Ministerstvo zdravotnictví - ASIANA, spol. s r.o. (035-16)

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Ministerstvo zdravotnictví.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

035-16

„fnmtůl'l
<br> " <.>
Pan,"
<br> Míř—lšH-z
<br> HIIIIIHllllllllllll||ll|||||l|I|IIHIH|Illll|I||ll|l|l||||lll|||
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>,HZDRPBIGHMB?
% Rámcová smlouva o zajištění služeb spojených
; se zabezpečením zahraničních styků
“:
uzavřená v souladu s ustanovením š- 1746 odst.2
zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,v platném znění
(dále jen „smlouva")
Řepích-.íišlsfa*-fI—JLOIĚČH
éíalo
Smluvní stranv
O O 3 5 ! i 6
Objednatel: Česká republika — Ministerstvo zdravotnictví —!
Se sídlem: Palackého náměstí 325/4,128 01 Praha 2
|č0: 00024341
Jednající: Mgr.XXXXXXXX XXXXXXX,ředitelka odboru mezinárodních věcí a Evropské unie
Bankovní spojení : 0210
Číslo účtu: 2528—001
na straně jedné (dále jen „objednatelí')
a
Dodavatel: ASIANA,spol.s r.o <.>
Se sídlem/místem podnikání: 1v'elflíkova 1430/8,160 00 Praha 6
lednající : PhDr.XXXXX XXXXXXXXX —jednatelka
Ičo: XXXXXXXX
DIČ: (XXXXXXXXXX
Bankovní spojení: UniCredit XXXX XXXXX Republic,a.s <.>
Želetavská XXXX/X,140 92 Praha 4
Číslo účtu: 210576651312700
Zapsán v OR vedeném u Městského soudu v Praze,oddíl C vložka 22489
Korespondenční adresa: Velflíkova 1430/8,160 00 Praha 6
<br> na straně druhé (dále jen „dodavatelí')
<br> objednatel a dodavatel dále také jako „smluvní stranv'í,nebo jednotlivě jako „smluvní strana“
<br> 1.Úvodní ustanovení
<br> 1.1.Objednatel uzavírá s dodavatelem tuto smlouvu na základě rozhodnutí o výběru
nejvhodnější nabídky učiněného v řízení veřejné zakázky; malého rozsahu na služby:
„Zajištění služeb spojených se zabezpečením zahraničních styků“ zadávané v otevřeném
řízení podle & 27 a násl.zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších
předpisů <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 2.Předmět srnlouvýr
<br> 2.1.Dodavatel se zavazuje poskytnout objednateli na základě dílčích objednávek objednatele
plnění aslužbý spojené se zabezpečením zahraničních stvků Ministerstva zdravotnictví
České republiky - objednatele,tj.zahraničních pracovních cest zaměstnanců objednatele
a dalších osob objednatelem určených a dále přijetí zahraničních subjektů vČeské
republice (dále jen „šlužbví').Jedná se zejména o týto službv:
<br> a) Zprostředkování nákupu,nákup,rezervace a změnv rezervace letenek
bj Do okamžiku výstavení letenký zdarma zajištění provedení těchto změn:
a.změnajména účastníka <,>
b.změna data a času odletu a příletu <,>
c.zrušení rezervace
cj Rezervace kombinovaných letů
dj Sledování termínů vvstavení letenek
<br> e) Upozornění na blížící se skončení platnosti rezervace,změný v rezervaci nebo ceně
letenký
<br> f) Zajištění vystavování letenek
<br> g) Elektronické doručení letenek
<br> hj Doručení tištěných cestovních dokladů do sídla objednatele
i) Telefonická služba
<br> ]) Zajištění jízdenek na vlak,autobus,trajekt a ostatní přepravu vČeské republice
izahraničí,nákup,rezervace a změny rezervace jízdenek
<br> k) Zajištění ubytování vČeské republice i zahraničí,nákup,rezervace a změnv rezervace
ubvtování
<br> |) Zajištění cestovního pojištění (pojištění léčebných výloh a asistenční služba)
mj vízový servis
<br> n) Zajištění ubvtování,dopravý,pronájmů sálů,registrace,stravovacích a dalších služeb
potřebných v rámci přijetí zahraničních subjektů,nákup,rezervace a změný rezervací
těchto služeb <.>
<br> 2.2.Zprostředkováním,případné zajištěním,se rozumí pro účely této smlouvy takové
jednání dodavatele,při kterém učiní veškeré nutné krokv potřebné knákupu
zajišťovaných služeb dle této smlouvý pro objednatele,a to včetně realizace vlastního
nákupu služeb <.>
<br> 2.3.Objednatel se zavazuje kúhradě účelně vvnaložených nákladů na nákup služby dle
objednávky objednatele (cena Ietenkv,jízdenky,ubytování apod.) a úhradě odměny a
pojistného v souladu s čl.4 této smlouvý <.>
<br>
<br>
<br>
<br> 3.Termín,místo a způsob plnění službý
<br> 3.1 <.>
3.2 <.>
<br> 3.3 <.>
<br> 3.4 <.>
<br> 3.5 <.>
<br> 3.6 <.>
<br> 3.7 <.>
<br> 3.8 <.>
<br> Tato smlouva se uzavírá do vyčerpání částký 1 990 000,- Kč bez DPH <.>
<br> Místem plnění smlouvy je sídlo objednatele,popř.jiné místo uvedené vkonkrétní
objednávce objednatele <.>
<br> Po dobu účinnosti uzavřené smlouvy budou jed notlivé službý realizováný na základě dílčích
objednávek objednatele <.>
<br> Na základě objednávký se dodavatel zavazuje výpracovat dle požadavku objednatele více
variantní nabídku (pokud je možná) sohledem na maximální hospodárnost a
spřihlédnutím koptimálnimu užití zajišťované službý objednatelem.Tuto nabídku je
povinen dodavatel výpracovat a doručit objednateli do 12 hodin od obdržení objednávký <,>
není-li v objednávce stanovena jiná lhůta.Obvýklá doba zpracování je jedna hodina.v
případě,že objednatel sám výhledá výhodnější nabídku než je nabídka předložená
dodavatelem,je dodavatel povinen tuto nabídku pro objednatele obstarat stejným
způsobem a za stejných cenových nebo výhodnějších podmínek tak,jako bý se jednalo o
jeho vlastní nabídku.Pokud výhodnější nabídku nalezenou objednatelem dodavatel
neakceptuje,je dodavatel oprávněn tuto objednávku odmítnout <.>
<br> Objednateli b...

Načteno

edesky.cz/d/396937

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Ministerstvo zdravotnictví      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz