Obec Domašov nad Bystřicí - Oznámení o vyhlášení výběrového řízení - Moravský Beroun (1 příloha)

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Domašov nad Bystřicí.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

373351501_1_VŘ - 2_2016 pracovník pokladny MěÚ.pdf [0,51 MB]

Město Moravský Beroun
náměstí 9.května 4,793 05 Moravský Beroun
<br>
<br>
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení VŘ 2/2016
<br>
<br> Tajemník Městského úřadu Moravský Beroun dne 25.05.2016 vyhlašuje výběrové řízení
na obsazení pracovního místa pracovnice / pracovníka:
<br>
pokladny a evidence majetku,finančního odboru MěÚ Moravský Beroun
<br>
Počet volných pracovních míst: 1
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
S místem výkonu práce: náměstí 9.května 4,793 05 Moravský Beroun
<br> Obecná charakteristika pracovní náplně:
<br>  vedení pokladny,odpovědnost za peněžní hotovost,zajišťování hospodaření s pokladní
zálohou,provádění výplaty platů,vybírání platby místních a správních poplatků,úhrady
za služby,proplácení výdajových pokladních dokladů <,>
<br>  vedení evidence majetku města a provádění jeho inventarizace <,>
<br>  správce pohřebiště <,>
<br>  zástup za mzdovou účetní <,>
<br>  jiné činnosti <.>
<br> Předpoklady pro přijetí uchazeče,které musí splňovat:
<br>  fyzická osoba,která je státním občanem ČR,popřípadě fyzická osoba,která je cizím
státním občanem a má v ČR trvalý pobyt <,>
<br>  dosáhl/a věku 18 let <,>
<br>  je svéprávný/á (§ 15 zákona č.89/2012 Sb.) <,>
<br>  je bezúhonný/á <.>
<br> Požadované vzdělání:
středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou nejlépe ekonomického směru <.>
<br> Požadujeme:
<br>  minimálně 2 roky předchozí praxe v oboru činností <,>
<br>  orientaci v oblasti veřejné správy <,>
<br>  orientaci v právních předpisech,zejména:
 zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů <,>
 zákon č.563/1991 Sb <.>,o účetnictví ve znění pozdějších předpisů <,>
<br>  dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Windows,MS Office,Internet,aj.) <,>
<br>  dobré komunikační a organizační schopnosti <,>
<br>  samostatnost,odpovědnost,důslednost a vysoké pracovní nasazení <.>
<br> Výhodou:
<br>  zkušenosti ve vedení účetní evidence a vedení účetních knih,znalost rozpočtové
skladby <,>
<br>  zkušenosti ve vedení mzdové evidence a s výpočtem mezd <,>
<br>  znalost práce s modulem GINIS „Pokladna“ a „Evidence majetku“ v systému GORDIC <,>
<br>
<br> 2
<br>
<br>  znalost práce s modulem GINIS „Universální spisový uzel“ od GORDIC <,>
<br>  pracovní praxe na obdobné pozici ve veřejné správě <,>
<br>  znalost právních předpisů v předmětu pracovní činnosti <,>
<br>  znalost cizího jazyka <,>
<br>  řidičský průkaz skupiny B <.>
<br> Platové podmínky:
Řídí se zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších předpisů a platový
stupeň podle délky uznané praxe v souladu s Nařízením vlády ČR č.564/2006 Sb.<,>
o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,ve znění pozdějších
předpisů (8.platová třída) <.>
<br> Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
1) jméno,příjmení,titul <,>
2) datum a místo narození <,>
3) státní příslušnost <,>
4) místo trvalého pobytu <,>
5) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu,jde-li o cizího
<br> státního občana <,>
6) kontaktní adresa a telefon <,>
7) datum a podpis <.>
<br> K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
a) životopis,ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních,odborných
<br> znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedené obecné charakteristiky
pracovní náplně <,>
<br> b) originál nebo ověřenou kopii výpisu z rejstříku trestů ne starší 3 měsíce (u cizích
státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
státem,pokud není vydán,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením) <,>
<br> c) ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání <,>
d) prohlášení o zpracování osobních údajů pro účely daného výběrového řízení (součást
<br> oznámení) <.>
<br> Lhůta pro podání přihlášky:
<br> Přihlášku doručte na podatelnu Městského úřadu Moravský Beroun,náměstí 9.května 4 <,>
793 05 Moravský Beroun,nejdéle do pondělí 13.06.2016 - 13:00 hod <.>
Obálku označte: „VŘ 2/2016 POKLADNA – „NEOTEVÍRAT“ <.>
Vyhlašovatel má právo výběrové řízení kdykoliv zrušit bez udání důvodu <.>
<br>
V Moravském Berouně dne 25.05.2016
<br>
<br>
<br>
tajemník MěÚ
Moravský Beroun
<br>
<br>
<br>
<br> 3
<br>
<br>
<br> P R O H L Á Š E N Í
<br>
<br>
V souladu s ustanovením § 5 odst.2 zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů
a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,souhlasím s tím,aby moje
osobní doklady,které tímto poskytuji městu Moravský Beroun,byly Městským úřadem
Moravský Beroun zpracovány a vedeny pouze pro účely výběrového řízení na pozici:
<br>
<br> pracovnice / pracovník
pokladny a evidence majetku,finančního odboru MěÚ Moravský Beroun
<br>
<br>
<br>
<br> V dne:
<br> podpis
<br>
<br>
<br> 4
<br>
<br>
<br> Městský úřad Moravský Beroun
náměstí 9.května 4
793 05 Moravský Beroun
<br>
<br>
<br>
PŘIHLÁŠKA DO VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br>
<br> 1.Na místo/funkci:
<br>
<br>
2.Jméno,příjmení,titul:
<br>
<br>
3.Datum a místo narození:
<br>
<br>
4.Místo trvalého pobytu:
<br>
<br>
5.Státní příslušn...

Načteno

edesky.cz/d/419750

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Obec Domašov nad Bystřicí
17. 09. 2025
17. 09. 2025
15. 09. 2025
08. 09. 2025
22. 08. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Obec Domašov nad Bystřicí      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz