Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Ostravice.
<br> SMLOUVA O DÍLO
<br>
I <.>
Smluvní strany
<br>
<br> 1.Název: Obec Ostravice
<br> se sídlem: Ostravice 577,739 14 Ostravice
<br> zastoupena: Ing.XXXXXXXX XXXXX - starosta obce
<br> IČ: XXXXXXXX
<br> DIČ: CZ00297046
<br> (dále jen „objednatel“)
<br> 1.Obchodní firma
<br> se sídlem:
<br> zastoupena:
<br> bankovní spojení:
<br> číslo účtu:
<br> Zapsána v obchodním rejstříku vedeném ……….<.> soudem v …,oddíl …,vložka …
<br>
<br> Osoba oprávněná jednat ve věcech technických:
<br> tel.:
<br> (dále jen „zhotovitel“)
<br> POZN.: údaje na řádcích 1-4 se vyplní dle výpisu z obchodního rejstříku.Pokud je zhotovitelem
<br> fyzická osoba – podnikatel nezapsaný v obchodním rejstříku,je třeba místo „sídla“ uvést „místo
<br> podnikání“,vypustit řádek „zastoupena:“ a místo řádku „zapsána v obchodním rejstříku………“
<br> uvést údaj o zápisu do jiné evidence,ve které je daná osoba zapsána
<br>
<br> II <.>
Základní ustanovení
<br>
<br> 1.Smluvní strany se na základě úplného a vzájemného konsensu o všech níže uvedených
ustanoveních dohodly na uzavření smlouvy o dílo ve smyslu ust.§ 2586 a násl.zákona
<br> 89/2012 Sb <.>,občanský zákoník <.>
<br> 2.Smluvní strany prohlašují,že údaje uvedené v čl.I.smlouvy a taktéž oprávnění k podnikání
jsou platné ke dni uzavření této smlouvy a v případě jakýchkoli změn údajů uvedených v čl.I <.>
<br> této smlouvy se smluvní strany zavazují tyto změny oznámit druhé smluvní straně bez
<br> zbytečného odkladu <.>
<br>
<br> 3.Smluvní strany prohlašují,že předmět smlouvy není plněním nemožným a že dohodu uzavřely
po pečlivém zvážení všech možných důsledků <.>
<br>
<br> 4.Zhotovitel se zavazuje,že po celou dobu trvání této smlouvy bude mít účinnou pojistnou
smlouvu pro případ způsobení škody v souvislosti s plněním předmětu smlouvy,kterou
<br> kdykoliv na požádání předloží zástupci objednatele <.>
<br> 5.Zhotovitel prohlašuje,že je odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy <.>
<br>
<br> III <.>
Předmět smlouvy
<br>
<br> 1.Předmětem této smlouvy je závazek Zhotovitele,že za podmínek v této smlouvě dále
<br> uvedených,poskytne Objednateli služby spočívající v zajištění zimní údržby komunikací (dále
<br> jen „ZÚK“),tj.snížení povětrnostních vlivů pro zlepšení sjízdnosti a schůdnosti místních
<br> komunikací v obci Ostravice v rozsahu uvedeném v této smlouvě a v Plánu zimní údržby
<br> komunikací pro údržbu příslušného období,který tvoří přílohu této smlouvy <.>
<br> 1.1 ZÚK představuje:
<br> zajištění sjízdnosti na místních komunikacích (dále jen „MK“) III.třídy,zajištění
schůdnosti na MK III.tř.v lokalitách,kde nejsou vybudovány souběžné chodníky s MK
<br> III.tř <.>,zajištění průjezdu parkovišti a zajištění průjezdu řadovými garážemi,ošetření
<br> zásobovacích ploch <,>
<br> zajištění schůdnosti MK IV.tř.(chodníků a zpevněných ploch) ve vlastnictví obce
Ostravice,schodů,srázů,ramp <,>
<br> uvolňování a povrchové čištění kanalizačních vpustí a zajištění odtoku tajícího sněhu
z komunikací a zpevněných ploch <,>
<br> odvoz sněhu na vytypovaná místa pouze dle pokynů objednatele
<br> zajištění nepřetržité dispečerské služby vč.dispečerského vozidla a vedení dispečerského
deníku v časové posloupnosti dle platných předpisů <,>
<br> uskladnění posypového materiálu pro následné použití vč.nakládky
1.2 Rozsah prací
<br> plužení traktorem,kde každý je vybaven čelní a zadní radlicí.Radlice zajistí šíři
odklizeného jízdního pruhu při jednom přejezdu v technické šíři min.2500mm viz
<br> grafická příloha.Vzniknou-li při sněžení závěje,nebo dosáhne-li výška sněhu cca 30 cm <,>
<br> bude nasazen šípový pluh,který ve složené šípové pozici vykazuje šíři záběru min
<br> 2500mm (dle technické specifikace) dle grafické přílohy <.>
<br> posyp inertním materiálem (kamennou drtí)
<br> zhotovitel disponuje vlastní či má smluvně zajištěnou zpevněnou ploch v obci Ostravice
kde je možné složit posypový materiál v objemu 250 t
<br> údržba vstupů a vjezdů k budovám a zásobovacím rampám s ohledem na vlastníka
nemovitosti <.>
<br> odvoz sněhu na výzvu objednatele z vytypovaných komunikací nebo jejich úseků při
enormním přívalu sněhu,který bude zhotovitelem prováděn i ukončen jen na základě
<br> pokynu objednatele.O této skutečnosti bude proveden zápis do dispečerského deníku <.>
<br> v případě nutnosti provádět údržbu také v měsíci dubnu či říjnu,na výzvu objednatele <.>
<br> zajištění dispečerské služby a dispečerského vozidla vč.vedení předepsané dokumentace <.>
<br> Pokud nebude trvalý spad sněhu a bude zvýšena kluzkost bude se provádět posyp
inertním materiálem <.>
<br>
<br> 2.Jedná se o veřejně přístupné plochy.Postup provádění zimní údržby se bude řídit příslušným
Plánem zimní údržby komunikací pro údržbu a pracovníky objednatele daného období.Zimní
<br> údržba bude prováděna v závislosti na klimatických podmínkách <.>
<br>
<br> 3.Objednatel má právo změnit objem ploch uvedený v odst.2 tohoto článku,a to dle aktuálních
potřeb objednatele.O této skutečnosti je objednatel povinen informovat Zho...
Načteno
Meta
Další dokumenty od Obec Ostravice | ||
---|---|---|
26. 11. 2024 | Zápis z 13. zasedání zastupitelstva obce Ostravice konaného dne 17. 6. 2024 | |
22. 11. 2024 | Svazek obcí Čistá Odra – Návrh rozpočtu na rok 2025, střednědobý výhled rozpočtu na rok 2026-2027( v tis. KČ) | |
22. 11. 2024 | Zápis z 15. zasedání zastupitelstva obce Ostravice konaného dne 11. 11. 2024 | |
21. 11. 2024 | Návrh rozpočtu Obce Ostravice na rok 2025 | |
13. 11. 2024 | Městský úřad Frýdlant nad Ostravicí – Veřejná vyhláška, opatření obecné povahy | |
...a další |