Ministerstvo zdravotnictví - Jan Vanžura (063-16)

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Ministerstvo zdravotnictví.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

063-16

Smlouva o poskytování služeb a oprav v budově Ministerstva zdravotnictví
podle 5 1?46 odst.2 a násl.zákona č.89í2012 Sb <.>,občansky zákoník
<br>
<br> Objednatel: Česká republika — Ministerstvo zdravotnictví
Se sídlem: Palackěho náměstí 3754,128 01 Praha 2
IČO: 000 24 341
DIČ: CZODU24341
Zastoupen: Zdeňkem Vališem,M.A <.>,ředitelem odboru hospodářskě správy
;D f" VTT—_"— _:Tl---.'_r_—--_ -„ "__" ' “““—'
na straně jedně (dále také jako „objednatel“) EPU! j—í-QLL'E [_Q'Ělůi ]
a l 0 6 3 Í 1 6 "
Poskytovatel: XXX XXXXXXX “"" "*“
Se sídlem: Polní XXXX XXXXX Dobřichovice
Zastoupen:
IČO: 04269927
DIČ:
Bankovní spojení: ČSOB
Číslo účtu: mezeeossorosoo
Zapsán v OR vedeněm,oddíl C vložka
Korespondenční adresa: XXX XXXXXXX,Polní XXX,XXX XX Dobřichovice
<br> na straně druhě (dále takě jako „poskytovatel“)
<br> objednatel a poskytovatel dále také jako „smluvní strany“,nebo jednotlivě jako „smluvní
strana"
<br> Preambule
<br> 1.Objednatel uzavírá s poskytovatelem tuto smlouvu na základě rozhodnutí objednatele <,>
jakožto zadavatele ve smyslu zákona č.13712006 Sb <.>,o veřejných zakázkách <,>
ve znění pozdějších předpisů,o výběru nejvhodnější nabídky v řízení o zadání veřejně
zakázky s názvem „Zajištění služeb a oprav v budově Ministerstva zdravotnictví
<br> CR“,pro část poskytování služeb a oprav vyžadujících nižší kvalifikací <.>
<br> 2.Smluvní strany se zavazuji vzájemně spolupracovat a poskytovat si veškerě informace
potřebně pro řádně plnění svých závazků.Obě smluvní strany jsou povinny informovat
druhou smluvní stranu o veškerych skutečnostech,které jsou nebo mohou být důležité
pro řádně plnění těto smlouvy <.>
<br> 3.Pokud není stanoveno jinak,řídí se jednotlivá ustanovení této smlouvy zákonem
č.89í2012 Sb <.>,občansky zákoník (dále jen „občanský zákoník“) <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Čl.1
<br> Předmět smlouvy
<br> 1.Poskytovatel je povinen poskytovat základní služby a činnosti (opravy),mezi kterě
patří zejména:
<br> - stěhování interiěru do rozsahu 1 kanceláře a váhy 50 kg ! 1 ks,včetně
<br> zabezpečení přitomnosti osoby,která je schopna plnit požadavky fyzicky
náročných úkolů do 30 minut;
<br> upevnění (oprava),zavěšení nábytku,poliček,interiěrověho vybaveni
kanceláří,chodeb,zasedacich místností atd,Nutná znalost práce
s příklepovou vrtačkou a chemickými „hmoždinkami“;
<br> provádění lokální výzdoby kanceláři,ůpravy interiěru atd.;
<br> provádění lokálních oprav interiěrověho vybaveni,jako je oprava odštipnutých
částí nábytku,vertikálních žaluzií (řetízky,závaží,upevnění držáků atd.) <,>
výměna dílů nábytku,židli,křesel atd <.>,seřízení nábytkových dveří,složení
(montáž) nověho nábytku,židli atd.;
<br> provádění lokálních oprav interiěru jako je odlepení koberců,koutově lišty
(montáž,demontáž),opravy ucpaných sociálních zařizení (bez demontáže
ZTl),oprava omítek malováním (bez opravy omítek),oprava obkladů
(po uvolněni) atd.;
<br> provádění uzavřeni,otevření vodovodních potrubí a topení,včetně vypuštění
okruhů (bez oprav);
<br> zámečnickě práce,zejměna výměna zámků dveří,kování atd.;
základni lakýrnickě práce při lokálních opravách interieru;
<br> provádění pomocných praci všeho druhu,administrativniho chodu
objednatele;
<br> dále jen „služby a činnosti“ <.>
<br> Pro poskytování služeb a činnosti podle čl.1 odst.1 je poskytovatel povinen zajistit
<br> přítomnost aspoň jedně osoby vsídle objednatele a to v rámci tzv.stálě služby
v pracovní době podle čl.1 odst.5 těto smlouvy,a to v rozsahu nejvýše 180 hodin
měsíčně <.>
<br> 3.Pro účely provádění stěhování se smluvní strany dohodly,že:
<br> náročnost stěhování nepřekročí časový úsek 4 hodin denně pro dvě osoby <,>
<br> za stěhování je považována rovněž i manipulace s odpadem,stěhování květin
v květináčích a manipulace s veškerým interiěrovým vybavením <,>
<br>
<br>
<br>
<br> poskytovatel nesmí stěhovat interiěrově vybavení bez vědomí zástupce
objednatele <,>
<br> voblasti administrativy se hlavně jedná o manipulaci,ukládání a třídění
dokumentů,pro které bude zajišťována hromadná skartace dokumentů <,>
<br> v případě poškození interiěrověho vybavení nebo jiněho majetku objednatele
a třetích osob vlastni činností je poskytovatel povinen zajistit opravu na svá
náklady <.>
<br> 4.Prováděnim výzdoby ve smyslu této smlouvy smluvní strany rozumí zejmena:
<br> vyvěšení státních vlajek vsouladu se zákonem č.3522001 Sb <.>,o užívání
státních symbolů České republiky a o změně některých zákonů,ve znění
pozdějších předpisů,zejmena ve státních svátcích ve smyslu planěho zákona
o státních svátcích;
<br> obnova 2 kusů státních vlajek na budově sídla objednatele,včetně nákupu
nových aspoň 1x ročně;
<br> vánoční výzdoba (ze zásob objednatele) a nákup „živěho“ vánočního stromku
dle dispozic objednatele do výše 2,5 m;
<br> pietní vystavení úmrtního listu zaměstnance objednatele ve vstupní hale <,>
včetně malě smuteční květiny a zpětněho uloženi stojanu;
<br> zajištění jiněho typu výzdoby (zasedací místnosti atd);
<br> přičemž vlastní výzdobu (zejmena květiny a státní vlajky) je pov...

Načteno

edesky.cz/d/407230

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Ministerstvo zdravotnictví      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz