Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Ministerstvo zdravotnictví.
4 __ <.>
<br>.“ „ ___—.<.> :: 4-
"' -\-_ „___
„_.__ <.>
<br> :LlJ Uj
<br> MlNíSilzť
páli; *
<br> líčefjjiýj'f 'r—j_.“__-í_-l_'_fí-Ll ÚÚBÚH
<br> Chalc-
<br>
<br>
<br>
<br> Smlouva o dílo O O 4 3 1.51: l 6
uzavřená dle ust.9 2586 a násl.i "'
zákona č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku
(dále jen „smlouva")
<br>
<br> Objednatel: Česká republika — Ministerstvo zdravotnictví
<br> Se sídlem: Palackého náměstí 375/41,128 01 Praha 2
<br> IČO: 00024341
<br> DIČ: CZ00024341
<br> Jednající: Mgr.XXXXXX XXXXX,M.A <.>,ředitel odboru hospodářské správy
na straně jedné (dále jen „objednatel")
<br> a
Zhotovitel: XXXX a.s <.>
Se sídlem/místem podnikání: Jana Opletala 3506/45,690 02 Břeclav
Jed nající: Ing.XXXX XXXXXXXXXX,předseda představenstva a
p.XXXXX XXXXXX,prokurista
IČO: XXXXXXXX
DIČ: czXXXXXXXX
Bankovní spojení: KB Břeclav
Číslo účtu: 10004651/0100
Zapsán v OR vedeném KS v Brně,oddíl B vložka 536
Korespondenční adresa: Ing.Jiří Šultvs,Evropská 2591/33E,Praha 6
<br> na straně druhé (dále jen „zhotovitel“j
<br> objednatel a zhotovitel dále také jako „smluvní stranv'í,nebo jednotlivě jako „smluvní
strana"
<br> Čl.1 - Úvodní ustanovení
<br> 1.Smluvní stranv se zavazují vzájemně spolupracovat a poskytovat si vzájemnou
součinnost a veškerě informace potřebně pro řádně plnění svých závazků.Smluvní
strany,' jsou povinny informovat druhou smluvní stranu o veškerých skutečnostech <,>
které jsou nebo mohou být důležité pro řádně plněnítěto smlouvv <.>
<br> 2.Objednatel uzavírá se zhotovitelem tuto smlouvu na základě zhotovitelem podaně
<br> nejvýhodnější nabídky v řízení „na veřejnou zakázku „Projektové a inženýrské práce
akce MZČR Praha — rekonstrukce osobních výtahů vbudově Ministerstva
zdravotnictví" dle zákona 137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších
předpisů,nebot“ splnil všechnv jeho podmínky a jeho nabídka byla vybrána jako
nejvýhodnější <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Čl.2 » Předmět smlouvý
<br> Zhotovitel se zavazuje provést dílo,které spočívá v projektových a inženýrských pracích
vsouvislosti srekonstrukcí a výměnou osobních výtahů týpu EP 048220 vbudově
Ministerstva zdravotnictví,tj.v sídle objednatele,včetně zajištění stavebni
dokumentace a inženýrských činnosti (dále jen „dílo"j.Objednatel se zavazuje hotové
dílo převzít a zaplatit mu za to odměnu <.>
<br> Zhotovitel se zavazuje ke splnění díla ve třech samostatných fázích:
<br> a) Zpracování projektové dokumentace včetně odborných stanovisek
<br> (v rozsahu & 2 vyhlášky č.499/2006 Sb <.>,o dokumentaci staveb)
Objednatel požaduje zabezpečení zpracování všech odborných stanovisek
k dané akci (Hasičský záchranný sbor,hýgienické posudký,požárně
bezpečnostní řešení,projednání a zohlednění požadavků orgánů památkové
péče v projektové dokumentaci atd.),předložení kompletni dokumentace na
stavební odbor pro Prahu 2,včetně všech souvisejících nákladů pro zajištění
stavebního povolení (správní poplatký,dodatečná stanoviska a odborná
výjádřeníj <.>
<br> bj Zpracování dokumentace pro provádění stavbý po výdání stavebního povolení
(v rozsahu & 3 výhlášký č.499/2006 Sb.)
<br> a dokumentace pro vyhlášení veřejné zakázký na realizaci stavbý (specifikace
v rozsahu výhlášký č.230/2012 Sb <.>,a výhlášký č.231/2012 Sb.),včetně
zpracování rozsahu praci,rozpočtu a slepých výkazů výměr <.>
<br> c) Zpracování dokumentace skutečného provedení stavbý a autorský dozor
(v rozsahu 5 4 výhlášký č.499/2006 Sb.)
<br> Zhotovitel je povinen zajistit inženýrské práce:
<br> a) odborné projednání dokumentace dle čl.2 odst.2 písm.a) této smlouvý
s orgáný památkové péče,před jejím finálním zpracováním <,>
<br> bj odborné zabezpečení a provedení činností autorského dozoru na stavbě <,>
<br> c) odborná účast při plnění smlouvý,účast na kolaudačním řízení a všech
předepsaných zkouškách,včetně účastí na jednáních s orgáný státní správv
odpovědných za vydání konečného rozhodnutí o povolení užívání výtahu <,>
<br> d) odborné řízení akce a koordinace veškerých aktivit po celou dobu trvání
realizace stavbý do výdání kolaudačního povolení (povoleni užívání),předání
díla a předání závěrečné zprávv <,>
<br> e) odborná účast na výhodnocení realizace stavbý <,>
<br> f) odborná účast na kontrolnich dnech <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 1 <.>
2 <.>
<br> Čl.3 —— Termín a místo plnění
<br> Místem plnění smlouvý je budova sídla objednatele (dále „budovaííl <.>
Zhotovitel se zavazuje,že s plněním dle této smlouvý bude započato ihned po podpisu
smlouvv stím,že bude plněno v následujících lhůtách
a) ve lhůtě do dvou měsíců od podpisu smlouvy bude předána dokumentace na
stavební odbor pro Prahu 2 se všemi odbornými stanoviský <.>
b) ve lhůtě do dvou měsíců od výdání stavebního povolení (rozhodnutí stavebního
odboru pro Prahu 2) bude ukončena fáze plnění dle čl.2 odst.2 písm.b) této
smlouvv <.>
<br> Čl.4 -— Kontaktv
<br> Doručování písemností se provádí na adresu sídla objednatele a adresu sídla
zhotovitele._
Kontaktní osobou a odpovědným zaměstnancem objednatele ve věcech technických je
pro účelý této smlouvy ur...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Ministerstvo zdravotnictví | ||
---|---|---|
17. 07. 2020 | Ochranné opatření – omezení překročení státní hranice ČR s účinností od 20. 7. 2020 | |
16. 07. 2020 | Návrh OOP – zákaz distribuce do zahraničí LP ROACTEMRA | |
16. 07. 2020 | Předběžné OOP – zákaz distribuce do zahraničí LP ROACTEMRA | |
16. 07. 2020 | Návrh OOP – zařazení na Seznam LP NEO-GILURYTMAL | |
15. 07. 2020 | Seznam uhrazených faktur MZ za období 6/2020 | |
...a další |