Město Jaroměř - Výzva k podání nabídek: Dodávka ICT - vybavení ZŠ B.Němcové

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Jaroměř.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

01 Výzva k podání nabídky

EU penííze škollám
EU pen ze ško ám
<br> PROJEKT – „ŠKOLA TŘETÍÍHO TIISÍÍCIILETÍÍ“
ROJEKT
KOLA TŘET HO T S C LET
ZŠ Boženy Němcové
Jaroměř
<br> Výzva k podání nabídek
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
CZ.1.07/1.4.00/21.0070
<br> Název programu:
Registrační číslo
projektu
Název projektu:
Název zakázky:
<br> Škola třetího tisíciletí
„Dodávka ICT - vybavení školy 2011“
(Specifikováno v příloze č.3 Zadávací dokumentace)
Dodávka (veřejná zakázka malého rozsahu),zadaná ve zjednodušeném řízení <.>
<br> Předmět zakázky
(služba/dodávka/stavební práce)
<br> :
<br> Datum vyhlášení
zakázky:
Název/ obchodní firma
zadavatele:
Sídlo zadavatele:
Osoba oprávněná
jednat jménem
zadavatele,vč.kontaktních
<br> 8.6.2011
Základní škola Boženy Němcové Jaroměř,Husovo náměstí 352,okres Náchod
Husovo Náměstí 352,55101 Jaroměř
Mgr.XXXXX XXXXXXX
XXXXXXXXX
zsbn@zsbn.cz
<br> údajů (telefon a emailová adresa)
<br> IČ zadavatele:
Kontaktní osoba
zadavatele,vč.kontaktních
údajů (telefon a emailová adresa):
<br> Lhůta pro podávání
nabídek (data zahájení a
<br> 70926662
Mgr.XXXXX XXXXXXX
XXXXXXXXX
zsbn@zsbn.cz
Od X.6.2011 do 22.6.2011 do 12:00 hodin <.>
<br> ukončení příjmu,vč.času)
<br> Popis předmětu
zakázky:
<br> Předmětem zadávacího řízení je dodávka ICT vybavení
S jediným uchazečem,jehož nabídka bude vyhodnocena jako nejvýhodnější <,>
bude uzavřena Kupní smlouva <.>
Specifikace zakázky:
V příloze č.3 Zadávací dokumentace jsou popsány podrobné specifikace
s technickými parametry a počtem požadovaných kusů,ke kterým uchazeč
přiřadí ceny bez DPH.(Součástí ceny jsou náklady na dopravu,montáž a
uvedení zařízení do provozu.)
<br> Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
<br> Stránka 1 z 2
<br> Typ zakázky
Lhůta dodání
Místa dodání/převzetí
nabídky:
<br> Hodnotící kritéria:
Uchazeč uvede
kontaktní osobu:
Požadavek na písemnou
formu nabídky:
Povinnost uchovávat
doklady a umožnit
kontrolu:
<br> Další podmínky pro
plnění zakázky:*
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu
Předpokládaný termín uzavření Kupní smlouvy: červenec 2011
Základní škola Boženy Němcové Jaroměř,Husovo náměstí 352,okres
Náchod,kancelář ředitele školy,8:00-12:00 hod <.>
Nabídka bude doručena v písemné podobě a to vše v zalepené obálce s nápisem
„NEOTVÍRAT – Výběrové řízení – „Dodávka ICT vybavení 2011“.Na obálce
bude uvedena adresa dodavatele <.>
Hodnotícím kritériem je: nejnižší nabídková cena
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky,její telefon a emailovou adresu <.>
Nabídka musí být zadavateli podána v českém jazyce a v písemné formě <.>
Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy,pokud je nabídka
podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče <.>
V nabídce musí být uvedeno,že se jedná o akci vyvolanou projekty ESF <.>
Smlouva s vybraným dodavatelem musí zavazovat dodavatele,aby umožnil všem
subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu,z jehož prostředků je dodávka
hrazena,provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky,a to po dobu
danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č.563/1991 Sb <.>,o
účetnictví,a zákon č.235/2004 Sb <.>,o XXXX z přidané hodnoty) <.>
Dále bude ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem,dodavatel zavázán
povinností uchovávat veškeré dokumenty,související s realizací projektů v souladu
s právními předpisy ČR a Evropských společenství,nejméně však do roku 2025 <.>
Případný dodavatel vypracuje návrh kupní smlouvy <.>
Zadavatel si vyhrazuje právo:
1.V průběhu vyhlášeného výběrového řízení odmítnout všechny předložené
nabídky <.>
2.Zrušit výběrové řízení bez udání důvodu v souladu s § 84,odst.4 zákona
137/2006 Sb.o veřejných zakázkách <.>
3.Nevracet podané nabídky <.>
4.Vyžádat si dodatečně doplnění k podkladům uvedeným v zadávacích
podmínkách <.>
5.Rozložit realizaci maximálně do 3.etap,přičemž každá etapa bude
fakturována zvlášť,případně od následných etap odstoupit <.>
<br> Předpokládaná hodnota
580 500 Kč bez DPH (697 000,- Kč s DPH)
zakázky v Kč1:
<br> V Jaroměři dne 7.6.2011
<br> Mgr XXXXX XXXXXXX
ředitel školy
<br> X
<br> Uveďte hodnotu zakázky bez DPH a v závorce s DPH
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
<br> Stránka 2 z 2
<br>

02 Příloha - zadávací dokumentace

EU penííze škollám
EU pen ze ško ám
<br> PROJEKT – „ŠKOLA TŘETÍÍHO TIISÍÍCIILETÍÍ“
ROJEKT
KOLA TŘET HO T S C LET
ZŠ Boženy Němcové
Jaroměř
<br> ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
textová část
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu zadaná ve zjednodušeném řízení
<br> „Dodávka ICT - vybavení školy 2011“
<br> Práva,povinnosti či podmínky v této dokumentaci neuvedené se řídí zákonem <.>
1.článek: Identifikační údaje zadavatele
Zadavatel ve smyslu zákona:
<br> Základní škola Boženy Němcové Jaroměř,Husovo náměstí
352,okres Náchod
<br> Sídlo zadavatele:

Statutární zástupce:
Telefon/fax:
E-mail:
Kontaktní osoba zadavatele:
<br> Husovo Náměstí 352,55101 Jaroměř
70926662
Mgr.XXXXX XXXXXXX
XXXXXXXXX
zsbn@zsbn.cz
Mgr.XXXXX XXXXXXX
XXXXXXXXX
zsbn@zsbn.cz
<br> dále jen „zadavatel“
<br> Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
-1-
<br> 2.článek: Předmět plnění veřejné zakázky
2.1.Předmět plnění veřejné zakázky a jeho technická specifikace
Předmětem plnění podlimitní veřejné zakázky je dodávka ICT pro Základní školu Boženy Němcové
Jaroměř <.>
Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č.3 této dokumentace <.>
2.2.Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
2.2.1.Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 580 500,- Kč bez DPH
(697 000,-Kč s DPH)
Do ceny zahrňte náklady na dopravu,montáţ a uvedení zařízení do provozu
2.3.Materiálová specifikace
Zadávací dokumentace obsahuje v tabulkovém formátu výkaz jednotlivých položek dodávky <.>
Dodavatel je povinen při jeho oceňování:
a) dodrţet jeho strukturu a členění na jednotlivé části <,>
b) ocenit bez výjimek veškeré poloţky a dodrţet obsahovou náplň <.>
2.4.Dodatečné informace k zadávací dokumentaci
Dodavatel je oprávněn požadovat dodatečné informace k jakékoliv části zadávací dokumentace
(tj.včetně příloh) <.>
2.4.1.Žádost o dodatečné informace (dotazy) k zadávací dokumentaci je dodavatel povinen doručit
v písemné podobě nejpozději 5 dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek kontaktní
osobě zadavatele dle bodu 2.5 <.>
2.4.2 Kontaktní osoba zadavatele na dotazy odpoví nejpozději do 3 dnů ode dne doručení žádosti
dodavatele <.>
2.5.Adresa pro vyţádání dodatečných informací
Žádosti o dodatečné informace doručí dodavatelé ve stanovené lhůtě na adresu:
Základní škola Boženy Němcové Jaroměř
Husovo náměstí 352
Jaroměř
kontaktní osoba: Mgr.XXXXX XXXXXXX
tel.: XXXXXXXXX
e-mail : zsbn@zsbn.cz
<br> 3.1 <.>
<br> 3.článek: Doba a místo plnění předmětu veřejné zakázky
Doba (termíny) plnění předmětu veřejné zakázky
<br> 3.1.1.Předpokládaný termín zahájení realizace dodávky: srpen 2011
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
-2-
<br> 3.2 <.>
<br> Místo plnění veřejné zakázky
<br> Základní škola Boženy Němcové Jaroměř,Husovo náměstí 352,okres Náchod
4.článek: Zadávací lhůta a poţadavek na poskytnutí jistoty
4.1.Zadávací lhůta
Uchazeči jsou vázáni svou nabídkou po dobu 120 kalendářních dnů ode dne skončení lhůty pro
podání nabídek <.>
5.článek: Kritéria pro zadání veřejné zakázky
5.1.Základní kritérium pro zadání veřejné zakázky
Základním hodnotícím kritériem je nejniţší nabídková cena
6.článek: Prohlídka místa plnění,podání nabídek
6.1.Podmínky a lhůta pro podání nabídek
6.1.1
<br> Podmínky pro podání nabídek:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku,a to písemně,v českém jazyce <.>
<br> 6.1.2
<br> Forma podání nabídek a lhůta pro podání nabídek
<br> Nabídka bude podána písemně,v listinné podobě v originálním vyhotovení a v uzavřené obálce <,>
která musí být opatřena názvem veřejné zakázky,tj <.>
„Dodávka ICT - vybavení školy 2011“
a textem „NEOTVÍRAT“.Na obálce musí být uvedena adresa uchazeče,na níž je možné zaslat
vyrozumění,že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek <.>
Nabídky se podávají ve lhůtě pro podání nabídek <.>
Lhůta pro podání nabídek končí 22.6.2011 ve 12:00 hod <.>
Dodavatelé mohou podat nabídky doporučeně poštou na adresu:
Základní škola Boženy Němcové
Husovo náměstí 352
551 01 Jaroměř
a to tak,aby byly doručeny do konce výše uvedené lhůty do 22.6.2011 do 12:00 hod <.>
Nebo osobně na adresu:
Základní škola Boženy Němcové
Husovo náměstí 352
551 01 Jaroměř
(kancelář ředitele)
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
-3-
<br> a to tak,aby byly doručeny do konce výše uvedené lhůty do 22.6.2011 do 12:00 hod <.>
6.1.3.Místo a doba otevírání obálek s nabídkami
Otevírání obálek se uskuteční 22.6.2011 v 14:00 hod.v kanceláři ředitele na adrese zadavatele
7.článek: Ostatní podmínky zadávací dokumentace
7.1.Poţadavky na varianty nabídek
Zadavatel nepřipouští varianty nabídek <.>
7.2.Změna podmínek zadávací dokumentace
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených zadávací dokumentací <,>
a to buď na základě žádostí uchazečů o vyjasnění zadávací dokumentace,nebo z vlastního podnětu <.>
7.3.Struktura nabídky
Nabídka bude podána v následující struktuře:
7.3.1
7.3.2
7.3.3
7.3.4
7...

Načteno

edesky.cz/d/42005

Meta

Veřejná zakázka   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Jaroměř      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz