Město Kelč - VaK Vsetín reklamační řád, informace a kontakty

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Kelč.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

zde ke stažení

%$ Vodovody a kanalizace Vsetín,a.s <.>
e- - Vsetín,Jasenická 1106,PSČ 755 11
<br> REKLAMAČNÍŘÁD
<br> I.Obecná ustanovení
<br> 1.Společnost Vodovody a kanalizace Vsetín,a.s <.>,Vsetín,Jasenická 1106,PSČ 755 11.zapsaná v obchodním rejstříku
vedeném u Krajského soudu v Ostravě.oddíl B,vložka 682,IČ 47 67 46 52,DIČ cz 47 67 46 52 (dále jen.dodavate|") vydává
ve smyslu 536 odst.3 písm.9) zák.č.274/2001 Sb <.>,o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu (dále jen „zákon č <.>
274/2001 Sb.") tento reklamační řád <.>
<br> 2.Reklamační řád stanovuje rozsah a podmínky odpovědnosti za vady pitné vody dodané vodovodem a reklamaci poskytovaných
služeb vsouvislosti se zajištěním dodávky vody a odvádění a čištění odpadních vod.způsob a místo jejich uplatnění včetně
nároků vyplývajících z této odpovědností <.>
<br> 3.Reklamační řád se vztahuje na dodávku vody zvodovodu a odvádění a čištění odpadních vod realizovaných na základě
písemné smlouvy uzavřené podle 5 8 odst.6,16 a 17 zákona č.274/2001 Sb.<.>
<br> lI.Rozsah odpovědnosti dodavatele
<br> Odběratel má právo uplatnit vůči dodavateli odpovědnost za vady a reklamaci:
a) u dodávky pitné vody:
- na jakost dodávané pitné vody
- na množství dodané pitné vody <,>
b) u odváděni odpadních vod:
- na odvádění odpadních vod v dohodnutém rozsahu a stanoveným způsobem <,>
o) u čištění odpadních vod:
' na čištění dohodnutým způsobem <.>
<br> lII.Místo a forma uplatnění reklamace
<br> _.l <.>
<br>.Reklamaci uplatňuje odběratel:
a) písemně na adresu dodavatele uvedenou ve smlouvě o dodávce vody a odvádění a čištění odpadních vod <.>
b) osobně v provozní době zákaznického centra v sídle společnosti Vsetín,Jesenická 1106 <.>
c) telefonicky na reklamačním oddělení v provozní době zákaznického centra ve Vsetíně.Jesenická 1106 <,>
d) elektronickou poštou na adresu obchodni©vakvsczI
e) sepsáním písemného záznamu na provozovně ve Valašském Meziříčí nebo v Rožnově pod Radhoštěm (záznam bude
předán k vyřízení reklamačnímu oddělení zákaznického centra ve Vsetíně,Jesenická 1106) <.>
V případě osobně uplatněné reklamace je zaměstnanec dodavatele povinen sepsat písemný záznam () uplatněné reklamaci,který
odběratel podepíše.Kopii záznamu reklamující odběratel obdrží <.>
<br> 2.V případě reklamace dodávané pitné vody nebo odváděni nebo čištění odpadních vod,kdy může dojít ke škodě na majetku nebo
ohroženi zdravi osob,lze reklamací Uplatnit všemi dostupnými technickými prostředky (telefonicky,faxem,e-mail) na dispečinku <,>
<br> e-mail: vakvs©vakvscz
<br> 3.Písemná reklamace musí obsahovat:
a) jméno a příjmení odběratele <,>
b) adresu odběratele <.>
o) místo odběru pitné vody nebo vypouštění odpadních vod <,>
d) popis vady nebo reklamace <.>
<br>.r.—
<br>.Stejné údaje je odběratel povinen uvést při reklamaci uplatněné telefonicky,faxem nebo e-mailem.Zaměstnanec dodavatele
pověřený pňjímánim telefonicky podaných reklamaci je povinen vyhotovit o takto podané reklamaci písemný záznam s uvedením
výše specitíkovaných údajů nezbytných pro vyřízení reklamace <.>
<br> 5.Vpřipadě reklamací,které nebudou obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné uplatnění reklamace,bude odběratel
vyzván,aby tyto údaje doplnil.Pokud tak v dodavatelem stanovené lhůtě neučiní.má se za to.že reklamaci vzal zpět <.>
<br> %$ Vodovody a kanalizace Vsetín,a.s <.>
-- Vsetín,Jesenická 1106,Psč 755 11
IV.Způsob a lhůty pro vyřízení reklamace
<br> 1.Dodavatel je povinen zajistit,aby po celou provozní dobu zákaznického centra v sídle společnosti byl přítomen zaměstnanec pro
převzetí reklamace.V případě,že není možno vyřídit reklamací ihned na místě jejiho podání,je dodavatel povinen zajistit její
vyřízení a podání písemné zprávy odběrateli o způsobu jejího vyřízení baz zbytečného odkladu na adresu odběratele.Reklamace
musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace,pokud se dodavatel a odběrateíem nedohodli na lhůtě další <.>
<br> 2.Dodavatel je povinen prověřit všechny skutečnosti,které odběratel v reklamaci uvádí <.>
<br> 3.V případě reklamace týkající se dodávky vody je odběratel povinen poskytnout dodavateli nezbytnou součinnost při prošetřováni a
řešení reklamace,zejména je povinen umožnit přistup kvodoměru za účelem jeho kontroly,odečtu stavu nebo jeho výměny
vsouvislosti sprověřením jeho funkčnosti,zúčastnit se osobně odběru kontrolních vzorků nebo tímto pověřit jinou osobu <,>
předkládat dodavateli potřebné doklady k prověření správnosti ůčtovaného množství dodané pitné vody <.>
<br> 4.Vpřípadě reklamace týkající se odvádění odpadních vod odběratel je povinen umožnit přistup pověřeným zaměstnancům
dodavatele do připojené nemovitosti za účelem prověření odvádění odpadních vod a předkládat dodavateli potřebné doklady
k prověření správnosti ůčtovaného množství dodané pitné vody a odváděných odpadních vod <.>
Zjevná vada jakosti vody (zápach,zákal,barva apod.) musí být reklamována odběratelem nejpozději do 24 hodin od zjištění <.>
ostatni vady jakosti bez zbytečného odkladu po jejich zjištění.Na základ...


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Kelč      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz