Město Prostějov - Oznámení o vyhlášení výběrového řízení - vedoucí oddělení rozpočtu a evidence majetku

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Prostějov.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Přihláška k výběrovému řízení.docx

P ř i h l á š k a k  v ý b ě r o v é m u ř í z e n í
<br> v souladu s §7 odst.4 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků
<br>
na pracovní místo:………………………………………………………………………………………………
<br>
Jméno,příjmení,titul: …………………………………………………………………
<br>
Datum a místo narození: …………………………………………………………………
<br>
Státní příslušnost: …………………………………………………………………
<br>
Místo trvalého pobytu: …………………………………………………………………
<br>
Doručovací adresa: …………………………………………………………………
<br>
Číslo občanského průkazu: …………………………………………………………………
<br>
Telefonní spojení: …………………………………………………………………
<br>
Datum: …………………………………………………………………
<br>
…….<.>.………………………………………………………… <.>
Podpis uchazeče
<br> Prohlášení:
V souladu s ustanovením § 5,odst.2 zákona č.101/2000 Sb <.>,o ochraně osobních údajů,v platném znění,souhlasím s tím,aby moje osobní doklady,které tímto poskytuji oddělení právnímu a personálnímu Magistrátu města Prostějova,byly zpracovávány a vedeny pouze pro účely výše uvedeného výběrového řízení <.>
Podpis uchazeče:
Přílohy:
Strukturovaný profesní životopis
Výpis z rejstříku trestů,ne starší než 3 měsíce
Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

TAJEMNIK_CB.pdf

STATUTÁRNÍ
MĚSTO
PROSTĚJOV
<br>
<br>
<br>
<br>
S00AX020GFWM
<br> *S00AX020GFWM*
19.72.10 V10
čj.PVMU 67831/2016 19
<br> SpZn.OKT 74/2016
<br>
Počet listů: 2 příloh: 1 listů příloh 1
<br>
<br> Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
<br>
Tajemník Magistrátu města Prostějova vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona
č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků
<br> výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou
<br> VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ROZPOČTU A EVIDENCE MAJETKU
Finančního odboru
<br> Magistrátu města Prostějova
<br> Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona číslo
312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků,tzn <.>,že úředníkem se dle tohoto
zákona může stát:
<br>  fyzická osoba,která je státním občanem České republiky,popř.fyzická osoba,která je cizím
státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
<br>  dosáhla věku 18 let
 je způsobilá k právním úkonům
 je bezúhonná
 ovládá jednací jazyk
<br>
Další požadavky:
<br>  vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
 praxe ve veřejné správě a znalost problematiky sestavování rozpočtu výhodou
 morální předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě
 umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
 praxe ve vedení pracovního týmu výhodou
 schopnost analytického a koncepčního myšlení
 spolehlivost,vysoké pracovní nasazení,schopnost učit se novým poznatkům
 znalost práce s PC (Word,Excel,Internet)
 ochota pracovat podle potřeb i mimo obvyklou pracovní dobu
 řidičský průkaz skupina B
<br>
<br>
<br>
<br>
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
<br>  jméno,příjmení a titul uchazeče
<br>  datum a místo narození,státní příslušnost
<br>  místo trvalého pobytu,číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení
k pobytu,jde-li o cizího státního občana,datum a podpis uchazeče
<br> K přihlášce uchazeč připojí následující doklady:
<br>  strukturovaný životopis,ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních
zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
<br>  výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,u cizích státních
příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským
státem,pokud takový doklad domovský stát nevydává,doloží se bezúhonnost
čestným prohlášením
<br>  ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
<br>
Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je
důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení <.>
Žadatel nese náklady,které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly <.>
<br>
Přihlášku můžete doručit následovně:
• prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám.T.G.Masaryka 130/14 <,>
Prostějov 796 01
• prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova,oddělení právní a personální,nám.T.G <.>
Masaryka 130/14,Prostějov 796 01
Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – vedoucí oddělení rozpočtu a evidence majetku “ <.>
<br>
Platové zařazení: 11.platová třída,dle příslušných platových předpisů
<br> Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu neurčitou
<br> Místo výkonu práce: Prostějov
<br> Termín pro podání přihlášky: do 13.06.2016
<br> Jmenování do funkce: 01.01.2017
<br> Bližší informace o pracovním místě podá Ing.XXXXX XXXXX,vedoucí Finančního odboru,tel.č <.>
582 329 104 nebo Zuzana Zapletalová,personalistka MMPv,tel.582 329 162 <.>
<br> Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu <.>
<br>
<br> Ing.XXXXXXX XXXXX v.r <.>
tajemník Magistrátu města Prostějova
<br> V Prostějově 25.5.2016 „ otisk úředního razítka“
<br> Za správnost: Zuzana Zapletalová v.r <.>
personalistka Magistrátu města Prostějova
<br>
2016-05-25T09:59:05+0000
Not specified

Načteno

edesky.cz/d/417030

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Prostějov      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz