elektronický či
telefonický kontakt před osobním,a to ve všech případech,kdy je to možné <,>
<br> - úřad osobně navštěvovala pouze z důvodů,které nesnesou odklad <,>
<br> - veškeré dokumenty určené pro úřad (žádosti,stanoviska,sdělení atd.)
odevzdávala pouze prostřednictvím pracoviště podatelny,případně využila
<br> poštovní schránky umístěné u vchodů do úřadu či zaslala dokumenty
<br> prostřednictvím pošty,emailu nebo datové schránky <,>
<br> - dodržovala předepsaná hygienická opatření při vstupu na úřad – použití
ochrany nosu a úst,použití dezinfekce,bezpečnostní rozestupy <.>
<br>
<br> Klienti,kterým byl potvrzen termín k dostavení se na jednání (předvolání ze strany úřadu <,>
<br> domluvená schůzka) bude vstup na úřad umožněn po předložení předvolání na podatelně i
<br> mimo výše stanovené úřední hodiny <.>
<br> Pro řešení ostatních,bezodkladných záležitostí,které vyžadují osobní přítomnost na úřadě,je
<br> možné si domluvit termín schůzky mimo stanovené úřední hodiny na tel.č.354 524 211 <.>
<br>
V Aši,21.října 2020 Ing.XXXXXX XXXXXX,v.r <.>
<br> tajemník MěÚ Aš
Obsah vyvěšení
MĚSTSKÝ ÚŘAD AŠ
<br>
<br>
<br>
OZNÁMENÍ
<br> O ZMĚNĚ ÚŘEDNÍCH HODIN A OMEZENÍ
<br> STYKU S VEŘEJNOSTÍ
<br>
V souladu s Usnesením Vlády ČR ze dne 21.října 2020 č.1080 o přijetí krizového opatření se
<br> s účinností
<br> od 22.října 2020 do 03.listopadu 2020 mění úřední hodiny takto:
<br> PONDĚLÍ 10:00 – 12:00 a 13:30 – 16:30
<br> STŘEDA 10:00 – 12:00 a 13:30 – 16:30
<br> Mimo tyto úřední hodiny je úřad pro veřejnost UZAVŘEN!
<br>
<br> Žádáme veřejnost aby:
<br>
<br> - při vyřizování žádostí upřednostňovala písemný,elektronický či
telefonický kontakt před osobním,a to ve všech případech,kdy je to možné <,>
<br> - úřad osobně navštěvovala pouze z důvodů,které nesnesou odklad <,>
<br> - veškeré dokumenty určené pro úřad (žádosti,stanoviska,sdělení atd.)
odevzdávala pouze prostřednictvím pracoviště podatelny,případně využila
<br> poštovní schránky umístěné u vchodů do úřadu či zaslala dokumenty
<br> prostřednictvím pošty,emailu nebo datové schránky <,>
<br> - dodržovala předepsaná hygienická opatření při vstupu na úřad – použití
ochrany nosu a úst,použití dezinfekce,bezpečnostní rozestupy <.>
<br>
<br> Klienti,kterým byl potvrzen termín k dostavení se na jednání (předvolání ze strany úřadu <,>
<br> domluvená schůzka) bude vstup na úřad umožněn po předložení předvolání na podatelně i
<br> mimo výše stanovené úřední hodiny <.>
<br> Pro řešení ostatních,bezodkladných záležitostí,které vyžadují osobní přítomnost na úřadě,je
<br> možné si domluvit termín schůzky mimo stanovené úřední hodiny na tel.č.354 524 211 <.>
<br>
V Aši,21.října 2020 Ing.XXXXXX XXXXXX,v.r <.>
<br> tajemník MěÚ Aš

Načteno

edesky.cz/d/4226846

Meta

Jednání zastupitelstva   Jednání zastupitelstva  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Aš      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz