Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Sedlčany.
Ž I V O T O P I S
----------------------------
<br>
OSOBNÍ ÚDAJE
<br> Jméno:
<br> Příjmení:
<br> Titul:
<br> Datum narození:
<br> Státní příslušnost:
<br> Adresa trvalého pobytu:
<br> Telefon:
<br>
VZDĚLÁNÍ
<br>
ODBORNÉ KURZY
<br>
PROFESIONÁLNÍ PRAXE (průběh dob u jednotlivých zaměstnavatelů,evidence na ÚP)
<br>
ODBORNÉ STÁŽE
<br>
DOVEDNOSTI
<br>
OSOBNÍ ZÁJMY
<br>
JINÉ SDĚLENÍ
<br>
<br>
Datum.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> Podpis.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
Ing.Vojtěch Hlaváček,tajemník
<br> Městský úřad Sedlčany
<br> nám.T.G.Masaryka č.p.32
<br> 264 80 S e d l č a n y
<br> --------------------------
<br>
<br>
P ř i h l á š k a
do výběrového řízení na obsazení pracovního místa,vedoucího úředníka –
vedoucího Odboru investic na Městském úřadě Sedlčany
<br> ----------------------------------------------------------------------------------------------
<br>
Jméno,příjmení,titul uchazeče _____________________________________
<br> Datum a místo narození _____________________________________
<br>
Státní příslušnost _____________________________________
<br> Místo trvalého pobytu _____________________________________
<br> Adresa pro doručování _____________________________________
<br>
Kontaktní telefon _____________________________________
<br> Číslo OP nebo číslo
dokladu o povolení pobytu _____________________________________
<br> K žádosti přikládám přílohou:
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Datum …………………………….<.> Podpis …………………
OZNÁMENÍ o VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> MĚSTO SEDLČANY
zastoupene tajemníkem Městského úřadu Sedlčany
vyhlašuje dne 20.května 2016
<br> v souladu se zněním zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávních celků
a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů (dále pouze „zák.č.312/2002 Sb.“) <,>
výběrové řízení na obsazení pracovního místa <,>
vedoucího úředníka — vedoucího Odboru investic na Městském úřadu Sedlčany
<br> Název územního samosprávního celku:
<br> Město Sedlčany,zastoupené výkonným orgánem Městským úřadem Sedlčany,(v textu dále též
„MěU Sedlčany") se sídlem Sedlčany,nám.T.G.Masaryka č.p.32,264 80 Sedlčany;
ič 00243272 <.>
<br> Druh práce:
Vedoucí úředník na Městském úřadu Sedlčany,Odboru investic,který se bude z pozice vedoucího
<br> Odboru podílet na práci při řízení lidských zdrojů a zejména zpracováni rozvojových projektů města <,>
projektové přípravě,zastupování subjektu na jednáních v územním a stavebním řízení,při ohlášení
stavby a vydávání územního souhlasu,popřípadě zadávání a kontrole investičních akcí,záměrů <,>
veřejných zakázek,monitoringu akcí investičních a akcí stavební povahy,prováděných
ve prospěch údržby a oprav majetku a provádět bude další evidenční,technicke,kontrolní
a související činnosti <.>
<br> Místo výkonu práce:
<br> Město Sedlčany; případně konkretni místa prováděných investičních akcí vně hranice jeho území
(např.liniově stavby); žádán výkon místních šetření,školeni,administrativních pochůzek
a služebních cest i mimo region místní a věcně působnosti <.>
<br> Platové zařazení:
<br> 10.l 11.platová třída; dle nařízení vlády č.222/2010 Sb <.>,o katalogu prací ve veřejných službách
a správě (hlavní činnosti definovány především jako investiční referent 104,02; organizační
pracovník 1.01.07; referent rozvoje územních samosprávných celků 2.10.51) <.>
<br> Pracovní poměr:
Na dobu neurčitou; HPP se sjednanou zkušební dobou (tři měsíce); pracovní doba 40 hodin
<br> v pevném týdenním režimu (vyžadována práce i mimo tento režim); vznik pracovního poměru
jmenováním <.>
<br> Předpokládaný termín nástupu:
Cervenec roku 2016,případně dle dohody <.>
<br> Požadavky:
<br> a) splnění zákonných předpokladů pro vznik pracovního poměru úředníka,respektive vedoucího
úředníka (především ustanovení 5 4 zák.č.312/2002 Sb„):
<br> - fyzická osoba,která dosáhla věku 18 let (upraveno níže uvedeným požadavkem praxe);
<br> — způsobilost k právním úkonům;
<br> — ovládání jednacího jazyka;
<br> - bezúhonnost;
<br> - splnění předpokladů pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (Vizte
níže podrobněji);
<br> - zdravotni způsobilost;
<br> - splnění dalších předpokladů stanovených zákonem č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé
další předpoklady pro výkon některých funkci ve státních orgánech a organizacích České republiky <,>
ve znění pozdějších předpisů; tj.lustrační osvědčení a čestné prohlášení,které bude přílohou
přihlášky; předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazuji osoby narozené po 1.prosinci 1971 <.>
<br> b) splnění dalšich požadavků:
<br> — ukončené vysokoškolské vzdělání na úrovni magisterského (inženýrského) stupně a technického
směru,výhodou stavebně — technické vzděláni,případně stavebně — ekonomické vzděláni <,>
minimálně pětiletá požadovaná praxe,vykonaná ve stavebním oboru za posledních osm let;
<br> - požadavek souboru legislativních znalosti zejména zákona o územním plánování a stavebním
řádu; zákona o podpoře regionálního rozvoje a dalších souvisejicich předpisu jako je zákon
o zadávání veřejných zakázek;
<br> - minimálně dvouletá praxe ve výkonu samosprávy za posledních osm let;
<br> - znalost problematiky investic (např.příprava záměru; projektová příprava; zajištění
majetkoprávních vztahů; správní řízení);
<br> — uživatelská znalost práce na PC (Word,Excel,|nternet; rozpočtové programy);
<br> — řidičské oprávnění skupiny „B“ (aktivní řidič nezbytnou podmínkou) <.>
<br> c) dovednosti a schopností:
<br> - schopnosti řídit kolektiv;
<br> - samostatně a spolehlivé vystupování;
<br> - komunikační předpoklady,schopnosti a dovednosti;
<br> - analytické,logické a technické myšlení;
<br> — odpovědnost,týmový přístup;
<br> - ochota a schopnost se dále vzdělávat,učit novým postupům;
- výhodou znalost problematiky státní správy a samosprávy <.>
<br> d) významné výhody;
<br> — zvláštní odborná způsobilost,respektive zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro správní
činnost v oblasti územního plánování a pro správní činnost při územním rozhodování a při
rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastňování <.>
<br> Lhůta podání přih/áškv (spolu s požadovanými pří/oham/ & dok/adio:
Do 13.června 2015 (pondělí),do 12:00 hodin (V případě využití doručovací služby musí být
přihláška doručena tak; aby byla úplná k dispozici u adresáta nejpozději do stanoveného terminul)
<br> Místo a způsob podání př/h/ášky:
<br> Písemně na adresu: Městský úřad Sedlčany,nám.T.G.Masaryka č.p.32,264 80 Sedlčany
(osobní odevzdání do podatelny nebo poštovní či j...
Načteno
Meta
Územní plánování
Další dokumenty od Město Sedlčany | ||
---|---|---|
29. 11. 2024 | Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích - silnice č. II/105, II/119, III/10520, III/1192, III/1191, z důvodu bezpečnosti silničního provozu při úplné uzavírce silnice č. III/10... | |
29. 11. 2024 | Odpověď na Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb. | |
28. 11. 2024 | Rozpočtový výhled na r. 2026-2027 | |
28. 11. 2024 | Návrh rozpočtu na rok 2025 - důvodová zpráva | |
27. 11. 2024 | Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích - místní komunikace ul. U Háječku v obci Sedlčany | |
...a další |